Двигун внутрішнього згоряння під час роботи нагрівається до високих температур у зв'язку з процесами згоряння паливної суміші, що відбуваються в його циліндрах.
Тому для охолодження його і для підтримки оптимального температурного режиму під час подальшої роботи силового агрегату призначена відповідна система охолодження.
Однією з декількох функцій цієї системи є підігрів повітря, що надходить в систему вентиляції, кондиціонування та опалення салону транспортного засобу.
В результаті стає очевидним тісний взаємозв'язок цих двох, здавалося б, протилежних систем.
Система ж вентиляції та кондиціонування повітря та опалення забезпечує комфорт перебування в салоні кожного транспортного засобу.
Її робота стає повноцінно можливою при працюючому двигуні, прогрітому до оптимальної його робочої температури.
В автомобілі китайських виробників Geely Emgrand EC7 в якості охолоджуючого елемента використовують спеціальну рідину-антифриз.
Саме циркуляція цієї рідини по трубах, шлангах, а також окремих пристроїв і вузлів систем охолодження та опалення, об'єднаним в малий і великий контур, забезпечує необхідне охолодження двигуна і підтримання оптимальної температури всередині його.
Попутно здійснюється і виконання одного із завдань цієї системи-підігрівання повітряних мас, що надходять в систему вентиляції та кондиціонування салону
Крім того, тепле повітря від нагрітого двигуна забезпечує нагрівання рідини і в радіаторі пічки і кондиціонера салону, що в результаті забезпечує надходження теплого повітря в салон авто.
В процесі експлуатації, приблизно раз в два-два з половиною роки в системі охолодження двигуна будь – якого автомобіля рекомендується міняти її охолоджуючу рідину-антифриз.
В процесі заміни, а також в результаті порушення герметичності системи охолодження, найчастіше таке можливо в результаті пошкодження цілісності прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ) в пічку обігрівача і в інші пристрої системи опалення, вентиляції та кондиціонування салону може потрапити повітря.
В результаті утворюються повітряні пробки, що призводить до погіршення роботи пічки і, як наслідок, до поганого обігріву салону.
Це одна з несправностей, що найбільш часто зустрічається в пічки авто і яка вимагає негайного розвоздушування системи.
Усуваємо самостійно повітряну пробку в системі опалення салону Geely Emgrand EC7
У цій статті ми поділимося досвідом самостійної продувки системи опалення салону на Джилі Емгранд ЕС7.

- Отже, в нашому автомобілі стала погано функціонувати пічка в салоні.
- Потрібно відзначити, що у нас встановлено ГБО на машині.
- Причиною несправності обігрівача салону стала банальна завоздушеність системи, тобто утворення повітряної пробки.
- І, як виявилося, для того, щоб привести роботу пічки в порядок треба було спочатку развоздушить саму пічку.
- Але, виконати тільки цю операцію виявилося мало. Крім пічки необхідно видалити повітря з газового редуктора ГБО.
- І вже після цього, буквально по одній краплі вигнати повітря, що потрапило в сорочку охолодження ГБЦ.

- Ця операція дуже нудна і вимагає великого терпіння і чималої витрати часу.
- Тільки на третій годині стравлювання повітря з системи (вихід повітря визначався по появі повітряних бульбашок у лійці з рідиною) у нас почала працювати нормально нарешті пічка обігріву салону.
- Приблизно в той же час з'явилася тепла рідина в газовому редукторі і двигун переключився на газ.
- До цього таке перемикання виконати було неможливо.
- Але, це не говорить про те, що система вже повністю развоздушена.
- Справа в тому, що рідина, яка утворилася в воронці – це результат тиску повітря в системі.
- З його допомогою рідину видавило з системи в лійку і тепер нам залишається дочекатися, коли нарешті все повітря піде з системи, а в місце, що звільнилося повернеться назад рідина з лійки.
- Ну, а для того, щоб можна було виконати таку операцію ми наїхали передніми колесами автомобіля на підставки.

- В результаті отримали деякий ухил, під яким тепер встановлена наша машина.
- При цьому передня частина її розташована вище, ніж задня.
- Далі, в заливну горловину головного радіатора вставляємо лійку, знявши попередньо кришку.


- Так ось, у самого виходу цього патрубка з головки блоку циліндрів Джилі Емгранд ЕС7 акуратно припіднімаємо цей патрубок і злегка здавлюємо.

- Так як цей патрубок може бути гарячим, то, щоб уникнути опіку, краще взяти ганчірку в руку або одягнути рукавичку.
- При цьому, робимо це акуратно, щоб не вирвати патрубок з головки.
- Кожен раз, коли ми піднімаємо цей патрубок, на поверхні рідини в лійці з'являється бульбашка повітря.

- Тому піднімаємо до тих пір, поки не припиняться з'являтися такі бульбашки.
- Тільки так ми можемо вигнати все повітря з головки блоку циліндрів двигуна. Іншим способом ви навряд чи зможете це зробити.
- До того ж пічка, до тих пір, поки ми в значній мірі не викачали повітря, ніяк не починала нормально працювати.
- Потрібно також відзначити, що до цього, як вже раніше говорилося, нам довелося развоздушити радіатор пічки.
- Для цього використовували також патрубки цього радіатора, на яких є трійники.

- Через них идёт ответвление на газовый редуктор, к которому также подходит тёплая жидкость для его подогрева.
- Для того, чтобы максимально выдавить весь воздух из рубашки, не лишним будет сдавливать и нижний патрубок.
- Через них йде відгалуження на газовий редуктор, до якого також підходить тепла рідина для його підігріву.
- Для того, щоб максимально видавити все повітря з сорочки, не зайвим буде здавлювати і нижній патрубок.

- При його стисканні також з'являються в лійці повітряні бульбашки.
- Тому ми крок за кроком скрізь ось таким здавленням патрубків витравили все повітря з системи охолодження двигуна.
- Тільки після цього пічка почне працювати нормально і редуктор ГБО також буде перемикатися при необхідності.
- На цьому нашу розповідь про самостійне развоздушування системи охолодження двигуна і усунення несправності пічки і газового редуктора на Джилі Емгранд ЕС7 закінчено.