• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Туго крутиться кермо Шевроле Лачетті, установка хрестовини рульового проміжного валу від ВАЗ 2105

Рульове управління нарівні з гальмівною системою складають основу безпеки пересування на будь-якому автотранспортному засобі.

Наявність хорошого і надійного рульового управління робить автомобіль легко керованим, маневреним, управляти яким легко і комфортно.

У сучасних автомобільних моделях конструктори постійно намагаються створювати і встановлювати нові і нові вузли, деталі і елементи, забезпечуючи тим самим швидке, зручне і безпечне управління кермом рухом кожної машини.

В результаті сьогодні таке управління перетворилося в складну систему з багатьма елементами.

Однак, вихід з ладу практично кожного з них може унеможливити функціонування всієї системи.

Автомобіль Chevrolet Lacetti, випуск якого з 2003 року почав здійснюватися на південнокорейському автозаводі Gunsan, також обладнаний складною системою рульового управління.

Однією зі складових частин цієї системи є хрестовина проміжного валу.

Особливістю конструкції цього валу є можливість змінювати його довжину, а якщо бути точним, то вкорочувати, в момент зіткнення автомобіля з будь-якою перешкодою.

Сам проміжний вал за допомогою рульового механізму з'єднується з правою і лівою рульовими тягами.

Іншим кінцем цей вал з'єднується безпосередньо з рульовою колонкою.

При цьому обидва цих шарнірних з'єднань вала (нижній з тягами і верхній з колонкою) є карданного типу.

А це означає, що виготовлені вони у вигляді циліндричних шарнірів з використанням спеціальних хрестовин.

Це цілком надійні шарніри, але їх основним недоліком є необхідність постійної наявності мастила.

У разі недостатньої кількості мастила або його відсутності в шарнірі утворюються вироблення.

І в такому випадку доводиться міняти хрестовини або весь шарнір.

Міняємо самостійно хрестовину рульового проміжного валу Chevrolet Lacetti

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити хрестовину рульового проміжного валу на Шевроле Лачетті.

 каким образом можно самому заменить крестовину рулевого промежуточного вала на Шевроле Лачетти.

  • В машині виникла проблема, яка характеризується, як погіршення рульового управління.
  • Виражалося це в тому, що рульове колесо в одному положенні поверталося з певним зусиллям, але пройшовши якусь точку, кермо далі проверталося вже легко.
  • Але, в певній точці наступала знову ситуація, коли провертати ставало важкувато.
  • Тобто, кермо провертався не скрізь рівномірно або з однаковим зусиллям.
  • Як виявилося, така проблема виникла у зв'язку з виходом з ладу хрестовини проміжного валу системи рульового управління авто.

проблема возникла в связи с выходом из строя крестовины промежуточного вала

  • Як уже згадувалося вище, проміжний вал системи рульового управління має два міні-кардана з хрестовинами, один з яких внизу автомобіля, приблизно під його двигуном.​

два мини-кардана с крестовинами, один из которых внизу автомобиля, примерно под его двигателем.

  • За допомогою цього мініатюрного кардана вал з'єднується з рульовими тягами авто.
  • З іншого кінця проміжний вал має точно такий же міні-кардан, але він знаходиться вже в салоні автомобіля.​

 точно такой же мини-кардан, но он находится уже в салоне автомобиля

  • Цей шарнір забезпечує з'єднання валу безпосередньо з рульовою колонкою.
  • На перший погляд заміна хрестовини в таких міні-карданах особливої складності не представляє.
  • Але, як виявилося, не завжди виходить придбати такі деталі в торговельній мережі авторинків.
  • А іноді буває так, що просто не хочеться викладати такі гроші за необхідну хрестовину.
  • І тоді хорошу службу може зіграти власна винахідливість або ж інформованість.
  • Справа в тому, що в зовнішньому шарнірі ми встановили хрестовину від автомобіля ВАЗ-2105.​

 в наружном шарнире мы установили крестовину от автомобиля ВАЗ-2105.

  • Як виявилося, ця хрестовина чудово підходить до нашого авто.
  • Єдина різниця полягає в тому, що з цього авто хрестовина на 1мм крупніше або більше аналогічної деталі з нашої машини.
  • Якщо говорити точніше, то різниця полягає в тому, що в хрестовини з вазівського авто довжина кожної з осі більше на 1мм.
  • Мало того, сторона внутрішнього квадрата хрестовини також на 1мм довша.

сторона внутреннего квадрата крестовины также на 1мм длиннее

  • Однак, ця обставина не заважає абсолютно встановлювати таку хрестовину в шарнір проміжного вала Шевроле Лачетті.
  • При цьому, на роботу всього кардана це ніяким чином не позначається.
  • Цілком зрозуміло, що для того, щоб замінити христовини, що вийшли з ладу, міні-карданів проміжного валу рульового управління, необхідно цей вал демонтувати.
  • А щоб це зробити потрібно, перш за все, на корпусі самого кардана, як одного, так і іншого, відкрутити і вийняти стягуючі болти.

на корпусе самого кардана, как одного, так и другого, открутить и вынуть стягивающие болты.

  • Крім того, на зовнішньому шарнірі є спеціальний ущільнювач з пильником.
  • Вони захищають шарнір від попадання всередину пилу і бруду, а також утримують в шарнірі мастило.
  • Так ось, цей пилник кріпиться до корпусу автомобіля.
  • І тому, для того, щоб можна було зняти проміжний вал, необхідно відкрутити три гайки на кріпленні цього пильника.необходимо открутить три гайки на креплении этого пыльника
  • Після цього, металеву пластину, яка притискає пильник до корпусу кузова можна буде зняти, а пильник демонтувати разом з валом.

металеву пластину можна буде зняти, а пильник демонтувати разом з валом

  • Тепер, що стосується салону.
  • Тут також потрібно роз'єднати рульову колонку з проміжним валом і витягнути його якимось чином.​

нужно разъединить рулевую колонку с промежуточным валом и вытащить его

  • Вся ця процедура виконується наступним чином.
  • Спочатку від'єднуємо панель пластикової обшивки під кермом, яка тримається на трьох кліпсах.​

отсоединяем панель пластиковой обшивки под рулём, которая держится на трёх клипсах

  • Ці кліпси просто зі зворотного боку видавлюєте, і вони вилазять наверх.
  • Після цього потрібно відкрутити два болтика вгорі і один з тильного боку невеликого бардачка.

открутить два болтика вверху и один с тыльной стороны небольшого бардачка.

  • Далі під кермом необхідно відкрутити металеву рамку.​

под рулём необходимо открутить металлическую рамку

  • Утримують цю рамку чотири невеликих болта.​

Удерживают эту рамку четыре небольших болта

  • Після цього від'єднуємо рульову колонку від кузова, відкрутивши два болта, що утримують її скобу.

отпускаем рулевую колонку от кузова, открутив два болта удерживающей её скобы

  • Потім внизу ззаду рульової колонки необхідно відпустити ще одну пластину.
  • Для цього буде потрібно відкрутити два болта і дві гайки.​

потребуется открутить два болта и две гайки

  • А далі потрібно саму рульову колонку з кермом потягнути на себе, і вона повинна зіскочити з міні-кардана проміжного валу.
  • Якщо у вас це вийшло, то тепер стоїть завдання збити проміжний вал, а вірніше другий його міні-кардан з валу рульового механізму Шевроле Лачетті.​

сбить промежуточный вал, а вернее второй его мини-кардан с вала рулевого механизма

  • Відразу потрібно сказати, що зробити це дуже важко. До того ж, для цього буде потрібно зняти захист двигуна і підрамник.
  • Але, щоб нічого цього не знімати і полегшити при цьому собі роботу, ми пропонуємо використовувати вигнуте монтування або ломик.

 предлагаем использовать изогнутую монтировку или ломик.

  • У ній вирішальну роль відіграє вигнута частина. Просто рівне монтування вам не вдасться просунути крізь підрамник кузова.
  • Так ось, цією зігнутою частиною впираєте монтування в бічну частину самого міні-кардана.

 изогнутой частью упираете монтировку в боковую часть самого мини-кардана

  • Однак, в цьому випадку потрібно бути обережним, щоб не зігнути сам кардан.
  • Усередині цієї частини його встановлений підшипник і тоді доведеться вже міняти не саму хрестовину або не тільки її, а й весь шарнір.
  • І ось таким способом, поступово, кілька разів б'ючи, ви можете збити цей міні-кардан з вала рульового механізму.
  • Якщо ж не використовувати цей прийом, то доведеться витратити занадто багато часу і сил на зайве розбирання.
  • Для повної інформації можемо повідомити, що внутрішній діаметр підшипника в міні-кардані від ВАЗ-2105 становить 16мм.

внутренних диаметр подшипника в мини-кардане от ВАЗ-2105 составляет 16мм.

  • А точно такий же діаметр "рідного " оригінального підшипника також дорівнює 16мм.

точно такой же диаметр «родного» оригинального подшипника также равен 16мм

  • Але, за вартістю вазівська хрестовина в три рази дешевше оригінальної. Та й знайти її набагато простіше, щоб придбати.
  • Хоча, на нашу думку, ніякої різниці між цими хрестовинами, за винятком розміру в 1мм, абсолютно немає.

никакой разницы между этими крестовинами, за исключением размера в 1мм, абсолютно нет

  • І ходити ця хрестовина буде не гірше заводської.
  • Головне, набити в міні-кардан побільше спеціального мастила і все буде функціонувати нормально.

Главное, набить в мини-кардан по больше специальной смазки

  • Для того, чтобы ещё дольше прослужила установленная крестовина, купите и оденьте на её мини-кардан пыльник.
  • Тогда никакая грязь или пыль в шарнир не попадут.
  • После того, как поменяли крестовину, можно устанавливать промежуточный вал на своё место, выполняя всю дальнейшую сборку в обратной последовательности.
  • Теперь в заключение несколько уточняющих нюансов.
  • Прежде всего, как выглядит панель пластмассовой обшивки под рулём Шевроле Лачетти вместе с бардачком.
  • Для того, щоб ще довше прослужила встановлена хрестовина, купіть і одягніть на її міні-кардан пильник.
  • Тоді ніякий бруд або пил в шарнір не потраплять.
  • Після того, як поміняли хрестовину, можна встановлювати проміжний вал на своє місце, виконуючи все подальше збирання в зворотній послідовності.
  • Тепер на закінчення кілька уточнюючих нюансів.
  • Перш за все, як виглядає панель пластмасової обшивки під кермом Шевроле Лачетті разом з бардачком.

как выглядит панель пластмассовой обшивки под рулём

  • Так ось, на цій панелі, при її демонтажі також необхідно від'єднати гачок відкривання капота.
  • Ця панель кріпиться на гачку закривання капота спеціальним вухом.​

 панель крепится на крючке закрывания капота специальным ухом

  • Для того, щоб від'єднати панель, зі зворотного її боку віджимаєте невеликий фіксатор і смикаєте за панель на себе.
  • Вона при цьому повинна вийти із зачеплення з цим гачком.
  • Як вже говорилося, панель обшивки кріпиться за допомогою трьох кліпс, які просто вдавлюються всередину зі зворотнього боку.​

панель обшивки крепится с помощью трёх клипс

  • Є ще один істотний нюанс, який необхідно знати при знятті проміжного вала рульового управління.
  • Кільце або пластину, яким утримується пильник вала в принципі зняти можна.

Кольцо или пластину, которым удерживается пыльник вала в принципе снять можно

  • Але ось одягнути його назад при складанні у вас не вийде без ослаблення вакуумного підсилювача.​

одеть его обратно при сборке у вас не получится без ослабления вакуумного усилителя

  • Тому, наша вам порада, при складанні рульового управління послабте чотири гайки вакуумного підсилювача, що під педаллю гальма.​

ослабьте четыре гайки вакуумного усилителя, что под педалью тормоза

  • Откручивать их совсем нет необходимости, а просто немного ослабить.
  • Кольцо на пыльнике промежуточного вала с пыльником ставим на место и закручиваем, как положено.
  • А после этого не забудьте обратно затянуть гайки вакуумного усилителя тормозов.
  • После того, как всё собрали и установили на свои места, нужно проверить проворачивание руля.
  • Відкручувати їх зовсім немає необхідності, а просто трохи послабити.
  • Кільце на пильнику проміжного вала разом з пильником ставимо на місце і закручуємо, як годиться.
  • А після цього не забудьте назад затягнути гайки вакуумного підсилювача гальм.
  • Після того, як все зібрали і встановили на свої місця, потрібно перевірити провертання керма.

нужно проверить проворачивание руля

  • Теперь руль проворачивается всё время нормально и легко, без тех заеданий, которые были перед началом ремонта.
  • Поэтому мы считаем свою задачу выполненной.
  • Ещё хочется акцентировать ваше внимание на том, что при замене крестовины правильно устанавливайте роликовые подшипники. А также смотрите, чтобы они не выпали, пока вы будете менять крестовину.
  • Ну, а наш рассказ о самостоятельной замене крестовины промежуточного рулевого вала Шевроле Лачетти на этом окончен.
  • Тепер кермо повертається весь час нормально і легко, без тих заїдань, які були перед початком ремонту.
  • Тому ми вважаємо своє завдання виконаним.
  • Ще хочеться акцентувати вашу увагу на тому, що при заміні хрестовини правильно встановлюйте роликові підшипники.
  • А також дивіться, щоб вони не випали, поки ви будете міняти хрестовину.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійну заміну хрестовини проміжного рульового валу Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Туго крутиться кермо Шевроле Лачетті, установка хрестовини рульового проміжного валу від ВАЗ 2105"

Відгуки: 0




.