Заміна дверних замків Деу Ланос, установка дверного замка від Шевроле Лачетті

Для того, щоб заблокувати двері автомобіля з метою запобігання несанкціонованого проникнення сторонніх, а також викрадення автотранспортного засобу, в них передбачені спеціальні замки.

Крім свого основного призначення ці механізми є також і складовою частиною системи пасивної безпеки машини.

Пов'язано це з тим, що дверний замок в разі бічного удару розсіює зусилля, з якими двері діють на кузов транспортного засобу.

У кожному автомобілі, як правило, існує ціла система пристроїв замикання, до складу якої входить і дверний замок.

У цю систему крім названого замка входять замки кришки паливного бака, капота, багажника, рукавичкового відділу та ін.

Сучасні вимоги до дверного замку набагато вищі, ніж це було ще кілька років тому.

Сьогодні такий пристрій повинен, крім того, що бути надійним, ще й відповідати вимогам дизайну кузова, працювати м'яко і безшумно.

Крім того, його ручки повинні бути зручними і приємними на дотик.

Конструкція сучасного замка об'єднує в собі дві різні частини: електронну і звичну нам механічну.

Частина механічна в пристрої виконує основні його функції, такі як закривання і відкривання дверей, замикання дверей і відмикання.

Інша електронна половина забезпечує управління механічними деталями однойменної частини дистанційним способом, а також функціонування її в системі центрального замка або інтелектуального доступу.

Як правило, в кожній автомобільній марці такі пристрої мають різну форму і конструкцію.

Але, незважаючи на це є і ряд деталей, які зустрічаються в конструкції всіх дверних замків.

Міняємо самостійно дверний замок Daewoo Lanos на аналогічний з Chevrolet Lacetti

В черговий нашій статті мова піде про те, як можна самому встановити дверний замок з Шевроле Лачетті замість штатного на Деу Ланос.

как можна самому установить дверной замок с Шевроле Лачетти вместо штатного на Дэу Ланос.

  • Отже, для того, щоб зняти штатний замок дверей на Деу Ланос, необхідно для початку послабити три бічні його болти.

 необходимо для начала ослабить три боковые его болта

  • Потім буде потрібно зняти карту двері, для чого необхідно відкрутити один болт, розташований в кишені внутрішньої ручки дверей.

открутить один болт, расположенный в кармане внутренней ручки двери.

  • Крім того, потрібно відкрутити три болта внизу по кромці самої обшивки.

открутить три бота внизу по кромке самой обшивки.

отковырнуть и снять треугольную накладку на креплении бокового зеркала заднего вида

  • Накладку на внутрішній ручці відкривання дверей не будемо знімати, так як вона потім все одно відщепнется під час зняття карти двері.

Накладку на внутренней ручке открывания дверей не будем снимать

  • Після того, як все це зняли і відкрутили, за допомогою пластмасового монтування піддіваємо по периметру карту обшивки.

с помощью пластмассовой монтировки поддеваем по периметру карту обшивки

  • Це потрібно зробити для того, щоб зірвати її з кліпс і після цього знімаємо карту.

после этого снимаем карту

  • Далі відкручуємо опорну скобу і знімаємо захисну плівку.

откручиваем упорную скобу и снимаем защитную плёнку.

  • Тут потрібно відзначити, що наш автомобіль – це комплектація Деу Ланос SE, в якій не передбачалася функція центрального замка.
  • Саме тому в замках дверей ніде немає встановлених актуаторів. Немає в наявності і актуатора центрального замка. 
  • А тому, коли на автомобілі встановлювалася сигналізація, то довелося встановити актуатор китайського виробництва.
  • Тільки встановили його не в сам замок, як це робиться в сучасних авто, а помістили цей електродвигун всередину дверей.

поместили этот электродвигатель внутрь двери

  • Необхідність в цьому пристрої обумовлена тим, що він через блок управління керує тягою замка, яка відкриває і закриває його.

это устройство управляет тягой замка, которая открывает и открывает его.

  • Тому ми будемо знімати цей актуатор, а так як на автомобіль будемо встановлювати замок від Шевроле Лачетті, то там цей пристрій вбудовано в сам корпус замка.
  • Отже, відкручуємо провід зверху, а також два болтика, що утримують корпус активатора.

откручиваем провод сверху, а также два болтика, удерживающих корпус активатора

  • Потім відкручуємо на торці двері два болта на 10, що утримують внутрішню направляючу стікла.

откручиваем на торце двери два болта на 10

  • Далі відкручуємо болтик, що утримує внутрішню ручку відкривання дверей.

 откручиваем болтик, удерживающий внутреннюю ручку открывания двери

  • І після цього виймаємо весь замок в зборі з його тягами.

 вынимаем весь замок в сборе с его тягами

  • Тепер нам потрібно від'єднати фішку з проводами, від'єднавши живлення від замка.

нужно отсоединить фишку с проводами

  • Для того, щоб замінити замок, нам вже нічого не заважає, тому ми можемо приступати до цього виду ремонту.
  • З цією метою дістаємо новий замок дверей, призначений для установки на автомобіль Шевроле Лачетті.
  • Приєднуємо новий замок замість нашого до його тяг і порівнюємо тепер ці два пристрої.

Подсоединяем новый замок вместо нашего к его тягам и сравниваем теперь эти два устройства

  • Для початку прикручуємо сам замок з торця двері його болтиками.

прикручиваем сам замок с торца двери его болтиками

  • Далі встановлюємо внутрішню ручку відкривання на своє місце разом з тягами.

устанавливаем внутреннюю ручку открывания на своё место вместе с тягами

  • Тепер підключаємо тимчасово поки проводку до замка, з'єднавши дроти.

подключаем временно пока проводку к замку

  • Після чого закриваємо двері і перевіряємо роботу замка дистанційно.
  • Якщо все працює справно, то приступаємо до остаточної установки.
  • Ретельно ізолюємо всю проводку, де це необхідно, і за допомогою стяжок прикріплюємо до вже наявної на дверях штатної проводки.

изолируем всю проводку

  • Далі ставимо на місце направляючу стікла, закрутивши її болти з торця двері.
  • Також перевіряємо ще раз затяжку всіх болтів. 
  • А вже після цього встановлюємо на місце карту обшивки дверей.

после этого устанавливаем на место карту обшивки двери

  • Всі роботи виконуємо в зворотньому порядку. 
  • ​В результаті новий замок у нас працює помітно тихіше інших штатних на інших дверях машини.
  • У всякому разі не чути при закриванні дверей характерного брязкоту. 
  • А це говорить про те, що заміну ми виконали не дарма.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну штатного замка дверей на Деу Ланос замком з Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна дверних замків Деу Ланос, установка дверного замка від Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Дверей для ремонту Деу Ланос:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Деу Ланос:

Кришка для ремонту Деу Ланос:

Бак паливний для ремонту Деу Ланос:

Капот для ремонту Деу Ланос:

Ручка для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Обшивка для ремонту Деу Ланос:

Накладка, пороги, арки, рамка, рейлінг для ремонту Деу Ланос:

.