• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Як зняти задній гальмівний циліндр на Джилі Емгранд ЕС7

Багато конструкторів сучасних автомобільних моделей встановлюють дискові гальма не тільки на передні колеса, але і на задню пару. Напевно, в цьому є свій резон, оскільки гальма такого типу мають деякі переваги в порівнянні з більш звичною для нас системою барабанного типу.

Перш за все, дискові гальма мають більший обдув повітрям, в результаті чого вони значно рідше перегріваються, ніж барабанні.

Крім того, такий тип гальмівної системи значно простіше в обслуговуванні, та й потрібно воно вже набагато рідше.

Важливим фактором є і значно вища опірність такого механізму впливу води і вологи завдяки особливостям конструкції.

Ну, і нарешті, найголовніше, це більша поверхня тертя гальмівних колодок.

Автомобіль середнього класу Geely Emgrand EC7, виробництва однойменної китайської автокомпанії Geely Automobile також обладнаний гальмівними системами дискового типу на передній і задній парі коліс.

У зв'язку з цим обслуговування системи гальмування автотранспортного засобу має деякі свої особливості.

Особливо це стосується задньої пари коліс, оскільки сама система, встановлена ззаду має деякі свої відмінності.

Зокрема, це стосується зняття і розбирання супортів з метою їх обслуговування або заміни окремих деталей.

Тут можуть виникати деякі складнощі, що вимагають додаткової витрати сил і часу.

Саме тому, власники, які часто виконують ремонти такого характеру вдома у себе в гаражі, придумують різного роду пристосування, що полегшують і прискорюють виконання тієї чи іншої операції. 

Виготовляємо самостійно пристосування для задніх гальм на Geely Emgrand EC7 

У цій статті ми хочемо поділитися одним секретом виготовлення пристосування для ремонту задніх гальм Джилі Емгранд ЕС7.

хочемо поділитися одним секретом виготовлення пристосування для ремонту задніх гальм Джилі Емгранд ЕС7.

  • Нами розроблено одне оригінальне пристосування, призначене для вдавлення поршня заднього гальмівного циліндра, про порядок виготовлення якого ми хочемо розповісти в даній статті.
  • Як відомо, задній супорт дещо відрізняється своєю будовою від переднього.
  • І в першу чергу різниця полягає в тому, що тут для того щоб втиснути поршень в циліндр, необхідно не просто на нього натиснути, а при цьому ще й провертати.
  • А зробити це не так-то й просто, оскільки тут заважає пильник.
  • Тому, для вирішення цієї проблеми ми придумали і потім виготовили спеціальне пристосування.
  • Для виготовлення такого нехитрого пристосування нам знадобиться наступний ряд деталей:
  • 1) металева накладка зі старої колодки;
  • 2) гайка М10:
  • 3) гайка з шайбою, які згодом ми приваримо один до одного;
  • 4) гайка з маленької болгарки на 40мм (від великої не підходить);
  • 5) довгий болт з різьбленням на 10 по всій довжині;
  • 6) два маленьких болтика.
  • Ось з такого набору простих деталей ми і будемо робити наше пристосування.

з такого набору простих деталей ми і будемо робити наше пристосування

  • Два маленьких болтика ми вставимо в отвори гайки від болгарки, з таким розрахунком, щоб вони трохи виступали з її зворотнього боку.

Два маленьких болтика ми вставимо в отвори гайки від болгарки

  • Потім в такому положенні ми їх приваримо за допомогою зварювання.
  • Попередньо по центру гальмівної накладки Джилі Емгранд ЕС7 ми зробили отвір трохи більше діаметра довгого болта. 
  • А потім зверху на цей отвір приваримо гайку.

 зверху на цей отвір приваримо гайку

  • Далі буде потрібно також приварити шайбу до іншої гайки для того, щоб в неї можна було вставляти болт.

потрібно також приварити шайбу до іншої гайки для того, щоб в неї можна було вставляти болт.

  • Він вільно входить в гайку, оскільки на ньому різьба на 10, а всередині гайки нарізана різьба на 12.
  • Маленькі болтики вставимо до кінця в два протилежні отвори на гайці від болгарки і в такому положенні, як раніше і говорилося, приваримо їх.

Маленькі болтики вставимо до кінця в два протилежні отвори на гайці від болгарки

  • Після виконання всіх цих підготовчих робот, в принципі пристрій можна вже буде збирати.
  • Отже, як раніше і говорили, гайку приварили на центр гальмівної накладки.​

гайку приварили на центр гальмівної накладки.​

  • Крім того, приварили болтики на гайку від болгарки, які на пару міліметрів буквально виступають зі зворотнього боку.

приварили болтики на гайку від болгарки, які на пару міліметрів буквально виступають

  • Раніше ми анонсували, що до гайки приваримо ще шайбу.
  • Але, в даному випадку так вийшло, що ми знайшли іншу глуху гайку з ще більшим діаметром.​

знайшли іншу глуху гайку з ще більшим діамтром

  • Тому, замість гайки з привареною шайбою ми використовуємо цю.
  • Тим більше, що в неї вільно вставляється наш довгий болт і навіть залишається ще місце.​

в неї вільно вставляється наш довгий болт і навіть залишається ще місце.​

  • Що, власне, нам якраз і потрібно, оскільки гайка має глуху стінку.
  • В результаті болт буде впиратися в цю стінку і таким чином тиснути на цю саму гайку.
  • Тому, знайдену гайку приварюємо по центру гайки від болгарки з уже раніше привареними двома болтиками.

знайдену гайку приварюємо по центру гайки від болгарки

  • В результаті отримуємо один оригінальний виріб.​

В результаті отримуємо один оригінальний виріб.​

  • Тепер на нього ми можемо одягати зверху ключ і в такому положенні утримувати.​

 можемо одягати зверху ключ і в такому положенні утримувати.​

  • А з протилежного боку у нас є два штирі, які ми зможемо вставляти в наявні отвори на гальмівному циліндрі.
  • Після цього ми можемо накладку з гайкою вставляти в супорт і в цю гайку вкручувати болт.​

можемо накладку з гайкою вставляти в супорт і в цю гайку вкручувати болт.​

  • В результаті накладка з одного боку буде впиратися в супорт, а з іншого боку болт буде впиратися в стінку глухої гайки.​

накладка з одного боку буде впиратися в супорт, а з іншого боку болт буде впиратися в стінку глухої гайки.​

  • Далі ми закручуємо болт, а глуха гайка починає штовхати вже поршень в циліндрі.​

 закручуємо болт, а глуха гайка починає штовхати вже поршень в циліндрі.

  • Якщо ж нам буде потрібно при цьому провернути циліндр, то ми зможемо це зробити без особливих проблем, оскільки глуха гайка у нас вільно тримається на болті.​

 потрібно при цьому провернути циліндр, то ми зможемо це зробити без особливих проблем

  • Для цього у нас є можливість одягнути на неї гайковий ключ. Болт ж при цьому залишається недоторканим.
  • Ось в принципі і все наше пристосування в зборі.​

Ось в принципі і все наше пристосування в зборі.​

  • Працює воно просто, але надійно.
  • Тому ми вважаємо, що при розбиранні супорта і його гальмівного циліндра, а також при необхідності втиснути поршень цього циліндра, щоб вставити нові колодки, такого роду пристосування виявиться великою підмогою для будь-якого майстра.
  • На цьому розповідь нашу про саморобний пристрій для вдавлення поршня гальмівного циліндра заднього супорта на Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти задній гальмівний циліндр на Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.