• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Збільшення кліренсу Деу Ланос. Чому не можна встановлювати проставки на 36мм

Автомобільний кліренс або дорожній просвіт є особливо важливим аспектом характеристики конкретної моделі для власників з багатьох країн колишнього СНД.

Важливість цього показника пов'язана з якістю наших автодоріг або його повною відсутністю.

Множинні канави, вибоїни і звичайні ями змушують власників звертати увагу на висоту дорожнього просвіту своїх залізних коней.

В іншому випадку вони піддають себе ризику пошкодити виступаючі на днищі кузова деталі або отримати відірваний бампер.

Наприклад, Деу Ланос, що став народним в Україні, має дорожній просвіт рівний 165мм.

В принципі для наших доріг цілком нормально, хоча, звичайно ж, хотілося б більшого.

Не секрет, що більшість автомобільних моделей виготовляються для їзди по дорогах Європи, Америки або Азії і тільки одиниці з них виготовлені з урахуванням особливостей доріг в наших країнах.

Але, навіть якщо кліренс такої автомашини цілком прийнятний для пересування по дорогах України або Росії, то з плином часу її пружини втрачають свою пружність і стають м'якше, в результаті чого кузов просідає до критичних показників.

Саме в такі моменти і приходить бажання встановити проставки, які змогли б зробити положення кузова авто хоча б на кілька міліметрів вище.

Разом із заміною пружин і установкою посилених пружин власники часто встановлюють додатково і спеціальні проставки, виготовлені з різних матеріалів і різної товщини.

А це, в свою чергу, позначається на терміні їх експлуатації.

Однак, не рідко бувають випадки, коли такі власники втрачають почуття міри і встановлюють проставки занадто великої товщини.

У таких випадках люди переслідують чисто меркантильні цілі покрасуватися перед іншими незвичним виглядом свого авто або зробити зі звичайного седана позашляховик, що саме по собі вже є абсурдом.

Але, ніхто з них не замислюється про те, що в таких випадках спотворюється, найчастіше в гіршу сторону, загальний вигляд машини.

Це перш за все. Крім того, свідомо створюються умови для зниження безпеки пересування на ній.

Ну, і, нарешті, найголовніше, на ряду з невеликими плюсами такого перетворення, ви отримуєте цілий ряд мінусів.

А це неминуче призведе до передчасного зносу багатьох деталей і незапланованих ремонтів, і, як результат, до фінансових витрат.

Збільшуємо самостійно кліренс автомобіля Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна своїми руками збільшити кліренс і чого не варто при цьому робити на прикладі автомобіля Деу Ланос.

как можно своими руками увеличить клиренс и чего не стоит при этом делать на примере автомобиля Дэу Ланос.

  • Отже, як правило, власники авто встановлюють проставки для того, щоб зробити передню частину свого авто трохи вище або ж навпаки – задню частину.
  • Деякі ставлять проставки відразу на всі чотири колеса.
  • Ми ж вирішили також встановити проставки, але не просто встановити, а поставити на всі чотири колеса відразу по дві алюмінієві проставки.

 поставить на все четыре колеса сразу по две алюминиевые проставки.

  • Цим ми доб'ємося того, що автомобіль або його кузов, якщо бути точним, стане набагато вище.
  • Тобто, якщо зазвичай при установці проставок домагаються збільшення дорожнього просвіту на 19 мм, то ми збільшимо відразу на цілих 36мм.
  • Мало того, напередодні зими одягнемо на колеса шини з більш високим протектором.
  • Все це в сумі дозволить значно збільшити прохідність нашого авто, яка до того ж і так не дуже погана.
  • Правда, псує все це той факт, що при попаданні колеса в вибоїни автомашина зачіпає днищем, і захистом двигуна зокрема, землю.
  • Для втілення в життя своєї задумки ми придбали комплект проставок.
  • У нього, зокрема, входять дві алюмінієві спеціальні проставки.

 входят две алюминиевые специальные проставки

  • Вони будуть встановлюватися на передні колеса.
  • На задні колеса в цьому комплекті передбачені спеціальні товсті проставки, виготовлені з прогумованого матеріалу.
  • Крім того, в комплект входять також спеціальні будиночки, які встановлюються під задні амортизатори.

в комплект входят также специальные домики, которые устанавливаются под задние амортизаторы

  • Також тут передбачений комплект шпильок.
  • Для того, щоб зробити кузов ще вище, ми придбали відразу два таких комплекти.
  • І тепер приступаємо до розбирання. Перш за все, нам потрібно зірвати і трохи відпустити гайку Шруса.
  • Далі знімаємо колесо, ми почали з переднього, після чого укладаємо його під поріг автомашини.​

знімаємо колесо, ми почали з переднього, після чого укладаємо його під поріг автомашини

  • Робиться це для того, щоб пом'якшити удар, і запобігти пошкодженню кузова в разі непередбаченого падіння машини з домкрата.
  • Після цього нам належить зняти супорт, а також відкрутити три болта кріплення шарової опори.

 предстоит снять суппорт, а также открутить три болта крепления шаровой опоры

  • Також потрібно відкрутити рульовий наконечник.
  • Після цього відкручуємо вгорі під капотом опору стійки амортизатора і можемо саму стійку повністю знімати.
  • У тому випадку якщо ви гайку гранати вирішили відкручувати після того, як зняли колесо, а не до того, і вона у вас при цьому ніяк не відкручується, є один хороший спосіб.
  • Для цього вкрутіть один з болтів, що утримують колесо, попросіть помічника натиснути на педаль гальма і гайка Шруса у вас обов'язково відкрутиться.​

вкрутите один из болтов, удерживающих колесо, попросите помощника нажать на педаль тормоза и гайка Шруса у вас обязательно открутится.

  • Далі за допомогою головки на 14 відпускаємо гайку скоби супорта Деу Ланос.​

с помощью головки на 14 отпускаем гайку скобы суппорта

  • Якщо ж вона не піддається так просто, то можна використовувати для цього потужний вороток.​

можно использовать для этого мощный вороток

  • Потім піднімаємо просто корпус супорта вгору і під ним знімаємо дві гальмівні колодки.

поднимаем просто корпус суппорта вверх и под ним снимаем две тормозные колодки

  • Після цього шестигранником на 10 викручуємо болти кріплення скоби супорта.​

 шестигранником на 10 выкручиваем болты крепления скобы суппорта

убираем суппорт полностью с тормозного диска

  • Далі можемо відкручувати гайку на 19 болта кріплення рульового наконечника.​

можем откручивать гайку на 19 болта крепления рулевого наконечника

  • Можна, звичайно, і викрутивши гайку на направляючої супорта, підняти його корпус вверх, витягнути колодки і потім відразу супорт зняти разом з направляючими.

можно вытащить колодки и затем сразу суппорт снять вместе с направляющими.

  • Потім вже залишиться зняти тільки саму скобу. Це вже як кому зручно.
  • Відкрутивши гайку болта кріплення рульового наконечника, витягнути його і зняти сам наконечник часто дуже важко.
  • Справа в тому, що він, як правило, сильно закисає і тому для того, щоб його вибити необхідно докласти чимало зусиль.
  • Ми спочатку наносили удари двома молотками з двох сторін по болту наконечника.
  • Після цього спробували вставити лом між стійкою амортизатора і болтом кулака, віджимаючи тим самим сам болт.

попробовали вставить лом между стойкой амортизатора и болтом кулака, отжимая тем самым сам болт

  • При цьому одночасно наносили удари молотком по болту з іншого боку.
  • Однак, ніякі зусилля нам не допомогли і лише використавши спеціальний знімач, нам вдалося, нарешті, зняти рульовий наконечник.​

 использовав специальный съёмник, нам удалось, наконец, снять рулевой наконечник.

  • Після цього за допомогою двох ключів на 17 відкручуємо три болта кріплення шарової опори.

 с помощью двух ключей на 17 откручиваем три болта крепления шаровой опоры

  • Відводимо цю опору в сторону гранати, а саму стійку висмикуємо із зачеплення на себе.
  • І тепер нам належить на завершення відкрутити болти кріплення верхньої опори стійки амортизатора.

 открутить болты крепления верхней опоры стойки амортизатора

  • Так як це останнє, що утримує стійку амортизатора Деу Ланос, то тут краще мати помічника, для того, щоб одна людина притримував знизу саму стійку, а інший в цей час зверху викручував гайки.
  • Після цього стійка вже повністю вільна і ми можемо виводити її вниз і знімати повністю таким чином.​

 стойка уже полностью свободная и мы можем выводить её вниз и снимать полностью

  • Варто відзначити, що при знятті шарової опори ми могли б викрутити лише гайку її болта.
  • Але, в цьому випадку нам довелося б вибивати її точно так, як ми вчиняли з рульовим наконечником.
  • А тому, щоб знову так не мучиться, легше викрутити три болта кріплення цієї опори.

легше викрутити три болта кріплення цієї опори.

  • Так ось, тепер якщо ми будемо встановлювати зверху на стійку амортизатора нашу проставку, то її шпильки вже стануть короткими, і ми не зможемо просто вгорі закріпити її.
  • Саме тому в комплект поставки проставок і входять довші шпильки.

 в комплект поставки накладок и входят более длинные шпильки

  • З їх допомогою вже можна закріпити стійку. Але, ми ж вирішили встановлювати не одну, а відразу дві проставки вгорі.
  • А тому і нових шпильок буде недостатньо.
  • Щоб вийти з положення, ми вирішили в даному випадку використовувати старі, довгі, ще з радянських часів, болти.

решили в данном случае использовать старые, длинные, ещё из советских времён, болты

  • Чомусь нам здається, що ці, хоч і чорні, болти будуть надійніші, ніж ті шпильки, що ми маємо в комплекті.
  • Загалом вибиваємо ми старі шпильки зі стійки.

выбиваем мы старые шпильки со стойки

  • Спочатку думалося прихопити зварюванням ці болти на верхній опорі стійки.
  • Але, потім ми вирішили відмовитися від цієї затії, тому, що можна приварити їх під різним кутом і потім при установці ці болти не співпадуть з отворами в крилі кузова.
  • А тому було прийнято рішення вставляти ці болти так, як вони є.​

принято решение вставлять эти болты так, как они есть

  • При цьому, знизу, щоб зробити кріплення більш жорстким, одягнемо на болти шайби.
  • І потім просто доведеться знизу за головки болтів притримувати їх ключем, а зверху закручувати гайки.
  • Ото ж одягли ми по дві проставки і зібрали все в зворотньому порядку.​

одели мы по две проставки и собрали всё в обратном порядке

  • Але, тут нас чекала перша неприємність. Як виявилося, стійка амортизатора тепер вперлася в стійку стабілізатора.

 стойка амортизатора теперь уперлась в стойку стабилизатора

  • Але ми все ж знайшли вихід з положення і встановили все-таки свою стійку амортизатора.
  • На задніх колесах все виявилося значно простіше. Тут просто необхідно відкрутити знизу болт на амортизаторі.
  • Після цього під нього вкручуєте залізну проставку, а під пружину встановлюємо нашу гумову проставку і потім все збираємо і встановлюємо назад на своє місце.​

под пружину устанавливаем нашу резиновую проставку и затем всё собираем и устанавливаем обратно на своё место.

  • Все, після цього машина природньо стала значно вище.
  • Правда, при цьому і світло фар стало значно вище, тому доведеться заїхати на СТО, щоб зробити корекцію світла фар.
  • Проїхавшись на машині після свого ноу-хау, нам здалося, що її підвіска стала дещо жорсткішою.
  • Хоча, цілком можливо, що це оманливе почуття.
  • Тепер під арку колеса зверху на шину вільно став проходити кулак руки. Причому як спереду, так і ззаду.
  • Але, всі ці зміни виявилися не стільки на користь, скільки на шкоду.
  • Перш за все, потрібно мати на увазі, що, встановивши таким чином проставки, ми не тільки домагаємося значного збільшення кліренсу, але і одночасно піднімаємо кузов разом з двигуном і всієї підвіскою над колесами автомобіля.
  • В результаті порушується положення ричага або осі, на кінці якого встановлені шарніри Шрус.

 нарушается положение рычага или оси, на конце которого установлены шарниры Шрус

  • Як наслідок, виходить, що цей ричаг, та й самі гранати у нас йдуть на злам.
  • Таким чином ми отримуємо передчасний вихід з ладу відразу чотирьох шарнірів Шрус.

получаем преждевременный выход со строя сразу четырёх шарниров Шрус

  • Мало того, тепер порушується і положення сайлентблоків передніх ричагів.

 теперь нарушается и положение сайлентблоков передних рычагов

  • Справа тут в тому, що ричаги у вас, а також їх сайлентблоки також прикручені і вже приробилися на одній висоті, а тепер ви підняли кузов значно вище.
  • Цілком зрозуміло, що вони тепер також йдуть на розрив. Але, цю проблему ще вирішити можна.
  • Для цього просто відпускаємо болти кріплення самих ричагів і після цього затягуєте в тому положенні, в якому є ці ричаги.

 отпускаем болты крепления самых рычагов и после этого затягиваете в том положении, в каком есть

  • Також виникає проблема, яка полягає в тому, що стійка амортизатора впирається в стійку стабілізатора, як ми вже говорили раніше.
  • Так ось, щоб якимось чином вирішити цю проблему, вам доведеться відпустити передні скоби з втулками стабілізатора і намагатися виставити його рівно по центру.

отпустить передние скобы со втулками стабилизатора и стараться выставить его ровно по центру.

  • Тільки так вам вдасться уникнути зіткнення стійок стабілізатора зі стійками амортизатора Деу Ланос.
  • Але і це ще не все.
  • Справа в тому, що в зв'язку із застосуванням довгих болтів на верхній опорі стійки амортизатора, сама стійка виявилася дещо опущеною вниз.

сама стойка оказалась несколько опущенной вниз.

  • А це теж не зовсім добре.
  • Крім того, установка такої кількості проставок призводить до того, що колеса передні виявляються вивернутими назовні.
  • Тому вам доведеться також їхати на спеціальний стенд в автоцентрі для регулювання розвалу/сходження коліс вашого авт​о.

придётся также ехать на специальный стенд в автоцентре для регулировки развала/схождения колёс

  • В даному випадку мова йде саме про сходження коліс.
  • Штатного згону для цієї процедури цілком повинно вистачити в цьому випадку, хоча ми не перевіряли.​

Штатного сгона для этой процедуры вполне должно хватить в этом случае

  • Як би там не було, але в результаті таких перетворень ми отримали досить непоганий вигляд автомобіля і поліпшену його прохідність.
  • Однак, одночасно з цим ми отримали цілий ряд проблем, які в результаті виллються для нас в незаплановані витрати, причому чималі.
  • Тому, можна однозначно сказати, що робити всього цього не можна. Тепер доведеться повертатися назад в гараж і все це знімати.
  • А це знову додаткова витрата сил і часу. Саме в зв'язку з цим ми і не рекомендуємо нікому подібним займатися.
  • Можна, звичайно, залишити по одній проставці, це менш згубно позначається на будові авто.
  • Однак і це не є добре для вашого залізного коня.
  • У зв'язку з цим, перш, ніж прийняти рішення збільшувати дорожній просвіт за допомогою установки додаткових проставок, добре подумайте, що вам це принесе.
  • У що в результаті вам це виллється, перш за все у фінансовому плані.
  • На цьому і нашу розповідь про самостійне збільшення кліренсу автомобіля Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Збільшення кліренсу Деу Ланос. Чому не можна встановлювати проставки на 36мм"

Відгуки: 0




.