• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна Шруса Чері Тіго, міняємо проміжний вал Т11

Одним з найбільш універсальних і "розумних " шарнірів в автомобілях є Шрус

Це абревіатура шарніра рівних кутових швидкостей, основним призначенням якого є передача крутного моменту провідним колесам автотранспортного засобу від його двигуна, в тому числі і під час повороту їх під будь-яким кутом аж до 70 градусів. 

Простіше кажучи, цей шарнір забезпечує однакову швидкість обертання обох ведучих коліс, навіть в той момент, коли вони повертаються.

Мало того, використання такого шарніра, як Шрус дало можливість зробити рух на машині більш плавним і м'яким. 

А також цей шарнір дозволив значно розвантажити вали і шестерні під час здійснення руху. 

Встановлюються Шруси, як правило, на передньопривідних автомобільних моделях і повнопривідних позашляховиках.

Одним з таких позашляховиків є кросовер Chery Tiggo, виробництва китайської однойменної компанії. 

На цьому автомобілі, як і на всіх інших встановлюються в передній підвісці два типи Шрусів-внутрішній і зовнішній. 

Між ними розташований т. зв. проміжний вал

Конструкція цього шарніра така, що він здатний тривалий час функціонувати без особливих несправностей. 

А основними несправностями можуть бути тільки пошкодження захисного пильника, що неминуче призведе до потрапляння бруду і пилу безпосередньо в сам шарнір і погіршення внаслідок цього його рухливості. 

І ще однією причиною передчасного виходу з ладу шарніра може бути агресивна і неакуратна манера водіння авто.

У будь-якому випадку, власнику автомобіля необхідно знати призначення цього виробу і вміти при необхідності виконувати їх заміну.

Міняємо і відновлюємо самостійно Шрус і проміжний вал на Chery Tiggo

У новій статті ми розповімо про те, як можна своїми руками поміняти і відновити Шрус і проміжний вал на Чері Тіго.

 як можна своїми руками поміняти і відновити Шрус і проміжний вал на Чері Тіго.

від'єднали нижній кінець стійки стабілізатора.

відкрутили датчик АБС на стійці амортизатора і кріплення цієї стійки

  • В результаті ми отримали можливість вільно повертати весь ступичний вузол.
  • А тому відкрутили центральну гайку ступиці.

 відкрутили центральну гайку ступиці.

  • При цьому не забувайте під цією гайкою знімати шайбу, щоб не втратити.
  • Ну і після цього ми вже можемо спокійно виймати і сам зовнішній Шрус зі ступиці.

 можемо спокійно виймати і сам зовнішній Шрус зі ступиці

  • Після цього ступицю потрібно підв'язати, щоб вона не валялася і не пошкодилися інші шланги і деталі.
  • Далі нам буде потрібно вийняти і внутрішній Шрус. 
  • Цілком зрозуміло, що такий вид ремонту найкраще виконувати за допомогою помічника. 
  • Але, якщо такого поруч немає, то доведеться всі операції виконувати самому.
  • Потім, для того, щоб дістатися до підшипника проміжного валу, відкручуємо два болта на 13.

відкручуємо два болта на 13.

  • А для того, щоб зняти цей вал, вирішили масло з коробки не зливати. 
  • Справа в тому, що тут воно не повинно витікати, а якщо і побіжить, але не так вже й багато. 
  • Тому було вирішено витягати проміжний вал просто так.

 вирішено витягати проміжний вал просто так

  • В результаті зняли ми вал разом зі Шрусом і масла при цьому капнуло буквально кілька крапель.

зняли ми вал разом зі Шрусом

  • І після цього приступаємо до розбирання.
  • Під час розбирання раптом виявили, що підшипник на проміжному валу Чері Тіго абсолютно не обертається.

підшипник на проміжному валу Чері Тіго абсолютно не обертається

  • Цілком можливо, що саме це і стало причиною підвищеної витрати газу під час їзди.
  • Якщо порівнювати шліци на кінцях вала, то вельми цікавим виглядає цілком нормальний кінець і шліци на ньому, який був в КПП.

цікавим виглядає цілком нормальний кінець і шліци на ньому, який був в КПП.

  • Зовсім по-іншому виглядає протилежний кінець і шліци зовнішнього Шруса.

по-іншому виглядає протилежний кінець і шліци зовнішнього Шруса.

  • Тут мало того, що підшипник практично не провертається, так ще й шліци повністю сухі, стерті і покриті іржею.
  • Внутрішня частина цього шарніра також знаходиться в жалюгідному стані.

Внутрішня частина цього шарніра також знаходиться в жалюгідному стані.

  • В цьому випадку в ідеалі необхідно замінити проміжний вал на новий і з новими нормальними шліцами.

в ідеалі необхідно замінити проміжний вал на новий і з новими нормальними шліцами

  • Та й підшипник там цілком можливо нормально б обертався. 
  • Але, ми цього робити не станемо. Просто одягаємо на вал знімач і знімаємо з його допомогою підшипник.

одягаємо на вал знімач і знімаємо з його допомогою підшипник

  • Після цього шліци гарненько почистимо, накладемо туди ще голок, намертво посадимо новий підшипники і тисяч 50 думаємо такий вал ще зможе виходити.
  • Однак, потім виявилося, що голки між шліцами просто не входять, тому було вирішено посадити підшипник на герметик.

 вирішено посадити підшипник на герметик.

  • Щоб полегшити зняття підшипника, ми радимо спочатку знімати оправу підшипника, а вже потім сам підшипник.

радимо спочатку знімати оправу підшипника, а вже потім сам підшипник.

  • Після того, як ми все це зняли, то побачили, що всередині оправи підшипника купа сміття і також сліди іржі.

всередині оправи підшипника купа сміття і також сліди іржі

  • Підшипник, який там був встановлений, виготовлений в Японії. Шліци на кінці валу знаходяться в жахливому стані.

Шліци на кінці валу знаходяться в жахливому стані.

  • Але, незважаючи на це, ми спробуємо відновити ці шліци і намертво посадимо потім підшипник.
  • У підсумку ми замінили пильник на зовнішньому Шрусі Чері Тіго.

замінили пильник на зовнішньому Шрусі

  • Внизу ми пильник не стали міняти, так як він ще в нормальному стані. 
  • Однак Шрус там розібрали, до того ж розбирається він не складно. Досить зняти стопорне кільце і вибити трипоїд. 
  • Але, не забувайте попередньо зробити мітку на шліцах.
  • А зовнішній Шрус залишився в такому ж стані, просто в новий пильник набиваємо достатньо мастила і закриваємо його.

в новий пильник набиваємо достатньо мастила і закриваємо його.

  • Далі збираємо внутрішній Шрус, для чого тріпоід встановлюємо точно по мітках, зробленими нами раніше.

 тріпоід встановлюємо точно по мітках

  • Зверху ставимо стопорне кільце і закриваємо весь шарнір пильником у вигляді кулька. 
  • Після цього збираємо проміжний вал. 
  • Для цього одягли на його кінець армований пильник або сальник і встановили в оправлення новий підшипник.

встановили в оправлення новий підшипник

  • При цьому в оправлення спочатку встановили пильник або сальник і тільки потім запресували підшипник. 
  • Цілком зрозуміло, що попередньо все це з'єднання гарненько почистили від бруду та іржі.
  • Після цього набиваємо через дерев'яну наставку підшипник з оправкою на сам вал.набиваємо через дерев'яну наставку підшипник з оправкою на сам вал
  • І потім змащуємо гарненько пильник підшипника і встановлюємо його зверху на підшипник.

змащуємо гарненько пильник підшипника і встановлюємо його зверху на підшипник

  • Робиться це для того, щоб на сам підшипник в процесі експлуатації менше потрапляв пил і волога.
  • Далі акуратно по всьому колу забиваємо цей пильник врівень з краями оправлення.

по всьому колу забиваємо цей пильник врівень з краями оправлення

  • Стопорне кільце тут ми вирішили поставити нове, тому, що старе тут зовсім вже розбите.

Стопорне кільце тут ми вирішили поставити нов

  • Після того, як встановили стопорне кільце на вал, змащуємо його і всі шліци герметиком.

встановили стопорне кільце на вал, змащуємо його і всі шліци герметиком

  • І потім одягаємо на нього Шрус. 
  • Далі натягуємо на його кромку пильник і затискаємо його в такому положенні хомутом.

затискаємо Щрус в такому положенні хомутом

  • Перед цим набиваємо в пильник достатню кількість мастила.
  • Потім набиваємо також мастилом і трипоїд на протилежному кінці вала.

набиваємо також мастилом і трипоїд на протилежному кінці вала.

  • А після цього зверху встановлюємо на нього проміжний вал.

зверху встановлюємо на нього проміжний вал

  • При цьому натягуємо пильник на кромку цього вала.

 натягуємо пильник на кромку цього вала.

  • В результаті отримуємо повністю зібрану конструкцію з шарнірами і проміжним валом.

отримуємо повністю зібрану конструкцію з шарнірами і проміжним валом.

  • Його ми посадили на герметик, і тепер почекаємо поки це з'єднання підсохне. 
  • Після цього будемо встановлювати всю конструкцію на автомобіль в зворотньому порядку.
  • А нашу стаття на цьому про самостійну заміну Шруса і відновлення проміжного валу на Чері Тіго закінчений.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна Шруса Чері Тіго, міняємо проміжний вал Т11"

Відгуки: 0




.