Сьогодні автомобільну компанію Geely Automobile Holdings Limited знають практично у всьому світі, хоча зовсім недавно ще (до 2001 року) це було мало кому відоме підприємство, постійно змінює назву і випускає зовсім іншу продукцію.
Але, придбавши в 2001 році ліцензію, підприємство перетворилося на найбільшу приватну автомобілебудівну компанію Китаю.
Через буквально пару років перші моделі цього підприємства стали поставлятися і на європейський ринок.
Однак, вже в 2006 році компанія в черговий раз вирішили змінити курс в результаті чого почалася розробка, а в 2009 році зійшов з конвеєра перший представник D-класу – передньопривідна середнього розміру модель Geely Emgrand EC7.
Нова модель відрізнялася досить масивним переднім бампером, з такою ж фальшрешіткою, під стать габаритним розмірам авто, прикрасою якої стала емблема логотипу тепер уже нового бренду Emgrand.
Цей бампер органічно вписався в загальний ансамбль екстер'єру кузова.
Крім того, в корпусі цієї деталі кузова також оригінально були вмонтовані фари і фонарі, а також протитуманки.
Тому передній бампер став свого роду "обличчям" всього вигляду нового автомобіля.
У зв'язку з цим будь-які пошкодження, що з'являються на ньому, відразу псували весь зовнішній вигляд машини і псували все ставлення до неї.
Закладаємо своїми руками тріщину переднього бампера Geely Emgrand EC7
У черговій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому закрити тріщину на передньому бампері Джилі Емгранд ЕС7.

- Отже, передній бампер нашого авто отримав досить істотні пошкодження.

- Це, перш за все, суцільний розрив цілісності конструкції.

- Також отримав тріщину в нижній частині.

- Крім того, сталися тріщини і деформація посадкового вікна правої протитуманної фари.

- Є невелика тріщина і вікна основної фари автомобіля.

- Незважаючи на це крайнє вухо, напевно, пошкоджено тут повністю.
- Таке пошкодження призвело до того, що збільшився зазор між бампером і іншими деталями кузова в районі лівої фари.

- Це може бути наслідком пошкодження і лівого вуха або від удару бампер просто просів і його необхідно тепер підняти.
- Ось така не дуже приємна картина вийшла. Але, саме основне буде видно після того, як знімемо бампер.
- Отже, після деякого розбирання автомобіля і ретельного огляду виявилося, що кріплення і всі засувки з лівого боку автомобіля залишилися цілими.
- Не постраждало і вухо бампера.
- Мабуть передня частина кузова цієї машини була встановлена ще на заводі зі злегка збільшеним зазором.
- Що стосується правого боку, то цього сказати вже не можна.
- Якщо засувки на цій стороні ще все залишилися начебто цілими.

- Те вухо на бампері дійсно виявилося порваним. Крім того, кріплення протитуманної фари повністю розбите.

- Пошкоджена і сама протитуманка автомобіля.
- В районі тріщини бампера і вікна установки цієї фари бракує деяких фрагментів пластика.

- Але, як би там не було, всі ці пошкодження при бажанні можна з успіхом усунути власними руками.
- Тому для початку розламуємо весь бампер Джилі Емгранд ЕС7 остаточно по тріщині, що утворилася і після цього починаємо його вже правильно складати.
- Для цього наносимо зв'язуючі стібки по тріщині за допомогою спеціального паяльника.

- Також пропаюємо стіжки і у верхній частині бампера по тріщині, що утворилася.

- Залишається ще зробити кріплення для протитуманної фари.

- У нас його просто немає, але воно повинно бути, як на протилежній фарі.

- Однак, наше завдання придумати що-небудь натомість, щоб можна було закріпити противотуманку.
- Пропаяли і захист двигуна, причому паяли з двох сторін.

- Такий ремонт йог цілком виправданий, оскільки купувати новий не так-то просто.
- По-перше, потрібно ще пошукати такий, щоб придбати, ну, а по-друге за нього все ж потрібно заплатити чималі гроші.
- Придбали нову протитуманну фару і по ній зробили два кріплення.

- Одне знайшли старе з іншого автомобіля і встановили на бампер, а друге зробили самі з підручного матеріалу, що називається.
- Тепер фара тримається вже грунтовно.
- Зовні бампер також виглядає вже бесперечно добре.

- Тепер залишилося трохи відшліфувати шви нові і потім прошпаклювати його. І після цього вже можна сміливо виконувати фарбування.
- Отже, підігнали ми грунтовно протитуманну фару з правого боку.
- Тепер залишилося запаяти засувку на заглушці і встановити її на місце.

- Далі шпаклюємо і шліфуємо праву сторону знятої передньої деталі кузова.

- Де необхідно додаємо грунтовки, щоб приховати деякі дефекти.

- Ну і далі обдираємо фарбу на всьому виробі повністю.
- Після чого зачистимо численні відколи по всьому корпусу і потім весь цілком бампер знову перегрунтуємо.
- Правий край бампера, до речі, також повністю виявився розбитим, тому його довелося набирати і паяти з шматочків старих деталей.

- Тим часом відреставрували кріплення заглушки, прошпаклювали і прогрунтували.

- Потім повністю обдерли бампер Джилі Емгранд ЕС7, оскільки виявилося скрізь занадто багато відколів.
- І після цього покрили ґрунтовкою знову всю деталь повністю.

- Далі ще раз додатково прошліфували і тепер закріплюємо бампер для подальшого фарбування.

- А так, як його кріпити виявилося нема за що, то встановили просто на рейки і закріпили за допомогою струбцин.

- Практично встановили деталь на рейки нижніми вухами.

- І в такому положенні фарбуємо наш бампер.
- В результаті на виході отримуємо вже практично нову кузовну деталь авто.

- Після цього приступаємо до складання та встановлення противотуманок прямо на бампері.

- Завершивши в результаті збирання, встановлюємо бампер на автомобіль.
- І в кінці дивимося, що за кольором у нас вийшов практично ідеальний збіг і зазори всі скрізь в нормі.

- Місце пошкодження тепер відшукати практично неможливо, тому ремонт вважаємо виконаний якісно.
- Цілком зрозуміло, що для виконання такого типу ремонту необхідно мати спеціальне обладнання, а також володіти певними навичками.
- Але, при бажанні робити такий ремонт в своєму гаражі дуже навіть реально.
- На цьому нашу розповідь про самостійний ремонт тріщини переднього бампера Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.