• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Жор масла Джилі Емгранд ЕС7

Одним з основних показників характеристики будь-якого двигуна внутрішнього згоряння, крім потужності його і об'ємуу, є економічність.

 

Питання споживання палива і масла цікавить завжди нового власника не менше, ніж питання потужності конкретного агрегату.

Тому, коли витрата масла збільшується в процесі експлуатації, це завжди викликає цілком справедливе занепокоєння власника авто.

Автомобіль Geely Emgrand EC7, що є дебютною моделлю китайської компанії Geely Automobile на шляху до завоювання більш високого ступеня європейського ринку автомобілів, комплектується силовими агрегатами об'ємом 1,5 і 1,8 літра.

І один і інший агрегат є практично копіями японських моторів, виготовлених на заводі компанії Toyota.

Здебільшого випадки підвищеної витрати масла супроводжуються падінням тиску в двигуні.

При такому положенні багато фахівців або лжеспеціалісти рекомендують провести капітальний ремонт агрегату, хоча робити це найчастіше зовсім не обов'язково.

Просто досить роскосувать мотор, використовуючи для цього спеціальні присадки, промивання або інші рідини.

Їх застосування дозволяє промити маслосз'ємні кільця, прибрати на них бруд, що накопичився, і кокс.

Усуваємо самостійно жор масла на Geely Emgrand EC7

У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо поділитися ще одним варіантом самостійного усунення підвищеної витрати масла в двигуні Джилі Емгранд ЕС7.

 хотим поделиться ещё одним вариантом самостоятельного устранения повышенного расхода масла в двигателе Джили Эмгранд ЕС7.

  • Для того, щоб усунути жор масла двигуном нашого авто, що з'явився, було прийнято рішення використовувати спеціально призначені для цього засоби.
  • Тому ми придбали перший засіб, який нам попалося на очі. Їм виявився засіб для розкоксовки двигуна»Титан".
  • Потрібно відзначити, що подібну операцію раніше ми ніколи не виконували, а тому все робимо вперше.
  • Отже, згідно з вказівками інструкції, що додається до цього засобу, прогріваємо двигун.
  • Після цього заллємо цей засіб в циліндри і залишимо на ніч. А далі перевіримо, що в результаті ми отримаємо.
  • На нашому автомобілі встановлений двигун, на якому є спеціальна захисна декоративна кришка.

двигатель, на котором имеется специальная защитная декоративная крышка

  • Після того, як двигун прогрівся, починаємо викручувати свічки запалювання в ньому.
  • І вже відразу на свічці першого циліндра бачимо досить солідний нагар.​

на свечке первого цилиндра видим довольно солидный нагар

  • Правда свічка з другого циліндра виявилася у відмінному прямо стані. 
  • Нормально виглядають свічки третього і четвертого циліндрів, також. Тому, потрібно буде розібратися ще з цим циліндром.
  • А поки що виставляємо всі поршні в середнє положення. 
  • Потім дістаємо шприц, який поставляється в комплекті із засобом і пластмасовою трубкою. Одягаємо цю трубку на шприц.

Одеваем эту трубку на шприц

  • Після цього витягуємо по 50 гр. засобу з пляшки і заливаємо в кожен циліндр. 
  • Далі злегка закручуємо назад свічки запалювання і залишаємо в такому положенні машину.
  • Через чотири години ми зібрали все, як було і запустили двигун.

Спустя четыре часа мы собрали всё, как было и запустили двигатель.

  • Виробник засобу для розкоксовки рекомендує нам прогріти знову мотор і дати йому можливість попрацювати на різних обертах.
  • При цьому з вихлопної труби у нас пішов практично суцільний сизий дим.

из выхлопной трубы у нас пошёл практически сплошной сизый дым

  • За лічені хвилини весь гараж у нас виявився повністю в диму. 
  • Тому, щоб не задихнутися, довелося навіть відкривати ворота і одягати шланг на вихлопну трубу.
  • Після того, як двигун трохи охолов, зливаємо масло з нього.​

После того, как двигатель немного остыл, сливаем масло с него

  • У підставлену ємність в результаті виливається брудна тягуча рідина.
  • Зливши все масло, закручуємо назад зливну пробку і заливаємо в двигун проміжне або промивне масло.
  • Масляний фільтр при цьому не знімаємо.
  • Потім запускаємо двигун Джилі Емгранд ЕС7 і даємо йому пропрацювати хвилин 15.
  • Далі знову зливаємо це масло з двигуна. Також тепер знімаємо і масляний фільтр.
  • Замість нього встановлюємо новий і заливаємо в двигун вже нормальне нове масло.
  • Потрібно сказати, що після другого разу, з двигуна вже стікала більш чиста рідина.
  • Але все одно, не таке вже чисте це масло, в порівнянні з його кольором при заливці.
  • Після цього експлуатуємо знову автомобіль і дивимося далі за станом масла і його тиском в двигуні.
  • У тому випадку, якщо ніяких результатів така промивка не дала, необхідно виконувати капітальний ремонт цього силового агрегату.
  • А поки нашу розповідь про самостійне усунення підвищеної витрати масла в двигуні Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Жор масла Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.