• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт робочого циліндра зчеплення Деу Ланос

Одним з органів управління трансмісією автомобіля є ричаг перемикання передач КПП.

Крім того, в салоні автотранспортного засобу передбачена і педаль зчеплення, за допомогою якої здійснюється управління цим пристроєм.

А для того, щоб полегшити це управління і зробити його максимально комфортним і якщо хочете більш плавним, в будові машини передбачений гідравлічний привід.

До складу гідравлічного приводу входять два циліндри: головний, від якого вплив водія через педаль передається на весь контур приводу, створюючи в ньому відповідний тиск, і робочий, що впливає вже безпосередньо на сам механізм зчеплення.

І той, і інший циліндри забезпечують своєчасне включення і виключення зчеплення, розділяючи трансмісію транспортного засобу з його силовим агрегатом.

Таким чином, робочий циліндр зчеплення є однією з основних частин всього гідравлічного приводу і зчеплення авто.

У» народному " автомобілі Daewoo Lanos робочий циліндр зчеплення встановлюється безпосередньо на дзвоні або на картері механізму зчеплення поруч з вилкою зчеплення.

Саме на неї в першу чергу і впливає цей циліндр за допомогою спеціального штока, здійснюючи тим самим включення і виключення зчеплення.

Цей вузол складається з ряду деталей, які виготовляються з алюмінію і чавуну.

Тому сам робочий циліндр досить рідко виходить з ладу.

Проте, його часто піддають ремонту через знос окремих його гумових деталей.

Причинами виходу з ладу цих ущільнень можуть бути постійні навантаження, а також вплив гальмівної рідини і зміни температур.

В цьому випадку в такому циліндрі просто змінюються окремі запчастини на Деу Ланос, а сам механізм встановлюється той же назад на своє місце.

Виконуємо самостійно ремонт робочого циліндра зчеплення Daewoo Lanos

В черговій пропонованій статті ми хочемо розповісти про один випадок самостійного ремонту робочого циліндра зчеплення Деу Ланос.

хотим рассказать об одном случае самостоятельного ремонта рабочего цилиндра сцепления Дэу Ланос.

  • Так сталося, що в нашому автомобілі зчеплення за великим рахунком працює.
  • Ось тільки, коли вичавлюєш педаль зчеплення, то під кінцем вона починає йти туго.
  • Створюється враження, ніби щось заважає нормальній роботі механізму. Підозра падає на робочий циліндр зчеплення.​

Подозрение падает на рабочий цилиндр сцепления

  • Правда, попередньо ми вирішили все-таки прокачати весь гідравлічний привід.
  • Однак, після цього ситуація ніяким чином не змінилася і педаль, як і раніше працює не чітко.
  • Тому і прийняли рішення зняти робочий циліндр, розібрати його і подивитися, можливо там проблема якась з манжетою або ще з якою деталлю.
  • В цьому випадку просто встановимо новий ремкомплект і на цьому весь ремонт закінчиться.
  • Як би там не було, але це набагато краще, ніж якби вийшов з ладу головний циліндр зчеплення.
  • Його міняти набагато дорожче, ніж просто ремкомплект ставити новий.
  • Отже, для зручності роботи знімаємо на самому початку акумулятор.

 для удобства работы снимаем в самом начале аккумулятор

  • Також за допомогою головки на 10 відкручуємо чотири болта і знімаємо майданчик для установки акумуляторної батареї.​

откручиваем четыре болта и снимаем площадку для установки аккумуляторной батареи

  • Просто все це дасть можливість надалі вільного доступу до робочого циліндра зчеплення практично з усіх боків.
  • В результаті відразу при зовнішньому огляді видно, що шток цього циліндра дещо опустився.

шток этого цилиндра несколько опустился

  • Це добре видно по його зовнішньому вигляду. Значить саме тому він швидше за все і закушував ущільнювач при спрацьовуванні.
  • Тому однозначно будемо знімати цей вузол і розбиратися з його станом.
  • А для того, щоб зняти циліндр, нам буде потрібно відкрутити два болта, що утримують його.​

потребуется открутить два болта

  • Якщо ж це зробити не вдасться, оскільки болти циліндра виготовлені під шестигранник, то в такому випадку можна відкрутити один болт на КПП і одну гайку або болт внизу.
  • Таким чином ми знімемо повністю кронштейн разом з циліндром.

снимем полностью кронштейн вместе с цилиндром

  • При цьому болт є одночасно і одним з болтів кріплення коробки перемикання передач. 
  • В даному випадку у нас так і вийшло, що болти під шестигранник кріплення самого циліндра відкрутити не вийшло.
  • Тому знімаємо його разом з кронштейном і потім в руках вже буде легше викрутити ці шестигранники.
  • В результаті виявилося, що кронштейн кріплення робочого циліндра зчеплення Деу Ланос кріпиться двома здоровенними болтами чомусь.​

 кронштейн крепления рабочего цилиндра сцепления Дэу Ланос крепится двумя здоровенными болтами

  • Таке враження, що це не кронштейн, а якась здоровенна деталь.
  • У всякому разі нам важко зрозуміти таке конструкторське рішення. Особливо це стосується другого нижнього болта. 
  • Але, зате тепер нам добре видно всю причину несправності, що виникла.
  • З боку шток циліндра виглядає цілком нормальним.

Со стороны шток цилиндра выглядит вполне нормальным

  • Але, якщо подивитися на нього з торця, то добре видно, що цей шток просто обламався.​

 этот шток просто обломался

  • І тепер навіть видно, що в вилці зчеплення стирчить шматок цього штока.​

видно, что в вилке сцепления торчит кусок этого штока

  • Його тепер легко можна витягнути і переконатися на власні очі, що це дійсно так.

Его теперь легко можно вытащить

  • Тому можна сказати, що нам ще пощастило. 
  • Адже якби шток впав ще нижче, то де-небудь в дорозі у нас взагалі пропало б зчеплення.
  • І після цього спробуй знайти причину. 
  • Добре, все-таки іноді виконувати ремонт самостійно. 
  • У зв'язку з такою ситуацією набуваємо новий ремкомплект для робочого циліндра зчеплення і встановлюємо.
  • А поки, якщо вже ми зняли цей циліндр, знімемо на ньому пильник і перевіримо, що там всередині.

снимем на цилиндре пыльник

  • Під пильником виявилося, що шток тут нічим не кріпиться, тому встановити новий великих труднощів не складе.

шток здесь ничем не крепится

  • Крім того, тут не мало бруду і якоїсь рідини, що може бути гальмівною рідиною. Або ж, швидше за все, сюди потрапляла вода.
  • Потрібно відзначити також тут, що виявлена нами несправність, напевно, була причиною того, що на гарячому двигуні нашого Деу Ланос, при включенні задньої передачі відчувалися відразу деякі поштовхи.
  • Також, кілька слів хочеться в зв'язку з цим сказати і про користь самостійного проведення ремонту.
  • Справа в тому, що якби дану несправність вам усував хтось, в своєму гаражі або навіть на СТО, то цілком можливо, що замість зламаного штока встановили б звичайний болт.
  • Попередньо сточили б трохи торець болта і все.
  • Про те, що це не оригінальний шток, а всього лише звичайний болт, самі ви ніколи б не здогадалися.
  • Тому, як швидко сталася б наступна поломка на робочому циліндрі зчеплення і яким чином воно взагалі у вас би функціонувало, сказати не зможе ніхто.
  • А так ви все самі побачили і своїми руками все тепер усуньте.
  • При більш детальному огляді ми виявили ще, щоб сам пильник також вимагає вже заміни.

сам пыльник также требует уже замены

  • Цілком можливо, що саме це і стало причиною того, що всередині ми виявили вологу.
  • Через цей порив в пильнику всередину циліндра потрапляла вода. 
  • Тому, що нами не був помічений раніше витік гальмівної рідини. 
  • У ремкомплект входить і цей пильник, і сам шток, крім того є стопорне кільце і маленький поршень.
  • Щоб переконатися в тому, що в циліндрі нашому немає витоку гальмівної рідини, витираємо ретельно все всередині його насухо.

 вытираем тщательно всё внутри его насухо

  • Після цього залишаємо в такому стані циліндр на деякий час (ми залишили його до ранку).
  • Вранці наступного дня приходимо знову і перевіряємо циліндр.
  • У нашому випадку виявилося, що всередині пристрою знову все мокро і рідина потекла навіть на шланг.

 внутри устройства опять всё мокро и жидкость потекла даже на шланг

  • Це говорить нам про те, що в дійсності робочий циліндр зчеплення протікає і в ньому тече таки гальмівна рідина.
  • До речі, пригадався також один момент, коли ми доливали гальмівну рідину в бачок.
  • Якщо ми вже ремонтуємо зчеплення і питання торкнулося течі гальмівної рідини, то заодно можна перевірити і головний циліндр цього механізму.
  • А розташований він в цьому автомобілі під педаллю зчеплення в салоні.
  • Тут ми можемо побачити пильник головного циліндра і також перевірити біля нього наявність підтікання рідини.

можем увидеть пыльник главного цилиндра и также проверить возле него наличие подтекания

  • У нашому випадку тут все виявилося сухим, що говорить про відсутність протікання.
  • Це вже радує, оскільки головний циліндр досить дорогуватий і ремонт його не обійдеться вже невеликими витратами.
  • Хоча, справедливості заради, варто відзначити, що головний циліндр зчеплення дуже рідко виходить з ладу і заміна його, як уже раніше говорилося, також виконується дуже рідко.
  • Робочий циліндр значно частіше ламається, але вартість його в три з гаком рази менше головного.
  • У нашому автомобілі, до слова, пробіг вже становить 190 тис. кілометрів з гаком.
  • Отже, придбали ми новий ремкомплект робочого циліндра зчеплення.

приобрели мы новый ремкомплект рабочего цилиндра сцепления

  • До складу його входить шток з пильником, поршень з манжетами і пружиною, а також стопорне кільце.
  • Перевірили ми все, порівняли новий шток з тим, що був встановлений в нашому циліндрі – вони виявилися однакової довжини.
  • Тому приступаємо до установки на Деу Ланос.
  • Для зручності роботи витягли сам циліндр наверх і встановили на крило автомобіля.
  • Тепер чим-небудь гостреньким піддіваємо стопорне кільце в циліндрі і знімаємо його.

 чем-нибудь остреньким поддеваем стопорное кольцо в цилиндре и снимаем его

  • При цьому поршень його під впливом пружини повинен сам вискочити.
  • Після цього витираємо все насухо всередині циліндра і вставляємо туди новий поршень з ремкомплекту.
  • При цьому в гідросистему зчеплення потрапить повітря, звичайно, і нам потім доведеться прокачувати її.
  • Якщо у вас є помічник, то вам і переживати нічого.
  • Але, якщо ви робите ремонт один і допомогти при цьому прокачати систему нікому, то в процесі проведення роботи можна відкрутити трошки, наявний на корпусі циліндра, сапун.​

открутить немножко, имеющийся на корпусе цилиндра, сапун.

  • Це дозволить потихеньку стравлювати повітря, що потрапило в циліндр, разом з рідиною і по завершенню ремонту вам залишиться зовсім небагато прокачати систему.
  • Щоб рідина не надто витікала з циліндра в процесі заміни його деталей, не варто відкручувати кришку з бачка.
  • Після того, як старий поршень вискочив з циліндра, беремо новий поршень, злегка змащуємо поверхню його гальмівною рідиною і, встановивши попередньо пружину, вставляємо в циліндр.
  • І далі, натиснувши поршень, фіксуємо його в такому положенні стопорним кільцем. 
  • Після цього вставляємо шток в циліндр і одягаємо зверху його пильник.

вставляем шток в цилиндр и одеваем сверху его пыльник

  • Все це беремо природньо з нового ремкомплекту. 
  • І потім вже можемо циліндр знову встановлювати на своє місце, але попередньо необхідно кінчик штока його вставити в отвір вилки зчеплення.​

необходимо кончик штока его вставить в отверстие вилки сцепления.

  • Після цього закручуємо болти кріплення кронштейна і самого циліндра.​

 закручиваем болты крепления кронштейна и самого цилиндра.

  • Так як ремонт виконувався поодинці і допомогти прокачати систему в даний момент нікому, тому просто відкрутили трохи штуцер або сапун внизу циліндра.
  • Відкривши після цього кришку в бачку, дочекалися поки рівень рідини не впаде приблизно на 1см.​

в бачке, дождались пока уровень жидкости не упадёт примерно на 1см

  • Після цього перевірили роботу педалі зчеплення і були приємно здивовані. 
  • Зчеплення спрацьовувало при натисканні на педаль з найменшим зусиллям, приблизно, як на педаль газу. 
  • Ніякого прокачування системи поки не проводилося. 
  • Після того, як протер старий поршень циліндра, то виявилося, що виготовлений він з пластмаси.

 протёр старый поршень цилиндра, то оказалось, что изготовлен он из пластмассы

  • Той поршень, що в ремкомплекті, у нас був металевий. Який з них краще в результаті, покаже час.
  • Хоча при таких навантаженнях, які витримує робочий циліндр зчеплення Деу Ланос, бачити пластмасовим його поршень дещо дивно.
  • Звичайно, пластик хороший тим, що не буде закушувати і дряпати внутрішні стінки циліндра.
  • Але, в іншому про його переваги сказати що-небудь важко.
  • Так чи інакше, але ми встановили благополучно новий ремкомплект на робочий циліндр зчеплення і прикрутили після цього на своє місце. Після перевірки переконалися, що зчеплення працює справно, а це означає, що ремонт наш виконаний якісно.
  • А раз так, то і розповідь нашу про самостійне проведення ремонту робочого циліндра зчеплення Деу Ланос на цьому закінчено. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт робочого циліндра зчеплення Деу Ланос"

Відгуки: 0




.