На сьогоднішній день по дорогах України колесять тисячі примірників різних автомобільних моделей, випуск яких здійснювався в різні роки в багатьох країнах Європи, Азії, США і Великобританії, ну і України, природно.
Однак тільки одна з них на сьогоднішній день має в своїй історії розвитку почесне звання «народний автомобіль».
Завоювання такого звання стало результатом копіткої праці різних відомих і не дуже компаній з багатьох країн світу, в яких проектувався, створювався і випускався протягом цілих двадцяти років цей автомобіль.
Але, тільки в Україні Daewoo, Chevrolet, ZAZ Lanos став по-справжньому народним.
Цьому сприяло виробництво на потужностях вітчизняного підприємства, бюджетна вартість і доступність запчастин на Деу Ланос на українському ринку.
За всі роки випуску на цей автомобіль ставилися різні двигуни, в тому числі і вітчизняного виробництва, обсягом від 1,3 і до 1,6 л.
Звичайно, існує багато різних думок про ці агрегати, як позитивних, так і не дуже.
Але, незважаючи ні на що, цей автомобіль можна сьогодні зустріти практично в кожному дворі і в кожному населеному пункті.
А наявність завжди під рукою і за доступною ціною всіх запчастин робить таку машину практичною, доступною, недорогою в обслуговуванні, а значить і мега популярною.
Не дивно, що місцеві «кулібіни» вже давно навчилися правильно і якісно обслуговувати мотори, встановлювати оригінальні і виготовлені за ліцензією запчастини на популярні Ланоси двигуни 1.4, 1.5, 1.6.
Сьогодні, практично кожні можливі несправності двигунів цієї моделі можуть виявити і з успіхом усунути майстри не тільки спеціалізованих автоцентрів, але і гаражні механіки, а також і власники таких автомашин.
Усуваємо самостійно плаваючі оберти двигуна Daewoo Lanos
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один з методів усунення самостійно причини плаваючих обертів двигуна Деу Ланос.

- Всім власникам цього» народного автомобіля " добре відома така проблема, як плаваючі оберти його силового агрегату.
- Виражалося це, перш за все, в постійних смиканях при перемиканні знижених передач і при відпусканні педалі акселератора, у раптовому збільшенні обертів силового агрегату до 3 тис.оборотів під час роботи його на холостому ходу.
- Причому такий ефект тривав зазвичай тривалий час, тому, що довгий час оберти самі не падали.
- Мало того, під час руху часто при перемиканні передач виникав, так званий, ефект «підгазовування».
- Це, коли під час перемикання будь-якої передачі, в момент відпускання педалі зчеплення машина раптом мимоволі починала різко прискорюватися.
- Причому відбувалося це при будь-якому перемиканні передач.

- Ставши не так давно власником такого популярного авто, звичайно, подібна ситуація жодним чином не могла нас влаштовувати.
- Та й кому це може сподобатися.
- Так, можна з плином часу якось підлаштуватися під таку манеру функціонування рідного агрегату, але все одно, рано чи пізно все це починало набридати.
- Тому серйозно взявшись за вирішення такої проблеми і перелопативши масу матеріалу з цього питання, був в результаті вироблений якийсь алгоритм ремонтних робіт.
- А виконання цих робіт повинно по ідеї в кінцевому підсумку привести до усунення даної проблеми.
- Отже, перше за що ми вирішили взятися – це датчик холостого ходу.

- Розташовується цей прилад на двигуні цієї машини відразу за гофрованим патрубком повітряного фільтра.

- Для демонтажу такого датчика досить відкрутити всього два болтика його кріплення.

- Так от, коли ми його перший раз зняли, то його наконечник виявився повністю в багнбці і просто чорний.

- Тому ми вирішили в обов'язковому порядку, перш за все, почистити цей датчик, використавши для цього спеціальний засіб для чищення карбюраторів.

- Це недорогий і в той же час дієвий засіб.
- Після того, як ми почистили датчик холостого ходу, встановили його назад на своє місце і двигун наш, як ніби підмінили.
- Всі вище перераховані проблеми у нас в одну мить зникли. Тільки ось тривала ця ідилія буквально три-чотири дні.
- Далі всі проблеми відновилися.
- Знявши назад той же датчик, ми виявили, що на його наконечнику є невелика вм'ятина.
- Тому, недовго думаючи, ми замінили цей датчик, встановивши на його місце новий.
- І знову двигун Деу Ланос заробив, як новий після заміни. Але, як і в перший раз вистачило його всього на три-чотири дні.
- Після цього всі проблеми назад повернулися.
- Правда, з цього приводу ми дуже не засмучувалися, а навпаки з'явився якийсь навіть азарт і велике бажання виправити все ж цю проблему.
- Тому ми пішли далі і зняли наступний датчик положення дросельної заслонки (ДПДЗ).
- Розташовується цей прилад тут же, трохи нижче датчика холостого ходу.
- Знімається він також дуже просто, тому, що тримається всього на двох болтах.
- Корпус у нього пластмасовий, тому попередньо від'єднуєте дроти, що йдуть до датчика, а потім викручуєте два болта.
- В результаті отримуєте ось такого типу пластмасовий пристрій.

- Його найкраще замінити на новий.
- Але, якщо вже ви зняли цей датчик і хочете усунути плаваючі обороти двигуна напевно, то тут доречно буде зняти заодно і почистити весь дросельний вузол.

- Звичайно, це завдання трохи складніше, але не на стільки, щоб були потрібні спеціальні пізнання і навички для цього.
- Щоб зняти дросельну заслонку, досить від'єднати патрубок на розширювальному бачку.

- А для цього просто послаблюєте хомут і стягуєте сам патрубок. Потім з нього зливаєте антифриз в будь-яку ємність.
- Якщо будете її знову використовувати, то найкраще зливати в чисту ємність.
- Після цього, таким же чином від'єднуємо всі трубки, які підходять до дросельного вузла, звільняючи його тим самим для демонтажу.
- Також від'єднуємо тросик газу на самій заслонці, попередньо послабивши його поворотом вправо відповідного приводу.

- Також знімаємо датчик холостого ходу і датчик ДПДЗ.
- І потім, коли дросельний вузол повністю став вільним, від'єднуємо гофрований патрубок повітряного фільтра і знімаємо сам дросель.
- Для демонтажу цього пристрою досить відкрутити всього два болта.

- Один з них розташований зверху, а інший внизу по діагоналі.
- Для чищення цього вузла також використовуємо вже знайому рідину для чищення карбюраторів.
- Після цього встановлюєте все на свої місця.
- Єдиним нюансом в цьому випадку, який необхідно знати, є необхідність в обов'язковому порядку перед установкою датчика положення дросельної заслонки від'єднати клему акумулятора.

- Крім того, після того, як ви все встановите на свої місця, в двигуні вашого Деу Ланос після запуску можуть різко збільшитися оберти приблизно до 3,5 тис.оберотів.
- При цьому скинути їх ніяким чином не буде виходити. Але, насправді ця проблема вирішується дуже просто.
- Досить від'єднати на дросельному вузлі трубку.

- Ця трубка йде від датчика абсолютного тиску, який розташований на передній панелі моторного відсіку.

- Тому, від'єднуєте цю трубку, продуваєте її і все-проблема вирішена.
- Для виконання даного виду ремонту вам буде потрібно мінімум інструменту: пасатижі, хрестоподібна викрутка і головка на 10.
- Потрібно відзначити, що після виконання всіх цих замін і маніпуляцій двигун нашої машини став працювати нормально, рівно і без всяких смикань.
- Так що ми вважаємо, що таким чином ми всі раніше описані проблеми вирішили.
- На цьому нашу розповідь про самостійне усунення причини плаваючих обертів двигуна Деу Ланос закінчено.