• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт замка запалювання Чері Тіго, заклинив замок запалювання

Сучасний автомобіль - це симбіоз електроніки, електричних, гідравлічних і механічних пристроїв і систем.

Всі вони з'єднані між собою трубопроводами, шлангами, патрубками і проводами.

І всі вони об'єднані в певні системи, в яких існує встановлений алгоритм запуску.

В результаті практично весь автомобіль влаштований таким чином, що всі його системи, вузли і механізми починають функціонувати тільки після подачі електричної напруги.

А, як відомо, для проходження електричного струму по ланцюгу необхідно, перш за все, цей ланцюг замкнути.

Іншими словами, потрібно з'єднати плюс і мінус.

Для того, щоб з'єднати всі електричні ланцюги в автомобілі і дати старт відповідному алгоритму пуску його двигуна, а також подати живлення на відповідні сигнальні лампочки на панелі приладів і існує свого роду спеціальний пусковий центр.

Називається цей пусковий центр в автомобілі-замок запалювання.

Саме в ньому з поворотом ключа замикаються відповідні ланцюги, що дають старт алгоритму запуску двигуна.

Після цього напруга надходить на всі ланцюги і на всі споживачі, в результаті чого машина починає повноцінно функціонувати.

Тому від справності замка запалювання залежить робота всіх систем будь-якого автотранспортного засобу і без нього воно не зможе навіть зрушити з місця.

Ремонтуємо своїми руками замок запалювання, що заклинив, на Chery Tiggo

У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про один випадок ремонту самостійно замка запалювання Чері Тіго.

хотим рассказать об одном случае ремонта самостоятельно замка зажигания Чери Тиго.

  • У нашому автомобілі трапилася несподівана несправність: абсолютно заклинив замок запалювання.
  • При цьому, ні основний ключ ні запасний в ньому не провертався.​

ні основний ключ ні запасний в замку не провертався.​

  • Мало того, запасний ключ ще й зламався, в результаті чого, частина його залишилася в замку. У зв'язку з цим замкненим виявилося і кермо.
  • Тому нічого більше не залишалося, як оперативно зняти замок і розібратися в чому там проблема.
  • Для цього ми відкинули клему з акумулятора і потім відкрутили два саморіза збоку на обшивці рульової колонки.
  • Тут нам пощастило, тому, що кермо заклинило в той момент, коли воно було встановлене злегка на бік або в сторону.
  • Крім цього, відкручуємо також ще один саморіз, розташований знизу і начебто, як під обшивкою.
  • І після цього знімаємо обшивку на рульовій колонці біля самого замка запалювання.

снимаем обшивку на рулевой колонке возле самого замка зажигания

  • Після цього вашому погляду відкриється замок з підключеними до нього проводами, а зверху на його корпусі спеціальна утримуюча скоба.

зверху на корпусі замка є спеціальна утримуюча скоба.

  • Ця скоба кріпиться двома, так званими, антиспильними болтами.
  • Це болти, в яких ще на заводі після вкручування спиляні головки.
  • Робиться це для того, щоб запобігти розкручуванню їх вандалами або викрадачами.
  • Тому, для того, щоб ці болти відкрутити, необхідно взяти кернер, виготовлений тільки з хорошого твердого металу.
  • Врізатися цим кернером в болт і потім з його допомогою викручувати, як зазвичай, проти годинникової стрілки спочатку один болт, а потім і другий.
  • Після того, як ви знімете цю скобу, кермо у вас розблокується і тепер його можна буде повертати.
  • Для цього достатньо буде натиснути на наявну всередині кнопку.

достаточно будет нажать на имеющуюся внутри кнопку.

  • Але, у нас дещо інше стоїть завдання.
  • Тому ми відкручуємо ще два самореіа з торця і знімаємо потім повністю всю серцевину, вона ж контактна група, замка.

снимаем затем полностью всю сердцевину замка

  • Тепер в неї можна вставляти тонку плоску викрутку замість ключа і провернувши, запускати двигун.​

можно вставлять тонкую плоскую отвёртку вместо ключа и провернув, запускать двигатель

  • Це при необхідності, якщо потрібно кудись машину перегнати або переставити.
  • Але, нам в даному випадку потрібно не це, а знайти справжню причину несправності.
  • Фактично нам належить розібратися з личинкою замка самостійно, оскільки новий замок коштує чималих грошей.
  • Самостійний ремонт при цьому обійдеться у багато разів дешевше.

Фактически нам предстоит разобраться с личинкой замка

  • Крім того, хочеться все-таки заводити рідним ключем, як годиться, а не за допомогою викрутки.
  • Тому ми вирішили розібрати цю частину замка Чері Тігго.
  • Для цього знімаємо зверху на ньому кільце, яке тримається двома петлями за два буртика.

снимаем сверху на нём кольцо, которое держится двумя петлями

  • Правда, зняти акуратно, щоб не заподіяти ніяких пошкоджень, нам не вдалося. В результаті одну з петель трохи розірвали.
  • Але, в цьому немає нічого страшного, оскільки потім ми зможемо її паяльником відновити.
  • Після цього, підковирнувши просто, ми зняли п'ятачок з самої личинки.

сняли пятачок с самой личинки

  • Правда, як пізніше виявилося, його можна було б і не знімати.
  • Тепер кілька слів про сам пристрій замка. У цьому ми розібралися вже потім, тому зараз вже можемо тут поділитися.
  • Виробником придумано безпечне вилучення личинки тільки самим власником автомобіля.
  • Для цього потрібно просто вставити ключ в замок і провернути, як зазвичай.

требуется просто вставить ключ в замок и провернуть

  • Після цього буде потрібно натиснути на мініатюрний шток або пиптик в отворі, що є збоку на корпусі замка.

нажать на миниатюрный шток или пыптик в отверстии

  • Під цим пиптиком знаходиться пружина і коли після провороту ключа всередині замка його складові частини або піни складуться в певну комбінацію, а ви натиснете на цей пиптик або шток, то зможете легко личинку вийняти.
  • Однак, в нашому випадку провертання ключа стало неможливим, оскільки замок заблокований.
  • У зв'язку з цим і пиптик збоку також виявився заблокованим.
  • А тому він виявився твердим і натискати на нього ніякого сенсу немає.
  • Отже, і вийняти саму личинку в даному випадку не представляється можливим.
  • Для того, щоб вийти з положення, ми скористалися невеликий дрилем з маленькою насадкою і спробували просвердлити наявний пиптик.
  • До всього іншого виявилося, що він ще й провертається, тому довелося дрилем врізатися трохи в алюміній корпусу.
  • В результаті нам все-таки вдалося трохи спиляти цей пиптик.
  • Коли ми знімали корпус замка з автомобіля, то нам довелося спочатку від'єднати якийсь прилад, швидше за все це Іммобілайзер з хвостовиком, який був прикручений до корпусу двома саморізами.

пришлось сначала отсоединить иммобилайзер с хвостовиком

  • А знімати цей іммобілайзер нам довелося через те, що проводка, яка від нього відходить, нам просто заважала.
  • На кінці одного з проводів проводки знаходиться якась деталь з пластмаси, яка вставляється в пази припливу на корпусі замка.
  • А для того, щоб ця деталь могла триматися в цьому припливі і переміщатися по його пазах, на її корпусі також є невеликі виступи пластмаси.

на корпусе детали также имеются небольшие выступы пластмассы.

  • Тому виходить, що для того, щоб зняти цю деталь, її потрібно просто висунути вгору по пазах припливу.
  • Але, зробити це не давав гачок, який відлитий знизу на іншому кінці цієї деталі.​

 сделать это не давал крючок, который отлит снизу

  • Мало того, сама ця деталь трохи довше припливу з пазами на корпусі замка Чері Тігго.
  • Тому, щоб її витягнути, необхідно підняти передній її кінець і вивести з зачеплення гачок.
  • І тільки після цього можна висунути її вперед по пазах.
  • З цією метою ми з торця цієї деталі просунули під її кінцевик тонку викрутку і таким способом підняли її вгору.

просунули под её концевик тонкую отвёртку и таким способом приподняли

  • Звичайно, в ідеалі добре якби кінець викрутки був трохи загнутим до верху, тому, що мало просто підняти цю деталь.
  • Потрібно ще й вивести гачок її з зачеплення за корпус личинки.
  • А так ви піднімите гачок тільки на рівень стінки корпусу, а вам необхідно підняти ще трохи вище.
  • Якщо ж просто намагатися підковирнути цю деталь, то існує велика ймовірність відламати наявний гачок на кінці.
  • Загалом, нам все-таки вдалося підняти цей кінець, вивівши гачок із зачеплення, і потім просто по пазах вийняти цю деталь вгору.

нам всё-таки удалось по пазам вынуть эту деталь вверх.

  • Але, повернемося назад до розбирання самого замка.
  • Тепер, після того, як ми висвердлили або спиляли запірний пиптик, можемо викруткою поступово виймати личинку з корпусу замка.

можем отвёрткой постепенно вынимать личинку из корпуса

  • Після цього нам вже добре видно той пиптик, який ми підпиляли.

хорошо виден тот пыптик, который мы подпилили

  • Але, при натисканні він не провалюється, оскільки замок заблокований і тому не провертається.
  • Якщо ви вирішили почистити сам корпус замка від сміття або виникла якась інша необхідність, то в цьому положенні кінцевик замка вже став провертатися вільно.
  • Його можна витягнути, для чого достатньо провернути на півоберта, і він сам випаде всередину замка.

достаточно провернуть на пол оборота, и концевик сам выпадет внутрь

  • Але, при цьому кнопка блокування керма також повинна бути в натиснутому положенні.
  • Точно таким же чином його потім і необхідно вставляти назад.​

 таким же образом его потом и необходимо вставлять обратно

  • При цьому кнопка блокування керма знову ж повинна бути натиснутою.
  • Так, як цей кінцевик, як виявилося, можна вставити по-різному, то після його зняття ми зробили мітку для того, щоб потім встановити точно таким же чином.

после его снятия мы сделали метку

  • Але, ми повертаємося до нашої личинки, оскільки саме через неї у нас і відбулося блокування всього замка запалювання Чері Тіго.
  • Значить, довгий ричаг, який є на ній, відповідає за фіксацію кнопки блокування керма.

длинный рычаг отвечает за фиксацию кнопки блокировки руля

  • З ним у нас начебто ніяких проблем не виникало.
  • А для подальшого пошуку несправності нам буде потрібно витягнути саму серцевину личинки.
  • З цією метою нам необхідно зняти стопорне кільце.

необходимо снять стопорное кольцо

  • Для цього можна використовувати звичайні круглогубці.
  • Після цього отримуємо ситуацію аналогічну тій, що була у нас, коли ми виймали личинку з корпусу замка.
  • Спочатку збоку необхідно натиснути на фіксатор і подати всю запірну планку трохи вгору.
  • Однак, так як ця планка знаходиться під пружиною, то вона весь час норовить повернутися у вихідне положення.
  • А для того, щоб цього не сталося, ми, після того, як подали цю планку вперед, зафіксували її в такому положенні стопорним кільцем, яке тільки що зняли.

подали эту планку вперёд, зафиксировали её в таком положении стопорным кольцом

  • Крім того, натискаємо одночасно і на довгий ричаг.

нажимаем одновременно и на длинный рычаг.

  • І тепер, після такої підготовки, можна за допомогою викрутки витягувати серцевину личинки замка.

можно с помощью отвёртки вытаскивать сердцевину личинки

  • Правда, перед цим знову наносимо відповідні мітки, позначивши тим самим положення серцевини щодо корпусу личинки перед її витяганням.​

 наносим соответствующие метки, обозначив тем самым положение сердцевины

  • Знову ж таки, це потрібно для того, щоб потім при складанні правильно все встановити.
  • Можна, звичайно, і не ставити мітки, але замість цього доведеться робити фотографії відповідних положень.
  • Отже, вийняли ми нарешті серцевину самої личинки.​

вынули мы наконец сердцевину самой личинки

  • Тепер починаємо розбиратися, в чому ж тут причина.
  • Якщо уважно придивитися до личинки, то можна побачити, що при вставленому ключі на ній чомусь стирчать два піна, що не до кінця сховалися.

 торчат не до конца спрятавшиеся два пина.

  • Швидше за все, вони і є винуватцями сформованого у нас положення.
  • Тому, що перешкоджають провертанню самої личинки або її серцевини в корпусі личинки.
  • Тому, на нашому робочому столі також ставимо відповідну мітку, що фіксує положення замкової щілини в серцевині личинки, і потім витягуємо обламаний ключ.

на нашем рабочем столе также ставим соответствующую метку, фиксирующую положение замочной скважины

  • Після цього починаємо витягати по одному піну з корпусу серцевини.
  • При цьому потрібно мати на увазі і бути обережним, оскільки зверху на кожному піні встановлена маленька пружинка.​

сверху на каждом пине установлена маленькая пружинка

  • Тому, потрібно дивитися, щоб її не втратити випадково.
  • Кожен черговий вийнятий пін кладемо на стіл в тому ж порядку, в якому він був встановлений в корпусі серцевини личинки замка Чері Тіго.

очередной вынутый пин кладём на стол в том же порядке, в котором он был установлен

  • Тут головне не переплутати їх місцями, оскільки на кожному з них є свій вусик.
  • Пружинки ж можна класти на стіл просто поруч. Оскільки потім ви їх по-іншому просто не зможете встановити.
  • Вгорі кожного прорізу для піна є тільки один спеціальний отвір для пружинки.
  • При виїмці пінів ми відразу помітили, що на кожному з них багато бруду.
  • Можливо саме це і послужило причиною того, що при повороті ключа вони повністю не ховалися в корпусі серцевини личинки.
  • Тому нам належить гарненько всі їх промити, після чого знову скласти і перевірити, чи працює замок.
  • Якщо ж він не буде після цього функціонувати, значить доведеться підпиляти трохи опуклі сторони пінів, щоб вони могли повністю ховатися в корпусі серцевини личинки при всовуванні ключа в замок.
  • Сам ключ підпилювати немає ніякого сенсу, так як на ньому і так вже є вироблення.
  • Ще однією причиною виниклої несправності може бути збільшення розмірів вікон в пінах, що виникли в результаті тривалої експлуатації.
  • Але, це стане зрозумілим трохи пізніше.
  • Вийнявши всі піни з серцевини, а їх вийшло по чотири з кожного боку, ми можемо бачити, що всередині її вже більше нічого не залишилося.

внутри сердцевины уже больше ничего не осталось.

  • Тепер, якщо ви вставите таку серцевину в корпус личинки і провернете ключ, вставивши його туди, то вона повинна провертатися вже вільно і безперешкодно.
  • Тому, що їй просто вже нічого не заважає.
  • Однак, повинна провертатися, але в нашому випадку ця серцевина провертається, але з деяким заїданням.​

сердцевина проворачивается, но с некоторым заеданием

  • Тому доведеться розбиратися і з цим явищем.
  • Придивившись уважно і поміркувавши, ми прийшли до висновку, що в результаті наших попередніх спроб насильно провернути ключ в замку, ми його намагалися провернути в різні боки.
  • З цієї причини від пінів серцевини всередині корпусу личинки утворилися задираки і задирки.​

от пинов сердцевины внутри корпуса личинки образовались задиры и заусеницы

  • Саме вони і перешкоджають тепер вільному провертанню порожній серцевині при повороті ключа.
  • Тому тепер ретельно все промиваємо і витираємо, після чого будемо знову все збирати і перевіряти.
  • А далі подивимося, що потрібно робити.
  • Отже, промили ми саму серцевину і її піни в розчиннику і ретельно протерли після цього.

промыли мы саму сердцевину и её пины в растворителе

  • У процесі промивання ми виявили ще один невеликий сегмент, який відокремився від корпусу серцевини.
  • Цей сегмент має невеликі уступи з одного боку, але в корпус серцевини вставляється рівною стороною з невеликим клацанням.​

в корпус сердцевины сегмент вставляется ровной стороной с небольшим щелчком.

  • Швидше за все, цей сегмент управляє прапорцем кнопки блокування керма.
  • Після цього приступаємо до зворотнього збирання серцевини личинки.
  • Не забуваємо при цьому звертати увагу на виставлені нами раніше мітки.
  • Спочатку вставляємо всі пружинки з одного боку корпусу.

вставляем все пружинки с одной стороны корпуса

  • Потім встановлюємо на свої місця всі чотири піна таким чином, щоб їх гребінці або вусики замикали вставлені раніше пружинки.

 устанавливаем на свои места все четыре пина

  • Точно таку ж операцію проводимо і з іншого боку серцевини личинки замка запалювання Чері Тігго.
  • Зібравши повністю серцевину, вставляємо знову ключ і дивимося на піни.
  • Виявляється, три з них виступають вже, а четвертий починає випирати і скоро також буде стирчати.​

три пина виступають вже, а четвертий починає випирати

  • Вставляємо ключ іншою стороною і отримуємо ту ж саму картинку.
  • Тому, розбираємо знову серцевину і за допомогою напилка, надфіля або іншого інструменту спилюємо піни, що стирчать на стільки, на скільки вони виступають з її корпусу.

спиливаем торчащие пины на столько, на сколько они выступают из её корпуса.

  • Після цього знову збираємо і все перевіряємо ще раз.
  • Таким чином підпилюємо до тих пір, поки жоден з пінів не вилізе з корпусу серцевини при вставленому ключі.
  • В результаті збираємо все знову на свої місця і дивимося, як встановлені тепер піни.

собираем всё снова на свои места и смотрим, как установлены теперь пины

  • Після цього вставляємо туди ключ і бачимо тепер, що всі піни сховалися врівень корпусу.​

 видим теперь, что все пины спрятались заподлицо корпуса

  • Мало того, тепер можна використовувати не тільки новий, але і запасний ключ знову.
  • При цьому жоден з пінів більше не стирчить.
  • Крім того, круглим напилком прибрали всі задирки всередині корпусу личинки в зв'язку з тим, що після промивання їх стали особливо чітко видно.

убрали все заусеницы внутри корпуса личинки

  • Далі, не забуваючи про сегмент з корпусу серцевини, що випав,вставляємо його назад в корпус личинки.
  • При цьому також не забувайте в цьому випадку натиснути на ричаг блокування керма.
  • Потім виймайте стопорне кільце, за допомогою якого фіксували засувку збоку корпусу, вставляйте ключ і перевіряйте його провертання.

вставляйте ключ и проверяйте его проворачивание.

  • При цьому в момент, коли вставляєте ключ, серцевина повинна втопливатися всередину, а коли виймаєте ключ, то вона трохи вилазить.
  • Мало того, замок повинен спрацьовувати тільки при вставленому на всю довжину ключі.
  • Ні в якому іншому положенні він провертатися не повинен.
  • Якщо все працює, як годиться, встановлюємо на своє місце стопорне кільце.
  • Ніякої мастила всередині серцевини бути не повинно, тому, що ви самі бачили скільки там було бруду при розбиранні.
  • Всей цей бруд, в тому числі і від ключа, що вставляється, залишається потім всередині і прилипає до масла. Тому нічого лити туди не слід.
  • Справа в тому, що всі деталі цього замка виконані з алюмінієвого сплаву, тобто з м'якого металу.
  • А тому вони ніякого мастила не вимагають. Винятком можуть бути, хіба що, пружинки.
  • Корпус же самого замка також варто, як слід продути і прибрати всередині наявні задираки.

Корпус же самого замка также стоит, как следует продуть

  • Єдиним місцем з усього замка запалювання Чері Тігго, де було мастило з заводу, є його хвостовик.

 единственным местом, где была смазка из завода, является его хвостовик

  • І то, мастило це була в місці прилягання хвостовика до корпусу замка всередині його. Більше мастила тут ніде не потрібно і бути не повинно.
  • Тому вставляємо просто хвостовик в корпус замка.

вставляем просто хвостовик в корпус замка

  • При цьому не забувайте тримати натиснутою кнопку блокування керма. Далі зверху вставляємо в корпус замка личинку.
  • При цьому наш пиптик ми спиляли не особливо сильно, тому його цілком вистачить для того, щоб зафіксувати личинку знову в замку.

 пыптик мы спилили не особо сильно, поэтому его вполне хватит

  • Якщо ж ви його все ж занадто сильно спиляли, то його можна в такому випадку взагалі спиляти, а на його місці зробити невеликий отвір і нарізати всередині різьблення.
  • А потім із зовнішнього боку вкручуємо невеликий болтик і фіксуємо знову личинку.
  • Ну, а ми тепер вставляємо личинку назад в корпус замка і встановлюємо його в зворотньому порядку на автомобіль.
  • А нашу розповідь на цьому про самостійний ремонт замка запалювання, і його личинки зокрема, на Чері Тігго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт замка запалювання Чері Тіго, заклинив замок запалювання"

Відгуки: 0




.