• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Діагностика ЕБУ Шевроле Еванда, дивимося на помилки двигуна, ABS, Airbag, АКПП

Не рідко бувають випадки, коли виникає необхідність з'ясувати стан тієї чи іншої системи автомобіля, щоб визначити реальні масштаби проведення майбутнього ремонту.

Крім того, виникає необхідність оцінити стан всього транспортного засобу при його покупці.

Або ж просто розшифрувати причину загоряння на панелі приладів індикатора Check Engine.

Природньо, в таких випадках найкраще звернутися в спеціалізовану автомайстерню, де досвідчені слюсаря проведуть необхідне в таких випадках діагностування.

Однак, такий варіант далеко не всім і не завжди підходить з цілого ряду причин.

Це і значна віддаленість автоцентру, відсутність часу на саму процедуру звернення, а також економія коштів на виконанні зайвих робіт і замін, які можуть приписати фахівці на автосервісі.

Саме тому часто власники машин вважають за краще виконувати діагностування свого авто або окремих його систем і вузлів самостійно.

Звичайно, перш, ніж виконати необхідну діагностику необхідно провести певну підготовку.

Перш за все, необхідно придбати відповідне діагностичне обладнання.

Це може бути сканер, ноутбук, нетбук або просто ваш персональний смартфон.

Крім того, завантажити відповідні програми для виконання діагностики саме на вашому авто.

І нарешті, навчитися користуватися цими програмами і розшифровувати всі їх значення.

Все це разом узяте, а також наявність сучасного діагностичного роз'єму OBD2 на вашому авто дасть можливість виконувати будь-яку діагностику у себе в гаражі в будь-який зручний час.

Проводимо самостійно діагностику всіх систем автомобіля Chevrolet Evanda

У цій статті ми хочемо ознайомити вас з тими програмами і порядком проведення самостійно діагностики різних систем Шевроле Еванда.

 хотим ознакомить с теми программами и порядком проведения самостоятельно диагностики различных систем Шевроле Эванда..

  • В даному випадку у нас автомобіль 2005 року з встановленим чотирициліндровим двигуном об'ємом 2,0 літра, а також автоматичною коробкою перемикання передач.
  • Тому всі підключення будуть стосуватися саме цієї моделі.
  • Отже, насамперед ми вирішили перевірити стан подушок безпеки або Airbag, антиблокувальної системи ABS, коробки передач (КПП) і ряд інших систем і вузлів нашого автомобіля.
  • Крім того, хотілося подивитися наявні помилки і усунути їх або просто випрати.
  • Для цього ми запаслися ноутбуком, перш за все, а також спеціальним кабелем, він же діагностичний сканер.​

 специальным кабелем, он же диагностический сканер

  • Даний кабель використовується в чіпі FTDI, який в свою чергу використовується для подачі команди вашому комп'ютеру приготувати і завантажити відповідний драйвер для зчитування даних протоколів USB.
  • Якщо коротко, то цей чіп використовується для реалізації стека (певного порядку) протоколів USB.
  • У нашому випадку цей кабель прекрасно підходить для підключення до нашого комп'ютера, незважаючи на те, що китайські виробники виготовляють його для діагностики автомобілів марки Fiat.
  • Сам порядок підключення його ми в даному випадку опустимо, а розповімо лише про програми, які найкраще потрібно або можна використовувати для виконання запланованої діагностики.
  • А також розповімо про деякі інші нюанси, які можуть виникнути під час проведення зазначеної діагностики.
  • На корпусі роз'єму кабелю є спеціальний перемикач, за допомогою якого виконується перемикання сканера в певні режими ESUs доступу.
  • Ми, в даному випадку, встановлюємо ніжку перемикача в крайнє праве положення, що буде означати положення 12/13.​

 устанавливаем ножку переключателя в крайнее правое положение, что будет означать положение 12/13

  • Именно в этом положении сканер получает доступ к считыванию протоколов диагностики Airbag и ABS. Что нам, собственно и нужно.  
  • Так вот, разъём этого кабеля вставляем в диагностический разъём OBD 2 нашего автомобиля, расположенный под торпедой в районе правого колена водителя.
  • Саме в цьому положенні сканер отримує доступ до зчитування протоколів діагностики Airbag і ABS. Що нам, власне і потрібно.
  • Так ось, роз'єм цього кабелю вставляємо в діагностичний роз'єм OBD 2 нашого автомобіля, що розташований під торпедою в районі правого коліна водія.

разъём кателя вставляем в диагностический разъём OBD2 нащего автомобиля

  • При цьому, якщо у вас все правильно підключено, то після цього повинна спалахнути лампочка, розташована нижче даного роз'єму.
  • Другий кінець нашого кабелю підключаємо до ноутбука.​

Второй конец нашего кабеля подключаем к ноутбуку.

  • Після цього, якщо ви підключили все вірно, заходимо в «Мій комп'ютер» на моніторі ноутбука.​

заходим в «Мой компьютер» на мониторе ноутбука

  • У вікні знаходимо закладку "Диспетчер пристроїв " і заходимо туди.

находим закладку «Диспетчер устройств» и заходим туда

  • Там вкладка "Порти " повинна виглядати, як у нас.

вкладка «Порты» должна выглядеть, как у нас

  • При этом, здесь обязательно должен отображаться «Port(COM2)».
  • В противном случае его придётся забивать отдельной строкой в браузер и самостоятельно искать, чтобы открыть или установить.
  • Потому, что по другому выполнить диагностику на Шевроле Эванда у вас просто не получится.
  • В том случае, если у вас после подключения кабеля высветилось что-то во вкладке «Другие устройства», это говорит о том, что в программе имеются определённые проблемы.
  • При цьому, тут обов'язково повинен відображатися "Port (COM2)".
  • В іншому випадку його доведеться забивати окремим рядком в браузер і самостійно шукати, щоб відкрити або встановити.
  • Тому, що по іншому виконати діагностику на Шевроле Еванда у вас просто не вийде.
  • У тому випадку, якщо у вас після підключення кабелю висвітилося щось у вкладці «інші пристрої», це говорить про те, що в програмі є певні проблеми.

высветилось что-то во вкладке «Другие устройства», это говорит о том, что в программе имеются определённые проблемы.

  • В этом случае придётся разбираться по каждому конкретному пункту.
  • Дальше наша задача найти программу «Chevrolet Explorer».
  • В цьому випадку доведеться розбиратися по кожному конкретному пункту.
  • Далі наше завдання знайти програму "Chevrolet Explorer".​​

наша задача найти программу «Chevrolet Explorer».

  • Її можна завантажити і встановити в даному випадку просто з інтернету.
  • Потім, коли все вже готово, включаємо запалювання в автомобілі і знаходимо на моніторі закладку «Встановити зв'язок».

 находим на мониторе закладку «Установить связь»

  • У списку знаходимо пункт  "Подушки безпеки SRS.0".

находим пункт «Подушки безопасности SRS.0

  • Встановлюємо зв'язок з цією подушкою, клікнувши на цей пункт і в результаті має відкритися наступне вікно.​

 в результате должно открыться следующее окно

  • Якщо у вас показує комп'ютер якісь помилки, то їх можна після усунення просто обнулити у відповідному пункті цього списку.
  • У тому випадку, якщо ви зробите щось неправильно або щось піде не так, то у вас спливе наступне вікно.​

 

  • У ньому написано, що ЕБУ не відповідає, а це говорить про те, що зв'язок з блоком управління автомобіля вам встановити поки не вдалося.
  • Ну, це все з області " якщо раптом...".
  • А в нашому конкретному випадку, після того, як ми прочитали і перевірили подушки безпеки Airbag, переходимо до перевірки системи ABC.
  • Для цього знову встановлюємо зв'язок з ABC в випав списку відповідно.

 устанавливаем связь с ABC в выпавшем списке

  • Після цього знову відкривається вікно з відповідними цифрами, що говорить про те, що зв'язок з цією системою дійсно встановлений.

 открывается окно с соответствующими цифрами

  • Якщо в процесі цього висвітилися якісь помилки, то їх також можна обнулити, натиснувши на відповідні кнопки, і, якщо вони зникли, значить в системі все нормально.
  • Крім усього цього, тут ви можете бачити вкладку "Параметри".
  • Відкриваєте цю вкладку і у вікні, що вібкрилося,  натискаємо на пункт «Вибрати все».​

в открывшемся окне нажимаем на пункт «Выбрать всё»

  • В результаті отримуємо наступний список параметрів.​

получаем следующий список параметров

  • За цим списком ви можете визначати наступні параметри автомобіля Шевроле Еванда під час руху.
  • Крім того, тут можуть з'являтися і помилки, з якими потрібно буде розбиратися.
  • Просканувавши таким чином і антиблокувальну систему гальм ABS, переходимо до діагностики двигуна авто.
  • Для цього, закриваємо вкладку на комп'ютері, виймаємо роз'єм кабелю з діагностичного роз'єму автомобіля.
  • Далі переводимо ніжку перемикача на роз'ємі кабелю в положення 1/9.​

переводим ножку переключателя на разъёме кабеля в положение 1/9.

  • Именно это положение позволит нам установить связь или получить доступ к программе диагностики силового агрегата.
  • После этого вставляем разъём кабеля обратно в диагностический разъём OBD 2.
  • И теперь нам понадобится уже совсем другая программа для выполнения требуемой диагностики.
  • Эта программа называется «Daewoo Delco Suite».
  • Их есть два разных вида, каждый из которых также можно скачать с интернета.
  • В данном случае нам потребуется программа «Daewoo Delco Suite 1.2.1.3»
  • Саме це положення дозволить нам встановити зв'язок або отримати доступ до програми діагностики силового агрегату.
  • Після цього вставляємо роз'єм кабелю назад в діагностичний роз'єм OBD 2.
  • І тепер нам знадобиться вже зовсім інша програма для виконання необхідної діагностики.
  • Ця програма називається "Daewoo Delco Suite".
  • Їх є два різних види, кожен з яких також можна завантажити з інтернету.
  • В даному випадку нам буде потрібно програма " Daewoo Delco Suite 1.2.1.3»".

В данном случае нам потребуется программа «Daewoo Delco Suite 1.2.1.3»

  • Саме її і вибираєте на своєму комп'ютері.
  • Це програмне забезпечення дасть вам можливість отримати більш точні дані про роботу двигуна вашого автотранспортного засобу, ніж це змогла б зробити інша однойменна програма.
  • Так ось далі вибираємо відповідний виконавчий файл.​

выбираем соответствующий исполнительный файл

  • В результаті знову отримуємо таблицю з параметрами тепер уже двигуна.​

получаем таблицу с параметрами теперь уже двигателя.

  • І після цього знову включаємо запалювання, повернувши ключ в замку запалювання.
  • Далі вгорі вибираємо у вікні порт COM2, в тому випадку якщо він у вас відразу не визначився.​

вверху выбираем в окне порт COM2

  • А потім натискаємо кнопку типу адаптера.​

затем нажимаем кнопку типа адаптера

  • Після чого поруч повинна спалахнути зелена лампочка.
  • Біля неї тут же ставимо галочку на написі: «Опитати ЕБУ» і в кінці натискаємо кнопку «Виконати».

Возле неё здесь же ставим галочку на надписи: «Опросить ЭБУ» и в конце нажимаем кнопку «Выполнить».

  • У тому випадку, якщо ви виконали всі підключення правильно, то в підсумку отримуєте вже відому таблицю з параметрами.​

 в итоге получаете уже известную таблицу с параметрами

  • Тепер запускаємо двигун Шевроле Еванда і дивимося за цифрами в цій таблиці, які повинні при цьому весь час змінюватися.
  • І далі в цій же таблиці є вікно "Помилки ЕБУ", натиснувши на яке програма видасть вам їх список.
  • Якщо такі будуть, то тут же їх можна видалити все тим же способом, тобто обнулити.
  • Також тут же є ряд інших кнопок, які використовуємо також для відповідної перевірки.
  • Виконавши повністю тут діагностику двигуна, знову вимикаємо двигун, закриваємо дану програму і знову виймаємо роз'єм кабелю з діагностичного гнізда.
  • Далі переставляємо ніжку перемикача на роз'ємі в крайнє ліве положення, що буде відповідати пункту 7.

в этой же таблице есть окно «Ошибки ЭБУ», нажав на которое программа выдаст вам их список

  • В этом автомобиле этот пункт соответствует допуску к программным файлам диагностики автоматической коробки передач (АКПП).
  • Вставляем кабель снова в гнездо на автомобиле и открываем на ноутбуке уже знакомую программу Chevrolet Explorer.
  • В этой программе есть кнопка уже конкретной АКПП.
  • У цьому автомобілі цей пункт відповідає допуску до програмних файлів діагностики автоматичної коробки передач (АКПП).
  • Вставляємо кабель знову в гніздо на автомобілі і відкриваємо на ноутбуці вже знайому програму Chevrolet Explorer.
  • У цій програмі є кнопка вже конкретної АКПП.​

переставляем ножку переключателя на разъёме в крайнее левое положение, что будет соответствовать пункту 7

  • Если же на вашем автомобиле установлен другой тип трансмиссии, то вам придётся через уже знакомую кнопку «Установить связь» вверху экрана в выпавшем после нажатия на неё списке выбрать один из двух имеющихся вариантов.
  • В данном случае мы выбираем вариант трансмиссии «Aisin-81(1,6L).
  • Якщо ж на вашому автомобілі встановлений інший тип трансмісії, то вам доведеться через вже знайому кнопку «Встановити зв'язок» вгорі екрану в списку, що випав після натискання на неї, вибрати один з двох наявних варіантів.
  • В даному випадку ми вибираємо варіант трансмісії " Aisin-81 (1,6 L).

В этой программе есть кнопка уже конкретной АКПП

  • Якщо в даному випадку ви зробили щось невірно, то в підсумку знову отримаєте спливаюче вікно з написом: «Невірний тип ЕБУ».

 выбираем вариант трансмиссии «Aisin-81(1,6L).

  • В цьому випадку доведеться повернутися назад і вибрати інший тип трансмісії в списку.
  • При правильному підключенні ви отримаєте відповідну таблицю.​

сделали что-то неверно, то в итоге опять получите всплывающее окно с надписью: «Неверный тип ЭБУ»

  • Далі в цій таблиці знову натискаємо на вкладку «Параметри», після цього кнопку «Вибираємо все», внизу кнопку «ОК» і в результаті отримуємо таблицю параметрів нашої АКПП.

в результате получаем таблицу параметров нашей АКПП.

  • Затем снова запускаем двигатель и получаем соответствующие значения всех показателей.
  • При этом у вас высветится значение «N», что будет означать положение вашей коробки в режиме «Neutral».
  • При переключении рычага в режим «Parking» высветится соответствующий символ «Р».
  • Здесь также имеется кнопка «Ошибки», нажав на которую вы можете с ними ознакомиться и после этого обнулить всё.
  • Также в таблице можем посмотреть и другие параметры.
  • Это практически весь интерфейс подключения для проведения диагностики основных узлов, систем и механизмов данного автомобиля.
  • А поэтому наш рассказ о самостоятельном проведении диагностики ЭБУ и других узлов на Шевроле Эпика на этом окончен.
  • Потім знову запускаємо двигун і отримуємо відповідні значення всіх показників.
  • При цьому у вас висвітиться значення "N", що буде означати положення вашої коробки в режимі "Neutral".
  • При перемиканні ричага в режим "Parking" висвітиться відповідний символ "Р".
  • Тут також є кнопка "Помилки", натиснувши на яку ви можете з ними ознайомитися і після цього обнулити все.
  • Також в таблиці можемо подивитися і інші параметри.
  • Це практично весь інтерфейс підключення для проведення діагностики основних вузлів, систем і механізмів даного автомобіля.
  • А тому нашу розповідь про самостійне проведення діагностики ЕБУ та інших вузлів на Шевроле Епіка на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Діагностика ЕБУ Шевроле Еванда, дивимося на помилки двигуна, ABS, Airbag, АКПП"

Відгуки: 0




.