• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Плавають оберти Деу Ланос. Заміна датчика холостого ходу, заміна датчика руху дросельної заслонки

На сьогоднішній день по дорогах України колесять тисячі примірників різних автомобільних моделей, випуск яких здійснювався в різні роки в багатьох країнах Європи, Азії, США і Великобританії, ну і України, природно.

Однак тільки одна з них на сьогоднішній день має в своїй історії розвитку почесне звання «народний автомобіль».

Завоювання такого звання стало результатом копіткої праці різних відомих і не дуже компаній з багатьох країн світу, в яких проектувався, створювався і випускався протягом цілих двадцяти років цей автомобіль.

Але, тільки в Україні Daewoo, Chevrolet, ZAZ Lanos став по-справжньому народним.

Цьому сприяло виробництво на потужностях вітчизняного підприємства, бюджетна вартість і доступність запчастин на Деу Ланос на українському ринку.

За всі роки випуску на цей автомобіль ставилися різні двигуни, в тому числі і вітчизняного виробництва, обсягом від 1,3 і до 1,6 л.

Звичайно, існує багато різних думок про ці агрегати, як позитивних, так і не дуже.

Але, незважаючи ні на що, цей автомобіль можна сьогодні зустріти практично в кожному дворі і в кожному населеному пункті.

А наявність завжди під рукою і за доступною ціною всіх запчастин робить таку машину практичною, доступною, недорогою в обслуговуванні, а значить і мега популярною.

Не дивно, що місцеві «кулібіни» вже давно навчилися правильно і якісно обслуговувати мотори, встановлювати оригінальні і виготовлені за ліцензією запчастини на популярні Ланоси двигуни 1.4, 1.5, 1.6.

Сьогодні, практично кожні можливі несправності двигунів цієї моделі можуть виявити і з успіхом усунути майстри не тільки спеціалізованих автоцентрів, але і гаражні механіки, а також і власники таких автомашин.

Усуваємо самостійно плаваючі оберти двигуна Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один з методів усунення самостійно причини плаваючих обертів двигуна Деу Ланос.

 хотим рассказать об одном из методов устранения самостоятельно приичины плавающих оборотов двигателя Дэу Ланос.

  • Всім власникам цього» народного автомобіля " добре відома така проблема, як плаваючі оберти його силового агрегату.
  • Виражалося це, перш за все, в постійних смиканях при перемиканні знижених передач і при відпусканні педалі акселератора, у раптовому збільшенні обертів силового агрегату до 3 тис.оборотів під час роботи його на холостому ходу.
  • Причому такий ефект тривав зазвичай тривалий час, тому, що довгий час оберти самі не падали.
  • Мало того, під час руху часто при перемиканні передач виникав, так званий, ефект «підгазовування».
  • Це, коли під час перемикання будь-якої передачі, в момент відпускання педалі зчеплення машина раптом мимоволі починала різко прискорюватися.
  • Причому відбувалося це при будь-якому перемиканні передач.

при переключении передач возникал, так называемый, эффект «подгазовывания».

  • Ставши не так давно власником такого популярного авто, звичайно, подібна ситуація жодним чином не могла нас влаштовувати.
  • Та й кому це може сподобатися.
  • Так, можна з плином часу якось підлаштуватися під таку манеру функціонування рідного агрегату, але все одно, рано чи пізно все це починало набридати.
  • Тому серйозно взявшись за вирішення такої проблеми і перелопативши масу матеріалу з цього питання, був в результаті вироблений якийсь алгоритм ремонтних робіт.
  • А виконання цих робіт повинно по ідеї в кінцевому підсумку привести до усунення даної проблеми.
  • Отже, перше за що ми вирішили взятися – це датчик холостого ходу.

 первое за что мы решили взяться – это датчик холостого хода

  • Розташовується цей прилад на двигуні цієї машини відразу за гофрованим патрубком повітряного фільтра.​

Розташовується цей прилад за гофрованим патрубком повітряного фільтра.​

  • Для демонтажу такого датчика досить відкрутити всього два болтика його кріплення.​

Для демонтажа такого датчика достаточно открутить всего два болтика его крепления

  • Так от, коли ми його перший раз зняли, то його наконечник виявився повністю в багнбці і просто чорний.

когда мы его первый раз сняли, то его наконечник оказался полностью в грязи

  • Тому ми вирішили в обов'язковому порядку, перш за все, почистити цей датчик, використавши для цього спеціальний засіб для чищення карбюраторів.

почистить этот датчик, использовав для это специальное средство для чистки карбюраторов.

  • Це недорогий і в той же час дієвий засіб.
  • Після того, як ми почистили датчик холостого ходу, встановили його назад на своє місце і двигун наш, як ніби підмінили.
  • Всі вище перераховані проблеми у нас в одну мить зникли. Тільки ось тривала ця ідилія буквально три-чотири дні.
  • Далі всі проблеми відновилися.
  • Знявши назад той же датчик, ми виявили, що на його наконечнику є невелика вм'ятина.
  • Тому, недовго думаючи, ми замінили цей датчик, встановивши на його місце новий.
  • І знову двигун Деу Ланос заробив, як новий після заміни. Але, як і в перший раз вистачило його всього на три-чотири дні.
  • Після цього всі проблеми назад повернулися.
  • Правда, з цього приводу ми дуже не засмучувалися, а навпаки з'явився якийсь навіть азарт і велике бажання виправити все ж цю проблему.
  • Тому ми пішли далі і зняли наступний датчик положення дросельної заслонки (ДПДЗ).

зняли наступний датчик положення дросельної заслонки

  • Розташовується цей прилад тут же, трохи нижче датчика холостого ходу.
  • Знімається він також дуже просто, тому, що тримається всього на двох болтах.
  • Корпус у нього пластмасовий, тому попередньо від'єднуєте дроти, що йдуть до датчика, а потім викручуєте два болта.
  • В результаті отримуєте ось такого типу пластмасовий пристрій.

 получаете вот такого типа пластмассовое устройство

  • Його найкраще замінити на новий.
  • Але, якщо вже ви зняли цей датчик і хочете усунути плаваючі обороти двигуна напевно, то тут доречно буде зняти заодно і почистити весь дросельний вузол.​

уместно будет снять заодно и почистить весь дроссельный узел.

  • Звичайно, це завдання трохи складніше, але не на стільки, щоб були потрібні спеціальні пізнання і навички для цього.
  • Щоб зняти дросельну заслонку, досить від'єднати патрубок на розширювальному бач​ку.

достаточно отсоединить патрубок на расширительном бачке

  • А для цього просто послаблюєте хомут і стягуєте сам патрубок. Потім з нього зливаєте антифриз в будь-яку ємність.
  • Якщо будете її знову використовувати, то найкраще зливати в чисту ємність.
  • Після цього, таким же чином від'єднуємо всі трубки, які підходять до дросельного вузла, звільняючи його тим самим для демонтажу.
  • Також від'єднуємо тросик газу на самій заслонці, попередньо послабивши його поворотом вправо відповідного приводу.

отсоединяем тросик газа на самой заслонке

  • Також знімаємо датчик холостого ходу і датчик ДПДЗ.
  • І потім, коли дросельний вузол повністю став вільним, від'єднуємо гофрований патрубок повітряного фільтра і знімаємо сам дросель.
  • Для демонтажу цього пристрою досить відкрутити всього два болта.​

достаточно открутить всего два болта.

  • Один з них розташований зверху, а інший внизу по діагоналі.
  • Для чищення цього вузла також використовуємо вже знайому рідину для чищення карбюраторів.
  • Після цього встановлюєте все на свої місця.
  • Єдиним нюансом в цьому випадку, який необхідно знати, є необхідність в обов'язковому порядку перед установкою датчика положення дросельної заслонки від'єднати клему акумулятора.

перед установкою датчика положення дросельної заслонки від'єднати клему акумулятора.

  • Крім того, після того, як ви все встановите на свої місця, в двигуні вашого Деу Ланос після запуску можуть різко збільшитися оберти приблизно до 3,5 тис.оберотів.
  • При цьому скинути їх ніяким чином не буде виходити. Але, насправді ця проблема вирішується дуже просто.
  • Досить від'єднати на дросельному вузлі трубку.

отсоединить на дроссельном узле трубку

  • Ця трубка йде від датчика абсолютного тиску, який розташований на передній панелі моторного відсіку.

Эта трубка идёт от датчика абсолютного давления

  • Тому, від'єднуєте цю трубку, продуваєте її і все-проблема вирішена.
  • Для виконання даного виду ремонту вам буде потрібно мінімум інструменту: пасатижі, хрестоподібна викрутка і головка на 10.
  • Потрібно відзначити, що після виконання всіх цих замін і маніпуляцій двигун нашої машини став працювати нормально, рівно і без всяких смикань.
  • Так що ми вважаємо, що таким чином ми всі раніше описані проблеми вирішили.
  • На цьому нашу розповідь про самостійне усунення причини плаваючих обертів двигуна Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Плавають оберти Деу Ланос. Заміна датчика холостого ходу, заміна датчика руху дросельної заслонки"

Відгуки: 0




.