• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника генератора Чері Тіго

Основним джерелом електроенергії на будь-якому автомобілі є генератор

Це свого роду електричний двигун постійного струму, який працює від силового агрегату автотранспортного засобу. 

Основним призначенням такого двигуна є перетворення енергії обертання валів мотора авто, тобто механічної, в електричну.

Як і всякий двигун, генератор в своїй будові має обертові елементи, зокрема ротор. 

А їх плавне і безперебійне обертання забезпечують підшипники, що виконують одночасно і функції опори і упору.

Головним достоїнством підшипників є забезпечення безшумного і плавного обертання деталей генератора. 

Поява шуму під час роботи генератора, а також порушення плавності ходу обертових елементів, що неминуче тягнуть за собою перебої в роботі всього агрегату, свідчать про вихід з ладу саме підшипників. 

Тому такі підшипники необхідно замінити.

При цьому, заміну виконувати потрібно в найближчі терміни, оскільки затягування з цим може привести до плачевних наслідків. 

Справа в тому, що шум підшипника, як правило, є наслідком попадання всередину його абразивних матеріалів або відсутність мастила. 

А це неминуче може привести до повного заклинювання підшипника, що в свою чергу виведе з ладу цілий ряд інших деталей пристрою.

Міняємо самостійно підшипники генератора Chery Tiggo

У черговій статті мова піде про те, яким чином можна самому замінити передній підшипник на генераторі Чері Тіго.

яким чином можна самому замінити передній підшипник на генераторі Чері Тіго.

  • Перш за все, для того, щоб замінити будь-який з підшипників генератора, необхідно його зняти з автомобіля. 
  • Зробити це не так вже й складно. Далі нам буде потрібно розібрати цей пристрій.
  • Для цього потрібно взяти старий ремінь, можна від генератора, скласти цей ремінь вдвічі і обмотавши ним шків або ролик генератора, затиснути в такому положенні в лещата.

обмотавши ним шків або ролик генератора, затиснути в такому положенні в лещата.

  • Після цього в такому ж положенні головкою на 24 відкручуємо гайку шківа.

 головкою на 24 відкручуємо гайку шківа.

  • Потім виймаємо генератор з лещат, знімаємо шків, встановлюємо пристрій на робочий стіл і приступаємо до його подальшого розбирання.

 встановлюємо пристрій на робочий стіл і приступаємо до його подальшого розбирання.

  • Для цього за допомогою головки на 8 відпускаємо чотири болта на кришці генератора.

відпускаємо чотири болта на кришці генератора.

  • Після цього знімаємо передню кришку агрегату.

 знімаємо передню кришку агрегату.

  • Саме в цій кришці знаходиться підшипник, який при перевірці обертанням рукою дійсно створює шум при обертанні.

Саме в цій кришці знаходиться підшипник

  • Для того, щоб витягнути звідси цей підшипник, перевертаємо кришку і зі зворотнього боку відкручуємо чотири болтика.

перевертаємо кришку і зі зворотнього боку відкручуємо чотири болтика.

  • Після цього всередині кришки випадає квадратна шайба, яка блокувала доступ до підшипника.

всередині кришки випадає квадратна шайба

  • Тепер беремо головку на 19, ставимо її на підшипник генератора Чері Тіго і легенько молотком вибиваємо його.

беремо головку на 19, ставимо її на підшипник генератора Чері Тіго і легенько молотком вибиваємо його.

  • Підшипник при цьому повинен без особливих зусиль випасти всередину кришки.

Підшипник при цьому повинен без особливих зусиль випасти всередину кришки

  • Тепер беремо новий підшипник, який ми спеціально придбали для заміни.

беремо новий підшипник, який ми спеціально придбали для заміни.

  • Вставляємо цей підшипник на місце старого в кришку генератора.

Вставляємо цей підшипник на місце старого в кришку генератора

  • Беремо все ту ж головку на 13, яку ми використовуємо замість наставки, і знову ж акуратно забиваємо молотком.

акуратно забиваємо молотком підшипник

  • Після того, як підшипник увійшов на своє місце врівень з відливом кришки, ставимо зверху квадратну шайбу або кришку, що раніше випала звідси.

 ставимо зверху квадратну шайбу або кришку, що раніше випала звідси.

  • І притримуючи кришку однією рукою, з іншого боку наживляємо болтики.

притримуючи кришку однією рукою, з іншого боку наживляємо болтики.

  • Потім грунтовно їх закручуємо за допомогою викрутки.
  • Після цього беремо знову генератор, перевіряємо, щоб на його валу було графітове кільце або шайба.

 перевіряємо, щоб на його валу було графітове кільце або шайба

  • Далі одягаємо на генератор кришку з новим підшипником.

одягаємо на генератор кришку з новим підшипником.

  • Після чого рівномірно з усіх боків затягуємо всі болти кріплення цієї кришки.

 рівномірно з усіх боків затягуємо всі болти кріплення цієї кришки.

  • По закінченню перевіряємо обертання вала. Він повинен обертатися легко і вільно. 
  • Тепер одягаємо на вал ще одне таке ж графітове кільце, потім ролик і закручуємо гайку.

одягаємо на вал ще одне таке ж графітове кільце, потім ролик і закручуємо гайку.

  • Тепер знову так, як і на початку, затискаємо генератор в лещата і затягуємо цю гайку. 
  • Після цього можна встановлювати агрегат на своє місце.
  • На цьому розповідь нашу про самостійну заміну переднього підшипника генератора Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника генератора Чері Тіго"

Відгуки: 0




.