• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт тріщини переднього бампера Джилі Емгранд ЕС7

Сьогодні автомобільну компанію Geely Automobile Holdings Limited знають практично у всьому світі, хоча зовсім недавно ще (до 2001 року) це було мало кому відоме підприємство, постійно змінює назву і випускає зовсім іншу продукцію.

Але, придбавши в 2001 році ліцензію, підприємство перетворилося на найбільшу приватну автомобілебудівну компанію Китаю.

Через буквально пару років перші моделі цього підприємства стали поставлятися і на європейський ринок.

Однак, вже в 2006 році компанія в черговий раз вирішили змінити курс в результаті чого почалася розробка, а в 2009 році зійшов з конвеєра перший представник D-класу – передньопривідна середнього розміру модель Geely Emgrand EC7.

Нова модель відрізнялася досить масивним переднім бампером, з такою ж фальшрешіткою, під стать габаритним розмірам авто, прикрасою якої стала емблема логотипу тепер уже нового бренду Emgrand.

Цей бампер органічно вписався в загальний ансамбль екстер'єру кузова.

Крім того, в корпусі цієї деталі кузова також оригінально були вмонтовані фари і фонарі, а також протитуманки.

Тому передній бампер став свого роду "обличчям" всього вигляду нового автомобіля.

У зв'язку з цим будь-які пошкодження, що з'являються на ньому, відразу псували весь зовнішній вигляд машини і псували все ставлення до неї.

Закладаємо своїми руками тріщину переднього бампера Geely Emgrand EC7

У черговій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому закрити тріщину на передньому бампері Джилі Емгранд ЕС7.

 как можно самому заделать трещину на переднем бампере Джили Эмгранд ЕС7.

  • Отже, передній бампер нашого авто отримав досить істотні пошкодження.​

передний бампер нашего авто получил довольно приличные повреждения

  • Це, перш за все, суцільний розрив цілісності конструкції.​

сплошной разрыв целостности конструкции

  • Також отримав тріщину в нижній частині.​

получил трещину в нижней части

  • Крім того, сталися тріщини і деформація посадкового вікна правої протитуманної фари.​

 получились трещины и деформация посадочного окна правой противотуманной фары

  • Є невелика тріщина і вікна основної фари автомобіля.​

небольшая трещина и окна основной фары автомобиля

  • Незважаючи на це крайнє вухо, напевно, пошкоджено тут повністю. 
  • Таке пошкодження призвело до того, що збільшився зазор між бампером і іншими деталями кузова в районі лівої фари.​

увеличился зазор между бампером и остальными деталями кузова

  • Це може бути наслідком пошкодження і лівого вуха або від удару бампер просто просів і його необхідно тепер підняти.
  • Ось така не дуже приємна картина вийшла. Але, саме основне буде видно після того, як знімемо бампер.
  • Отже, після деякого розбирання автомобіля і ретельного огляду виявилося, що кріплення і всі засувки з лівого боку автомобіля залишилися цілими.
  • Не постраждало і вухо бампера.
  • Мабуть передня частина кузова цієї машини була встановлена ще на заводі зі злегка збільшеним зазором.
  • Що стосується правого боку, то цього сказати вже не можна.
  • Якщо засувки на цій стороні ще все залишилися начебто цілими.​

защёлки на этой стороне ещё все остались вроде бы целыми

  • Те вухо на бампері дійсно виявилося порваним. Крім того, кріплення протитуманної фари повністю розбите.​

 крепление противотуманной фары полностью разбито

  • Пошкоджена і сама протитуманка автомобіля. 
  • В районі тріщини бампера і вікна установки цієї фари бракує деяких фрагментів пластика.​

недостаёт некоторых фрагментов пластика

  • Але, як би там не було, всі ці пошкодження при бажанні можна з успіхом усунути власними руками.
  • Тому для початку розламуємо весь бампер Джилі Емгранд ЕС7 остаточно по тріщині, що утворилася і після цього починаємо його вже правильно складати. 
  • Для цього наносимо зв'язуючі стібки по тріщині за допомогою спеціального паяльника.

наносим связывающие стежки по трещине с помощью специального паяльника

  • Також пропаюємо стіжки і у верхній частині бампера по тріщині, що утворилася.

пропаиваем стежки и в верхней части бампера по образовавшейся трещине.

  • Залишається ще зробити кріплення для протитуманної фари.​

Остаётся ещё сделать крепление для противотуманной фары

  • У нас його просто немає, але воно повинно бути, як на протилежній фарі.​

 должно быть, как на противоположной фаре

  • Однак, наше завдання придумати що-небудь натомість, щоб можна було закріпити противотуманку.
  • Пропаяли і захист двигуна, причому паяли з двох сторін.​

Пропаяли и защиту, причём паяли с двух сторон.

  • Такий ремонт йог цілком виправданий, оскільки купувати новий не так-то просто.
  • По-перше, потрібно ще пошукати такий, щоб придбати, ну, а по-друге за нього все ж потрібно заплатити чималі гроші.
  • Придбали нову протитуманну фару і по ній зробили два кріплення.

Приобрели новую противотуманную фару и по ней сделали два крепления

  • Одне знайшли старе з іншого автомобіля і встановили на бампер, а друге зробили самі з підручного матеріалу, що називається.
  • Тепер фара тримається вже грунтовно. 
  • Зовні бампер також виглядає вже бесперечно добре.​

Снаружи бампер также смотрится уже определённо хорошо.

  • Тепер залишилося трохи відшліфувати шви нові і потім прошпаклювати його. І після цього вже можна сміливо виконувати фарбування. 
  • Отже, підігнали ми грунтовно протитуманну фару з правого боку. 
  • Тепер залишилося запаяти засувку на заглушці і встановити її на місце.

осталось запаять защёлку на заглушке

  • Далі шпаклюємо і шліфуємо праву сторону знятої передньої деталі кузова.

шпаклюем и шлифуем правую сторону снятой передней детали кузова

  • Де необхідно додаємо грунтовки, щоб приховати деякі дефекти.​

Где необходимо добавляем грунтовки

  • Ну і далі обдираємо фарбу на всьому виробі повністю. 
  • Після чого зачистимо численні відколи по всьому корпусу і потім весь цілком бампер знову перегрунтуємо.
  • Правий край бампера, до речі, також повністю виявився розбитим, тому його довелося набирати і паяти з шматочків старих деталей.

правый край бампера пришлось набирать и паять с кусочков старых деталей.

  • Тим часом відреставрували кріплення заглушки, прошпаклювали і прогрунтували.

отреставрировали крепление заглушки, прошпаклевали и прогрунтовали

  • Потім повністю обдерли бампер Джилі Емгранд ЕС7, оскільки виявилося скрізь занадто багато відколів. 
  • І після цього покрили ґрунтовкою знову всю деталь повністю.​

покрыли грунтовкой снова всю деталь полностью

  • Далі ще раз додатково прошліфували і тепер закріплюємо бампер для подальшого фарбування.​

закрепляем бампер для последующей покраски

  • А так, як його кріпити виявилося нема за що, то встановили просто на рейки і закріпили за допомогою струбцин.​

установили просто на рейки и закрепили с помощью струбцин

  • Практично встановили деталь на рейки нижніми вухами.​

Практически установили деталь на рейки нижними ушами

  • І в такому положенні фарбуємо наш бампер. 
  • В результаті на виході отримуємо вже практично нову кузовну деталь авто.

на выходе получаем уже практически новую кузовную деталь авто

  • Після цього приступаємо до складання та встановлення противотуманок прямо на бампері.​

приступаем к сборке и установке противотуманок прямо на бампере

  • Завершивши в результаті збирання, встановлюємо бампер на автомобіль.
  • І в кінці дивимося, що за кольором у нас вийшов практично ідеальний збіг і зазори всі скрізь в нормі.

 по цвету у нас получилось практически идеальное совпадение и зазоры все везде в норме

  • Місце пошкодження тепер відшукати практично неможливо, тому ремонт вважаємо виконаний якісно.
  • Цілком зрозуміло, що для виконання такого типу ремонту необхідно мати спеціальне обладнання, а також володіти певними навичками.
  • Але, при бажанні робити такий ремонт в своєму гаражі дуже навіть реально. 
  • На цьому нашу розповідь про самостійний ремонт тріщини переднього бампера Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт тріщини переднього бампера Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.