• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків задньої балки Шевроле Авео

Для того, щоб забезпечити пересування автомобіля по дорожньому полотну, причому не просто пересування, а з належним рівнем комфорту, що виключає тряску і вібрацію, в його будові передбачена ходова частина.

Всі механізми, а також деталі, що входять до складу ходової частини, забезпечують надійний зв'язок коліс з кузовом автомобіля, а також передають на нього всі сили впливу і згладжують при цьому всі коливання.

До складу ходової частини автотранспортного засобу входить задня і передня підвіски.

Конструктивно вони поділяються на незалежні і залежні.

Однією з основних складових залежної підвіски є балка.

Це жорстка конструкція, найчастіше виготовлена у формі літери U, за допомогою якої з'єднується певна пара коліс.

У зв'язку з цим, коли одне колесо з цієї пари наїжджає на якусь перешкоду, то друге нахиляється на той же кут, що і перше.

В автомобілі Chevrolet Aveo, виробництва корейської компанії GM Daewoo, що є дочірньою всесвітньо відомого автомобільного концерну General Motors, ззаду встановлена залежна підвіска.

Її основною частиною є також U-подібна жорстка металева балка.

Однак, з'єднання цього елемента підвіски з кузовом авто здійснюється за допомогою спеціальних гумометалевих шарнірів – сайлентблоків.

Це своєрідні вироби, що представляють собою дві металеві втулки, між якими вставляється еластична гумова або поліуретанова прослойка.

Сайлентблоки, в порівнянні з іншими запчастинами Шевроле Авео, змінюються найчастіше.

Це обумовлено тим, що швидко настає «старіння» еластичної частини таких шарнірів.

Що в свою чергу призводить до появи тріщин і розшарування еластичного шару.

Не дивно, що пружність таких шарнірів різко погіршується, а це і обумовлює в результаті їх заміну.

Міняємо самостійно сайлентблоки задньої балки Chevrolet Aveo

У цій статті мова піде про те, яким чином можна самому замінити сайлентблоки на задній балці Шевроле Авео.

каким образом можно самому заменить сайлентблоки на задней балке Шевроле Авео.

  • Для того, щоб виконати такого роду ремонт, необхідно, перш за все, підняти і вивісити задню частину автомобіля.
  • Після цього, зняти колеса для зручності і потім по черзі біля кожного колеса від'єднати балку і проводити заміну її шарнірів.
  • Так ось, ми від'єднали з одного боку балку і вибили з її кінця шарнір.

 отсоединили с одной стороны балку и выбили с её конца шарнир

  • Для цього, правда довелося з одного боку цього сайлентблока, між його зовнішньої втулкою і стінкою отвору на балці, загнати свердло.

пришлось с одной стороны этого сайлентблока, между его внешней втулкой и стенкой отверстия на балке, загнать сверло.

  • Цим ми послабили зчеплення сайлентблока з балкою.
  • Після цього в отвір вставили вороток або можна будь-який інший круглий стрижень і просто вибили сам шарнір.
  • Звичайно, в ідеалі таку операцію виконують за допомогою спеціального знімача. Але, не завжди такий пристрій є під рукою.
  • Для заміни ми дістали новий сайлентблок, який призначений для установки на автомобіль Фольксваген Гольф 4.

достали новый сайлентблок, который предназначен для установки на автомобиль Фольксваген Гольф 4

  • Він має дещо іншу форму, але це не страшно за великим рахунком.
  • Верхня втулка у цих шарнірів виготовлена з пластику і діаметр у них на 2мм більше, ніж у наших оригінальних.

Верхняя втулка у этих шарниров изготовлена из пластика

  • Але, тим не менш вони добре підходять для задньої балки нашого авто.
  • Тому для установки такого сайлентблока на Шевроле Авео змащуємо поверхню шарніра добре маслом.

смазываем поверхность шарнира хорошо маслом

  • Для полегшення установки довелося виточити довгий болт з різьбленням майже на всю довжину.

пришлось выточить длинный болт с резьбой почти на всю длину

  • Так ось, вставляємо цей болт в отвір потужної металевої пластини, а зверху одягаємо наш сайлентблок на цей болт.
  • Після цього вставляємо болт цієї конструкції у втулку балки з внутрішньої сторони.

вставляем болт этой конструкции во втулку балки с внутренней стороны

  • При цьому відлив на шийці нашого виробу повинен розташовуватися строго вертикально вгорі.

отлив на шейке нашего изделия должен располагаться строго вертикально вверху

  • Зі зворотнього боку втулки балки одягаємо наставку і товсту шайбу, після чого все це затискаємо гайкою.

одеваем наставку и толстую шайбу, после чего всё этого зажимаем гайкой

  • Нажививши гайку, накидаємо на неї ключ і в такому положенні утримуємо.

Наживив гайку, накидываем на неё ключ

  • А в цей час зі зворотнього боку на головку болта встановлюємо гайковерт.

с обратной стороны на головку болта устанавливаем гайковёрт

  • Після цього включаємо гайковерт і провертаємо болт, утримуючи зі зворотнього боку його гайку.
  • При цьому сам сайлентблок поступово запресовується у втулку балки.

 сайлентблок постепенно запрессовывается во втулку балки

  • Після того, як шарнір повністю сховається у втулці, а пластина упреться в неї, припиняємо закручувати.
  • Тепер ключем відпускаємо трохи гайку і за допомогою того ж гайковерта, одягнувши його на головку болта, розкручуємо всю нашу конструкцію. Розбираємо все і болт витягуємо з втулки балки.
  • А сайлентблок виходить тепер повністю запресований на своє місце.

сайлентблок получается теперь полностью запрессован

  • При цьому ми тепер добре бачимо наш відлив або мітку, який в результаті знаходиться трохи нижче, ніж рівно вертикально вгорі.

мы теперь хорошо видим наш отлив или метку

  • Але, тут відхилення невелике, хоча завжди потрібно прагнути, щоб цей відлив був строго вертикально.
  • Крім того, сама болванка цього шарніра або його сама товста частина дещо коротше втулки на балці.
  • Тому його необхідно запресовувати повністю.
  • Але, за рахунок загальної довжини це сайлентблок може спокійно замінювати оригінальний.
  • Це все, що стосується заміни сайлентблока на лівій стороні балки по ходу руху.
  • Тепер же нам належить поміняти такий же шарнір на правій стороні задньої балки автомобіля Шевроле Авео.
  • Але, тут є один нюанс.
  • Справа в тому, що з цього боку встановлений паливний бак, корпус якого не дозволяє витягнути болт кріплення балки після того, як ми відкрутимо на ньому гайку.

установлен топливный бак, корпус которого не позволяет вытащить болт крепления балки

  • Тому, для того, щоб вийти з положення, нам доведеться відкрутити чотири болта, що утримують весь кронштейн, на якому кріпиться балка.

придётся открутить четыре болта, удерживающих весь кронштейн

  • Після того, як ми замінили обидва сайлентблока і закріпили балку на своєму місці, одягаємо колеса і опускаємо автомобіль на землю.
  • Потім, під тиском власної ваги машини затягуємо грунтовно болти кріплення балки з одного і з іншого боку.
  • І на цьому процес заміни шарнірів балки вважається повністю виконаним. 
  • Тому і нашу розповідь про самостійну заміну сайлентблоків задньої балки автомобіля Шевроле Авео також закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків задньої балки Шевроле Авео"

Відгуки: 0




.