Основним джерелом електроенергії на будь-якому автомобілі є генератор.
Це свого роду електричний двигун постійного струму, який працює від силового агрегату автотранспортного засобу.
Основним призначенням такого двигуна є перетворення енергії обертання валів мотора авто, тобто механічної, в електричну.
Як і всякий двигун, генератор в своїй будові має обертові елементи, зокрема ротор.
А їх плавне і безперебійне обертання забезпечують підшипники, що виконують одночасно і функції опори і упору.
Головним достоїнством підшипників є забезпечення безшумного і плавного обертання деталей генератора.
Поява шуму під час роботи генератора, а також порушення плавності ходу обертових елементів, що неминуче тягнуть за собою перебої в роботі всього агрегату, свідчать про вихід з ладу саме підшипників.
Тому такі підшипники необхідно замінити.
При цьому, заміну виконувати потрібно в найближчі терміни, оскільки затягування з цим може привести до плачевних наслідків.
Справа в тому, що шум підшипника, як правило, є наслідком попадання всередину його абразивних матеріалів або відсутність мастила.
А це неминуче може привести до повного заклинювання підшипника, що в свою чергу виведе з ладу цілий ряд інших деталей пристрою.
Міняємо самостійно підшипники генератора Chery Tiggo
У черговій статті мова піде про те, яким чином можна самому замінити передній підшипник на генераторі Чері Тіго.

- Перш за все, для того, щоб замінити будь-який з підшипників генератора, необхідно його зняти з автомобіля.
- Зробити це не так вже й складно. Далі нам буде потрібно розібрати цей пристрій.
- Для цього потрібно взяти старий ремінь, можна від генератора, скласти цей ремінь вдвічі і обмотавши ним шків або ролик генератора, затиснути в такому положенні в лещата.

- Після цього в такому ж положенні головкою на 24 відкручуємо гайку шківа.

- Потім виймаємо генератор з лещат, знімаємо шків, встановлюємо пристрій на робочий стіл і приступаємо до його подальшого розбирання.

- Для цього за допомогою головки на 8 відпускаємо чотири болта на кришці генератора.

- Після цього знімаємо передню кришку агрегату.

- Саме в цій кришці знаходиться підшипник, який при перевірці обертанням рукою дійсно створює шум при обертанні.

- Для того, щоб витягнути звідси цей підшипник, перевертаємо кришку і зі зворотнього боку відкручуємо чотири болтика.

- Після цього всередині кришки випадає квадратна шайба, яка блокувала доступ до підшипника.

- Тепер беремо головку на 19, ставимо її на підшипник генератора Чері Тіго і легенько молотком вибиваємо його.

- Підшипник при цьому повинен без особливих зусиль випасти всередину кришки.

- Тепер беремо новий підшипник, який ми спеціально придбали для заміни.

- Вставляємо цей підшипник на місце старого в кришку генератора.

- Беремо все ту ж головку на 13, яку ми використовуємо замість наставки, і знову ж акуратно забиваємо молотком.

- Після того, як підшипник увійшов на своє місце врівень з відливом кришки, ставимо зверху квадратну шайбу або кришку, що раніше випала звідси.

- І притримуючи кришку однією рукою, з іншого боку наживляємо болтики.

- Потім грунтовно їх закручуємо за допомогою викрутки.
- Після цього беремо знову генератор, перевіряємо, щоб на його валу було графітове кільце або шайба.

- Далі одягаємо на генератор кришку з новим підшипником.

- Після чого рівномірно з усіх боків затягуємо всі болти кріплення цієї кришки.

- По закінченню перевіряємо обертання вала. Він повинен обертатися легко і вільно.
- Тепер одягаємо на вал ще одне таке ж графітове кільце, потім ролик і закручуємо гайку.

- Тепер знову так, як і на початку, затискаємо генератор в лещата і затягуємо цю гайку.
- Після цього можна встановлювати агрегат на своє місце.
- На цьому розповідь нашу про самостійну заміну переднього підшипника генератора Чері Тіго закінчено.