• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника передньої ступиці Джилі СК

Ходова частина автомобіля забезпечує пересування його по дорожньому покриттю з певною часткою комфорту, зі значно меншими вібрацією і тряскою.

На ряду з цим ходова частина забезпечує і безпеку дорожнього руху.

Це і управління транспортним засобом, перш за все, самопочуття всіх, хто знаходиться в машині під час їзди, а також безпеку всіх інших учасників дорожнього руху.

Тому від стану ходової частини та запчастин на Джилі СК залежить не тільки комфортність нашого пересування, а й безпека, як наша власна, так і всіх оточуючих учасників дорожнього руху.

Однією з основних частин ходової частини є підвіска передня і задня.

У числі численних ричагів і тяг підвіски до її складу входять і колеса.

Обертання коліс і їх кріплення в підвісці, на осі або на балці, забезпечується спеціальним ступичним вузлом.

Кожне з коліс Джилі СК має свою ступицю, обертання колеса на якій забезпечується спеціальним підшипником.

З огляду на те, що цього елементу підвіски доводиться відчувати величезні навантаження, перебуваючи при цьому в агресивному середовищі, для його виготовлення використовують особливий вид сталі.

В автомобілі китайських виробників Geely CK в ступицях передніх коліс встановлюються шарикові підшипники закритого типу.

Особливість виготовлення і вибір матеріалу для цього забезпечують довговічність таких підшипників.

При належному догляді вони можуть виходжувати 100 і більше тис.кілометрів пробігу.

Однак, при виникненні несправності досить важко відразу визначити конкретну причину.

Можливо можна обійтися ремонтом, а можливо варто просто замінити такий підшипник.

Тому в кожному конкретному випадку потрібно розбирання, детальний огляд і аналіз ситуації, що склалася.

Міняємо самостійно підшипник передньої ступиці Geely CK

У цій статті ми спробуємо розповісти про те, яким чином можна самостійно виконати заміну підшипника передньої ступиці на Джилі СК.

 каким образом можно самостоятельно выполнить замену подшипника передней ступицы на Джили СК.

  • У нашому автомобілі в районі переднього колеса з'явився специфічний скрегіт.
  • Його причину так відразу визначити досить складно.
  • Тому ми для початку піднімаємо сторону автомобіля, де встановлено це колесо, домкратом.
  • Після цього пробуємо посмикати висяче колесо з боку в бік. При цьому бачимо, що є досить помітний люфт.
  • Крім того, чути деякий стукіт.
  • Тому тут може бути дві причини: або вийшов з ладу підшипник ступиці або ж Шрус.
  • Однак, щоб точно розібратися, потрібно для початку зняти колесо. А потім будемо розбиратися далі.

нужно для начала снять колесо

  • Але, попередньо ми вирішили витягнути шплінт і спробувати після цього підтягнути ступичну гайку.

предварительно мы решили вытащить шплинт и попробовать после этого подтянуть ступичную гайку

  • Можливо причина криється саме в цьому і після того, як підтягнемо цю гайку всі проблеми зникнуть.
  • Однак, підтягнувши гайку, перевірили і нічого абсолютно не змінилося.
  • Тому діватися нікуди, будемо знімати гальмівний диск і міняти підшипник ступиці.
  • Є підозри, що вся проблема криється саме у виході з ладу цієї деталі.
  • Для виконання такого роду ремонту нам знадобиться відкрутити повністю і зняти ступичну гайку.

понадобится открутить полностью и снять ступичную гайку

  • Зірвати і відкрутити цю гайку можна за допомогою головки на 32.
  • Далі знімаємо з осі шайбу, що знаходиться під гайкою.​

снимаем с оси шайбу, что находится под гайкой

  • Після цього хрестоподібною викруткою викручуємо болт зверху на ступичному вузлі.

 выкручиваем болт сверху на ступичном узле

  • Тепер за допомогою ключа на 14 відкручуємо один болт вгорі супорта, біля стійки амортизатора.​

 откручиваем один болт вверху суппорта, возле стойки амортизатора.

  • Цим же ключем відкручуємо і такий же болт внизу супорта.​

откручиваем и такой же болт внизу суппорта

  • Ну і потім знімаємо весь супорт в зборі з гальмівного диска.​

 снимаем весь суппорт в сборе с тормозного диска

  • Тепер вкручуємо два болта в вільні отвори і таким чином видавлюємо з посадкового місця гальмівний диск.​

выдавливаем с посадочного места тормозной диск

  • Поступово закручуємо болти і таким чином відриваємо диск від ступиці.
  • Якщо він не піддається, то можна молотком постукати по ньому, оскільки цей диск міг прикипіти до ступиці.
  • І так поступово, підтискаючи болт і постукуючи по ньому молотком, в результаті знімаємо диск з ступиці Джилі СК.

в результате снимаем диск со ступицы

в результате снимаем диск со ступицы

  • І тут же поруч відкручуємо два болта кріплення амортизаторної стійки.​

откручиваем и вынимаем рулевой наконечник.

  • Після чого відводимо стійку в сторону.
  • Внизу відкручуємо і виймаємо болт кріплення шарової опори.

 откручиваем два болта крепления амортизаторной стойки

  • Також від'єднуємо датчик АВС і тепер нам нічого більше не заважає зняти повністю в зборі всю цапфу​

откручиваем и вынимаем болт крепления шаровой опоры

  • Тепер, для того, щоб дістатися до підшипника, нам буде потрібно випрессувати саму ступицю з цапфи

потребуется выпрессовать саму ступицу с цапфы

  • Для цього встановлюємо цапфу під прес і поступово видавлюємо з неї ступицю.

устанавливаем цапфу под пресс и постепенно выдавливаем с неё ступицу.

  • В результаті видавили ми ступицю з цапфи автомобіля.

В результате выдавили мы ступицу с цапфы автомобиля.

  • І тепер можемо бачити підшипник ступиці.
  • Тут добре видно, що мастила на кульках цього підшипника практично немає і тому вони повністю покриті іржею.

шарики этого подшипника полностью покрыты ржавчиной

  • Сама обойма так само, як і кульки, знаходиться в жахливому стані і покрита іржею.​

обойма находится в ужасном состоянии и покрыта ржавчиной

  • Сепаратор також вже практично не придатний до подальшої експлуатації.
  • Тому висновок тут очевидний: необхідно випресовувати цей підшипник з ступиці і ставити на його місце новий.
  • Але, перш, ніж це робити, необхідно спочатку зняти на цьому підшипнику стопорне кільце.​

необходимо сначала снять на этом подшипнике стопорное кольцо

  • Для зняття стопорного кільця можна використовувати щипці.​

Для снятия стопорного кольца можно использовать щипцы

  • А сам підшипник випрессовуєм знову за допомогою преса, як і ступицю до цього.

 подшипник выпрессовываем снова с помощью пресса

  • Внутрішню обойму зняти ніяк не вдавалося, тому довелося просто розрізати її болгаркою.​

пришлось просто разрезать её болгаркой

  • І тільки потім вже вийшло повністю зняти весь ступичний підшипник Джилі СК.
  • Правда для цього треба було повністю зняти датчик АВС, оскільки ми його просто від'єднали, коли знімали цапфу.
  • А тепер він заважав зняти внутрішню обойму підшипника, вірніше, розрізати її.
  • До того ж на пресі також через нього неможливо було працювати. Тому нам довелося повністю зняти датчик АВС.​

пришлось полностью снять датчик АВС

  • Для установки замість підшипника, що вийшов з ладу, ми придбали новий, виробництва компанії ЄЄР.

 вместо вышедшего со строя подшипника мы приобрели новый

  • Просто тому, що нам подобається продукція цієї компанії, тому і було віддано перевагу ступичному підшипнику саме цього виробника.​

было отдано предпочтение ступичному подшипнику именно этого производителя.

  • Параметри цього підшипника наступні: зовнішній діаметр 70 мм, а внутрішній становить 38 мм.Це для тих, кому цікаво.
  • Далі ми ставимо новий підшипник на його посадочне місце в цапфі і знову за допомогою преса запресовуємо.

ставим новый подшипник на его посадочное место в цапфе и снова с помощью пресса запрессовываем

  • Після цього ставимо зверху на своє місце раніше зняте стопорне кільце.

ставим сверху на своё место ранее снятое стопорное кольцо

  • Потім зверху ставимо ступицю і знову під прес, де запресовуємо її в цапфу.

сверху ставим ступицу и снова под пресс, где запрессовываем её в цапфу

  • Запресувавши до кінця, перевіряємо тепер обертання ступиці від руки.

проверяем теперь вращение ступицы от руки

  • Крутиться вона легко і ніякого скреготу вже більше не чути. Значить, причина дійсно була саме в цьому підшипнику.
  • Тепер, в першу чергу ставимо на місце датчик АВС, щоб не забути.​

 в первую очередь ставим на место датчик АВС

  • І вже потім встановлюємо цапфу знову на піввісь в зворотньому до зняття порядку.
  • Потім так само встановлюємо назад все, що ми раніше знімали на свої місця.
  • І на цьому, заміна підшипника ступиці буде вважатися успішно виконаною.
  • А тому і нашу розповідь про замінену самостійно підшипника передньої ступиці автомобіля Джилі СК закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Джилі СК"

Відгуки: 0




.