• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Перевірка тиску масла Чері Тіго

Всім відомо, що основною частиною будь-якого автомобіля є його силовий агрегат. 

Робота його, зокрема кривошипно-шатунного механізму, заснована на тиску масла. 

А» мізки " двигуна – ГРМ, тим більше вимагають хорошого і в нормальній кількості масла. 

Рух масла всередині всіх цих механізмів здійснюється завдяки тиску, який створює двигун під час своєї роботи.

Тому масло, на рівні з паливом, без якого жоден ДВС не зможе функціонувати, є також обов'язковим матеріалом або обов'язковою рідиною для нормальної роботи кожного силового агрегату.

Однак, сомої тільки наявності масла цього замало. 

Необхідно, щоб в двигуні постійно масла було стільки, скільки це передбачено експлуатаційними характеристиками. 

А також, щоб це масло створювало встановлений всередині ДВС тиск. 

Саме тому виникла необхідність постійного контролю за кількістю масла і рівнем його тиску в моторі. 

Крім того, необхідно якимось чином передавати ці відомості електронного блоку управління, а також повідомляти водієві про виниклі проблеми, якщо такі наступали. 

Для цього і був придуманий датчик тиску масла( ДДМ), який вирішує всі ці проблеми відразу.

Встановлюється цей датчик в безпосередній близькості від самого двигуна, а точніше його головки блоку циліндрів, а також масляного фільтра.

У позашляховику китайських виробників Chery Tiggo цей пристрій кріпиться на самому блоці циліндрів в безпосередній близькості від масляного фільтра. 

І від його стану і придатності залежить безпечна робота всього ДВС автомобіля.

Міняємо самостійно датчик тиску масла на Chery Tiggo

У представленій статті ми хочемо розповісти про перевірку тиску масла і замініу ДДМ самостійно на Чері Тіго.

хочемо розповісти про перевірку тиску масла і замініу ДДМ самостійно на Чері Тіго.

  • У нашому автомобілі виникла проблема, суть якої полягає в тому, що після запуску двигуна на панелі приладів загоряється індикатор маслянки. 
  • Ця лампочка горить переривчасто і крім цього постійно лунає в салоні противний високий сигнал.

Ця лампочка горить переривчасто

  • Перше, що спадає на думку, так це те, що вийшов з ладу датчик тиску масла. 
  • Але, для того, щоб точно в цьому переконатися, необхідно перевірити перш рівень масла в самому моторі. 
  • Для цього, потрібно дати хвилин 10 йому для того, щоб охолов і потім, використовуючи масляний щуп, перевірити рівень масла.
  • Справа в тому, що бувають випадки, коли виникає десь витік масла і в результаті його рівень в двигуні падає до критичного.
  • А ДДМ влаштований таким чином, що його мембрана, що знаходиться всередині корпусу, під тиском масла згинається і розмикає контакти в ланцюзі сигнальної лампочки. 
  • Але, як тільки тиск падає до критичного, в силу різних причин, в тому числі і в зв'язку з витоком, мембрана розпрямляється і таким чином замикає контакти в ланцюзі. 
  • В результаті загоряється лампочка і крім того, водія сповіщає звуковий сигнал.
  • А тому, не перевіривши рівень масла, ви можете даремно замінити датчик тиску масла, а проблема залишиться не вирішеною.
  • Як вже говорилося, в автомобілі Чері Тіго з двигуном об'ємом 2,4 л датчик ДДМ встановлений на блоці недалеко від масляного фільтра.

датчик ДДМ встановлений на блоці недалеко від масляного фільтра.

  • Потрібно сказати, що це саме те місце, до якого не просто дістатися, як знизу, незважаючи на те навіть, що знятий захист двигуна, так і зверху. 
  • Ми спробували дістатися до датчика знизу, але це у нас не вийшло. Тоді виникла ідея підібратися зверху. 
  • Але, тут нам сильно заважав повітряний фільтр з частиною свого воздуховода великого діаметру. 
  • Тому нам довелося зняти повітряний фільтр разом з частиною воздуховода.

довелося зняти повітряний фільтр разом з частиною воздуховода.

  • В результаті ми отримали трохи доступу до блоку циліндрів, а від нього і до самого датчика.

отримали трохи доступу до блоку циліндрів, а від нього і до самого датчика.

  • Сам датчик являє собою круглий корпус з однією клемою.

датчик являє собою круглий корпус з однією клемою.

  • Так ось, провід з неї необхідно спочатку відкрутити. Він прикручений звичайним шурупом. 
  • Але, перш, ніж починати такий ремонт необхідно зняти одну клему з акумулятора. 
  • Цим ви захистите також і ЕБУ вашого авто від виникнення помилки в його програмі.
  • З іншого боку корпусу є різьблення у вигляді болта, якою сам датчик вкручується в корпус двигуна. 
  • Тому найголовнішим є зірвати його, оскільки він часто сильно прикипає. 
  • Для цього буде потрібно головка на 27, яка відмінно одягається на корпус пристрою і з її допомогою пробуємо зірвати. 
  • Можна скористатися і невеликим трубним ключем, особливо, коли ви все ж відкручуєте датчик знизу.

Можна скористатися і невеликим трубним ключем

  • У нашому випадку датчик не прикипів сильно, тому ми досить легко поступово його викрутили.

 досить легко поступово його викрутили

  • При цьому, викручуючи датчик, не варто боятися, що з двигуна може витікати масло. Якщо це і трапиться, то зовсім небагато. 
  • Так що, викручуйте сміливо.
  • Для того, щоб перевірити стан датчика після його демонтажу, можна скористатися звичайним тестером. 
  • Встановлюєте його в режим прозвонки для цього і замикаєте протилежні кінці пристрою.

 замикаєте протилежні кінці пристрою

  • В цей час прилад повинен показати наявність контакту (або відсутність його). 
  • Це підтверджує нашу розповідь про принцип дії цього пристрою. 
  • Його мембрана в даному випадку знаходиться у вільному стані, на неї не чинить тиск масло, а тому вона замикає контакти.
  • Одним з таких контактів є корпус датчика. 
  • Тому, якщо він справний, то прилад покаже вам наявність контакту і навпаки. 
  • Якщо ж ви спробуєте чимось натиснути на мембрану через отвір датчика, то контакт в ньому пропаде.

 спробуєте чимось натиснути на мембрану через отвір датчика, то контакт в ньому пропаде

  • Правда, таке може бути тільки тоді, коли датчик наш знаходиться в справному стані. 
  • Якщо ж він несправний, то нічого цього не станеться.
  • У нашому випадку прилад показав наявність контакту, але для того, щоб спрацювала мембрана, довелося натиснути з невеликим зусиллям. 
  • Це може говорити тільки про те, що мембрана занадто жорстка. 
  • Швидше за все це вже втома металу, тому все одно буде потрібно замінити такий датчик на Чері Тіго. 
  • Тим більше, що такий пристрій новий коштує не так вже й багато.
  • В результаті для заміни ми придбали оригінальний датчик виробництва компанії Mitsubishi.

 придбали оригінальний датчик виробництва компанії Mitsubishi.

  • Чому саме такої фірми, запитаєте ви? 
  • Справа в тому, що датчик цієї фірми вільно підходить до даного двигуна, оскільки в цьому автомобілі встановлений агрегат типу Mitsubishi 4g64. 
  • А для нього цей пристрій вважається оригінальним. 
  • Можна, звичайно придбати такий пристрій і виробництва компанії Chery, проте ми не радимо цього робити. 
  • Справа в тому, що датчики цієї компанії дуже швидко починають текти чомусь. 
  • А пристрої компанії з країни Висхідного сонця досить надійні і довговічні.     
  • За зовнішнім виглядом вони практично однакові, тому без проблем встановлюємо новий датчик на двигун.

За зовнішнім виглядом вони практично однакові

  • Після цього приєднуємо провід до клеми пристрою, ставимо на своє колишнє місце фільтр повітряний і пробуємо запустити двигун.

приєднуємо провід до клеми пристрою, ставимо на своє колишнє місце фільтр повітряний

  • Після запуску двигуна авто лампочка на приладі, що сигналізує про критичний тиск масла, відразу згасла, а звукового оповісного сигналу також більше немає. 
  • Значить проблема дійсно полягала в тому, що спрацьовував ДДМ. 
  • Звідси і висновок, що, якщо після запуску силового агрегату в вашому автомобілі загорілася лампочка, що сигналізує про проблеми в його системі мастила і лунає звуковий сигнал, перевірте відразу наявність масла в двигуні і його рівень. 
  • Для цього дайте двигуну охолонути хвилин 10 і потім перевіряйте, використовуючи для цієї мети масляний щуп. 
  • Якщо ж масло в моторі є і в достатній кількості, то це означає, що вийшов з ладу саме ДДМ, швидше за все. 
  • Хоча, можуть бути й інші причини також.
  • Тому, нашу розповідь на цьому про самостійну перевірку тиску масла і заміну відповідного датчика ДДМ на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перевірка тиску масла Чері Тіго"

Відгуки: 0




.