Заміна штатної магнітоли Чері Тіго

Одним з небагатьох незамінних пристроїв в автомобілі є магнітола. 

І якщо раніше це був здебільшого музично-інформаційний вузол, то сьогодні це практично той же кишеньковий комп'ютер, планшет і смартфон разом. 

Ну і природньо музично-інформаційний пристрій. 

Іншими словами, в сучасній автомагнітолі зібрано величезну кількість різних функцій, які можна знаходити і включати простим дотиком пальців до його екрану. 

Цілком достатніх розмірів дисплей сенсорного типу може одночасно служити вам і екраном для перегляду улюблених фільмів або кліпів, а також і картою GPS-навігатора. 

Тут можна переглянути, як фотографії альбому, так і телевізійні програми. 

І це тільки маленька частина того меню, яким володіє сьогоднішня магнітола для автомобілів.

У комплектацію сучасного кросовера Chery Tiggo, виробництва однойменної китайської автокомпанії, також входить автомагнітола. 

Як і у всіх автомобільних моделях в цьому авто вона встановлюється на центральній консолі торпеди

Однозначно складно сказати хороший це пристрій або не дуже. Справа, як то кажуть, смаку. 

Однак, для бюджетного варіанту вона цілком придатна і на якийсь час вам її безсумнівно вистачить.

Але, як правило, з часом, багато власників авто намагаються встановити саме таку магнітолу, яка б максимально відповідала всім його вимогам і смакам.

На перший погляд замінити такий вузол в машині здається нескладною справою. 

Але, як виявилося, заміна магнітоли на даному позашляховику має ряд своїх нюансів, без знання яких виконання такого виду ремонт може викликати деякі труднощі.

Міняємо самостійно штатну магнітолу на Chery Tiggo

У цій статті ми хочемо розповісти про ті нюанси, які можуть виникнути при самостійній заміні штатної магнітоли на Чері Тіго.

 хочемо розповісти про ті нюанси, які можуть виникнути при самостійній заміні штатної магнітоли на Чері Тіго.

  • У нашому автомобілі є штатна магнітола, встановлена на центральній консолі торпеди.

штатна магнітола, встановлена на центральній консолі торпеди.

  • За великим рахунком це непоганий пристрій, але нам захотілося, як і багатьом власникам, встановити іншу магнітолу, що називається під себе. 
  • Головною умовою є можливість підключення флешки, а також слухати в хорошому звучанні радіо. 
  • Потрібно відзначити, що в цьому автомобілі немає загального шлейфу проводів, що йде від магнітоли до одних дверей і такого ж до інших. 
  • Тут цей пристрій підключається за допомогою різних абсолютно проводів і тому, щоб не шукати наосліп куди який з проводів повинен йти, необхідно точно знати їх розпиновку. 
  • Це одне з основних умов підключення нового пристрою, а в іншому підключення не викликає ніяких труднощів.
  • Отже, нову магнітолу ми замовили в Китаї.

нову магнітолу ми замовили в Китаї

  • Це не є супердорога модель, а цілком бюджетний варіант. 
  • Тому, насамперед роздруковуємо посилку, щоб побачити, що це за модель і що поставляється в комплекті.
  • Перше, що ми дістали з коробки – це інструкція з експлуатації, в якій все написано англійською та китайською мовами.

Перше, що ми дістали з коробки

  • Ні російською, ні тим більше українською мовою тут немає ні слова.
  • Далі дістаємо пульт управління, судячи з кнопок якого до цієї магнітоли можна підключати навіть мобільний телефон.

Далі дістаємо пульт управління

  • Крім того, знаходимо один пластмасовий штекер з проводами різного кольору.

 знаходимо один пластмасовий штекер з проводами різного кольору

  • А також другий аналогічний штекер з шістьма проводами, пофарбованими попарно в три різних кольори.

другий аналогічний штекер з шістьма проводами, пофарбованими попарно в три різних кольори.

  • Це виявляється дроти для підключення трьох колонок (на кожну по два).
  • У першому штекері розпинування проводів наступне: червоний і чорний дроти – це для підключення живлення (мінус і плюс), синій – підключення антени, жовтий провід – пам'ять і один з двох бежевих проводів призначений для підключення задньої камери.

У першому штекері розпинування проводів наступне

  • Ну і нарешті двухдінова магнітола, в корпусі якої практично все місце спереду займає сенсорний екран з мінімумом кнопок і вузькою рамкою.

Ну і нарешті двухдінова магнітола

  • Найголовніше, що тут є спереду гніздо для підключення флешки, а також аудіо навушників.

 є спереду гніздо для підключення флешки, а також аудіо навушників

  • Що стосується габаритних розмірів магнітоли, то ширина її становить рівно 100 мм.

ширина магнітоли становить рівно 100 мм.

  • У той час, як довжина нової моделі магнітоли для Чері Тіго практично досягає 180мм.

довжина нової моделі магнітоли для Чері Тіго практично досягає 180мм.

  • Товщина пристрою всього лише близько 60 мм.

Товщина пристрою всього лише близько 60 мм.

  • І це все, більше до неї нічого не йде і нічого не встановлюється.
  • Зі зворотнього боку на корпусі магнітоли ми знаходимо два роз'єми для підключення штекерів з проводами. 
  • На перший погляд вони абсолютно однакові, але якщо уважно подивитися, то можна звернути увагу, що на одному з роз'ємів збоку маленьке вушко зроблене посередині, а на іншому – зміщене до низу.

 на одному з роз'ємів збоку маленьке вушко зроблене посередині, а на іншому – зміщене до низу.

  • Тому, навіть при великому бажанні переплутати ці два роз'єми у вас ніяк не вийде.
  • Крім того, тут же є роз'єми для різних виходів, в тому числі для підключення звичайної антени і антени GPS.

 є роз'єми для різних виходів, в тому числі для підключення звичайної антени і антени GPS.

  • Для того, щоб встановити нову магнітолу на автомобіль, для початку необхідно демонтувати стару.
  • Перше, що нам потрібно зняти, так це решітку на центральній консолі. 
  • А знімається ця решітка дуже просто: достатньо в нижній частині її руками просто смикнути на себе.

знімається ця решітка дуже просто

  • І потім решітку цю просто знімаємо повністю.
  • Далі нам потрібно відкрутити два болта на 10 кріплення самої магнітоли.

потрібно відкрутити два болта на 10 кріплення самої магнітоли.

  • Після чого просто виймаємо магнітолу зі свого вікна.

виймаємо магнітолу зі свого вікна

  • Це виявляється досить пристойна скриня, з тильного боку якого знаходимо значний букет, що складається з проводів і роз'ємів.

досить пристойна скриня, з тильного боку якого знаходимо значний букет, що складається з проводів і роз'ємів

  • Однак, незважаючи на це ми все від'єднуємо від самого пристрою.

незважаючи на це ми все від'єднуємо від самого пристрою.

  • Далі нам знадобиться його кріплення
  • Тому, перш за все, необхідно перевірити чи збігаються габаритні розміри старого і нового. 
  • Для цього просто прикладаємо нову магнітолу до старої і бачимо, що вони за розмірами однакові.

прикладаємо нову магнітолу до старої і бачимо, що вони за розмірами однакові

  • На щастя вони виявляються абсолютно однаковими, тому нам нічого нового придумувати не доведеться, а просто заберемо старе кріплення для нової магнітоли.
  • А раз так, то за допомогою викрутки відкручуємо від корпусу старої магнітоли її кріплення з одного і з іншого боку.

відкручуємо від корпусу старої магнітоли її кріплення з одного і з іншого бокувідкручуємо від корпусу старої магнітоли її кріплення з одного і з іншого боку

  • На новому пристрої до того ж з боків є чотири отвори, з яких ми можемо підібрати пару, що збігаються з планкою кріплення.

На новому пристрої до того ж з боків є чотири отвори, з яких ми можемо підібрати пару

  • Тому залишиться підібрати болтики, прикрутити планки кріплення і спробувати встановити нову магнітолу на Чері Тіго.
  • А поки необхідно розібратися з проводами підключення. 
  • Перш за все, необхідно роз'єднати дроти з імпровізованих шлейфів. Тепер розбираємо їх конкретно.
  • Тут бачимо синій провід, який, як і блакитний на штекері нової магнітоли є плюсом в подачі живлення.

синій провід, який, як і блакитний на штекері нової магнітоли є плюсом

  • Він буде йти на сабвуфер або на антену під стіклом.
  • Провід з маркуванням ANP просто відриваємо, оскільки нам він не буде потрібно. 
  • Далі йдуть дроти живлення, від самого сабвуфера і колонок. 
  • За ідеєю для підключення нового будь-якого пристрою беруться дроти одного кольору на ньому і з'єднуються з проводами аналогічного кольору на машині. 
  • Це в ідеалі. Але, в китайців такого немає. 
  • Тут навіть складається враження, що у них існує якась проблема з забарвленням.
  • Тому тут потрібно розбиратися уважно.
  • Отже, розбираємо найбільший пучок проводів.

розбираємо найбільший пучок проводів.

  • Перш за все, зелений дріт – це плюсовий провід подачі живлення, який в машині насправді абсолютно під іншим кольором.

зелений дріт – це плюсовий провід подачі живлення

  • Мінусовий провід живлення тут виявляється також йде зеленого кольору, але тільки з чорною смужкою.
  • Що стосується підключення колонок, правда важко сказати, яких саме.
  • Головне, що від магнітоли йдуть два сірих дроти, а на машині їм відповідають дроти темно-рожевого і фіолетового кольорів.

від магнітоли йдуть два сірих дроти, а на машині їм відповідають дроти темно-рожевого і фіолетового кольорів.

  • Наступна пара проводів: два зелених від магнітоли на колонки з'єднуються на машині з проводами синього і червоного кольорів.

два зелених від магнітоли на колонки з'єднуються на машині з проводами синього і червоного кольорів.

  • Ще пара проводів білого кольору від магнітоли йде на колонки і з'єднується з проводами синього кольору і зеленого з білою смужкою.

пара проводів білого кольору від магнітоли йде на колонки

  • Ну і ще два фіолетових виходять, які з'єднується з жовтим і чорним проводами на автомобілі.

ще два фіолетових виходять, які з'єднується з жовтим і чорним проводами

  • Дійсно складається враження, що у китайських виробників є проблеми з кольоровими проводами. 
  • Адже можна ж зробити, як у інших людей, якого кольору провід виходить з штекера магнітоли з проводом такого ж кольору він повинен з'єднуватися і в машині. 
  • А так доводиться самому пробувати, продзвонювати, шукати, що називається методом «наукового тику». 
  • Але, ми придумали інший варіант. 
  • Його суть полягає в тому, що для початку ви відрізаєте всі дроти в шлейфі автомобіля Чері Тіго. 
  • Після цього за допомогою тестера знаходите дроти подачі живлення: плюс і мінус. Відводите їх відразу в сторони і ізолюєте. 
  • А далі беремо звичайну пальчикову батарейку і на її кінці замикаємо попарно дроти. 
  • Якщо захрипіла колонка, то ви відразу розумієте, що це і є контакт цієї колонки. 
  • І так знаходимо поступово всі колонки і намічаємо їх дроти.
  • Задіявши помічника, можна таким же чином знайти і задні колонки. 
  • Для цього помічника відправляєте на задній диван салону.
  • Цей метод ми самі випробували на практиці і в підсумку у нас все працювало справно, як магнітола, так і всі колонки.
  • Тому, після того, як ви усвідомили який провід, куди йде і з яким його потрібно з'єднувати, приступаємо до їх безпосереднього з'єднання, а також ізолювання. 
  • Тут же можна перевірити і роботу самої магнітоли. 
  • Ми поки під'єднали тільки живлення і вирішили перевірити знову придбаний пристрій.

вирішили перевірити знову придбаний пристрій

  • Наша магнітола відразу запрацювала і тут же стала завантажувати свою програму. 
  • Ми перевірили роботу її ручок управління і залишилися поки задоволені всім.
  • При цьому в меню навіть виявили російську мову інтерфейсу, що несказанно нас порадувало.

в меню навіть виявили російську мову інтерфейсу

  • І це все при тому, що сама магнітола є бюджетним варіантом.
  • Тому, коли перше включення нової магнітоли у нас вийшло вдалим, а ми вважаємо, що це так і є, вимикаємо пристрій і приступаємо до з'єднання всіх інших проводів.
  • Отже, з'єднали ми всі дроти і встановили магнітолу на своє місце. 
  • Єдино, що ми не зробили, так це не встановили рамку від старої магнітоли.

не встановили рамку від старої магнітоли

  • Але, ми вважаємо, що за великим рахунком вона тут і не потрібна. Все і без неї виглядає ідеально.
  • В результаті підключили ми всі колонки і саму магнітолу, після чого залишилося тільки її налаштувати і все.

підключили ми всі колонки і саму магнітолу

  • Крім того, нам здається, що варто придбати зовнішню антену, оскільки вона краще, ніж внутрішня. 
  • А в іншому за відносно невеликі гроші ми отримали відмінну магнітолу в свій автомобіль.
  • Тому і нашу розповідь про самостійну заміну магнітоли на Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна штатної магнітоли Чері Тіго"

Відгуки: 0




Торпеда для ремонту Чері Тіго:

Дверей для ремонту Чері Тіго:

Кнопки для ремонту Чері Тіго:

Корпус для ремонту Чері Тіго:

Решітка для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

Кріплення для ремонту Чері Тіго:

.