Як прописати чіп ключ на Шевроле Лачетті

Вже не один рік кожен легковий автомобіль оснащується електронним блоком управління, а починаючи з 2006 року і системою OBD.

Перший з них виконує роль регулятора роботи практично всіх систем автотранспортного засобу, збираючи і аналізуючи всі дані про їх функціонування.

А система OBD дозволяє здійснювати самодіагностику всіх систем цієї машини, використовуючи для цього бортовий комп'ютер.

Для проведення такого роду діагностики використовують спеціальний роз'єм OBD, який встановлюють в безпосередній близькості від рульової колонки (не далі 18см).

І система OBD, і ЕБУ в результаті контролюють роботу практично всіх систем автомобіля за допомогою численних датчиків і не допускають використання засобів, предметів і пристроїв, не призначених для конкретного автотранспортного засобу.

У разі таких спроб або порушень в роботі OBD і ЕБУ сигналізують водієві за допомогою спеціальних світлових і звукових сигналів.

Крім того, виконується автоматичне блокування здійснення ряду функцій і роботи деяких пристроїв або навіть систем.

В якості блокування намагання застосування стороннього ключа запалювання в автомобілях використовують спеціальний протиугінний пристрій Іммобілайзер.

У зв'язку з цим при втраті або при поломці ключа часто у власників виникають проблеми з використанням нових.

Прописуємо самостійно чіп ключ на Chevrolet Lacetti

У нашій новій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно прописати чіп ключ на Шевроле Лачетті.

каким образом можно самостоятельно прописать чип ключ на Шевроле Лачетти

  • Часи, коли замість зламаного ключа запалювання можна було виготовити самому або в спеціалізованій майстерні його дублікат і спокійно використовувати далі, давно канули в Лету.
  • Сьогодні в сучасних авто з встановленими ЕБУ і бортовими комп'ютерами крім рідних ключів нічим іншим відкрити кермо і запустити двигун не вдасться.
  • Цьому перешкоджає Іммобілайзер, тому, що в кожному ключі є свій чіп або мікросхема, сигнали з якої зчитує цей пристрій.
  • І якщо всі заздалегідь встановлені на ЕБУ параметри збігаються, Іммобілайзер дає дозвіл запускати від цього ключа всю систему запалювання.
  • Якщо таких сигналів не надходить на пристрій або вони не збігаються, система блокується і завести такий автомобіль просто не вдасться.
  • З цього випливає, що кожен новий ключ запалювання необхідно, що називається» познайомити " з ЕБУ автомобіля або ж прописати, додавши його дані в програму блоку управління.
  • А зробити це можна тільки за допомогою спеціальних пристроїв.
  • Для цього необхідно звернутися до фахівців в спеціальних автосервісах або ж зробити самостійно.
  • У нашому випадку сталася саме така ситуація.
  • Для того, щоб запустити двигун автомобіля, нам надали три різних ключа запалювання.
  • Один з них – це штатний ключ запалювання з кнопками, другий ключ невідомого походження, але без кнопок.

это штатный ключ зажигания с кнопками, второй ключ неизвестного происхождения, но без кнопок

  • Третій ключ був придбаний самостійно, нарізаний і тепер його залишилося тільки спробувати прописати.

Третий ключ был приобретён самостоятельно, нарезан и теперь его осталось только попробовать прописать

  • Тому, для початку ми вирішили перевірити всі ці ключі, так би мовити на»придатність".
  • Для цього беремо перший ключ, який по ідеї є штатним.

берём первый ключ, который по идее является штатным.

  • Спочатку перевіряємо роботу кнопок цього ключа.

Сначала проверяем работу кнопок этого ключа

  • За допомогою двох кнопок ми без проблем закриваємо і відкриваємо централізовано всі двері авто. 
  • Далі перевіряємо цей ключ на сумісність його чіпа з програмою ЕБУ цього автомобіля.
  • Для цього вставляємо ключ в замок запалювання і робимо один поворот. 
  • Сигнальна лампочка іммобілайзера в Шевроле Лачетті встановлена на водійських дверях біля прапорця блокування відкривання.

Сигнальная лампочка иммобилайзера в Шевроле Лачетти установлена на водительской двери возле флажка блокировки открывания

  • Якщо ця лампочка при повороті ключа не загоряється, значить Іммобілайзер з ЕБУ його " впізнали» і він дійсно є штатним.
  • Тому робимо ще один поворот ключа і пробуємо завести машину.
  • Двигун при цьому дійсно запускається. 
  • З цим ключем ніякої роботи проводити не потрібно, тому відкладаємо його поки в сторону.
  • Далі беремо другий ключ без кнопок.

берём второй ключ без кнопок

  • В даному випадку його приналежність нам невідома. 
  • Тому вставляємо цей ключ також в замок запалювання і провернувши, перевіряємо сигнал іммобілайзера.
  • Лампочка знову не загоряється. Пробуємо запустити двигун і все, як і очікувалося, спрацьовує.
  • Тому цей ключ також може використовуватися для цього автомобіля.
  • А це означає, що з ним також нічого робити не потрібно і ми його відкладаємо в сторону.
  • Тепер беремо новий третій саморобний ключ з кнопками і перевіряємо відразу роботу його кнопок.

берём новый третий самодельный ключ с кнопками и проверяем сразу работу его кнопок

  • При натисканні на кнопку лампочка всередині брелока моргає, але замок на дверях при цьому не спрацьовує.
  • Після цього вставляємо ключ в замок запалювання, повертаємо і дивимося на лампочку іммобілайзера.

вставляем ключ в замок зажигания, поворачиваем и смотрим на лампочку иммобилайзера

  • Ця лампочка в даному випадку загоряється червоним кольором і періодично моргає.
  • Все це свідчить про те, що Іммобілайзер не приймає цей ключ і його необхідно прописати.
  • Для виконання цієї процедури ми використовуємо спеціальний прилад. 
  • Це програматор ключів автомобіля типу XtoolX100.

программатор ключей автомобиля типа XtoolX100.

  • Підключаємо прилад через роз'єм діагностики, що розташований зліва від рульової колонки, і провівши спеціальні комбінації ключем, перепрошиваємо таким чином блок управління.
  • Потрібно сказати, що прописка ключа не означає автоматичну прописку і його кнопок.
  • Тобто, кнопки його після цього працювати не будуть.
  • А для того, щоб вони заробили необхідно їх також прописати, тільки через звуковий канал.
  • А він також підключається через той же роз'єм діагностики.
  • Після того, як перепрошили ЕБУ нашого автомобіля, знову беремо по черзі всі три ключа і перевіряємо роботу їх кнопок і пробуємо запускати двигун.
  • На цей раз всі три ключа і їх кнопки спрацьовують нормально.
  • Сигнальна лампочка іммобілайзера при цьому ні на одному з ключів не загоряється.
  • Це може свідчити тільки про одне, що блок управління і протиугінна система прийняли всі ключі за штатні.
  • Тому прописка чіпа нового ключа нами проведена успішно.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну прописку чіпа ключа на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як прописати чіп ключ на Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Блок управління для ремонту Шевроле Лачетті:

Рульова колонка для ремонту Шевроле Лачетті:

Датчики для ремонту Шевроле Лачетті:

Кнопки для ремонту Шевроле Лачетті:

Дверей для ремонту Шевроле Лачетті:

Замок запалювання для ремонту Шевроле Лачетті:

.