• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Жор масла Грейт Вол Сафе. Заміна сальників клапанів, маслоз

Робота двигуна внутрішнього згоряння грунтується на поступально-обертальному русі, як шатунно-поршневого механізму, так і газорозподільного.

Приводом останнього є обертовий распредвал, який в свою чергу приводиться в рух за допомогою ременя ГРМ.

А його обертання можливе тільки при наявності достатньої кількості масла.

Основним призначенням розподільного вала двигуна є приведення в рух клапанів.

Ці пристрої відкривають впускні отвори в камеру згоряння мотора, через які туди потрапляє повітряно-паливна суміш.

Після згоряння цієї суміші клапана відкривають випускні отвори в камері згоряння, в які спрямовуються відпрацьовані гази, що утворилися в результаті згоряння робочої суміші.

Самі ж клапана здійснюють поступальні рухи в своїх направляючиих втулках.

При цьому їх стрижні або штоки також перебувають в маслі, чим полегшується сам рух цих пристроїв.

І тут виникає небезпека потрапляння масла в камери згоряння двигуна.

Зрозуміло, що масло при згорянні залишає на деталях, а в даному випадку на клапанах, певний нагар.

Скупчення такого нагару на тарілках клапана неминуче призводить до погіршення щільності закривання впускних або випускних отворів в камерах згоряння.

В результаті порушується режим роботи силового агрегату, падає його потужність і виникають багато інших негативних наслідків.

Крім того, як наслідок збільшується і витрата самого масла.

Щоб уникнути настання таких сумних ситуацій і передбачені сальники клапанів або маслоз'ємні ковпачки, як їх правильно називають.

Саме ці невеликі пристрої знімають зі штоків клапанів зайве масло, не допускаючи тим самим його попадання в камери згоряння.

Звідси і важливість утримання їх в належному робочому стані, а також своєчасної заміни.

Міняємо самостійно маслоз'ємні ковпачки, усуваючи тим самим жор масла на Great Wall Safe

В черговий статті мова піде про те, яким чином самостійно усунути жор масла в двигуні Грейт Волл Сафе.

 каким образом самостоятельно устранить жор масла в двигателе Грейт Волл Сейф.

  • Отже, як вже стало зрозумілим, в двигуні нашого авто з'явився невеликий жор масла.
  • Але, найбільше незручностей і занепокоєнь створює стукіт гідрокомпенсаторів.​

 больше всего неудобств и беспокойств создаёт стук гидрокомпенсаторов

  • Тому було вирішено розкрити мотор, промити всі гідрокомпенсатори, а заодно поміняти сухарі і маслоз'ємні ковпачки.
  • З цією метою ми навіть придбали спеціальний ключ для розсухарювання.

приобрели специальный ключ для рассухаривания

  • Правда, ще не впевнені точно, що він підійде для нашого двигуна.
  • Після цього від'єднали все, що буде заважати зняти нам кришку клапанів і потім зняли цю кришку.​

отсоединили всё, что будет мешать снять нам крышку клапанов и затем сняли эту крышку

  • І далі познімали скрізь коромисла клапанів.​

 поснимали везде коромысла клапанов.

  • Потім для початку зняли один гідрокомпенсатор і розібрали його, щоб визначити стан.

 сняли один гидрокомпенсатор и разобрали его

  • Розбирається він досить просто, там є дві пружинки і шарик.
  • Виявилося, що бруду в ньому немає, але ми все ж спробуємо його промити гарненько.

мы всё же попытаемся его промыть хорошенько

  • Для цього залили всередину спеціальний очисний засіб і після цього будемо пробувати прокачати цей гідрокомпенсатор, щоб подивитися, як він буде працювати.
  • Промивши гарненько цей пристрій, заливаємо в нього масло і просто твердим гострим предметом періодично, без особливого зусилля натискаємо на шарик всередині його.

твёрдым острым предметом и периодично, без особого усилия нажимаем на шарик внутри гидрокомпенсаторы

  • Таким чином і прокачуємо поступово, вичавлюючи зсередини пристрою наявне повітря.
  • Після того, як прокачали, пробуємо викруткою натиснути на внутрішню частину гідрокомпенсатора.

пробуем отвёрткой нажать на внутреннюю часть гидрокомпенсатора

  • Якщо пристрій прокачався добре і знаходиться в нормальному робочому стані, то внутрішня частина його не повинна продавлюватися зовсім.
  • У нас це вийшло і це незважаючи на те, що наш автомобіль має пробіг вже 160 тис.кілометрів.
  • Тому висновок однозначний: гідрокомпенсатори тримають добре і купувати нові потреби немає.
  • До речі, кришка цього пристрою також відмінно вибілилася застосовуваним засобом.

крышка этого устройства также отлично выбелилась применяемым средством.

  • Тому можна сміливо закривати цей гідрокомпенсатор і встановлювати назад на автомобіль.
  • Ось таким способом відмиваємо і прокачуємо всі гідрокомпенсатори на машині, після чого встановлюємо з назад в двигун.
  • В результаті виявилося, що подекуди є, звичайно, невеликий знос, але це не смертельно.
  • Всі пристрої тримають добре і тому ми із задоволенням їх встановили назад на свій автомобіль Грейт Волл Сейф.
  • Адже завжди краще встановлювати вже перевірені оригінальні або штатні деталі на авто, ніж міняти їх на нові, якість яких ви ще не перевіряли і знати не можете.
  • Ну і далі, використовуючи придбаний пристрій, ми розсухарюєм клапана, знімаємо в результаті пружинки, а потім і маслоз'ємні ковпачки або сальники клапанів.
  • Один з них вже навіть замінили і встановили назад.

один із ковпачків вже навіть замінили і встановили назад

  • Старі ковпачки виявилися вже повністю задубілими і до подальшої експлуатації абсолютно непридатними.​

Старые колпачки оказались уже полностью задубевшими

  • Якщо порівняти їх з новими ковпачками, то вони виявляться в два рази менше останніх.​

Если сравнить их с новыми колпачками, то они окажутся в два раза меньше последних

  • Сама процедура заміни і прокачування гідрокомпенсаторів не є особливо складною і тому виконання її не викликає особливих проблем. Єдино, про що необхідно потурбуватися в процесі виконання, так це дивитися за тим, щоб не розліталися сухарики.

нужно смотреть за тем, чтобы не разлетались сухарики

  • Справа в тому, що під час розсухарювання клапанів вони занадто вискакують і тому потрібно за ними стежити, щоб не втратити.
  • Найкраще прикрити все це чистою ганчіркою або дрантям, щоб запобігти вилітання сухарів, та й інших деталей.​

Лучше всего прикрыть всё это чистой тряпкой или ветошью

  • У підсумку поміняли ми всі маслоз'эмні ковпачки, на головці блоку циліндрів тут все промили і витерли.
  • Крім того, встановили всі коромисла на місце і тепер укладаємо нову прокладку і після цього будемо ставити на місце кришку головки блоку циліндрів.​

установили все коромысла на место и теперь укладываем новую прокладку

  • Потім збираємо все, як повинно бути і запускаємо двигун.​

собираем всё, как должно быть и запускаем двигатель.

  • Працює він добре, ніяких сторонніх звуків начебто не чути.
  • Завтра спробуємо запустити двигун і якщо на холодну він запуститься без сторонніх звуків і стукотів, значить ми вірно і правильно провели ремонт.
  • Міняти гідрокомпенсатори особливої потреби при цьому не було, оскільки ні бруду в них, ні особливих виробок ми не знайшли.
  • Ну, а якщо завтра все-таки знову буде чути стукіт в роботі двигуна, то доведеться все знімати і міняти все ж гідрокомпенсатори.
  • А так, в принципі, все нормально.
  • Сподіваємося, що жор масла припиниться, хоча це можна перевірити після деякого терміну експлуатації.
  • Ну, а нашу розповідь на цьому про самостійну заміну маслоз'ємних ковпачків або сальників клапанів і усунення жора масла на Грейт Волл Сафе закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Жор масла Грейт Вол Сафе. Заміна сальників клапанів, маслоз"

Відгуки: 0




.