• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Встановлення ГУР на Ланос. Монтаж насоса ГУР і рульової рейки з гідропідсилювачем керма

З метою полегшити керування автомобілем, а, отже, зробити його управління більш безпечним і зручним, в системі рульового управління передбачений гідравлічний підсилювач керма (ГУР).

З таким пристроєм вдалося забезпечити керованість автотранспортним засобом в самих екстремальних випадках, навіть при розриві шини переднього колеса.

Мало того, наявність ГУР дає можливість значно знизити зусилля, що докладаються водієм для повороту рульового колеса, а також скоротити саму кількість його обертів.

Автомобіль Деу Ланос, як і всі сучасні моделі автотранспортних засобів, також забезпечений такою системою безпечного управління.

Крім своїх основних функцій система ГУР дає можливість значно знизити силу і кількість ударів, одержуваних рульовою колонкою і безпосередньо самим кермом від контакту з дорожнім покриттям і його нерівностями.

А це багато в чому допомагає уникнути передчасної втоми водія, його рук зокрема, під час руху.

Крім того, при наявності такої системи водій значно краще «відчуває дорогу», що також істотно покращує безпеку пересування на такому авто.

Система ГУР складається не тільки з одного гідропідсилювача, а й з цілого ряду інших елементів і пристроїв.

Здебільшого всі її складові розраховані на тривалий термін експлуатації.

Але, це залежить від постійного контролю за станом системи та її функціонуванням.

Крім того, необхідно своєчасно виконувати обслуговування, а в необхідних випадках і заміну деталей та вузлів, що вийшли з ладу.

Міняємо самостійно механічну рульову рейку на рейку з ГУР в автомобілі Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про порядок самостійної заміни звичайної рульової рейки на рейку з ГУР в автомобілі Деу Ланос.

хотим рассказать о порядке самостоятельной замены обычной рулевой рейки на рейку с ГУР в автомобиле Дэу Ланос.

  • Про переваги рульової рейки з гідропідсилювачем перед звичайною механічною вже вище все сказано.
  • Тому, з метою поліпшення і полегшення управління, а також підвищення безпеки пересування ми вирішили замінити встановлену на нашому автомобілі механічну рульову рейку на аналогічну, але з гідравлічним управлінням.
  • У зв'язку з цим була придбана відповідна рейка і всі інші пристрої і деталі системи ГУР.​

приобретена соответствующая рейка и все остальные устройства и детали системы ГУР

  • Це, перш за все, насос ГУР, бачок для масла, шланги до рейки і необхідні трубки.
  • Крім того, сама рейка і ремінь ГУР, ну і масло в систему. Придбані, як нові деталі, так і вживані.
  • Щоб встановити іншу систему ГУР, нам буде потрібно зняти, встановлену на автомобілі рейку.
  • А для цього в першу чергу необхідно відкрутити і зняти повітряний фільтр.

необходимо открутить и снять воздушный фильтр

  • Далі знімаємо зовнішню кришку ременя ГРМ, щоб можна було дістатися до місця установки насоса.​

 снимаем наружную крышку ремня ГРМ

  • Тепер знімаємо ліве переднє колесо, встановивши автомобіль на домкрат і страхувальну підставку.
  • Після чого, знизу на днищі знімаємо пластиковий захист двигуна.

снимаем пластиковую защиту двигателя

  • Ну, і далі відкручуємо два болта кріплення тяг рейки.​

 откручиваем два болта крепления тяг рейки

  • На них є спеціальний фіксатор, який стоїть ножем або чимось гострим підковирнути і зняти.

 имеется специальный фиксатор, который стоит ножом или чем-то острым отковырнуть

  • На болтах кріплення тяг на рейці є шайби з одного, а також, з іншого боку.
  • Після цього відкручуємо болти кріплення самої рульової рейки до корпусу автомобіля.​

откручиваем болты крепления самой рулевой рейки к корпусу автомобиля

  • Далі знімаємо з рейки хомут або скобу, за допомогою якого вона утримувалася, а також прогумований ущільнювач разом з ним.

снимаем с рейки хомут или скобу вместе с прорезиненным уплотнителем

  • Їх просто стягуємо через найближчий кінець рейки.
  • Це було з одного кінця кріплення рульової рейки.
  • А тепер відкручуємо нижній і верхній болти кріплення рейки з іншого її кінця.​

откручиваем нижний и верхний болты крепления рейки с другого конца

  • Для цієї мети добре було б запастися довгим воротком і карданчиком для головки.​

хорошо бы запастись длинным воротком и карданчиком для головки

  • Далі нам доведеться повернутися в салон автомобіля Деу Ланос, щоб відкрутити там внизу біля рульової колонки ще один болт, за допомогою якого кріпиться рульова рейка.​

открутить там внизу возле рулевой колонки ещё один болт

  • Після цього можемо відводити рейку в сторону, оскільки її вже нічого не утримує.​

можем отводить рейку в сторону, поскольку её уже ничего не удерживает.

  • І потім акуратно витягувати рульову рейку всю в зборі на сторону.​

 аккуратно вытаскивать рулевую рейку всю в сборе на сторону

  • Ну і тепер наше завдання встановити замість рульової рейки, яку ми демонтували, іншу з гідравлічним приводом.

задача установить вместо рулевой рейки, которую мы демонтировали, другую с гидравлическим приводом

  • Перше, що нам потрібно зробити, це просунути нову рейку під двигуном нашого авто, точно таким же шляхом, як ми перед цим витягали стару.​

продвинуть новую рейку под двигателем нашего авто

  • Затягнувши рейку на своє місце, відразу вставляємо її привід в отвір рульової колонки.​

сразу вставляем привод рейки в отверстие рулевой колонки

  • Цілком зрозуміло, що для цього вам буде потрібно помічник.
  • Тоді один з вас буде просувати і ворушити рейкою, а другий з салону – направляти кінець її розподільника в отвір рульового вала.
  • Для цього цілком можливо доведеться і трохи покрутити рульове колесо в різні боки.
  • Як тільки вам вдасться поєднати ці два вузла, вставляємо болт і стягуємо кріплення на рульовій колонці.​

вставляем болт и стягиваем крепление на рулевой колонке

  • Далі знову перебираємося в моторний відсік автомобіля.
  • Там одягаємо на корпус рульової рейки прогумований ущільнювач для її закріплення.

одеваем на корпус рулевой рейки прорезиненный уплотнитель

  • Зверху на нього одягаємо вже знайому нам скобу або хомут.​

 сверху одеваем уже знакомую нам скобу или хомут

  • Після чого вставляємо знову два болта, один зверху, а інший знизу, і притягуємо рейку до передньої панелі моторного відсіку автомобіля.
  • Потім наживляємо два болта і затягуємо на другому кінці рейки, також притягаючи її до панелі.

наживляем два болта и затягиваем на втором конце рейки

  • Наживляємо два болта і затягуємо на другому кінці рейки
  • Всі болти при цьому затягуємо чутливо.
  • Після того, як рейку грунтовно закріпили, повертаємося назад в салон і затягуємо до кінця болт кріплення рейки в рульовому валу.
  • І все, на цьому рейка наша вважається встановленою.
  • Далі нам належить встановити насос гідропідсилювача керма.
  • Для того, щоб його встановити, нам буде потрібно зняти ремінь кондиціонера, для чого відкручуємо один болт на шківі.​

откручиваем один болт на шкив

  • А також відкручуємо другий болт з торця, для відкручування якого знадобиться, правда, біта торкс ключа «зірочка» з перехідником.​

также откручиваем второй болт с торца

  • За допомогою цього болта ми послаблюємо повністю ремінь кондиціонера і знімаємо його зі шківа.
  • Далі нам буде потрібно також зняти ремінь генератора Деу Ланос.
  • Для цього спочатку послаблюємо натяжку цього ременя за допомогою болта.​

ослабляем натяжку ремня генератора с помощью болта

  • І після цього знімаємо вільно цей ремінь.
  • Тепер, перш ніж встановлювати насос ГУР, нам буде потрібно зняти з нього шків.
  • Це потрібно зробити тому, що зі шківом ми його просто не зможемо просунути на своє місце.
  • Кріпитися цей шків трьома болтами на 12.​

Крепиться этот шкив тремя болтами на 12

  • Крім того, відразу прочищаємо різьблення в отворах на блоці циліндрів, куди буде прикручуватися наш насос.
  • А також необхідно очистити різьблення і на самих болтах насоса, за допомогою яких цей пристрій ми будемо прикручувати.
  • Виконавши всі ці умови, можемо встановлювати після цього насос ГУР на двигун.​

можем устанавливать после этого насос ГУР на двигатель

  • Тут, правда, може виникнути ситуація, коли насос ніяк не буде вдаватися встановити на своє місце.
  • В цьому випадку доведеться трошки підняти край двигуна за його масляний піддон.
  • В результаті встановлюємо насос ГУР на своє місце і наживляємо болти його кріплення.

устанавливаем насос ГУР на своё место и наживляем болты его крепления

  • Після цього, не затягуючи болти, встановлюємо на своє місце пластмасову кришку механізму ГРМ.

устанавливаем на своё место пластмассовую крышку механизма ГРМ

  • А вже після того, як встановили і прикрутили на своє місце кришку ГРМ, остаточно затягуємо болти кріплення насоса ГУР.​

окончательно затягиваем болты крепления насоса ГУР

  • Шків насоса ми поки не одягаємо, тому, що він не дасть нам встановити всі патрубки і трубки.​

Шкив насоса мы пока не одеваем

  • Тому шків будемо встановлювати в останню чергу.
  • А для того, щоб можна було встановити всі трубки насоса, нам буде потрібно від'єднати і зняти акумулятор, а також демонтувати його майданчик.​

потребуется отсоединить и снять аккумулятор, а также демонтировать его площадку.

  • Справа в тому, що одна з трубок буде проходити під акумуляторним майданчиком уздовж крила і до бачка.
  • А сам бачок ми будемо встановлювати в районі верхньої опори амортизатора Деу Ланос.​

 бачок мы будем устанавливать в районе верхней опоры стойки амортизатора

  • Отже, поклали ми уздовж крила патрубки і трубки до бачка, залишилося тільки їх закріпити добре.​

уложили мы вдоль крыла патрубки и трубки к бачку

  • Крім того, довелося під двигуном, опустивши вниз, робити поворот і відгалуження патрубка на протилежну сторону автомобіля.
  • Також з'єднали трубку зі штуцером трубки, що йде від насоса, нажививши для початку гайку.​

 соединили трубку со штуцером трубки, идущей от насоса, наживив для начала гайку

  • Далі залишиться одягнути шланг і закріпити його за допомогою хомута на іншій трубці насоса, що розташована нижче.

одеть шланг и закрепить его с помощью хомута на другой трубке насоса, что расположена ниже

  • А після цього вже можна остаточно затягнути гайку на трубці вище.​

можно окончательно затянуть гайку на трубке выше

  • Тепер можна вже встановлювати на своє місце шків насоса гідропідсилювача керма.​

 можно уже устанавливать на своё место шкив насоса гидроусилителя руля

  • Потім одягаємо на цей шків ремінь і натягуємо його за допомогою генератора.​

одеваем на этот шкив ремень и натягиваем его

  • Після цього можемо повертати назад на своє місце ремінь кондиціонера.​

можем возвращать обратно на своё место ремень кондиционера

  • Ну і далі нам буде потрібно встановити одну трубку до самої рейки.​

потребуется установить одну трубку к самой рейке

  • Крім того, потрібно також встановити іншу трубку до рейки і на завершення бачок.​

нужно также установить другую трубку к рейке и в завершение бачок

  • В результаті підключили верхню трубку через гумовий патрубок, а нижня підключена чисто металева.​

подключили верхнюю трубку через резиновый патрубок, а нижняя подключена чисто металлическая

  • І тільки далі вже нижню трубку приєднуємо до гумового патрубка за допомогою штуцера.​

нижнюю трубку подсоединяем к резиновому патрубку с помощью штуцера

  • Цей патрубок приєднуємо в результаті до насоса ГУР.
  • А верхня трубка, на яку ми одягли шматок патрубка, буде приєднана до бачка.​

верхняя трубка, на которую мы одели кусок патрубка, будет подсоединена к бачку

  • Сам бачок встановлюємо на місце, де був прикручений стоп-сигнал Деу Ланос.​

бачок устанавливаем на место, где был прикручен стоп-сигнал

  • В результаті встановили і за допомогою двох болтиків закріпили бачок, а також підведені до нього трубки за допомогою хомутів.​

с помощью двух болтиков бачок и закрепили, подведённые к нему трубки

  • При цьому потрібно мати на увазі, що патрубки ми пропускаємо під проводами, що йдуть до акумулятора.
  • Якщо ж це зробити навпаки, то потім вам банально не вистачить довжини проводу, щоб одягнути на акумулятор клему.
  • Для того, щоб нам уникнути зайвого деренчання трубки, яку ми проклали уздовж крила, а також запобігти її протиранню, підкладаємо під неї смужку поролону.
  • Крім того, зверху цієї трубки також укладаємо шматки поролону, які потім продавляться майданчиком акумулятора​

сверху этой трубки также укладываем куски поролона, которые затем продавятся площадкой аккумулятора

  • Закріплюємо цю площадку за допомогою болтів і зверху встановлюємо акумулятор на своє місце.
  • Після цього можемо заливати в бачок масло.​

После этого можем заливать в бачок масло

  • І потім обертаємо рульове колесо в різні боки для того, щоб масло потрапило безпосередньо в насос ГУР.
  • При цьому дивимося за рівнем масла в бачку і в міру його зменшення доливаємо знову.

смотрим за уровнем масла в бачке и по мере его уменьшения доливаем снова

  • Коли масло в бачку перестало йти і не видно на його поверхні більше повітряних бульбашок, можна пробувати запускати двигун машини.
  • В результаті у нас увійшло в бачок 1 літр масла і після того, як двигун трохи пропрацював, в бачку воно досягає мінімальної позначки.​

бачке оно достигает минимальной отметки.

  • Але, це нормально. Якщо кому хочеться, то можна ще грам 100 додати.
  • Далі нам потрібно перевірити всю магістраль на предмет можливого підтікання масла.
  • І якщо все нормально і підтікань немає, то потрібно тепер закріпити внизу під днищем всі трубки.

нужно теперь закрепить внизу под днищем все трубкиа.

  • Після цього, збираємо все в зворотньому порядку, чіпляємо колесо, знімаємо автомобіль з домкрата і пробуємо після того, як провертається у нас рульове колесо.
  • Для цього запускаємо знову двигун і пробуємо провертати кермо в різні боки.
  • В результаті що в одну, що в іншу сторону рульове колесо легко повертається до упору.​

что в одну, что в другую сторону рулевое колесо легко проворачивается до упора

  • А это говорит о том, что своей цели мы достигли.
  • Поэтому наш рассказ о самостоятельной замене на Дэу Ланос механической рулевой рейки на рейку с гидравлическим приводом на этом окончен.
  • А це говорить про те, що своєї мети ми досягли.
  • Тому нашу розповідь про самостійну заміну на Деу Ланос механічної рульової рейки на рейку з гідравлічним приводом на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Встановлення ГУР на Ланос. Монтаж насоса ГУР і рульової рейки з гідропідсилювачем керма"

Відгуки: 0




.