• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Регулювання датчика положення дросельної заслонки Чері Тіго

Автомобілі сьогоднішнього дня разюче відрізняються від авто двадцяти, та й десятирічної давності.

Всьому "виною" постійний і стрімкий прогрес в області електроніки, науки і техніки.

Тому в сьогоднішніх моделях автотранспортних засобів все більше з'являються нових функцій, електронних і електричних пристроїв і систем, що полегшують управління, а також роботу багатьох інших агрегатів.

І в першу чергу це стосується роботи силового агрегату.

Якщо говорити суто про автомобільний двигун, то в його поліпшенні роботи основними питаннями, над якими весь час працювали, працюють і, напевно, будуть працювати надалі конструктори, це збільшення потужності, зниження кількості шкідливих викидів і шуму , а також економічність, що цілком природньо.

Сьогодні роботою двигуна управляє і контролює її єдиний вузол – електронний блок управління.

Робота його грунтується на зборі, аналізі, систематизації інформації від множинних датчиків, встановлених на всіх важливих вузлах і пристроях двигуна, а також прийнятті відповідних рішень на основі цього.

Одним з таких важливих контролюючих пристроїв роботи двигуна є датчик положення дросельної заслонки.

Це один з найсучасніших пристроїв, розроблених спеціально для використання на двигунах, в яких вприскування повітряно-паливної суміші здійснюється автоматично або за допомогою ЕБУ.

Цілком природньо, що цей датчик встановлюється в системі живлення такого мотора.

Більш того, якщо його основним призначенням є контроль за положенням дросельної заслонки і передача інформації про це на ЕБУ, то встановлюється такий пристрій безпосередньо на її корпусі, з'єднуючись при цьому з віссю заслонки.

Залежно від сили тиску водієм на педаль акселератора в салоні машини, датчик положення дросельної заслонки по команді блоку управління відкриває цю заслонку, поставляючи при цьому строго обмежену порцію робочої суміші в камеру згоряння силового агрегату.

Тому від стану цього пристрою, його правильного регулювання, безпосередньо залежить жвавість і ритм роботи двигуна, а також витрата палива при цьому.

Регулюємо самостійно датчик положення дросельної заслонки Chery Tiggo

В цій статті ми розповімо про те, як правильно самостійно відрегулювати датчик положення дросельної заслонки на Чері Тіго.

как правильно самостоятельно отрегулировать датчик положения дроссельной заслонки на Чери Тиго.

  • Як правило, якщо двигун вашого автомобіля працює нормально і витрата палива вас повністю влаштовує, виконувати зайвий раз настройку цього датчика немає необхідності.
  • Просто зайвий раз не варто туди лазити.
  • Але, якщо з'явилися підстави для такого регулювання, то природньо потрібно це зробити.
  • Але, для того, щоб провести регулювання ДПДЗ (датчик положення дросельної заслонки), необхідно запастися щупом або спеціальним вимірювальним приладом.
  • У нашому випадку ми взяли звичайний тестер і, приєднавши його кінці до датчика і до мінусової клеми акумулятора, при включеному запалюванні отримали показання 0,54 в.

взяли обычный тестер и, подсоединив его выводы к датчику и к минусовой клемме аккумулятора, при включённом зажигании получили показания 0,54В.

  • Це напруга сигналу, що виходить з цього датчика в даний момент.
  • Для того, щоб відрегулювати сам ДПДЗ, необхідно роз'єднати на ньому роз'єм і зняти з нього гумове кільце.​

необходимо разъединить на нём разъём и снять с него резиновое кольцо.

  • Цей роз'єм знаходиться ближче до лобового стікла. У ньому є три дроти або контакти.

имеется три провода или контакта

  • Середній з них або нижній – це сигнал, правий від вас буде плюсовий провід подачі напруги, а лівий, природньо, мінусовий.

Средний из них или нижний – это сигнал, правый от вас будет плюсовый провод подачи напряжения, а левый, естественно, минусовый.

  • Тому мінусовий провід тестера підключаємо до відповідного контакту роз'єма датчика, а плюсовий до контакту сигнала.

минусовый провод тестера подключаем к соответствующему контакту разъёма датчика, а плюсовый к контакту сигнала

  • Потім акуратно вставляємо цей роз'єм з підключеними проводами тестера на своє місце.​

аккуратно вставляем этот разъём с подключенными проводами тестера на своё место

  • Після цього включаємо знову запалювання, запускаємо двигун і дивимося на показання приладу.​

 запускаем двигатель и смотрим на показание прибора

  • Тестер показує в цьому випадку 0,52 в.
  • Після цього закручуємо регулювальний болт до тих пір, поки сама заслонка перестане чіпляти корпус.

 закручиваем регулировочный болт до тех пор, пока сама заслонка перестанет цеплять корпус

  • Іншими словами, добиваємося такого положення, коли дросельна заслонка Чері Тігго у нас буде повністю закритою.
  • Після цього починаємо поступово відпускати цей болт і перевіряємо, чи чіпляє заслонка корпус.

начинаем постепенно отпускать этот болт и проверяем, цепляет ли заслонка корпус.

  • Відпускаємо трохи болт і перевіряємо ричаг заслонки, чіпляє він корпус чи ні.

Отпускаем чуть-чуть болт и проверяем рычаг заслонки

  • В результаті добиваємося положення, коли ричаг  заслонки перестає чіпляти її корпус.
  • Це означатиме, що сама дросельна заслонка знаходиться в мінімально відкритому положенні або практично повністю закрита з мінімальним просвітом.
  • Наш тестер показує в цьому положенні 0,382 в.

Наш тестер показывает в этом положении 0,382В.

  • А в мануалі написано, що показання в цьому положенні повинні бути в межах 0,59-0,61 в.
  • При цьому, повернувши трохи ДПДЗ вперед-назад, ми побачимо, що показання приладу почнуть змінюватися.
  • Максимальне показання в цей момент може досягати 0,667 в.​

Максимальное показание в этот момент может достигать 0,667В.

  • Опустивши, тобто відкривши максимально дросельну заслонку, у нас все одно не вийшло виставити по приладу необхідні показання, оскільки в цьому випадку банально не вистачило ходу самого датчика.
  • Тому нам довелося трохи збільшити отвори в самому ДПДЗ, куди вкручуються два болтика.
  • Після цього ми могли вже більше провертати його, ніж це передбачено конструкцією.
  • Тепер потрібно мати на увазі, що різниця в показаннях напруги між включеним тільки запалюванням і запущеним двигуном зовсім несуттєва.
  • А тому при включеному запалюванні ми виставляємо показання тестера за допомогою болтиків датчика положення дросельної заслонки на рівень 5,94 в.

выставляем показание тестера с помощью болтиков датчика положения дроссельной заслонки на уровень 5,94В.

  • Далі запускаємо двигун авто і дивимося, що прилад показує рівно 6,00 в.​

прибор показывает ровно 6,00В.

  • Это в принципе в пределах нормы.
  • Но, мы с помощью болтиков на датчике максимально пытаемся приблизить это показание к тому, что было при выключенном двигателе.
  • Це в принципі в межах норми.
  • Але, ми за допомогою болтиків на датчику максимально намагаємося наблизити це показання до того, що було при вимкненому двигуні.​

пытаемся приблизить это показание к тому, что было при выключенном двигателе.

  • Але, зробити нам в цьому випадку практично не вдалося нічого. Тому залишаємо так, як є.
  • Фіксуємо болтики в цьому положенні.
  • Після цього потрібно буде відкинути одну з клем акумулятора на 15-20 хвилин, щоб скинути всі показники на ЕБУ машини.
  • І вже потім можна одягати клему на місце і з задоволенням експлуатувати автомобіль свій далі.
  • А нашу розповідь про самостійне регулювання датчика положення дросельної заслонки Чері Тіго на цьому закінчено
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання датчика положення дросельної заслонки Чері Тіго"

Відгуки: 0




.