• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблокІв поздовжньої тяги Шевроле Лачетті

М'яке, комфортне, без особливої тряски і вібрацій пересування легкового автомобіля по дорожньому полотну стало можливим завдяки наявності ходової частини.

Елементи передньої і задньої підвіски, а також колеса з гумовими шинами, що входять до складу ходової частини машини, згладжують і гасять всі коливання.

Крім того, вони беруть на себе і передають напрямки всіх сил, що впливають на автомобіль під час його руху і контакту коліс з дорожнім покриттям.

І якщо передня частина кузова передньопривідного транспортного засобу в силу різних причин більш-менш спрямована вперед під час руху, то задня його частина відчуває великі навантаження від впливу різноспрямованих сил.

Тому виникла необхідність додатково зміцнити взаємодію задніх коліс з кузовом, щоб він не надто переміщався щодо них.

Саме таким зміцненням є ричаги підвіски або тяги.

При цьому такі тяги, які ще називають реактивними, є, як в передній підвісці, так і в задній.

Мало того, розрізняють поперечні і поздовжні реактивні тяги.

Від впливу сил в поздовжньому напрямку і виникнення в результаті поздовжніх коливань кузова захищають поздовжні реактивні тяги автомобіля.

Їх особливістю є під'єднання з обох кінців через сайлентблоки.

В силу того, що такі тяги витримують під час руху великі навантаження, а також встановлюються під днищем транспортного засобу, де занадто висока ймовірність виникнення корозії, поздовжні тяги виготовляються з особливого виду сталі.

Як правило, їх виготовляють методом лиття у формі труби.

У зв'язку з цим такі деталі підвіски дуже рідко виходять з ладу і підлягають заміні, чого не можна сказати про їх сайлентблоки.

Гумова частина цих шарнірів з плином часу тріскається, а потім і розбивається.

В результаті тяга починає вільно переміщатися навколо болта і не виконує своїх функцій.

Тому за цими гумовими втулками необхідно постійно стежити і при пошкодженні негайно замінювати.

Заміна своїми руками сайлентблоків реактивних поздовжніх тяг Chevrolet Lacetti

У представленій новій статті ми розповімо про те, яким чином можна самостійно виконати заміну сайлентблоків реактивної поздовжньої тяги задньої підвіски Шевроле Лачетті.

 каким образом можно самостоятельно выполнить замену сайлентблоков реактивной продольной тяги задней подвески Шевроле Лачетти.

  • Виконати такого роду ремонт на перший погляд не представляє особливої складності.
  • Потрібно відкрутити кріплення обох кінців тяги, зняти її, випресувати сайлентблоки, що вийшли в непридатність, і замість них запресувати нові.
  • І все, на цьому і весь ремонт закінчено.
  • Але, на ділі це виявилося зовсім не так.
  • Справа в тому, що ніхто не враховує той факт, що ця тяга встановлена під днищем кузова, де постійно контактує з агресивним і вологим середовищем.
  • Це сніг, дощ, бруд, пил і різні хімічні реагенти, якими посипають дороги в зимовий час.
  • Тому гайки і болти у втулках сайлентблоків тяги часто закисають і прикипають, в зв'язку з чим відкрутити їх, а відкрутивши, витягнути, часто буває просто неможливо.
  • У зв'язку з цим доводиться застосовувати різні засоби і способи, витрачати для цього сили і час, щоб в результаті тільки від'єднати тяги.
  • Точно така ситуація сталася і в нашому випадку.
  • Звичайно, перед проведенням такого ремонту добре б обробити всі з'єднання, головки болтів і гайки аерозольним мастилом WD-40 і дати їм постояти трохи.
  • Це дасть можливість відкиснути всім з'єднанням і хоч трохи полегшити нам роботу. Але, на жаль, цей метод дуже рідко допомагає.
  • На ступиці колеса нам вдалося збити тягу зі штиря, але на ньому, зате, залишився сайлентблок з цього вушка.

 удалось сбить тягу со штыря, но на нём, зато, остался сайлентблок с этой проушины

  • Тому тепер належить якимось чином збивати і цей шарнір.
  • На другому кінці ця тяга кріпиться в спеціальному кронштейні, що кріпиться до днища автомашини.
  • Коли ми стали відкручувати гайку на болті гумової втулки тяги, то через окислення просто зірвалося різьблення.
  • Тому ми вирішили зняти тягу разом з кріпленням і вже на землі від'єднати.
  • Але, у нас це не вийшло, оскільки з трьох болтів, якими кріпиться до днища цей кронштейн, нам вдалося з горем навпіл відкрутити лише один.
  • Два інших болта ніяк не вдається викрутити, тому доведеться їх зрізати болгаркою.

Два остальных болта никак не удаётся выкрутить, поэтому придётся его срезать болгаркой.

  • Для того, щоб спиляти гумову втулку, що залишилася на ступиці, нам довелося використовувати болгарку, зубило і молоток, а також витратити чимало сил і часу.

пришлось использовать болгарку, зубило и молоток, а также потратить немало сил и времени.

  • В результаті тривалих мук нам все-таки вдалося зрізати цю втулку зі штиря кріплення тяги.​

нам всё-таки удалось срезать эту втулку

  • Прикипіла вона тут грунтовно, тому довелося і зубилом бити, і різати болгаркою.
  • Потрібно відзначити, що такі випадки бувають практично завжди при спробі зняття реактивних тяг.
  • Тому в таких випадках є ще один варіант, як вихід з положення.
  • Як відомо, тяга поздовжня кріпиться за допомогою двох довгих болтів, які вставляються в гумові втулки сайлентблоків.

 тяга продольная крепится с помощью двух длинных болтов, которые вставляются в резиновые втулки

  • Тому, якщо з якихось причин відкрутити його або витягнути з втулки не представляється можливим, можна цей болт просто обрізати з обох сторін вушка тяги і зняти таким чином її.
  • А потім вже на місці можна випресувати в лещатах разом з втулкою.
  • Правда, перед цим необхідно заготовити такі болти для заміни.

необходимо заготовить такие болты для замены

  • При цьому потрібно враховувати, що на цих болтах нанесена дрібне різьблення.
  • Отже, для заміни в поздовжній реактивній тязі Шевроле Лачетті ми придбали пару нових передніх сайлентблоків.

приобрели пару новых передних сайлентблоков.

  • Замовили по два, оскільки збираємося виконувати заміну відразу з обох сторін на задніх тягах.
  • Також замовили теж дві задні нові гумові втулки.​

заказали тоже две задние новые резиновые втулки

  • Відрізняються задні втулки від передніх розміром внутрішнього діаметра.
  • У задніх сайлентблоках внутрішній діаметр отвору трохи більший, ніж в передніх.

В задних сайлентблоках внутренний диаметр отверстия несколько больше, чем в передних.

  • Крім того, їх можна розрізнити за каталожним номером, так як маркування, що на одному, що на іншому дуже добре видно.
  • Після того, як зняли тягу і випресували за допомогою лещат гумові втулки, гарненько очищаємо вушка від бруду та іржі.
  • А потім намилюємо всередині вушка милом або будь-яким рідким засобом для миття посуду.

намыливаем внутри проушины мылом или любым жидким средством для мытья посуды

  • Точно так же обробляємо і зовні гумку нового сайлентблока.
  • Після цього, вставляємо гумову втулку в вушко тяги і затискаємо в такому положенні в лещата.​

вставляем резиновую втулку в проушину тяги и зажимаем в таком положении в тиски

  • При цьому потрібно мати на увазі, що вусики або гребінці на гумовому шарнірі повинні бути паралельно тягі.
  • Крім того, вони, тобто вусики, повинні обов'язково залишатися зовні.
  • Підтискаючи лещата і поправляючи при цьому кінці гумки, щоб її не зажувало, поступово таким чином запресовуємо втулку всередину вушка поздовжньої тяги.
  • Тиснемо до тих пір, поки втулка не вийшла зі зворотнього боку вушка.
  • Після цього похитали з боку в бік, перевіряючи, чи нормально сидить втулка і чи правильно встановлений її вусик.

 проверяя, нормально ли сидит втулка и правильно ли установлен её усик

  • Як ми і говорили, вусик повинен розташовуватися із зовнішнього боку і строго паралельно самій тязі.
  • Після цього, точно таким же способом запресовуємо сайлентблок і в інше вушко поздовжньої тяги задньої підвіски Шевроле Лачетті.
  • Тепер ще наше завдання вирішити питання із заднім кріпленням тяги, на якому нам довелося зрізати болти.

наша задача решить вопрос с задним креплением тяги

  • І після цього можна встановлювати тягу назад на своє місце. У підсумку, закріпили ми тягу на ступиці колеса.

закрепили мы тягу на ступице колеса

  • Що стосується заднього кріплення, то тут нам довелося вварити нові болти, замість тих, що раніше зрізали і на них прикрутити кріплення до днища кузова.​

пришлось вварить новые болты, вместо тех, что ранее срезали и на них прикрутить крепление к днищу кузова.

  • Крім того, перед установкою цього кріплення саме днище під ним промазали солідолом, щоб туди менше потрапляла волога і бруд.​

 перед установкой этого крепления само днище под ним промазали солидолом

  • Після цього, встановили на місце тягу і остаточно затягнули всі болти її кріплень.​

установили на место тягу и окончательно затянули все болты её креплений

  • В результаті на весь ремонт нам довелося витратити приблизно дві години часу.
  • При цьому левова частина цього часу пішла на демонтаж тяги.
  • Ця частина ремонту виявилася найважчою і тривалою всупереч багатьом твердженням, що це простий ремонт.
  • І що тут немає нічого складного: відкрутив, мовляв гайку, зняв, встановив новий сайлентблок і встановив на місце.
  • Після цього нам належить виконати таку ж заміну сальників в тязі на протилежному боці автомобіля, і ми впевнені, що там виникнуть у нас ті ж самі питання.
  • Але, нічого не поробиш, робити все одно потрібно.
  • А нашу розповідь про те, як самостійно замінити сайлентблоки поздовжньої тяги задньої підвіски автомобіля Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблокІв поздовжньої тяги Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




.