Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Датчик масової витрати повітря ДМРВ Чері Істар 2.4, ознаки несправності

Стрімкий розвиток технологій, комп'ютерної техніки та електроніки, який відзначається за останні роки, цілком природньо торкнувся і автомобільної галузі.

На багатьох бензинових двигунах, а в сучасних практично всіх моделях, встановлюють інжектори, замість звичних карбюраторів.

А одним із значущих досягнень електроніки стало електронне управління роботою такого силового агрегату.

З цією метою на автомобілях передбачений електронний блок управління (ЕБУ).

Його робота заснована на одержуваних даних від численних датчиків або вимірювачів.

Аналізуючи ці дані, ЕБУ в свою чергу приймає рішення, які стосуються всіх процесів, що стосуються роботи двигуна.

Одним з приладів, що входять в систему інформаційного забезпечення ЕБУ, є датчик масової витрати повітря (ДМРВ).

Його значення для нормальної роботи інжекторного двигуна переоцінити складно.

Цей прилад, а вірніше його дані, дають можливість ЕБУ розраховувати потрібну кількість палива для кожного вприскування в камеру згоряння мотора, необхідного для утворення найбільш оптимальної паливоповітряної суміші.

А цим якраз забезпечується найпродуктивніша робота силового агрегату при найбільшій економії палива.

Однак, це тільки основна функція з тих, які виконує даний прилад.

Як і в багатьох автомобілях, ДМРВ в автомобілі китайських виробників Chery Eastar, в комплектації двигуном 2,4 л, встановлюється між його повітряним фільтром і дросельною заслонкою.

Особливість цього приладу полягає в тому, що його практично ніколи не ремонтують, а просто замінюють.

В необхідних випадках можна тільки почистити або промити.

Виконуємо самостійно заміну і визначаємо несправності ДМРВ на Chery Eastar 2,4

У пропонованій статті ми замінимо і спробуємо самостійно розібратися в причині виходу з ладу датчика масової витрати палива ДМРВ Чері Істар 2,4

заменим и попытаемся самостоятельно разобраться в причине выхода со строя датчика массового расхода топлива ДМРВ Чери Истар 2,4

  • В даному автомобілі датчик масової витрати повітря кріпиться за допомогою чотирьох гайок на 10 до корпусу самого повітряного фільтра.​

датчик массового расхода воздуха крепится с помощью четырёх гаек на 10 к корпусу самого воздушного фильтра.

  • Як вже раніше говорилося, даний датчик передає на електронний блок управління роботою двигуна інформацію про кількість повітря, що надходить в камеру згоряння.
  • Але, крім цього, він також повідомляє блоку управління температуру і тиск повітря, що надходить.
  • Практично від показань такого датчика залежить всі режими роботи двигуна і витрата палива.
  • Без такого пристрою мало того, що двигун не буде нормально працювати, у вашому автомобілі буде просто неймовірна перевитрата палива.
  • Тому і важливість даного витратоміра для нормальної роботи силового агрегату авто дуже велика.
  • На даному конкретному автомобілі встановлено пристрій типу MD 336501.
  • Існує ще датчик типу MD 336481, у всякому разі ви можете зустріти їх в каталогах запчастин до такого авто.
  • За зовнішнім виглядом вони практично однакові, хоча і дещо відрізняються один від іншого.
  • Чи є вони взаємозамінними-сказати важко.
  • Першою ознакою того, що даний витратомір виходить з ладу було відчуття сильного поштовху або стусана ззаду під час руху.
  • Складалося враження, що двигун просто несподівано вимкнувся під час руху авто, а потім раптом також несподівано і включився.
  • Пізніше в роботі мотора взагалі стало творитися неймовірне: пропала тяга, починав троїти, «задихався» і просто працював огидно.
  • І після цього на бортовому комп'ютері пропали просто майже половину показників.
  • Мало того, в процесі руху раптом все включалося і починалася нормальна робота силового агрегату, але потім все знову ставало жахливим.
  • До того ж передачі стали перемикатися також з деякими труднощами.
  • Це навіть підштовхнуло нас на думку, що сталися якісь проблеми з самою КПП.
  • Загалом така ситуація тривала майже три тижні, поки на панелі приладів не загорівся ЧЕК, машина стала і висвітилася помилка, що свідчила про вихід з ладу саме датчика ДМРВ.
  • Зрозуміло, що довелося знімати цей пристрій і розбиратися.
  • Далі нам треба було зняти верхню кришку приладу, яка утримувалася на герметику і засувках.

 потребовалось снять верхнюю крышку прибора

  • Під цією кришкою знаходиться ще захисний екран.​

Под этой крышкой находится ещё защитный экран.

  • Цей екран ми просто прибираємо і всередині виявляємо звичайну плату.​

внутри обнаруживаем обыкновенную плату

  • Мало того, частина цієї плати виявилася роздутою і навіть деякі контакти відпали.
  • Але ми відразу зачистили ці контакти і знову припаяли на свої місця.
  • Звичайно, ми розуміли, що цього просто мало для повного відновлення даного датчика.
  • Адже плата залишалася роздутою, що саме по собі говорить про те, що там могло ще щось перегоріти і вийти з ладу.
  • Крім того, невідомо ще в якому стані знаходяться дві спіралі, які є основними деталями даного витратоміра, що визначають температуру і кількість повітря, що проходить від фільтра до дроселя.
  • А замінити ці спіралі або перепаяти неможливо.
  • Тому, недовго думаючи, ми стали шукати новий датчик, щоб придбати і встановити замість того, що вийшов з ладу.
  • Як ми вже раніше говорили, в каталозі нам показали такий прилад і під номером MD336481.

в каталоге нам показали такой прибор и под номером MD336481.

  • Зовні вони практично нічим не відрізняються. Єдиною відмінністю є тільки наявність гумової прокладки.​

Единственным отличием является только наличие резиновой прокладки

  • У нашому ж датчику, встановленому на Чері Істар 2,4, замість такої гумової прокладки зроблений просто паз.​

 вместо такой резиновой прокладки сделан просто паз

  • Чим продиктовано таку зміну, сказати важко.
  • Можливо конструктори припускали, що тут ніякий пил всередину приладу не надходить.
  • Але, наявність бруду зверху на козирку говорить швидше про зворотне.
  • Крім того, якщо подивитися на металеву сітку нашого датчика, то по її вигляду чітко видно, що сюди щось потрапляло.

посмотреть на металлическую сетку нашего датчика, то по её виду отчётливо видно, что сюда что-то попадало

  • Також ми помітили, що всередині обидва цих витратоміра дещо відрізняються за своїм устроєм.​

 внутри оба этих расходомера несколько отличаются по своему устройству

  • Нужно сказать, что несмотря на свои размеры этот датчик стоит не дёшево. Стартовая цена начинается от 5 тыс. грн. и выше.
  • Поэтому, конечно, не хотелось ошибиться и приобрести такое устройство, что просто не подойдёт потом к нашему авто.
  • В результате длительного поиска нам удалось отыскать одну компанию, которая в результате и прислала нам требуемый датчик ДМРВ.
  • Потрібно сказати, що незважаючи на свої розміри цей датчик коштує не дешево. Стартова ціна починається від 5 тис. грн. і вище.
  • Тому, звичайно, не хотілося помилитися і придбати такий пристрій, що просто не підійде потім до нашого авто.
  • В результаті тривалого пошуку нам вдалося відшукати одну компанію, яка зрештою і прислала нам необхідний датчик ДМРВ.

удалось отыскать одну компанию, которая в результате и прислала нам требуемый датчик ДМРВ.

  • В Україні компанія TQP також має своє представництво.
  • Цілком можливо, що саме ця обставина і дозволило нам придбати вказаний прилад за значною меншою ціною.

это обстоятельство и позволило нам приобрести указанный прибор по значительной меньшей цене

  • До того ж, судячи з усього, нам вдалося придбати останній, наявний в наявності.
  • Загалом замовили ми свій датчик типу MD336501, проте компанія прислала нам, як виявилося, пристрій типу MD336481.
  • Природньо, виявивши такий підступ, нам хотілося відразу відправити таку посилку назад і зажадати замінити.
  • Але, потім на свій страх і ризик, все ж вирішили встановити присланий датчик на своє авто.
  • І яке ж наше було здивування, коли після цього двигун став працювати чудово і взагалі все, включаючи ЕБУ, стало функціонувати, як і повинно бути.
  • Перемикання передач на КПП стало плавним і двигун став працювати динамічно.
  • Саме через це, судячи з усього, і коробка стала працювати нормально.
  • Загалом автомобіль став працювати, на нашу думку, ще краще, ніж до виходу з ладу нашого ДМРВ.
  • Для тих, кому потрібно, спеціально демонструємо внутрішній номер або код датчика, під яким він числиться в каталозі.​

специально демонстрируем внутренний номер или код датчика

  • Не знаємо, що там сталося в компанії, але тільки на упаковці посилки чітко прописано код і тип датчика, як MD336501.​

на упаковке посылки чётко прописано код и тип датчика, как MD336501.

  • Хоча всередині цієї упаковки ми знайшли насправді виріб під номером MD336481.
  • Переплутали на складі або щось інше в цьому криється, але у всякому разі ми робили замовлення на офіційному сайті компанії і ціна тут значно нижче, ніж пропонується на інших.
  • До речі, варто відзначити, що сам датчик під номером 481 значно дешевший такого ж виробу, ніж під номером 501.
  • Можливо вся причина криється у внутрішньому устрої.
  • Як би там не було, але ми, як то кажуть, дослідним шляхом прийшли до висновку, що обидва цих датчики є взаємозамінними.
  • Що стосується причини виходу з ладу нашого витратоміра, то виявилося, що на його корпусі чи то стерся в процесі експлуатації чи зламався вусик, що утримує штекер.

на его корпусе то ли стёрся в процессе эксплуатации то ли сломался усик, удерживающий штекер.

  • В результате этого штекер перестал защёлкиваться плотно.
  • А это привело к тому, что соединение стало свободным, под него стала попадать влага и грязь.
  • Подтверждением тому стал сам штекер, который оказался весь мокрым во время отсоединения при демонтаже самого датчика.
  • В новом же датчике этот штекер заходит плотно и с характерным щелчком.
  • Поэтому стоит всё время следить за этим соединением. Вот собственно и всё, чем нам хотелось поделиться.
  • На этом наш рассказ о самостоятельной замене датчика массового расхода воздуха Чери Истар 2,4 окончен.
  • В результаті цього штекер перестав замикатися щільно.
  • А це призвело до того, що з'єднання стало вільним, під нього стала потрапляти волога і бруд.
  • Підтвердженням тому став сам штекер, який виявився весь мокрим під час від'єднання при демонтажі самого датчика.
  • У новому ж датчику цей штекер заходить щільно і з характерним клацанням.
  • Тому варто весь час стежити за цим з'єднанням. Ось власне і все, чим нам хотілося поділитися.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну датчика масової витрати повітря Чері Істар 2,4 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Датчик масової витрати повітря ДМРВ Чері Істар 2.4, ознаки несправності"

Відгуки: 0




Блок управління для ремонту Чері Істар:

Датчики для ремонту Чері Істар:

Дросельна заслонка для ремонту Чері Істар:

Гайка для ремонту Чері Істар:

Корпус для ремонту Чері Істар:

КПП для ремонту Чері Істар:

Панель приладів для ремонту Чері Істар:

Кришка для ремонту Чері Істар:

Прокладки для ремонту Чері Істар:

.