• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Тече рульова рейка Шевроле Лачетті, заміна верхнього сальника рульової рейки, не знімаючи рульову рейку

Сьогодні вже складно уявити собі легковий автомобіль без гідравлічної рульової рейки з ГУР.

Саме такий вид цього пристрою сьогодні є найбільш популярним, хоча вже існують рейки з електричним приводом, а не за горами і слід чекати електронного.

Застосування гідропідсилювача керма в автомобілі Шевроле Лачетті зробило його управління у багато разів легше, безпечніше і комфортніше.

Такого типу рульова рейка дозволяє виконувати розвороти на обмеженій ділянці, що дуже актуально для їзди в сучасних мегаполісах, перевантажених автотранспортними засобами.

Гідравлічний привід рульової рейки передбачає, що природньо, для його повноцінної роботи використання масла.

А раз так, то відразу виникає необхідність в спеціальних ущільнювачах для утримання масляної рідини у всіх вузлах, деталях і їх з'єднаннях.

Такими спеціальними ущільнювачами в рульовій рейці і є сальники.

Вони встановлюються з кожного кінця рейки, а також зверху на черв'яка.

Від стану цих сальників залежить постійна наявність в потрібній кількості масла в пристрої, що забезпечує його нормальну і надійну роботу.

При виході з ладу хоча б одного з них з'являється підтікання масла, що неминуче призводить до поступового зменшення загальної кількості змащуючого матеріалу у всій рейці.

А так, як рульова рейка покликана забезпечувати безпечне керування транспортним засобом, то і цілісність всіх її сальників стає також дуже важливим питанням.

Тому за станом всієї рульової рейки необхідно постійно стежити і при появі підтікань масла відразу вживати заходів до ремонту або заміни.

Міняємо самостійно без демонтажу рульової рейки її верхній сальник на Chevrolet Lacetti

У представленній статті ми хочемо поділитися одним способом заміни верхнього сальника рульової рейки самостійно без її зняття на Шевроле Лачетті.

хотим поделиться одним способом замены верхнего сальника рулевой рейки самостоятельно без её снятия на Шевроле Лачетти.

  • Так сталося, що на рульовій рейці нашого автомобіля потік сальник.
  • Це ми визначили, як вже говорилося раніше, за характерним підтікання масла на її корпусі.​

 определили по характерному подтеканию масла на её корпусе

  • Ну, в даному випадку у нас не просто підтікання, а буквально половина корпусу рейки вимазана в масло.
  • Цілком зрозуміло, що для того, щоб виконувати ремонт цього вузла, необхідно його для цього демонтувати.
  • А всі ми добре знаємо, де знаходиться рульова рейка в автомобілі і як непросто її насправді відкрутити.
  • До того ж не менш складно її і витягнути назовні.
  • Тому, ми вирішили спробувати замінити сальник, що вийшов з ладу, не знімаючи при цьому рейку зі свого місця.
  • При більш уважному огляді рульової рейки, по характерному підтіканню масла можна точно стверджувати, що вийшов з ладу саме верхній її сальник.

вышел со строя именно верхний её сальник.

  • Для того, щоб до нього дістатися і зняти, нам необхідно стягнути гофрований пильник з рульової колонки і роз'єднати її з рейкою.
  • А щоб це зробити потрібно стягнути цей пильник і викрутити болт, що з'єднує рейку з валом рульової колонки.

потребуется стянуть этот пыльник и выкрутить болт

  • Пильник закріплений на валу за допомогою двох хомутів, зверху і знизу, тому верхній ми послабили і максимально подали вгору.
  • Сам пильник стягнули вниз і нам відкрився кардан валу рульової колонки.

пыльник стянули вниз и нам открылся кардан вала рулевой колонки

  • На початку ми хотіли відкрутити болт на хрестовині, що цілком здається очевидним, для того, щоб роз'єднати рульову колонку з рейкою і витягнути її вгору.​

хотели открутить болт на крестовине

  • Однак, нам це зробити не вдалося, так як цей болт входить в паз для фіксації кардана, виключаючи його провертання окремо від рейки.
  • Тоді було прийнято рішення спробувати роз'єднати карданчик з валом рульової колонки безпосередньо в салоні автомобіля.
  • Тут на кардані також є один болт на 12.​

на кардане также имеется один болт на 12

  • Ми його викрутили, але тільки це нічого не дало. Натомість виявили люфт у хрестовині.​

обнаружили люфт в крестовине

  • Що також надалі доведеться усунути. Загалом, нічого у нас тут зробити не вийшло.
  • Тому ми вирішили спробувати зняти кріплення рульової колонки до кузова.​

 решили попробовать снять крепление рулевой колонки к кузову

  • Для цього нам довелося викрутити на пластині, яка служить кріпленням для рульової колонки, два болта на 12 і дві гайки під такий же ключ.​

пришлось выкрутить на пластине два болта на 12 и две гайки

  • Далі вгорі рульову колонку ще утримує один болт.​

вверху рулевую колонку ещё удерживает один болт

  • І на протилежній стороні точно такий же ще один болт.
  • Так ось, необхідно відкрутити гайки на цих двох болтах і після цього, нам так здається, рульову колонку Шевроле Лачетті можна буде подати вгору.
  • А це дасть нам можливість потім роз'єднати її з рульовою рейкою і виконати заміну сальника на ній.
  • Але, для того, щоб ці гайки можна було відкрутити, нам спочатку потрібно викрутити три саморіза на нижньому пластмасовому кожусі обшивки колонки.

 выкрутить три самореза на нижнем пластмассовом кожухе обшивки колонки.

  • Крім того, щоб зняти цей кожух, потрібно відкрутити також два саморіза, захованих під рульовим колесом.

 открутить также два самореза, спрятанных под рулевым колесом

  • Один з них розташований з одного боку колонки, а другий – з іншого. Потрібно тільки кермо повернути в іншу сторону.
  • Після того, як зняли знизу пластмасовий кожух, знаходимо одну гайку біля рульової колонки.​

находим одну гайку возле рулевой колонки

  • І точно така ж гайка є з іншого боку колонки.
  • Відкручуємо ці дві гайки і рульова колонка, нарешті, стає вільною.
  • Тому ми подаємо її вгору, в результаті чого вал її вилазить з хрестовини карданчика.​

вал колонки вылазит из крестовины карданчика

  • Для того, щоб потім все це зібрати і встановити таким же чином, ми про всяк випадок поставили мітки, як на самому валу, так і на карданчику.

поставили метки, как на самом валу, так и на карданчике.

  • Після цього просто рукою знімаємо кардан з хвостовика черв'яка рульової рейки.
  • І тепер можемо вільно розбирати цей пристрій.
  • На початку знімаємо пильник, який зовсім мокрий, як ми і припускали.

снимаем пыльник, который совсем мокрый

  • Хвостовик черв'яка і верхній сальник тут також повністю мокрі і покриті брудом та іржею.​

Хвостовик червяка и верхний сальник здесь также полностью мокрые и покрыты грязью и ржавчиной

  • Все це доведеться очистити, оскільки нам буде потрібно зняти стопорне кільце, яке встановлено зверху над сальником.

потребуется снять стопорное кольцо

  • Його довелося добувати за допомогою шила і круглогубців.
  • Після цього спробували вкрутити в сальник саморіз, за який потім витягнути його назовні.
  • Але, цим способом нам не вдалося нічого зробити. Тому просто прокололи сальник викруткою і витягли його.

 проткнули сальник отвёрткой и вытащили его

  • Він виявився весь в багнюці і маслі, закислий, а також грунтовно деформований.
  • Тому беремо новий сальник, змащуємо його трошки маслом з одного і з іншого боку.
  • Після цього встановлюємо цей сальник на місце тільки, що знятого.
  • До слова, для допитливих спеціально демонструємо номер сальника, який був встановлений раніше в рульовій рейці нашого Шевроле Лачетті.

 демонстрируем номер сальника, который был установлен ранее

  • Виробництво USA стоїть на цьому виробі і маркування CR-133.
  • Для того, щоб запресувати новий сальник, ми взяли головку на 30.​

чтобы запрессовать новый сальник, мы взяли головку на 30

  • Вона якраз ідеально підходить по діаметру.
  • Однак, до кінця запресувати не вийшло, оскільки хвостовик черв'яка уперся в дно головки.
  • У зв'язку з цим ми взяли інше спеціальне пристосування.
  • У цього пристосування один кінець точно такого ж діаметру, як і головка, ну і сальник, природньо.​

В этого приспособления один конец точно такого же диаметра, как и головка

  • Крім того, воно довге і всередині не має ніяких перегородок.
  • Тому з його допомогою ми легко посадили новий сальник до тих пір, поки не з'явилася борозенка для установки стопорного кільця.

с его помощью мы легко посадили новый сальник

  • Після цього встановили на місце стопорне кільце і зібрали все в зворотному порядку.
  • Коли все вже було зібрано і встановлено на свої місця, запустили двигун і спробували покрутити кермо в обидві сторони.
  • Крутиться він легко і без заїдань.
  • Потім перевірили всю рейку і зокрема її розподільник на предмет підтікання масла.
  • Ніде ніякого підтікання масла ми не виявили.

 никакого подтекания масла мы не обнаружили

  • Тому вважаємо, що все виконали правильно.
  • Для початку день-другий поспостерігаємо ще за рульовою рейкою і, якщо ніяких підтікань і інших нарікань не буде, значить ми успішно впоралися з цим ремонтом, не знімаючи при цьому саму рейку.
  • У зв'язку з цим нашу розповідь на цьому про самостійну заміну верхнього сальника рульової рейки без її зняття на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече рульова рейка Шевроле Лачетті, заміна верхнього сальника рульової рейки, не знімаючи рульову рейку"

Відгуки: 1


Дмитрий

А я открутил саму рейку, два болта и две гайки, чтобы вытащить карданный вал с руля. Так проще по моему.




.