Назва гальмівної рідини говорить сама за себе.
Це основна робоча рідина, яка застосовується в автомобільній гальмівній системі. Там вона знаходиться під постійним тиском.
Використовується ця рідина для того, щоб змусити працювати гідравлічний привід машини.
Іншими словами, при натисканні водієм на педаль гальма в салоні автотранспортного засобу, його зусилля через головний гальмівний циліндр за допомогою тиску, створюваного цією робочою рідиною, передається безпосередньо на колісні гальмівні циліндри.
Останні в свою чергу змушують спрацьовувати гальмівні колодки, які і зупиняють обертання коліс.
Звідси і високі вимоги до якості самої гальмівної рідини.
Робоче гальмо кросовера китайського виробництва Chery Tiggo являє собою систему дворівневого типу з поділом по діагоналі, що включає в себе гідропривід з дисковими вентильованими механізмами, як ззаду, так і спереду.
Обидва механізми включають в себе диск гальмівний і колодки, зазор між якими регулюється в автоматичному режимі.
Цей тип гальм хороший тим, що в разі відмови одного рівня, спрацьовує другий. Тобто система такого типу набагато надійніша.
У зв'язку з тим, що під час спрацьовування гальмівної системи її рідина нагрівається.
Крім того, в цю рідину в процесі експлуатації потрапляє волога, а постійна зміна температури призводить до утворення конденсату, який також залишається в робочій рідині.
В результаті всього цього, а також ще й через попадання продуктів корозії металу, температура закипання гальмівної рідини істотно знижується.
Тому потрібна заміна всієї робочої рідини системи, яку рекомендується виконувати кожні 2-3 роки.
Після кожної заміни, а також окремих видів ремонту системи, необхідно проводити прокачування гальм, щоб видалити повітря, що потрапило в магістраль.
Міняємо самостійно гальмівну рідину і прокачуємо гальма на Chery Tiggo
У пропонованій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно замінити гальмівну рідину і після цього прокачати гальма на Чері Тіго.

- Відразу хочемо обмовитися, що виконати заміну рідини можна самому, а ось прокачування гальм найкраще виконувати з помічником.
- Хоча не виключається варіант і самостійного виконання такого виду ремонту.
- Заміна гальмівної рідини на цьому автомобілі також може виконуватися двома способами.
- Перший з них полягає в тому, що ви повністю вибираєте всю рідину з бачка.

- Після цього заливаєте туди нову рідину і потім з її допомогою поступово в кожному супорті видавлюємо стару.
- У другому способі ви просто відкручуєте один зі штуцерів на супорті і потім за допомогою гальмівної педалі, що в салоні автомобіля, також видавлюєте з нього наявну там рідину.
- Далі відкручуємо штуцера на інших трьох супортах, а також на циліндрі зчеплення.

- І також качаємо педаллю до тих пір, поки звідти вже нічого не буде витікати.
- Далі закручуємо всі штуцера, в бачок заливаємо нову рідину і по колу прокачуємо всю систему.
- Крім того, по закінченню прокачування також необхідно буде прокачати і циліндр зчеплення.
- Прокачуємо його за тим же принципом, що і гальма, з тією лише різницею, що замість педалі гальм необхідно використовувати педаль зчеплення.
- В даному випадку, так як ми міняємо заодно всю гальмівну рідину, прокачування гальм буде виконуватися з використанням другого способу.
- Для цього ми злили всю рідину з системи, наскільки це було можливо. І після цього залили повний бачок нової рідини.
- Потім приступаємо прокачувати систему по колу на кожному колесі.
- Звичайно, при цьому не забуваємо контролювати рівень рідини в бачку і вчасно доливаємо.
- Прокачування виконуємо, як уже говорилося, разом з помічником.
- Отже, одягаємо на один з штуцерів супорта прозорий шланг і після цього помічник в салоні автомобіля накачує педаллю гальма до тих пір, поки вона не стане «твердою».
- У такому положенні і утримуємо цю педаль.
- А в цей час інша людина ключем відпускає штуцер на супорті і спостерігає за проходженням по шлангу повітряних бульбашок.

- При цьому педаль гальма повинна впасти повністю до підлоги.
- Після цього затягуємо назад штуцер і знову закачуємо педаллю гальма до її «твердого» стану.
- Знову утримуємо педаль, а штуцер в цей час відпускаємо і спостерігаємо ситуацію в шлангу.
- Таку процедуру повторюємо до тих пір, поки зі шланга не припинить виходити повітря, а з'явиться рідина.
- Після цього переходимо до іншого колеса по колу і так проробляємо на всіх чотирьох колесах Чері Тігго.
- Для проведення прокачування гальмівної системи на передніх колесах використовуємо ріжковий ключ на 11, а на задніх необхідний ключ вже на 8.

- Таким ось способом проходимо всі чотири колеса, тобто повне коло.
- Далі прокачуємо повторно ще передні колеса таким чином, щоб в шланг виходила тільки чиста рідина без повітря.

- І потім ще раз прокачуємо і задні колеса, домагаючись того ж результату.
- А після цього гальмівна система автомобіля вважається повністю прокачаною.
- Непогано б в цьому випадку виїхати з гаража і перевірити роботу гальм, не виїжджаючи для цього на проїжджу частину дороги з рухом пішоходів і транспорту.
- Якщо гальма спрацьовують нормально, значить можна автомобіль сміливо експлуатувати далі.
- А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну гальмівної рідини і прокачування гальм на Чері Тігго закінчено.