• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна датчика лямбда зонд Чері Амулет

Сьогодні, як ніколи актуальним стає питання стану навколишнього середовища, а також боротьби з його забрудненням.

Цьому багато в чому сприяє потепління клімату на нашій планеті, а також дуже висока загазованість повітря над великими мегаполісами.

Саме тому в останні роки на всіх моделях автотранспортних засобів в обов'язковому порядку встановлюються каталізатори.

Це спеціальні пристрої, що дозволяють максимально знижувати кількість шкідливих речовин, що містяться у вихлопних газах двигуна.

Також встановлено такі запчастини на Чері Амулет і ніякий прилад не зможе очистити вихлопні гази без чітко налагодженого контрольованого процесу приготування повітряно-паливної суміші для конкретного двигуна.

Для виконання такого важливого завдання і встановлюється в автомашині лямбда зонд.

Його робота полягає у вимірюванні або контролі складу цих самих вихлопних газів.

По суті, це свого роду датчик, який в залежності від складу газів, що виходять через вихлопну трубу, подає сигнал на електронний блок управління системою вприскування палива.

ЕБУ в свою чергу, орієнтуючись на ці показники, регулює кількість палива, що подається в камери згоряння двигуна для приготування там горючої суміші.

Весь цей процес відбувається в електронному вигляді, природно.

Характер виконуваних функцій і обумовлює місце установки такого приладу.

Як правило, для його установки вибирають місце на випускному колекторі, але перед каталітичним нейтралізатором.

Про вплив лямбда зонда на характер роботи силового агрегату і на витрату палива вже давно сперечаються багато автолюбителів.

Але, тим не менш основна маса свідомих власників, розуміючи важливість цього датчика для навколишнього середовища, перш за все, приділяють йому постійну увагу.

Тому виконують регулярне чищення його, а при виникненні необхідності і заміну.

Не рідко необхідність в заміні змушує шукати і знаходити досить непогані варіанти заміни датчика на аналогічні пристрої.

Міняємо самостійно лямбда зонд на автомобілі Chery Amulet

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один випадок заміни "рідного " лямбда зонда на аналогічний з Газелі Бізнес на автомобілі Чері Амулет.

 рассказать об одном случае замены «родного» лямбда зонда на аналогичный с Газели Бизнес на автомобиле Чери Амулет.

  • До подібної заміни лямбда зонда нас підштовхнуло постійне висвічування на панелі приладів нашого автомобіля помилки несправності цього датчика.
  • Або іншими словами, горить періодично Чек Енджін.​

 горит периодически Чек Энджин

  • Справа в тому, що лампочка цього чека вже давно періодично загоряється, а потім сама по собі вимикається.
  • Через деякий час раптом знову загоряється і так весь час. Саме тому ми вирішили просто замінити лямбда зонд.
  • Отже, для початку нам буде потрібно підняти автомобіль або встановити його на оглядову яму.
  • Після цього знімаємо захист двигуна, оскільки нам доведеться працювати в основному знизу.
  • Далі знаходимо біля вихлопної труби провід з фішкою зі своєрідною засувкою червоного кольору.​

находим возле выхлопной трубы провод с фишкой со своеобразной защёлкой красного цвета

  • Так ось, викруткою злегка піддіваємо цю червону засувку і потім витягуємо її на себе.
  • Одночасно з цим висмикуємо сам датчик з цієї фішки.
  • Таким способом ви швидко і без всяких проблем знімите лямбда зонд.

выдёргиваем сам датчик с этой фишки.

  • Можна, звичайно, попередньо перевірити стан або придатність цього пристрою.
  • Але, для цього потрібно мати під рукою хоча б звичайний тестер.
  • Щоб перевірити лямбда зонд замикаємо в його ланцюзі нагріву два білих дроти, що підходять до нього.
  • Тобто, підключаємо один щуп приладу, встановивши попередньо його в режим опору, на один з білих проводів.
  • А іншим щупом замикаємо другий білий провід датчика.
  • При цьому прилад повинен показувати опір в діапазоні від 1 до 9 або ж від 2 до 10 Ом.
  • Просто в різних мануалах вказані різні цифри.
  • Якщо ж у вас прилад видає показання з цих меж, то це говорить про те, що ваш лямбда зонд знаходиться в робочому стані.
  • Правда, це все робиться в тому випадку, якщо при діагностиці вам показує помилку в ланцюзі нагріву датчика.
  • Для того, щоб ЕБУ мав можливість оновити повністю свою програму і свої показники, необхідно перед початком заміни зняти одну з клем акумулятора.
  • Таким способом ви просто знеструмите на час блок управління свого авто, та й убезпечите себе на випадок виникнення непередбаченого короткого замикання.
  • Але, ми не стали перевіряти цей датчик, а вирішили відразу замінити.
  • А для цього беремо ключ і відкручуємо другий кінець дроту цього приладу від вихлопної труби.

откручиваем второй конец провода этого прибора от выхлопной трубы.

  • В результаті зняли ми повністю наш лямбда зонд.
  • Якщо подивитися на цей пристрій, то видно, що на його дроті у нас є саморобне скручування.

 на его проводе у нас имеется самодельная скрутка

  • Справа в тому, що раніше ми вже міняли цей датчик і встановили замість оригінального пристрій, призначений для використання на автомобілі ВАЗ-2109.
  • Саме тому довелося тоді його просто приєднувати до штатної проводки.
  • А сьогодні у нас є для установки нормальний датчик, з нормальним цілим кабелем.

 для установки нормальный датчик, с нормальным целым кабелем

  • Це не новий, а вже вживаний пристрій. Правда термін експлуатації у нього зовсім невеликий.
  • Відмінною особливістю цього датчика є те, що він призначений для установки на автомобілях Газель.
  • В даному випадку на моделі Бізнес.
  • Він практично ідентичний з нашим "рідним", що на Чері Амулет.
  • Відрізняються хіба що дроти за кольором, що підводять до самого датчика.
  • Замість двох проводів білого кольору, а також сірого і чорного, як на нашому.

Вместо двух проводов белого цвета, а также серого и чёрного, как на нашем.

  • На цьому датчику підведені один білий провід і один фіолетовий​.

На этом датчике подведены один белый провод, а один фиолетовый

  • Крім того, також підходять чорний і сірий дроти, як і у нашого.
  • Покопавшись в інтернеті і подивившись розпіновку цього датчика, ми прийшли до висновку, що тут все точно таке ж, як і у нашого.
  • Просто для того, щоб розрізняти в ланцюзі нагріву приладу вивід «плюс» і вивід«мінус», виробник один з білих проводів «пофарбував» в фіолетовий колір.
  • В результаті тепер плюс-це білий провід, як і раніше, а мінус – це фіолетовий.
  • А в іншому все точно таке ж.
  • До того ж, скрізь зазначено, що немає різниці в тому, який білий провід з яким білим в ланцюзі нагріву ви будете з'єднувати.
  • У будь-якому випадку ланцюг нагріву буде функціонувати.
  • В даному випадку ми вирішили залишити повністю роз'єм на придбаному датчику.
  • Тому просто до проводів, що виходять з цього роз'єму підключити роз'єм від нашого датчика.

к проводам, что выходят из этого разъёма подключить разъём от нашего датчика

  • Ну і потім, все це разом встановити на машину.
  • Якщо ж помилка і далі буде висвічуватися на панелі приладів, то тоді доведеться встановлювати лямбда зонд з його роз'ємом.
  • В результаті з'єднали ми роз'єм нашого датчика з проводами придбаного пристрою.​

соединили мы разъём нашего датчика с проводами приобретённого устройства

  • Все ретельно заізолювали і тепер будемо пробувати встановлювати на місце в машині.
  • Якщо ж помилка не зникне, то тоді роз'єм від нашого пристрою доведеться викинути.
  • Можна було б, звичайно, придбати новий, може бути навіть оригінальний, лямбда зонд і встановити на автомобіль без всяких проблем.
  • Але, так вийшло, що у нас виявився цей досить непоганий датчик, який повністю підходить до нашого авто.
  • Тому ми вирішили спробувати встановити його.
  • В результаті встановлюємо датчик лямбда зонд в зворотньому порядку на автомобіль.
  • При цьому кабель у нас вийшов дещо довгастим в результаті з'єднання з рідним роз'ємом.
  • Тому, щоб цей кабель не бовтався і не торкався гранати, ми просто прикріпили його за допомогою звичайного пластикового хомута.

 чтобы этот кабель не болтался, мы просто прикрепили его с помощью обыкновенного пластикового хомута.

  • У підсумку вийшло акуратно і красиво.
  • Після установки іншого пристрою, одягли клему акумулятора назад, дали трохи постояти, щоб ЕБУ включився, і пробуємо запустити двигун.
  • В результаті на панелі приладів помилка або Чек Енджін у нас пропав.​

В результате на панели приборов ошибка или Чек Энджин у нас пропал

  • А це означає, що ми все під'єднали правильно.
  • Тепер залишається поспостерігати перший час за цим датчиком в процесі експлуатації.
  • Якщо більше загорятися помилка не буде, значить проблема таки була в самому датчику.
  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну лямбда зонда на датчик з Газелі Бізнес на автомобілі Чері Амулет закінчено. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчика лямбда зонд Чері Амулет"

Відгуки: 0




.