• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Оцінка ремонту двигуна Чері Амулет

Кожен знає, що "серцем " будь-якого автомобіля є його двигун.

Без наявності цього силового агрегату в робочому стані ніякі інші навіть найсучасніші системи і пристрої не мають сенсу.

А все тому, що без мотора ніяка машина не зможе самостійно рухатися, а більшість її систем, пристроїв і агрегатів функціонувати.

Не випадково його стану завжди приділяється особлива увага.

А в каталозі запчастин Чері Амулет деталі двигуна завжди представлені в широкому асортименті

У зв'язку з цим, стає дуже сумно, коли силовий агрегат автотранспортного засобу вичерпав свій ресурс і вимагає капітального ремонту.

Крім того, що виконання такого типу ремонту вимагає чималих спеціальних знань, навичок, а разом з тим і спеціального інструментарію, його проведення вимагає і багато часу.

Ну і найголовніше, що весь цей ремонт в силу цього є дорогим.

Це, не кажучи вже про цілий список запчастин, які також доведеться купувати, щоб виконати необхідні заміни.

І це ще не все.

Практично завжди для виконання якісного капітального ремонту крім механіка, що виконує основний обсяг ремонтний робіт, потрібна допомога і інших фахівців: токарів, фрезерувальників, зварників та ін.

А це ще додаткові витрати.

Саме тому капітальний ремонт двигуна – це завжди дорого, довго, а тому і сумно.

Зрозуміло, що для виконання капітального ремонту ми завжди намагаємося залучати знайомих або не дуже, майстрів, але з хорошою репутацією в цьому напрямку.

Довіряючи двигун свого улюбленого авто механіку, ми завжди сподіваємося, що ремонт буде виконаний якісно і ваш агрегат після цього ще не один рік прослужить вірою і правдою.

Хоча, бувають випадки, коли не завжди так виходить, як ми того бажаємо.

Капітальний ремонт двигуна та його оцінка на Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про одну невдалу спробу зробити капітальний ремонт двигуна Чері Амулет.

расскажем об одной неудачной попытке сделать капитальный ремонт двигателя Чери Амулет.

  • Як вже говорилося, ремонт двигуна свого авто кожен власник намагається довірити вже знайомому досвідченому майстру в надії на те, що той виконає ремонт так, як потрібно і на високому рівні.
  • Саме такий випадок стався і у нас.
  • Старий знайомий, який вже раніше ремонтував у нас двигун, по старій пам'яті знову довірив нам виконати капітальний ремонт силового агрегату SQR480 об'ємом 1,6 літра.
  • Це мотор з чавунним блоком циліндрів, однорядний, чотирициліндровий, 8-клапанний, який був встановлений на автомобілі Чері Амулет 2008 року випуску.​

который был установлен на автомобиле Чери Амулет 2008 года выпуска.

  • Даний силовий агрегат практично є копією аналогічного мотора, що випускався в свій час відомою автомобільною компанією Ford.
  • Основною причиною здачі двигуна в ремонт є його сильний жор масла.
  • Перше, що кинулося в очі при зовнішньому огляді цього двигуна – це зовнішній вигляд або форма механізму зчеплення.

бросилось в глаза при внешнем осмотре этого двигателя – это внешний вид

  • Він виглядає дуже масивно і при цьому з нього виступає диск зчеплення.
  • Підтвердженням того, що цей агрегат виконаний саме в Піднебесній, а не де-небудь ще, є емблема компанії Чері, відлита практично на всіх його частинах.
  • Крім того, даний агрегат має ремінний привід ГРМ.

данный агрегат имеет ременной привод ГРМ

  • Стан цього механізму ми перевіримо обов'язково дещо пізніше.
  • Для того, щоб нам якісно виконати ремонт дорученого двигуна, необхідно, перш за все, його розібрати.
  • В процесі розбирання зробити дефектовку всіх деталей агрегату, встановити по можливості причину підвищеної витрати масла і скласти список запасних частин, які необхідно буде закупити для заміни.
  • І після цього вже виконувати інші необхідні ремонтні роботи.
  • Розбирання двигуна ми почали з того, що відкрутили всі болти по колу корзину зчеплення і зняли її.

открутили все болты по окружности корзины и сняли её

  • В результаті ми виявилися вкрай здивовані.
  • Конструкція цього кошика свідчить про те, що вона фактично виконує роль маховика, а маховик в свою чергу виконує роль корзини зчеплення.​

фактически выполняет роль маховика, а маховик в свою очередь выполняет роль корзины

  • Але, що тут поробиш, така ось конструкція. Тому знімаємо далі стопорне кільце.

 снимаем дальше стопорное кольцо

просто снимаем крышку

  • В результаті отримуємо доступ по ідеї до маховика, хоча він начебто, як є корзиною зчеплення.​

 получаем доступ по идее к маховику

  • Але, незважаючи на це, знімаємо дану частину двигуна Чері Амулет, не знаючи навіть, як її правильно назвати.​

снимаем данную часть двигателя Чери Амулет

  • Складається враження, що ця деталь раніше була гальмівним барабаном, а потім з неї зробили вже корзину зчеплення.​

эта деталь раньше была тормозным барабаном, а потом с неё сделали уже корзину сцепления

  • У будь-якому випадку все це необхідно буде для початку гарненько вимити, оскільки всі деталі повністю забруднені маслом.
  • Але, вже зараз можна однозначно сказати, що диск доведеться замінити на новий.
  • Не потрібно мати екстрасенсорні здібності, щоб зрозуміти, що через задній сальник масло текло майже рікою.​

через задний сальник масло текло почти рекой

  • Взагалі цей двигун має до непристойності просту конструкцію, як виявилося.​

 этот двигатель имеет до неприличия простую конструкцию

  • В механизме ГРМ мы пытались отыскать какое-то хитроумное приспособление, предназначенное для натяжки ремня ГРМ.
  • Однако, всё оказалось настолько банальным, что невольно вспомнился велосипед советских времён.
  • Здесь с обеих сторон от натяжного ролика имеются две прорези в планке.
  • У механізмі ГРМ ми намагалися відшукати якесь хитромудре пристосування, призначене для натяжки ременя ГРМ.
  • Однак, все виявилося настільки банальним, що мимоволі згадався велосипед радянських часів.
  • Тут з обох сторін від натяжного ролика є дві прорізи в планці.​

с обеих сторон от натяжного ролика имеются две прорези в планке

  • Тому, для того, щоб натягнути ремінь, необхідно просто відкрутити два болта і після цього натяжний ролик разом з планкою зрушуєш в тут сторону, в яку необхідно.
  • І все, ремінь ГРМ натягнутий.
  • Точно такими ж до неподобства простими є тут і мітки на шківах валів. Внизу на колінвалі є приплив на блоці.

Внизу на коленвале имеется прилив на блоке

  • Точно така ж мітка є і на шківі распредвала.​

Точно такая же метка есть и на шкиве распредвала.

  • Все зроблено для того, щоб мітки ні за яких обставин не можна було втратити або переплутати.
  • При подальшому розбиранні двигуна ми виявили, що тут встановлений датчик положення распредвала, робота якого грунтується на ефекті Холла або просто датчик Холла.​

здесь установлен датчик Холла

  • Знявши далі клапанну кришку, ми були здивовані розмірами, розташованих там рокерів і коромислів.​

 удивлены размерами, расположенных там рокеров и коромысел

 распредвал установлен по центру блока и спрятан внутрь головки

  • Потрібно сказати, що таку ж картину можна побачити і на моторі автозаводу Ford, тому це є ще одним доказом того, що цей агрегат є практично його копією.
  • Однак, незважаючи на все це на двигуні встановлені вже гідрокомпенсатори.
  • Як ми вже і говорили, регулювання натягу ременя ГРМ тут до неподобства просте, що і підтвердилося після того, як ми зняли натяжний ролик цього механізму.

регулировка натяжения ремня ГРМ здесь до безобразия проста

  • Конструкція цього ролика викликає непідробне захоплення своєю простотою.
  • Що стосується водяної помпи, то її конструкція також незвичайна.​

конструкция водяной помпы здесь также необычна

  • Але, найголовніше тут не це, а те, що точно така ж помпа зустрічається на деяких моделях автомобілів марки BMW.
  • Свічки запалювання після вилучення виявилися абсолютно брудними і чорними.​

Свечи зажигания после извлечения оказались абсолютно грязными и чёрными

  • Що в принципі і не дивно. До того ж, встановлені тут були різного типу свічки, чомусь.
  • Насилу вдалося дістати гідрокомпенсатори і їх розміри при цьому вражають.

С трудом удалось достать гидрокомпенсаторы и их размеры при этом поражают

  • І взагалі вся технологія кріплень деталей ГРМ досить проста і застаріла.
  • В результаті розбирання двигуна ми з'ясували, що незважаючи на всю простоту його конструкції, однією з найбільш великих його недоліків є надмірна жорсткість пружин клапанів.
  • Це призвело до посиленого навантаження на поверхні, що трутся.
  • Яскравим підтвердженням тому є занадто великі вироблення від гідрокомпенсаторів на рокерах.

 слишком большие выработки от гидрокомпенсаторов на рокерах

  • Чого не можна сказати про розміри виробок на іншій стороні цих деталей.
  • Така ситуація, а також невисока вартість деталей до цього двигуна, змушує нас замінити при складанні всі рокера на нові.
  • Знявши і перемивши всі гідрокомпенсатори, ми прийшли до висновку, що всі їх доведеться також замінити.

пришли к выводу, что все гидрокомпенсаторы придётся также заменить

  • Справа в тому, що ці пристрої вже вичерпали свій ресурс.
  • Це підтверджується досить великими виробленнями, які дуже добре видно на їх поверхнях.
  • Мало того, розподільний вал цього мотора Чері Амулет також прийшов до непридатністі.
  • Нам навіть не вдалося витягти один штовхач, оскільки його нижню частину просто розвальцювало.
  • Тому распредвал вдалося витягти, розкрутивши пластину, що утримує його.

распредвал удалось извлечь, раскрутив пластину, удерживающую его

  • Штовхач, що не піддається будемо пробувати проштовхувати всередину блоку.
  • При більш детальному огляді распредвала чітко видно, що штовхачі буквально з'їли його кулачки.

 отчётливо видно, что толкатели буквально съели его кулачки

  • Все це говорить про те, що особливого гарту метал або вироби, виготовлені з нього, не проходили, тому в результаті поверхні їх вийшли досить м'якими.
  • Цим недоліком страждають багато силових агрегатів автомобільних моделей, виготовлених на китайських автозаводах.
  • Це вже широко відомий факт.
  • Все це ж в однаковій мірі відноситься і до клапанів, торці яких відверто кришаться.

торцы клапанов откровенно крошатся

  • На них буквально відвалюються шматки металу. Тому всі клапана тут також доведеться міняти.
  • Потрібно відзначити, що в таких же двигунах, тільки виробництва автозаводу Ford подібної неприємності ніде не помічалося.
  • Там метал цілком добротний, та й гартування його також, швидше за все, більш високої якості, а тому нічого подібного ніде не помічалося.
  • Тому ще раз можна сказати, що копії з Піднебесної вийшли досить поганої якості.
  • Як стало відомо, не так давно на цьому двигуні повністю замінювалася головка блоку циліндрів.
  • На сьогоднішній день ця головка пройшла 40 тис. кілометрів пробігу.
  • Причому ставили головку блоку циліндрів абсолютно нову, придбану в магазині.
  • Але, коли ми зняли тут головку, то виявилося, що прикручена вона була старими болтами.

 когда мы сняли здесь головку, то оказалось, что прикрученная она была старыми болтами

  • Зняли ми головку блоку циліндрів, а під нею встановлена ще стара прокладка з пароніту.

Сняли мы головку блока цилиндров, а под ней установлена ещё старая прокладка из паронита

  • Як вже говорилося, блок циліндрів в цьому двигуні виготовлений з чавуну. Циліндри вже практично лисі.​

Цилиндры уже практически лысые

  • Навіть чітко видно сліди в них, куди кільця поршневі доходили і де хон є, а де його вже зовсім немає.
  • Що стосується головки блоку циліндрів, то тут добре видно, що камера згоряння першого циліндра добре вимита маслом, що проникало сюди крізь клапана.
  • А всі три інших є красномовною відповіддю на питання появи жора масла в цьому двигуні Чері Амулет.

три остальных цилиндра являются красноречивым ответом на вопрос появления жора масла в этом двигателе

  • Тут головки клапанів буквально всі в шубі з нагару.

Здесь головки клапанов буквально все в шубе из нагара

  • Загальний пробіг цього силового агрегату становить 170 тис. кілометрів.
  • На позначці в 114 тис.кілометрів цей двигун вже піддавався капітальному ремонту, при цьому проточувався блок циліндрів на 0,5 мм. тобто, пройшло вже 56 тис. кілометрів.
  • На пробігу 130 тис.кілометрів змінювалася головка блоку циліндрів на нову.
  • Після цього пройшло всього 40 тис. кілометрів пробігу.
  • Однак за цей час абразив, що утворився від шматків металу, що відпали, з'їв практично всі її поверхні.

абразив, образовавшийся от отпавших кусков металла, съел практически все поверхности головки

  • Швидше за все, така сумна картина стала можливою тому, що під час минулого ремонту погано вимили або взагалі не мили блок циліндрів і в результаті весь метал залишився на його стінках.
  • А після цього в процесі експлуатації з'їв всі поверхні. Тому головку блоку циліндрів немає сенсу навіть розбирати.
  • Тут необхідно придбати нову в зборі і потім встановлювати на двигун.
  • Але, перевіримо ще стан колінвала і деталі всього кривошипно-шатунного механізму.
  • Масляний піддон на цьому моторі встановлений металевий, виготовлений методом штампування з прокладкою, посадженою на герметику.

Масляный поддон на этом моторе установлен металлический

  • При установці назад цей піддон також буде встановлюватися на герметику, оскільки його конфігурація не дозволяє гарантувати герметичність тільки лише однією прокладкою.
  • Весь кривошипно-шатунний механізм агрегату також виготовлений за старими технологіями.​

Весь кривошипно-шатунный механизм агрегата также изготовлен по старым технологиям  

  • Саме тому тут всі деталі масивні і товсті.
  • Як ми і говорили раніше, цей двигун є відвертою копією силового агрегату виробництва компанії Ford, який ще в 1989-93 роках встановлювався на автомобілі Ford Escort, Orion і Sierra.​

такой двигатель ещё в 1989-93 годах устанавливался на автомобили Ford Escort, Orion и Sierra.

  • Про це свідчать дані в Інтернеті.
  • В подальшому китайські автовиробники почали випускати цей двигун самостійно.
  • Саме тому тепер тут і шатуни, і вкладиші і бугеля досить масивні, а також пронумеровані.​

здесь и шатуны, и вкладыши и бугеля довольно массивные, а также пронумерованные.

  • Як і все інше, колінвал тут і вкладиші також досить масивні. На валу шийки значні по ширині.
  • Самі вкладиші вже вимагають заміни. На них скрізь стоїть маркування 0,25, як і на самому валу теж.
  • Тому, з цього можна зробити висновок, що в процесі проведення минулого капітального ремонту агрегату, в ньому був шліфований і колінвал.

в ньому був шліфований і колінвал.

  • І знову ж таки ми повертаємося до того, що тоді двигун був погано помитий або не мився взагалі, а просто протертий на швидку руку.
  • В результаті вийшов абразивний знос, що і призвело до передчасного виходу цього мотора з ладу.
  • Не останню роль в цьому зіграла і погана якість металу, який використовували китайські фахівці для виготовлення копії фордовского силового агрегату для Чері Амулет, в даному випадку.
  • Сам по собі блок циліндрів тут чавунний, як і говорилося раніше, досить широкий і потужний.

блок цилиндров здесь чугунный, как и говорилось ранее, довольно широкий и мощный

  • За формою він досить компактний і невисокий, зате широкий піддон.
  • Втулка для щупа масляного в ньому нічим не кріпиться, а просто забита у відповідний отвір.​

Втулка для щупа масляного в нём ничем не крепится, а просто забита

Ще зайвий раз ми переконалися навіть на дотик, що поверхня шийок колінвала нагадує звичайну гребінку.поверхность шеек коленвала напоминает обыкновенную гребёнку

  • А враховуючи, що він вже проточувався, то тепер можна його проточити ще хіба що під вкладиші 0,5 мм, якщо такі вдасться знайти в продажу.
  • Загалом розібрали ми в результаті весь блок циліндрів і витягли поршневу групу.​

 вытащили поршневую группу

  • Тут спідниці поршнів також все подряпані абразивом до жаху.​

юбки поршней также все исцарапаны абразивом

  • При більш уважному огляді поршнів добре видно, що маслоз'ємне кільце на одному з них абсолютно вже з'їжено.

маслосъёмное кольцо на одном из них совершенно уже съедено

  • Навіть його пружина-розширювач вже вийшла назовні і просто дряпала стінки циліндра.
  • А це саме той поршень, який був начисто вимитий маслом. Ось вам і вся відповідь на питання, чому з'явився жор.
  • Що стосується інших поршнів, то там такого великого зносу ще немає, але до цього вже залишилося не довго.
  • Ось в принципі і все. На цьому подальше розбирання і дефектовку вже можна і не проводити.
  • В результаті далі залишається шукати всі запасні частини, які необхідно тепер встановлювати на цей агрегат при його складанні замість тих, що вийшли з ладу.
  • Як вже говорилося, більшість деталей до цього мотору не дуже дорогі, можна сказати навіть дешеві.
  • Але, проблема полягає в тому, що оригінальних деталей вистачає зовсім на нетривалий час.
  • А шукати інші, аналогові, які підходять до такого старого агрегату сьогодні досить складно.
  • Що стосується головки блоку циліндрів в зборі, то її мало того, що потрібно знайти.
  • Необхідно ще дивитися її, щоб знову не купити відвертий шлюб. І то, стовідсоткової гарантії при покупці ніхто дати вам не зможе.
  • Що стосується распредвалів для таких двигунів, як на цьому Чері Амулет, то оригінальні тут виходжують не більше 7 тис. кілометрів.
  • Після цього вони починають кришитися, а тому може бути, що після минулого ремонту двигун і мили сумлінно, але потім з його распредвала почав кришитися метал і всі ці крихти потрапляли ні куди-небудь, а в двигун.
  • Тому і з'їло в ньому всі стінки і поверхні багатьох його деталей. Практично двигун в результаті сам себе з'їдає.
  • Як ми вже говорили, вартість практично всіх деталей на цей двигун дуже невисока, часом навіть нижче, ніж на вітчизняні автомобілі або марки ВАЗ.
  • Але їх так багато необхідно придбати, що виходить досить пристойна сума.
  • Крім того, нам в будь-якому випадку доведеться виконати гільзування блоку, оскільки його відразу проточили на розмір 0,5, хоча за інструкцією після першого капітального ремонту передбачається розточування на 0,25 і лише під час другого капремонту вже проточка виконується на 0,5.
  • У будь-якому випадку гільзування коштує не малих грошей, а тому загальний кошторис ремонту вийшов таким, що виконувати ремонт цього двигуна економічно невигідно.
  • Сам автомобіль марки Чері Амулет на сьогоднішній день коштує дешевше або приблизно так само, як і обійдеться ремонт його силового агрегату.
  • А якщо так, то ми, природньо, не стали робити ніякого ремонту цього двигуна.
  • Його просто можна здати в метал і на цьому забути.
  • Все це ще раз говорить про те, що необхідно завжди приділяти увагу силовому агрегату свого автомобіля і своєчасно виконувати всі регламентні роботи.
  • А в разі виконання капітального ремонту потрібно довіряти це досвідченим майстрам, оскільки, не маючи достатнього досвіду і знань, можна не стільки відремонтувати агрегат, скільки його угробити.
  • На цьому наша розповідь про самостійний ремонт і ого оцінку двигуна Чері Амулет закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Оцінка ремонту двигуна Чері Амулет"

Відгуки: 0




.