• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна гідрокомпенсаторів на Шевроле Авео 1.5, не знімаючи ГБЦ

З плином часу силові агрегати і зокрема їх газорозподільний механізм (ГРМ) постійно вдосконалюються і стають все більш ефективними і надійними.

Особливо це помітно на прикладі механізму ГРМ.

Як відомо, основною проблемою, яку не втомлюються вирішувати конструктори є своєчасне і найбільш ефективне відкривання і закривання впускних і випускних каналів двигуна.

А це означає точний з мінімальними втратами впуск робочої суміші в камеру згоряння і випуск відпрацьованих газів з циліндрів мотора.

Для відкривання і закривання цих каналів в пристрої двигуна передбачені клапана.

Від їх точної роботи залежить максимальна синхронізація обертання колінвала і распредвала або распредвалов двигуна.

Так ось, за досить нетривалий період часу метод регулювання зазорів між клапанами і распредвалом змінився від ручного до використання гідрокомпенсаторів.

Це» розумні " невеликі пристрої, робота яких забезпечується тиском масла, створюваним всередині кожного двигуна.

"Розумними" вони є тому, що, використовуючи тиск масла, автоматично регулюють зазори між клапанами і распредвалом конкретного силового агрегату.

Мало того, в результаті застосування гідравлічних компенсаторів вдалося вирішити відразу кілька проблем, які не вдавалося вирішити раніше.

З цими пристроями істотно збільшується потужність і інші динамічні властивості мотора.

Скоротилася витрата палива і дуже чутливо зменшилася гучність роботи самого двигуна.

А все це разом дозволяє збільшити ресурс кожного силового агрегату.

Однак, незважаючи на цілий ряд очевидних поліпшень, застосування гідрокомпенсаторів має і свої негативні сторони.

Перш за все, це, звичайно, деяка складність нової конструкції. Хоча багато автомеханіки не бачать в цьому особливої складності.

Крім того, для нормальної і тривалої роботи нових гідравлічних пристроїв потрібне постійне використання якісного і в достатній кількості масла, бажано синтетичного.

А це можна забезпечити тільки більш частою заміною масла, що в свою чергу зробить обслуговування цих пристроїв і всього ГРМ більш дорогим.

Міняємо самостійно гідрокомпенсатори на Chevrolet Aveo 1,5

У цій статті ми хочемо розповісти про один із способів заміни самостійно гідрокомпенсаторів двигуна 1,5л  Шевроле Авео.

хотим рассказать об одном из способов замены самостоятельно гидрокомпенсаторов двигателя 1,5л Шевроле Авео.

  • Як відомо, для того, щоб обслужити ці гідравлічні пристрої, а тим більше виконати їх заміну, необхідно зняти кришку клапанів і головку блоку циліндрів (ГБЦ).
  • Ми ж хочемо запропонувати вашій увазі один із способів заміни компенсаторів, не знімаючи при цьому ГБЦ.

 хотим предложить вашему вниманию один из способов замены компенсаторов, не снимая при этом ГБЦ

  • До того ж такий спосіб заміни цілком можна використовувати не тільки на нашому авто, але і на Деу Ланос, а також на Деу Нексія, які укомплектовані двигунами об'ємом 1,5 літра.
  • Але, це ще не все.
  • Справа в тому, що таким способом можна не тільки замінити компенсатори, але і без особливих проблем зняти і розподілвал силового агрегату.
  • Просто після того, як ви знімете всі компенсатори, можна вільно дістати кулачки, а тому і вийняти без особливих складнощів сам распредвал.
  • Але, для того, щоб все перераховане вище можна було зробити, буде потрібно спеціальне пристосування, яке ми виготовили самі.

потребуется специальное приспособление, которые мы изготовили сами.

  • У ньому ми навмисно використовували не гальмівну колодку, як багато хто робить, а більш вигнуту скобу з отворами на кінцях.​

намеренно использовали более выгнутую скобу с отверстиями на концах

  • Таке ноу-хау дасть можливість нам під час установки цього пристосування залишати відкритою робочу зону.​

Такое ноу-хау даст возможность нам во время установки этого приспособления оставлять открытой рабочую зону

  • Гальмівна колодка зробити це не давала можливості.
  • Крім того, з внутрішньої сторони нашої скоби або сег​менту приварили звичайну гайку.

с внутренней стороны нашей скобы или сегмента приварили обыкновенную гайку

  • У цю гайку вкручений болт, на кінці якого приварена своєрідна підкова​

вкручен болт, на конце которого приварена своеобразная подкова

  • Ми вибрали саме такої форми цей сегмент, щоб можна було рівномірно впливати на всю поверхню тарілки клапана під час зняття компенсатора.
  • Саме така форма пристосування дозволяє нам зробити процес заміни цих пристроїв максимально безпечним.
  • При цьому відстань між краєм підкови і гайкою з сегментом становить в даному випадку 67мм.​

расстояние между краем подковы и гайкой с сегментом составляет в данном случае 67мм.

  • У Деу Ланос і Нексія ця відстань дещо інша, але оскільки у нас підкова приварена до болта з різьбленням, то цю відстань можна легко регулювати.

 это расстояние можно легко регулировать.

  • Потрібно також відзначити, що причиною стуку гідрокомпенсаторів не завжди може бути вихід їх з ладу.
  • Тим більше в тому випадку, коли масляний насос у вас нормальний і масло, яке залито в двигун повністю йому відповідає.
  • Стукіт компенсаторів може бути і тоді, коли виникли якісь проблеми з двигуном вашого Шевроле Авео.
  • Тому не факт, що потрібно міняти саме гідравлічні пристрої ГРМ, що стукають.
  • Отже, для початку піднімаємо домкратом одну сторону автомобіля спереду.
  • Після цього знімаємо кришку клапанів з нашого двигуна.
  • І потім, включивши ричаг КПП в положення четвертої передачі, провертаємо за підняте колесо і домагаємося такого положення распредвала, щоб кулачок його дивився вниз.

 добиваемся такого положения распредвала, чтобы кулачок его смотрел вниз.

  • Тим самим він відкриває нам трохи клапан, і після цього ми зможемо вставити зверху на головку наше пристосування.
  • А далі болтами зверху злегка наживляємо через отвори в сегменті пристосування.

болтами сверху слегка наживляем через отверстия в сегменте приспособления.

  • І потім за допомогою відповідної головки затягуємо ці болти.​

с помощью соответствующей головки затягиваем эти болты

  • Болти до цього перевірені по довжині, і вони вільно входять в отвори головки для закріплення кришки клапанів.
  • Тому ми їх сміливо затягуємо до упору.
  • Робиться це для того, щоб грунтовно притиснути кулачок вала, оскільки він довільно не може разом з поворотом вала натиснути на клапан і його пружину з таким зусиллям, щоб можна було зняти гідрокомпенсатор.
  • А тут нам якраз знадобиться наявне в нашому пристосуванні регулювання.

здесь нам как раз понадобится имеющаяся в нашем приспособлении регулировка

  • За допомогою болта ми можемо регулювати висоту таким чином, щоб болт упирався акурат в кулачок вала.
  • А в Ланосі або Нексії в цьому випадку розмір трохи інакший, тому також можна там відповідно підрегулювати.
  • Після того, як затягнули болти на пристосуванні, прокручуємо колесо в зворотню сторону і дивимося, щоб кулачок распредвала вийшов зі зворотнього боку і був трохи піднятий вгору.

смотрим, чтобы кулачок распредвала вышел с обратной стороны и был немного поднят вверх.

  • В такому положенні нам просто буде зручніше виймати рокера або коромисла.
  • Кулачок вала тепер не тисне більше на клапан, але той знаходиться в колишньому положенні, тому, що його притискає пружина, яку ми стиснули за допомогою регулювального болта нашого пристосування.
  • А колесо авто ми піднімали для того, щоб клапана не тиснули на рокера.
  • В результаті він стає вільним і нам залишається його просто дістати.
  • Для полегшення завдання можна використовувати пінцет, вигнуті щипці або який-небудь зручний інструмент.

можно использовать пинцет, изогнутые щипцы либо какой-нибудь удобный инструмент

  • Що стосується рокерів на автомобілі Деу Ланос, то в них дещо менше по діаметру ковзаючий ролик і тому дістати їх легше.​

в Дэу Ланос несколько меньше по диаметру скользящий ролик

  • Але, там є інша проблема. Справа в тому, що під рокером в цьому авто встановлюється ще невелика тарілочка.
  • При знятті рокерів цю тарілочку легко втратити.
  • Тому, щоб цього не сталося, після того, як ви звільнили рокер, краще відразу за допомогою магніту витягнути цю тарілку.​

после того, как вы освободили рокер, лучше сразу с помощью магнита вытащить эту тарелку..

  • Після того, як ми витягли коромисло клапана в двигуні нашого Шевроле Авео, за допомогою дліноусиків для сальників клапанів або плоскогубців витягуємо вже вільний гідрик.

 с помощью длинноусиков для сальников клапанов либо плоскогубцев вытягиваем уже свободный гидрик.

  • Цілком можливо, що за фактом він може бути заіржавілим або засміченим, тобто в нагарі, тоді можна допомогти і просто руками виймати такий гідрокомпенсатор.

можно помочь и просто руками вынимать такой гидрокомпенсатор.

  • Цілком природньо, що до проведення такого виду ремонту ми заздалегідь запаслися комплектом нових компенсаторів.​

 заранее запаслись комплектом новых компенсаторов

  • Коли ми візьмемо один виріб з цього комплекту і спробуємо стиснути його, то побачимо, що він досить твердий.

 попробуем сжать его, то увидим, что оно достаточно твёрдое

  • Можна, звичайно, встановлювати на свій автомобіль і такі компенсатори, просто у них дуже мало масла всередині.
  • Тому ви просто не зможете відразу запустити двигун вашого авто.
  • І тільки після того, як масляний насос закачає в них масло, двигун запуститься.
  • А щоб цього уникнути і зробити ці пристрої м'якими, беремо один з них і перевертаємо.
  • При цьому з корпусу такого гідравлічного компенсатора повинен вилізти невеликий язичок.

из корпуса такого гидрокомпенсатора должен вылезть небольшой язычок

  • Щипцями або будь-яким іншим інструментом витягуємо цей язичок зовсім.
  • У отвір, що звільнився, вставляємо цвях або шило і натискаємо на наявну всередині кульку.

 вставляем гвоздь или шило и нажимаем на имеющийся внутри шарик

  • Після цього, натискаємо на сам капелюшок пристрою і з нього вибіжить рідина, що вельми віддалено нагадує масло.

нажимаем на саму шляпку устройства и с него выбежит жидкость

  • Коли ця рідина витече повністю, компенсатор стає м'яким. Але це ще не все.
  • Після цього вставляєте висмикнутий язичок назад всередину до клацання.
  • Потім берете чисту ємність з хорошим масло і занурюєте в нього цей гідрокомпенсатор.
  • Притому занурити потрібно таким чином, щоб наявний збоку отвір на корпусі гідрокомпенсатора розташовувався вгорі, а масло в ємності повністю покривало його.

 чтобы имеющееся сбоку отверстие на корпусе гидрокомпенсатора располагалось вверху

  • Далі починаємо стискати компенсатор і таким способом закачуємо масло в нього.​

начинаем сжимать компенсатор и таким способом закачиваем масло в него

  • При цьому виріб таким твердим після такої процедури вже не повинен бути.
  • Можна закачати масло і за допомогою шприця ємністю в 2 куба через цей же отвір.
  • Також можливо заповнювати гідрокомпенсатори для установки на Шевроле Авео за допомогою піпетки, заливаючи його через отвір витягнутого язичка.

можно заполнять с помощью пипетки, заливая его через отверстие вытянутого язычка.

  • При цьому тримайте гідрик таким чином, щоб отвір бічний його знаходилося вгорі і через нього можна було спостерігати, коли буде виходити масло назовні.
  • Це буде сигналом до того, що масла в пристрої вже достатньо.
  • Після того, як заправили повністю маслом, вставляємо язичок назад в отвір, якщо ви заправляли масло через нього, змащуємо злегка весь корпус і вставляємо назад на своє місце в двигун автомобіля.
  • Всю подальшу збірку виконуємо в зворотній послідовності.
  • При цьому рокера тепер будуть вставлятися набагато легше, ніж знімалися.
  • Пов'язано це з тим, що всі гідравлічні компенсатори тепер вже м'які і легко стискаються.
  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну гідрокомпенсаторів без зняття ГБЦ на двигуні Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гідрокомпенсаторів на Шевроле Авео 1.5, не знімаючи ГБЦ"

Відгуки: 0




.