• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ГРМ і помпи Деу Нексія, виставляємо мітки ГРМ

Конструкція будь-якого автомобільного силового агрегату така, що одну з основних ролей в ньому грає механізм газорозподілу або просто ГРМ.

Його основним призначенням є своєчасна подача горючої суміші палива з повітряними масами в камери згоряння силового агрегату, а також відвід відпрацьованих газів, що утворюються в його циліндрах.

По суті всю роботу цього механізму можна звести до відкриття і закриття, як впускних, так і випускних клапанів.

Однак це далеко не так.

Газорозподільний механізм автотранспортного засобу забезпечує в дійсності паралельне обертання одного або двох розподільних валів мотора з його колінвалом.

Тому, що тільки таке обертання валів робить можливим своєчасне відкриття і закриття клапанів.

Основним елементом цього механізму є його приводний ремінь.

Оскільки тільки ремінь ГРМ приводить в дію всі вали і ряд інших механізмів.

Саме тому стану ременя цього механізму приділяють завжди особливу увагу.

Однак, стежити за станом ременя ГРМ варто не тільки тому, що від нього безпосередньо залежить робота всього механізму.

Раптовий обрив цього ременя під час роботи двигуна загрожує великими неприємностями, аж до капітального ремонту всього мотора.

А це дорогий і трудомісткий процес.

Тому і варто постійно стежити за станом ременя ГРМ з тим, щоб своєчасно виконати його заміну.

Самостійно виконуємо заміну ременя ГРМ і помпи на Daewoo Nexia

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином замінити ремінь ГРМ разом з помпою водяною на автомобілі Деу Нексія.

яким чином замінити ремінь ГРМ разом з помпою водяною на автомобілі Деу Нексія. ​

  • Як відомо, разом з ременем ГРМ прийнято міняти одночасно і помпу, оскільки надалі доведеться міняти не тільки цей пристрій, а й виконувати додатковий ремонт інших частин двигуна.
  • Однак, бувають випадки, коли все ж змінюється тільки сам ремінь, а помпа залишається колишня.
  • Для таких випадків ми придумали невеликий власний винахід.
  • Як відомо, в складі механізму ГРМ є натяжний ролик. Так ось, в цьому ролику ми просвердлили невеликий отвір.
  • Після цього звели ролик, а в пророблений отвір вставили спицю.​

звели ролик, а в пророблений отвір вставили спицю

  • Вийшла своєрідна фіксація цього ролика. Після цього, встановили в такому положенні ролик на своє місце.
  • Сам ремінь газорозподільного механізму на той час вже підтягнули і після цього витягуємо вставлену спицю в ролику.
  • В результаті ремінь цей автоматично натягується до необхідної межі.
  • Правда, таку операцію можна виконувати лише в тому випадку, якщо при заміні ременя механізму не здійснюється одночасна заміна помпи.
  • Якщо ж помпа також змінюється, то в такому випадку натяг ременя механізму здійснюється якраз за допомогою помпи.
  • Отже, для того, щоб почати міняти ремінь механізму ГРМ, необхідно спочатку зняти повітряний фільтр з гофрою і пластикову кришку.​

необхідно спочатку зняти повітряний фільтр з гофрою і пластикову кришку.​

  • Це необхідно зробити, оскільки без цього ми не зможемо підібратися до самого механізму.
  • Після цього ми вже отримуємо деякий доступ до району розташування ГРМ.
  • Тому послаблюємо три болта шківа гідропідсилювача керма.​

 послаблюємо три болта шківа гідропідсилювача керма.​

знімаємо ремінь генератора зі шківа.​

  • Далі отримуємо можливість і знімаємо кришку з самого механізму ГРМ.
  • При зовнішньому огляді ременя бачимо, що він начебто ще в нормальному стані, але якщо придивитися, то вже видно тріщини.​

При зовнішньому огляді ременя бачимо, що він начебто ще в нормальному стані, але якщо придивитися, то вже видно тріщини.​

  • Тому краще раніше такий ремінь замінити, щоб не чекати непередбачуваних наслідків.
  • Тим більше, що він пройшов вже 60 тис. кілометрів, а це вже майже відповідає вимогам регламенту.
  • Тепер переходимо працювати під автомобіль, попередньо піднявши його, якщо є підйомник, або безпосередньо з оглядової ями.
  • Тут знімаємо захист двигуна, а також пластмасовий бризговик, що захищає шків.

знімаємо захист двигуна, а також пластмасовий бризговик, що захищає шків.

  • Потім на зливну пробку або штуцер головного радіатора Деу Нексія надягаємо шланг і зливаємо з нього антифриз.​

на зливну пробку або штуцер головного радіатора Деу Нексія надягаємо шланг і зливаємо з нього антифри

  • До речі, антифриз ми також будемо заливати надалі новий.
  • Поки антифриз стікає, ми відкрутили нижній захисний кожух газорозподільного механізму або його ременя.

 відкрутили нижній захисний кожух газорозподільного механізму

на распредвалах двигуна виставляємо мітки.​

  • Також не забуваємо ставити мітки і на колінвалі. Тут же візуально перевіряємо стан сальників на валах.
  • В даному випадку у нас на распредвалах сальники сухі, патьоків ніде не виявлено, тому міняти ми їх не станемо.

на распредвалах сальники сухі, патьоків ніде не виявлено, тому міняти ми їх не станемо.

  • Після цього запускаємо на мить двигун і скидаємо натяжний ремінь зі шківів.​

запускаємо на мить двигун і скидаємо натяжний ремінь зі шківів.​

  • Далі відкручуємо насос ГУР, відводимо його в сторону і виводимо з-під нього натяжний ремінь.​

відкручуємо насос ГУР, відводимо його в сторону і виводимо з-під нього натяжний ремінь.​

  • При цьому у нас на распредвалах вийшло невелике зміщення по мітках.​

на распредвалах вийшло невелике зміщення по мітках.​

  • Але, це не страшно, оскільки, коли ми будемо збирати механізм назад, то тоді вали вже виставимо строго по мітках.
  • Тому знімаємо далі натяжний і обвідний, якщо він ще не знятий, ролики, зірки роспредвалів і знімаємо сам ремінь.
  • Знявши нарешті ремінь механізму і зігнувши його навиворіт, ми добре бачимо тепер, що він насправді вже абсолютно сухий, зуби його починають зрізатися, та й тріщини добре видно тепер.

насправді вже абсолютно сухий, зуби його починають зрізатися, та й тріщини добре видно тепер.

  • Так, що абсолютно справедливо, що цей ремінь ГРМ Деу Нексії вже своє відходив після 60-ти тис.кілометрів пробігу.
  • І заміна його цілком виправдана.
  • Тому далі вставляємо саморобну вилку в отвори шківа роспредвала, таким способом притримуємо його і за допомогою головки зриваємо гайку кріплення.

 за допомогою головки зриваємо гайку кріплення.

  • Точно так чинимо і з шківом другого роспредвала.

Точно так чинимо і з шківом другого роспредвала.

  • Після цього від руки відкручуємо повністю гайки і знімаємо обидва шківа.
  • Далі потрібно відкрутити натяжний ролик, щоб отримати можливість зняти внутрішній кожух.
  • Відкрутивши болти захисного внутрішнього кожуха ГРМ, знімаємо його.

Відкрутивши болти захисного внутрішнього кожуха ГРМ, знімаємо його.

  • Зробити це сильно заважаємо насос ГУР, але потихеньку його потрібно витягнути зі свого місця.
  • Ну і тепер знімаємо вже помпу водяну.​

знімаємо вже помпу водяну

  • Вона утримується трьома болтами, два з яких розташовані зверху з боків, а третій – знизу.
  • Попередньо варто поставити якусь ємність, оскільки з-під помпи після її зняття може ще побігти антифриз, який повністю з сорочки двигуна не витік.
  • Так, як помпа зазвичай досить сильно прикипає в процесі тривалої експлуатації, то її необхідно трохи підбити молотком, щоб зірвати.
  • І після цього акуратно знімаємо цей водяний насос, щоб не облитися антифризом.​

акуратно знімаємо цей водяний насос

  • Ну і тепер дуже вдалий час замінити сальник колінвала, якщо в цьому є потреба.
  • У нас цей сальник трохи підтікав, тому ми заодно замінили і сальник колінвала.

заодно замінили і сальник колінвала

  • Після цього почистили добре помпу, оскільки вона ще в нормальному стані.
  • Можна, звичайно, придбати нову, якщо є така необхідність, і встановили цей насос на своє місце.
  • Після цього вже приступаємо до зворотнього збирання всього механізму ГРМ Деу Нексія.
  • В результаті одягли ми новий ремінь ГРМ вже на шківи валів.

одягли ми новий ремінь ГРМ вже на шківи валів.

  • Далі встановили натяжний ролик практично по мірках, які зробили попередньо.​

 встановили натяжний ролик практично по мірках, які зробили попередньо.​

  • За допомогою водяної помпи підтягнули сам ремінь. І тепер затягуємо повністю болти кріплення помпи.
  • Зробити це назад заважає насос ГУР, тому закручувати їх і затягувати варто з-під захисного кожуха.
  • При цьому мітки натяжного ролика вже практично повністю зійшлися.
  • В процесі роботи вони повинні повністю вже зійтися, точно так, як і мітки на колінвалах.
  • У нас ремінь повністю в результаті натягнутий і мітки колінвалів практично зійшлися також.

 ремінь повністю в результаті натягнутий і мітки колінвалів практично зійшлися також

  • Тепер два-три рази вручну необхідно провернути колінвал і перевірити збіг міток на шківах після цього.
  • Провертаємо зазвичай, взявшись за ступицю і включивши при цьому п'яту передачу на КПП.
  • Якщо мітки на валах збіглися знову, значить збірка механізму і установка його ременя виконані правильно.

 мітки на валах збіглися знову

  • При цьому збігаються мітки колінвала і натяжного ролика.
  • Тому завершуємо остаточно збирання всього механізму.
  • В кінці заливаємо антифриз в двигун і встановлюємо декоративну кришку на нього.

 заливаємо антифриз в двигун і встановлюємо декоративну кришку на нього

  • Після цього залишається тільки зробити запуск двигуна і перевірити його роботу.
  • Якщо все добре, то цей автомобіль можна спокійно експлуатувати з даним механізмом ГРМ ще повних 60 тис.кілометрів.
  • Після чого знову будемо міняти ремінь цього вузла, помпу, а також його натягувач.
  • А наша розповідь про самостійну заміну ременя ГРМ на Деу Нексія на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ГРМ і помпи Деу Нексія, виставляємо мітки ГРМ"

Відгуки: 0




.