• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна бензонасоса Шевроле Авео Т250

Якість сучасного палива, використовуваного для роботи двигунів автомобілів, матеріали виготовлення бензобака, а також патрубків і трубок бензопроводу призводить до того, що в ньому збирається незліченна кількість дрібних частинок іржі і різного сміття.

Зрозуміло, що все це разом з паливом може потрапити в двигун, стрімкими темпами наближаючи термін виходу його з ладу.

Тому, для того, щоб запобігти появі такого згубного процесу в системі живлення двигуна передбачений паливний насос.

В автомобілі Chevrolet Aveo T250 встановлений бензонасос відцентрового типу з електричним приводом, в модуль якого вмонтований фільтр грубої очистки палива.

Сам модуль занурений в бензин, що знаходиться в паливному баку.

Крім перекачування палива з бензобака в силовий агрегат, бензонасос авто забезпечує постійний тиск палива, який необхідний для нормальної роботи самого мотора.

Сам пристрій бензонасоса, та й місце його установки робить цей механізм досить надійним.

Тому то він дуже рідко виходить з ладу.

У зв'язку з чим заміна паливного насоса здійснюється в основному в тих випадках, коли він вже не створює необхідного тиску в паливній системі і повністю приходить в непридатність.

Міняємо самостійно бензонасос Chevrolet Aveo T250

У цій статті ми хочемо розповісти про те, як самостійно виконати заміну паливного насоса на Шевроле Авео.

как самостоятельно выполнить замену топливного насоса на Шевроле Авео.

  • Так, як бензонасос в цьому автомобілі знаходиться в бензобаку, то для того, щоб до нього дістатися спочатку необхідно зняти повністю або відкинути задній диван.
  • І під ним ми вже побачимо люк, під яким і розташований цей пристрій.

увидим люк, под которым и расположено это устройство

  • Тому, відкриваємо цю кришку і знімаємо фішку з проводами, що підводять живлення.

 открываем эту крышку и снимаем фишку с проводами

  • Саме тому, перш, ніж приступати до виконання такого ремонту, необхідно в першу чергу відкинути клему від акумулятора.
  • Також варто очистити місце проведення роботи від пилу і бруду, попередивши таким чином потрапляння їх в бензобак.
  • Для цієї мети добре б використовувати компресор або хоча б пилосос.
  • Далі нам буде потрібно борідок, затуплене зубило або хороша викрутка.
  • З їх допомогою потрібно відвернути стопорне кільце на модулі пристрою.

 потребуется отвернуть стопорное кольцо на модуле устройства

  • Для цього на кільці є спеціальні виступи, на які наставляємо зубило або викрутку, б'ючи по ним молотком акуратно.
  • При цьому, відкручувати потрібно проти годинникової стрілки. 
  • Після того, як відкрутили стопорне кільце, нам буде потрібно від'єднати паливні трубки.
  • Для цього необхідно пальцем руки або викруткою натиснути на наявний збоку фіксатор вниз і вгору зняти паливні трубки.

надавить на имеющийся сбоку фиксатор вниз и вверх снять топливные трубки

  • При цьому, запам'ятовуйте розташування цих трубок, щоб можна було потім правильно встановити їх назад.
  • Справа в тому, що ці трубки мають різний діаметр.
  • Далі відводимо паливні трубки в сторону, а також всі дроти і виймаємо стопорне кільце.

вынимаем стопорное кольцо

  • Тепер знову запам'ятовуємо розташування модуля паливного насоса. 
  • Правда, тут є спеціальний посадковий паз, який не дасть вам встановити потім цей пристрій по-іншому.
  • Потім виймаємо акуратно вгору весь модуль бензонасоса Шевроле Авео.

вынимаем аккуратно вверх весь модуль бензонасоса

  • На кінці модуля є поплавок, тому виймати необхідно обережно, щоб не відламати цей поплавок.
  • Крім того, в колбі модуля завжди залишається деяка кількість палива, тому перед тим, як виймати його приготуйте ганчір'я і якусь ємність.
  • Ганчір'я знадобиться для того, щоб краплі бензину не потрапляли на днище автомобіля.
  • А в ємність потрібно злити весь бензин з колби, щоб потім його використовувати для інших цілей.
  • Далі приступаємо до розбирання всього модуля. Перш за все, знімаємо загальний роз'єм і відводимо в бік.

 снимаем общий разъём и отводим в сторону.

  • Після цього відсуваємо два фіксатора, щоб можна було від'єднати верхню частину модуля.

отодвигаем два фиксатора, чтобы можно было отсоединить верхнюю часть модуля

  • Один фіксатор знаходиться з одного боку корпусу модуля, а інший – з протилежного.
  • Потім знімаємо фішку з самого бензонасоса, натиснувши на наявний на її корпусі фіксатор.

снимаем фишку с самого бензонасоса, надавив на имеющийся на её корпусе фиксатор

  • Далі виводимо цю фішку разом з укладеними в канавці проводами.

выводим эту фишку вместе с уложенными в канавке проводами

  • Робимо ми це для того, щоб не зламати датчик рівня палива.
  • При цьому також необхідно запам'ятати порядок розташування і укладання проводів.
  • Виводимо із зачеплення також температурний резистор.

Выводим из зацепления также температурный резистор.

  • Далі відчіплюємо поплавок викруткою.

отцепляем поплавок отвёрткой.

І після цього всі ці дроти з резистором і поплавком виводимо вниз по пазах на корпусі модуля провода с резистором и поплавком выводим вниз по пазам на корпусе модуля

  • Прибираємо всю цю проводку і поплавок в сторону поки.
  • А тим часом знімаємо верхню частину пристрою.

 снимаем верхнюю часть устройства.

  • Після чого віджимаємо фіксатори з боків для того, щоб зняти середню частину бензонасоса.

 отжимаем фиксаторы по бокам для того, чтобы снять среднюю часть

  • Вийнявши трохи середню частину, піднімаємо регулятор тиску палива, який не дає так просто вийняти всю внутрішність модуля бензонасоса Шевроле Авео.

приподнимаем регулятор давления топлива

  • Ну і потім виймаємо внутрішню або середню частину всього пристрою з його колби.

вынимаем внутреннюю или среднюю часть всего устройства из его колбы

  • Далі знімаємо з середньої частини сітку, яка природньо досить брудна

снимаем со средней части сетку

  • Тепер посуваємо всередині два фіксатора, для того, щоб вийняти модуль подачі палива назовні.

 подвигаем внутри два фиксатора, для того, чтобы вынуть модуль подачи топлива

  • І після цього виймаємо цей модуль подачі палива вгору з колби.

вынимаем этот модуль подачи топлива вверх из колбы

  • Далі викруткою або шилом розгинаємо вусики самого бензонасоса.

разгибаем усики самого бензонасоса

  • Після чого просто стягуємо паливний насос з трубки середньої його частини.

просто стягиваем топливный насос с трубки средней его части

  • Відразу на насосі знімаємо кільце.

 на насосе снимаем кольцо

  • При цьому запам'ятовуємо його розташування. 
  • Тепер беремо новий бензонасос і порівнюємо товщину і полярність клем з клемами тільки що знятого.

берём новый бензонасос и сравниваем толщину и полярность клемм

  • Бачимо, що тут все практично ідентичне і цілком підходить.
  • Справа в тому, що в силу певних об'єктивних обставин ми встановлюємо новий паливний насос з російського АвтоВАЗу.
  • Як бачите, він ідеально підходить і єдиним його недоліком в порівнянні з оригіналом є дещо більше створюваний шум під час роботи.
  • Отже, беремо новий бензонасос, встановлюємо на місце старого, одягнувши на нього трубку від середньої частини модуля.
  • Далі за допомогою бокорізів або просто пасатижів стягуємо трохи вусики на трубці.

стягиваем немного усики на трубке

  • Правда перед цим не забуваємо встановлювати на місце пластикове кільце на насос.
  • І після цього пробуємо закріпити трубку на бензонасосі за допомогою металевого хомута.

 пробуем закрепить трубку на бензонасосе с помощью металлического хомута

  • Однак, у нас нічого не виходить, оскільки хомут банально не находить на штуцер паливного насоса Шевроле Авео.
  • Тому ми його прибираємо і попередньо підігрівши кінець пластикової трубки, одягаємо її просто на штуцер насоса.

подогрев немного конец пластиковой трубки, одеваем её просто на штуцер насоса

  • А для надійності закріплюємо цю трубку на штуцері пластиковою стяжкою.

закрепляем эту трубку на штуцере пластиковой стяжкой

  • Зайвий кінець стяжки просто відкушуємо. 
  • Далі встановлюємо новий паливний насос в його колбу, яку попередньо добре вичистили від бруду і промили бензином, злитим до цього з колби.

устанавливаем новый топливный насос в его колбу

  • Вставляємо насос до кінця і фіксуємо за допомогою колечка.

Вставляем насос до конца и фиксируем с помощью колечка

  • Колечко при цьому має щільно замкнутися в фіксаторах. 
  • Після цього на низ бензонасоса одягаємо сітку, яку також попередньо гарненько промили.

на низ бензонасоса одеваем сетку

  • Якщо ця сітка має хоч якісь механічні пошкодження, то її краще замінити.
  • Справа в тому, що ця сітка тут виконує роль фільтра грубої очистки палива.
  • Ну і тепер всю цю конструкцію вставляємо в колбу або відстійник модуля.

всю эту конструкцию вставляем в колбу

  • Цю колбу також попередньо гарненько відмили і вичистили.
  • При установці перш намагаємося встановити в своє посадочне гніздо регулятор тиску і тільки після цього вже вставляти всю середню частину з насосом.
  • Так само потрібно дивитися, щоб середня частина точно встала на своє місце.
  • Про це будуть свідчити характерні клацання на засувках по периметру колби модуля.
  • Далі вставляємо пружину, яка буде тиснути модуль вниз.

вставляем пружину, которая будет давить модуль вниз

  • Ну і зверху встановлюємо верхню частину пристрою.

сверху устанавливаем верхнюю часть устройства

  • Після цього можемо підключати насос і встановлювати датчик рівня палива.

можем подключать насос и устанавливать датчик уровня топлива

  • На початку, перед установкою ми перевіряли полярність насоса, і вона збігається з полярністю на старому.
  • Тому підключаємо пристрій, як зазвичай.
  • Заводимо дроти в зачеплення, встановлюємо на місце опір і одягаємо фішку на роз'єм живлення.
  • Після всього цього, коли все підключено і встановлено на свої місця, можемо модуль паливного насоса Шевроле Авео вставляти в паливний бак на своє місце.

модуль топливного насоса Шевроле Авео вставлять в топливный бак на своё место.

  • Зверху ставимо шайбу або стопорне кільце і також закручуємо його за допомогою зубила і молотка або викрутки.

Сверху ставим шайбу или стопорное кольцо и также закручиваем

  • При цьому перед тим, як закручувати слід переконатися, що кільце встановлено правильно і всі пази на місці.
  • Після цього закручуємо по черзі з двох сторін.
  • Потім одягайте на штуцера паливні трубки.

 одевайте на штуцера топливные трубки

  • Також перевіряємо, щоб кожна трубка одягалася до появи характерного клацання.
  • Встановлюємо на місце роз'єм електроживлення.

Устанавливаем на место разъём электропитания.

  • І вже після цього можна пробувати запустити двигун автомобіля.
  • В цей же час варто перевірити наявність підтікання на модулі.
  • Якщо все нормально, мотор запустився і працює рівно, можемо закривати кришку люка.
  • Після цього ставимо на місце диван. І все, на цьому весь наш ремонт вважається виконаним успішно. 
  • Тому і розповідь нашу про самостійну заміну паливного насоса на Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна бензонасоса Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




.