Вже не один рік кожен легковий автомобіль оснащується електронним блоком управління, а починаючи з 2006 року і системою OBD.
Перший з них виконує роль регулятора роботи практично всіх систем автотранспортного засобу, збираючи і аналізуючи всі дані про їх функціонування.
А система OBD дозволяє здійснювати самодіагностику всіх систем цієї машини, використовуючи для цього бортовий комп'ютер.
Для проведення такого роду діагностики використовують спеціальний роз'єм OBD, який встановлюють в безпосередній близькості від рульової колонки (не далі 18см).
І система OBD, і ЕБУ в результаті контролюють роботу практично всіх систем автомобіля за допомогою численних датчиків і не допускають використання засобів, предметів і пристроїв, не призначених для конкретного автотранспортного засобу.
У разі таких спроб або порушень в роботі OBD і ЕБУ сигналізують водієві за допомогою спеціальних світлових і звукових сигналів.
Крім того, виконується автоматичне блокування здійснення ряду функцій і роботи деяких пристроїв або навіть систем.
В якості блокування намагання застосування стороннього ключа запалювання в автомобілях використовують спеціальний протиугінний пристрій Іммобілайзер.
У зв'язку з цим при втраті або при поломці ключа часто у власників виникають проблеми з використанням нових.
Прописуємо самостійно чіп ключ на Chevrolet Lacetti
У нашій новій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно прописати чіп ключ на Шевроле Лачетті.

- Часи, коли замість зламаного ключа запалювання можна було виготовити самому або в спеціалізованій майстерні його дублікат і спокійно використовувати далі, давно канули в Лету.
- Сьогодні в сучасних авто з встановленими ЕБУ і бортовими комп'ютерами крім рідних ключів нічим іншим відкрити кермо і запустити двигун не вдасться.
- Цьому перешкоджає Іммобілайзер, тому, що в кожному ключі є свій чіп або мікросхема, сигнали з якої зчитує цей пристрій.
- І якщо всі заздалегідь встановлені на ЕБУ параметри збігаються, Іммобілайзер дає дозвіл запускати від цього ключа всю систему запалювання.
- Якщо таких сигналів не надходить на пристрій або вони не збігаються, система блокується і завести такий автомобіль просто не вдасться.
- З цього випливає, що кожен новий ключ запалювання необхідно, що називається» познайомити " з ЕБУ автомобіля або ж прописати, додавши його дані в програму блоку управління.
- А зробити це можна тільки за допомогою спеціальних пристроїв.
- Для цього необхідно звернутися до фахівців в спеціальних автосервісах або ж зробити самостійно.
- У нашому випадку сталася саме така ситуація.
- Для того, щоб запустити двигун автомобіля, нам надали три різних ключа запалювання.
- Один з них – це штатний ключ запалювання з кнопками, другий ключ невідомого походження, але без кнопок.

- Третій ключ був придбаний самостійно, нарізаний і тепер його залишилося тільки спробувати прописати.

- Тому, для початку ми вирішили перевірити всі ці ключі, так би мовити на»придатність".
- Для цього беремо перший ключ, який по ідеї є штатним.

- Спочатку перевіряємо роботу кнопок цього ключа.

- За допомогою двох кнопок ми без проблем закриваємо і відкриваємо централізовано всі двері авто.
- Далі перевіряємо цей ключ на сумісність його чіпа з програмою ЕБУ цього автомобіля.
- Для цього вставляємо ключ в замок запалювання і робимо один поворот.
- Сигнальна лампочка іммобілайзера в Шевроле Лачетті встановлена на водійських дверях біля прапорця блокування відкривання.

- Якщо ця лампочка при повороті ключа не загоряється, значить Іммобілайзер з ЕБУ його " впізнали» і він дійсно є штатним.
- Тому робимо ще один поворот ключа і пробуємо завести машину.
- Двигун при цьому дійсно запускається.
- З цим ключем ніякої роботи проводити не потрібно, тому відкладаємо його поки в сторону.
- Далі беремо другий ключ без кнопок.

- В даному випадку його приналежність нам невідома.
- Тому вставляємо цей ключ також в замок запалювання і провернувши, перевіряємо сигнал іммобілайзера.
- Лампочка знову не загоряється. Пробуємо запустити двигун і все, як і очікувалося, спрацьовує.
- Тому цей ключ також може використовуватися для цього автомобіля.
- А це означає, що з ним також нічого робити не потрібно і ми його відкладаємо в сторону.
- Тепер беремо новий третій саморобний ключ з кнопками і перевіряємо відразу роботу його кнопок.

- При натисканні на кнопку лампочка всередині брелока моргає, але замок на дверях при цьому не спрацьовує.
- Після цього вставляємо ключ в замок запалювання, повертаємо і дивимося на лампочку іммобілайзера.

- Ця лампочка в даному випадку загоряється червоним кольором і періодично моргає.
- Все це свідчить про те, що Іммобілайзер не приймає цей ключ і його необхідно прописати.
- Для виконання цієї процедури ми використовуємо спеціальний прилад.
- Це програматор ключів автомобіля типу XtoolX100.

- Підключаємо прилад через роз'єм діагностики, що розташований зліва від рульової колонки, і провівши спеціальні комбінації ключем, перепрошиваємо таким чином блок управління.
- Потрібно сказати, що прописка ключа не означає автоматичну прописку і його кнопок.
- Тобто, кнопки його після цього працювати не будуть.
- А для того, щоб вони заробили необхідно їх також прописати, тільки через звуковий канал.
- А він також підключається через той же роз'єм діагностики.
- Після того, як перепрошили ЕБУ нашого автомобіля, знову беремо по черзі всі три ключа і перевіряємо роботу їх кнопок і пробуємо запускати двигун.
- На цей раз всі три ключа і їх кнопки спрацьовують нормально.
- Сигнальна лампочка іммобілайзера при цьому ні на одному з ключів не загоряється.
- Це може свідчити тільки про одне, що блок управління і протиугінна система прийняли всі ключі за штатні.
- Тому прописка чіпа нового ключа нами проведена успішно.
- На цьому нашу розповідь про самостійну прописку чіпа ключа на Шевроле Лачетті закінчено.