Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт центрального замка Джилі Емгранд Х7

Всі ми добре знаємо, що сучасні моделі автомобілів – це "розумні" машини, напхані електронними системами і пристроями різного роду, роботою яких керує і контролює електронний блок управління.

Водієві достатньо тільки запустити двигун, а практично всі інші процеси виконуються вже в автоматичному режимі.

Під стать існуючій системі управління і охоронна або протиугінна система автомобіля.

Сьогодні конструктори таких систем також розробляють і пропонують власникам автомашин не менш «розумні» системи блокування дверей, які прийнято називати центральним замком.

Така система блокування і перешкоди угону встановлюється і на сучасному автомобілі Джилі Емгранд Х7.

Як вже стало зрозумілим, центральний замок-це не якийсь один окремий елемент з будови автомобіля, а ціла протиугінна або охоронна його система.

До її складу крім блоку управління входять кілька вхідних датчиків, а також група виконавчих механізмів.

Потрібно сказати, що використання центрального замка не тільки дозволяє поставити серйозний бар'єр зловмисникам, але і крім цього зробити відкривання і закривання дверей максимально зручним і комфортним.

Адже така система дає можливість використовувати спеціальний брелок для управління її роботою.

А це забезпечує нам дистанційне керування дверима, коли від одного натискання на кнопку всі двері і люки автомашини миттєво блокуються або відкриваються.

Незважаючи на те, що центральний замок не впливає на роботу двигуна і всіх систем автомобіля, а також не заважає управлінню автотранспортним засобом, вихід його з ладу вносить деякий дискомфорт при користуванні авто.

Мало того, це практично зводить нанівець всю роботу протиугінної системи.

Тому варто своєчасно усувати всі виникаючі несправності в його роботі.

Ремонтуємо самостійно центральний замок Geely Emgrand X7

У цій статті ми розповімо про один метод ремонту центрального замка своїми руками на Джилі Емгранд Х7.

 

расскажем об одном методе ремонта центрального замка своими руками на Джили Эмгранд Х7

  • Так сталося, що в нашому автомобілі при натисканні кнопки брелока, керуючого роботою центрального замка дистанційно, жодні двері не блокувалися.
  • Ясна річ, що у всіх дверях трапилася однакова проблема, яка виходить саме від центрального замка дверей.
  • А це може говорити тільки про те, що вийшов з ладу якийсь виконавчий пристрій охоронної системи.
  • Купувати новий центральний замок-ідея далеко не найкраща, оскільки вартість його досить пристойна.
  • Тому було прийнято рішення спробувати розібратися самому в створеному положенні і по можливості виправити його.
  • У зв'язку з цим ми зняли центральний замок, розібрали його, благо він просто розколюється на дві половини.

сняли центральный замок, разобрали его

  • Так ось, розкрутивши корпус замка навпіл, ми виявили в одній з його частин маленький моторчик або електродвигун.​

обнаружили в одной из частей маленький моторчик или электродвигатель

  • Поруч з ним зібраний пластиковий редуктор, що складається з шестерні і черв'яка.​

пластиковый редуктор, состоящий из шестерни и червяка

  • У цьому моторчику, як правило, найчастіше виходить з ладу якір або його вал.​

В этом моторчике, как правило, чаще всего выходит со строя якорь или его вал

  • Або ж можуть бути зіпсованими щітки. Більше в ньому ламатися нічому в принципі. Але, двері в салоні не закриваються жодна.
  • Отже, цей двигун не виконує свої функції, швидше за все.
  • Тому, щоб не купувати всю систему центрального замка, ми вирішили придбати тільки один звичайний привід китайського виробництва.

решили приобрести только один обыкновенный привод китайского производства.

  • Природньо вартість його значно нижче всієї системи центрального замка.
  • Тому розбираємо відразу цей привід і дістаємо в ньому вже згаданий якір і щітки двигуна.
  • І те і інше ідеально підходить для моторчика нашої системи.
  • Вставляємо новий якір в наш моторчик, правда при цьому потрібно на його вал одягнути невелику шайбу або кільце.​

Вставляем новый якорь в наш моторчик, на вал которого необходимо одеть шайбу

  • Якщо цього не зробити, то потім в якоря буде люфт в моторчику. Цю шайбу можна взяти зі старого якоря.
  • Правда, в новому якорі є один недолік. Якщо порівняти його зі старим, то в новому якорі вал коротше, ніж у старого.​

в новом якоре вал короче, чем у старого

  • Все б нічого, але на вал цього якоря одягається пластмасовий черв'як. А тому короткого валу буде замало для цього.
  • Зняти цей черв'як з вала старого якоря дуже просто.
  • Для цього достатньо опустити вал з черв'яком на кілька секунд в окріп, і він легко злазить.
  • Просто на валу є невеликий шліц, на якому і утримується цей черв'як.​

на валу имеется небольшой шлиц, на котором и удерживается этот червяк

  • На валу нового якоря таких шліців немає, тому щоб черв'як з нього не злітав, ми за допомогою бокорезів або кусачок наносимо в кінці біля самого корпусу якоря на поверхні вала насічки.
  • Вони і будуть служити нам замість шліців.
  • Після цього одягаємо на цей вал вже черв'як.

одеваем на этот вал уже червяк

  • Але, ми ж пам'ятаємо, що цей вал дещо коротше самого черв'яка з моторчика центрального замка Джилі Емгранд Х7.
  • Тому за допомогою тих же кусачок або бокорізів відкушуємо частину вала зі старого якоря і трохи сточуємо гострі грані його кінця.
  • І після цього, приготовлений відрізок вала забиваємо в черв'як вже на новому моторчику.

приготовленный отрезок вала забиваем в червяк уже на новом моторчике

  • Але, перш, ніж відрізати шматок вала на старому якорі, необхідно заміряти скільки нам потрібно, щоб він в акурат став в корпус самого замка.

замерить сколько нам нужно, чтобы он в аккурат стал в корпус самого замка.

  • Найкраще це зробити ще до того, як одягати черв'як або ж виміряти довжину вала на старому якорі.
  • Після того, як вал вставили, збираємо наш пристрій в зворотньому порядку.
  • При цьому даємо крапельку мастила на редуктор для кращого обертання і вставляємо також два контакти.​

даём капельку смазки на редуктор для лучшего вращения и вставляем также два контакта

  • Далі одягаємо другу частину корпусу замка, скручуємо їх і після цього встановлюємо замок назад на своє місце.
  • Ось таким ось нехитрим способом ми вирішили проблему центрального замка, що вийшов з ладу, не купуючи при цьому нового.
  • На цьому нашу розповідь про самостійний ремонт центрального замка Джилі Емгранд Х7 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт центрального замка Джилі Емгранд Х7"

Відгуки: 0




Блок управління для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Датчики для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Кнопки для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Дверей для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Замок двері, капота, багажника, бардачка для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Корпус для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Шестерня для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Вал для ремонту Джилі Емгранд Х7:

Шайба для ремонту Джилі Емгранд Х7:

.