Багато конструкторів сучасних автомобільних моделей встановлюють дискові гальма не тільки на передні колеса, але і на задню пару. Напевно, в цьому є свій резон, оскільки гальма такого типу мають деякі переваги в порівнянні з більш звичною для нас системою барабанного типу.
Перш за все, дискові гальма мають більший обдув повітрям, в результаті чого вони значно рідше перегріваються, ніж барабанні.
Крім того, такий тип гальмівної системи значно простіше в обслуговуванні, та й потрібно воно вже набагато рідше.
Важливим фактором є і значно вища опірність такого механізму впливу води і вологи завдяки особливостям конструкції.
Ну, і нарешті, найголовніше, це більша поверхня тертя гальмівних колодок.
Автомобіль середнього класу Geely Emgrand EC7, виробництва однойменної китайської автокомпанії Geely Automobile також обладнаний гальмівними системами дискового типу на передній і задній парі коліс.
У зв'язку з цим обслуговування системи гальмування автотранспортного засобу має деякі свої особливості.
Особливо це стосується задньої пари коліс, оскільки сама система, встановлена ззаду має деякі свої відмінності.
Зокрема, це стосується зняття і розбирання супортів з метою їх обслуговування або заміни окремих деталей.
Тут можуть виникати деякі складнощі, що вимагають додаткової витрати сил і часу.
Саме тому, власники, які часто виконують ремонти такого характеру вдома у себе в гаражі, придумують різного роду пристосування, що полегшують і прискорюють виконання тієї чи іншої операції.
Виготовляємо самостійно пристосування для задніх гальм на Geely Emgrand EC7
У цій статті ми хочемо поділитися одним секретом виготовлення пристосування для ремонту задніх гальм Джилі Емгранд ЕС7.

- Нами розроблено одне оригінальне пристосування, призначене для вдавлення поршня заднього гальмівного циліндра, про порядок виготовлення якого ми хочемо розповісти в даній статті.
- Як відомо, задній супорт дещо відрізняється своєю будовою від переднього.
- І в першу чергу різниця полягає в тому, що тут для того щоб втиснути поршень в циліндр, необхідно не просто на нього натиснути, а при цьому ще й провертати.
- А зробити це не так-то й просто, оскільки тут заважає пильник.
- Тому, для вирішення цієї проблеми ми придумали і потім виготовили спеціальне пристосування.
- Для виготовлення такого нехитрого пристосування нам знадобиться наступний ряд деталей:
- 1) металева накладка зі старої колодки;
- 2) гайка М10:
- 3) гайка з шайбою, які згодом ми приваримо один до одного;
- 4) гайка з маленької болгарки на 40мм (від великої не підходить);
- 5) довгий болт з різьбленням на 10 по всій довжині;
- 6) два маленьких болтика.
- Ось з такого набору простих деталей ми і будемо робити наше пристосування.

- Два маленьких болтика ми вставимо в отвори гайки від болгарки, з таким розрахунком, щоб вони трохи виступали з її зворотнього боку.

- Потім в такому положенні ми їх приваримо за допомогою зварювання.
- Попередньо по центру гальмівної накладки Джилі Емгранд ЕС7 ми зробили отвір трохи більше діаметра довгого болта.
- А потім зверху на цей отвір приваримо гайку.

- Далі буде потрібно також приварити шайбу до іншої гайки для того, щоб в неї можна було вставляти болт.

- Він вільно входить в гайку, оскільки на ньому різьба на 10, а всередині гайки нарізана різьба на 12.
- Маленькі болтики вставимо до кінця в два протилежні отвори на гайці від болгарки і в такому положенні, як раніше і говорилося, приваримо їх.

- Після виконання всіх цих підготовчих робот, в принципі пристрій можна вже буде збирати.
- Отже, як раніше і говорили, гайку приварили на центр гальмівної накладки.

- Крім того, приварили болтики на гайку від болгарки, які на пару міліметрів буквально виступають зі зворотнього боку.

- Раніше ми анонсували, що до гайки приваримо ще шайбу.
- Але, в даному випадку так вийшло, що ми знайшли іншу глуху гайку з ще більшим діаметром.

- Тому, замість гайки з привареною шайбою ми використовуємо цю.
- Тим більше, що в неї вільно вставляється наш довгий болт і навіть залишається ще місце.

- Що, власне, нам якраз і потрібно, оскільки гайка має глуху стінку.
- В результаті болт буде впиратися в цю стінку і таким чином тиснути на цю саму гайку.
- Тому, знайдену гайку приварюємо по центру гайки від болгарки з уже раніше привареними двома болтиками.

- В результаті отримуємо один оригінальний виріб.

- Тепер на нього ми можемо одягати зверху ключ і в такому положенні утримувати.

- А з протилежного боку у нас є два штирі, які ми зможемо вставляти в наявні отвори на гальмівному циліндрі.
- Після цього ми можемо накладку з гайкою вставляти в супорт і в цю гайку вкручувати болт.

- В результаті накладка з одного боку буде впиратися в супорт, а з іншого боку болт буде впиратися в стінку глухої гайки.

- Далі ми закручуємо болт, а глуха гайка починає штовхати вже поршень в циліндрі.

- Якщо ж нам буде потрібно при цьому провернути циліндр, то ми зможемо це зробити без особливих проблем, оскільки глуха гайка у нас вільно тримається на болті.

- Для цього у нас є можливість одягнути на неї гайковий ключ. Болт ж при цьому залишається недоторканим.
- Ось в принципі і все наше пристосування в зборі.

- Працює воно просто, але надійно.
- Тому ми вважаємо, що при розбиранні супорта і його гальмівного циліндра, а також при необхідності втиснути поршень цього циліндра, щоб вставити нові колодки, такого роду пристосування виявиться великою підмогою для будь-якого майстра.
- На цьому розповідь нашу про саморобний пристрій для вдавлення поршня гальмівного циліндра заднього супорта на Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.