• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Чищення форсунок Деу Ланос 1.5, промивка паливних форсунок

Бензинові двигуни внутрішнього згоряння, що встановлюються на сучасних моделях автомобілів, кардинально відрізняються системою подачі палива в камери згоряння від тих двигунів, що встановлювалися ще 20 або 30 років тому.

Сьогодні це прогресивна система вприскування, основним елементом якої є спеціальні пристрої – інжектори або форсунки.

У силовому агрегаті об'ємом 1,5 літра, яким комплектуються багато моделей Деу Ланос, встановлені чотири електромагнітних форсунки.

Такий тип пристроїв забезпечує розподілене вприскування палива, тобто окремо на кожен циліндр.

Особливістю цих пристроїв є здійснення т. зв. попередньої подачі палива.

Іншими словами, інжектор подає паливо не в камеру згоряння конкретного циліндра, а у впускний колектор.

Саме там відбувається приготування паливоповітряної суміші, яка вже потім надходить в камеру згоряння.

Впорскування палива в колектор регулюється в електронному режимі, яке здійснює електронний блок управління автомобіля.

Такий спосіб подачі палива дає можливість домогтися значної економії його, у багато разів зменшити кількість шкідливих викидів в атмосферу з відпрацьованими газами, а також вимоги до якості самого палива можуть бути набагато нижче.

А подача палива під певним тиском крім того, забезпечує підвищення потужності самого двигуна.

Однак, невисокі вимоги до якості палива з іншого боку призводять до того, що різні домішки бензину, бруд і продукти корозії металу прискорюють процес забруднення форсунок.

Справа в тому, що кожна з такого типу форсунок конструктивно являє собою клапан з якорем, голкою і соплом.

Тому різні забруднення, що надходять в форсунку разом з паливом, забивають її сопло.

В результаті порушується прохідність каналу, а з ним і робота голчастого клапана.

Для того, щоб запобігти настанню таких наслідків і зберегти роботу всього двигуна на потрібному рівні, необхідно періодично здійснювати промивку паливних форсунок.

Цю процедуру можна виконувати і самостійно в своєму гаражі, що дозволить значно заощадити власний час і кошти.

Здійснюємо самостійно промивку паливних форсунок Daewoo Lanos

У цій статті ми спробуємо розповісти про те, яким чином можна виконати самостійно промивку паливних форсунок автомобіля Деу Ланос.

каким образом можно выполнить промывку топливных форсунок автомобиля Дэу Ланос.

  • Так сталося, що в двигуні нашого автомобіля почали з'являтися моменти т.зв. «задумливості».
  • Це коли натискаєш різко на педаль газу, а двигун деякий час ще продовжує працювати в колишньому режимі.
  • Іншими словами, силовий агрегат із запізненням став реагувати на зміни режиму руху.

силовой агрегат с опозданием стал реагировать на изменения режима движения

  • Саме тому ми вирішили, що прийшла пора почистити і промити форсунки нашого двигуна.
  • Для того, щоб зняти форсунки, нам необхідно для початку підняти рампу, на якій кріпляться ці пристрої.​

необходимо для начала приподнять рампу

  • Але, так як в рампі, та й в самих форсунках частково, є бензин, то його необхідно злити, щоб при розбиранні він не стікав по руках.
  • А для цього знаходимо в блоці запобіжників один із запобіжників на 15а, що відповідає за роботу паливного насоса і знімаємо його.​

 находим в блоке предохранителей один из предохранителей на 15А, отвечающий за работу топливного насоса и снимаем его.

  • Знайти цей запобіжник не складе особливих труднощів, так як на кришці блоку завжди є схема розташування всіх запобіжників в блоці з їх позначенням.
  • Так ось, після того, як зняли запобіжник, кілька разів намагаємося запустити двигун для того, щоб паливо в рампі і форсунках повністю вигоріло.
  • Після цього, потрібно від'єднати паливний шланг від паливного фільтра, оскільки там теж є бензин і він також може надходити в рампу по паливопроводу.
  • Тому просто натискаємо на дві засувки і стягуємо шланг зі штуцера фільтра​.

нажимаем на две защёлки и стягиваем шланг со штуцера фильтра.

  • Тепер наше завдання зняти все, що буде нам заважати піднімати рампу з форсунками.
  • Перш за все, стягуємо невеликий шланг прямо зі штуцера.​

стаскиваем небольшой шланг прямо со штуцера.

  • Далі відстібаємо блакитні або сині засувки на самій рампі і від'єднуємо від форсунок дроти.​

отстёгиваем голубые или синие защёлки на самой рампе и отсоединяем от форсунок провода

  • А для того, щоб всі ці чотири засувки від'єднати, необхідно на кожній з них віджати невелику чорну засувку і потім вийняти вгору синій язичок.​

необходимо на каждой из них отжать небольшую чёрную защёлку и затем вынуть вверх синий язычок.

  • Справа в тому, що в цій засувці чорний язичок утримує синій.
  • Тому, щоб засувку зняти, необхідно спочатку синій язичок потягнути в сторону або на себе, щоб чорний язичок в цей час вийшов із зачеплення.
  • І потім вже за синій язичок тягніть вгору.

за синий язычок тяните вверх

  • Далі за допомогою головки на 12 відкручуємо два болта, за допомогою яких утримується рампа Деу Ланос.​

откручиваем два болта, с помощью которых удерживается рампа

  • Болти при цьому викручуйте обережно, щоб не втратити одягнені на них шайби.
  • Після цього піднімаємо обережно рампу вгору, як вона є, щоб всі форсунки вилізли зі своїх гнізд.

поднимаем осторожно рампу вверх, как она есть, чтобы все форсунки вылезли со своих гнёзд

  • Витягнувши рампу разом з форсунками, залишаємо її тут же і тепер можемо прямо на місці знімати по черзі всі форсунки.
  • Для цього необхідно викруткою підчепити і зняти засувку або кліпсу, одягнену зверху на кожну з форсунок.​

 поддеть и снять защёлку или клипсу, одетую сверху на каждую из форсунок

  • І далі можна акуратно виймати кожну окремо форсунки.
  • При цьому перевіряйте їх стан і в першу чергу цілісність кілець ущільнювачів.
  • Перша ж із знятих форсунок в нашому випадку виявилася повністю закопченою.​Первая же их снятых форсунок в нашем случае оказалась полностью закопченной.
  • Потрібно при цьому відзначити, що знятий попередньо тиск в рампі дав свої плоди, оскільки після зняття форсунки з рампи не витекло ні краплі палива.

после снятия форсунки с рампы не вытекло ни капли топлива.

  • Після того, як зняли чергову форсунку, обов'язково маркером або чим-небудь іншим пронумеруйте її, щоб потім при складанні не переплутати і встановити все на свої місця.
  • Точно таким же чином знімаємо всі чотири форсунки і всі вони, як виявилося, в однаковому стані.

снимаем все четыре форсунки и все они оказались в одинаковом состоянии

  • В результаті поганої якості бензину всі форсунки виявилися чорними, в нагарі.
  • Верхні гумки скрізь виявилися ще в нормальному стані, чого не можна сказати про нижніх. Їх зовнішній вигляд залишає бажати кращого.
  • На нашому автомобілі Деу Ланос встановлені оригінальні форсунки, виробництва фірми Delphi.

установлены оригинальные форсунки, производства фирмы Delphi

  • Пройшли ці пристрої на нашому авто вже 100 тис.кілометрів і при цьому ще жодного разу не чистилися.
  • Тому, цілком зрозуміло, що момент чищення і промивання вже настав.
  • Заради інтересу вирішили перевірити опір всіх знятих інжекторів. В ідеалі воно повинно знаходиться в межах 12,5-13,5 Ом.
  • Тому беремо для цієї мети тестер і по черзі в кожній форсунці замикаємо один контакт приладу на один висновок її, а другий – на другий, відповідно.​

замыкаем один контакт прибора на один вывод её, а второй – на второй, соответственно.

  • І дивимося при цьому на прилад, перевіряючи тим самим цілісність обмоток.
  • В результаті опір всіх інжекторів у нас виявився в межах норми.
  • Після цього перевіряємо працездатність всіх форсунок на відкривання за допомогою саморобного пристрою, що складається з блоку живлення і кнопки.
  • Зібрати такий пристрій можна за простою схемою.

Собрать такое устройство можно по простой схеме

  • Після цього блок живлення вставляємо в розетку, а дроти приєднуємо до відповідних висновків інжектора.
  • При натисканні на кнопку, в пристрої чутні характерні клацання, що свідчать про те, що він спрацьовує при подачі на його кінці напруги.

При нажатии на кнопку, в устройстве слышны характерные щелчки

  • Таким же способом перевіряємо всі чотири форсунки. У підсумку виходить, що всі наші пристрої робочі і придатні до експлуатації.
  • Залишилося тільки їх почистити, помити і знову встановити на автомобіль.
  • Так, як всі форсунки повністю у нас закопчені, то перш, ніж їх мити, необхідно, щоб весь нагар откис на них.
  • Після цього нам буде значно простіше все відмити.
  • Тому, знімаємо нижні кільця гумові, з ними не можна, тому, що їх просто роз'їсть.
  • Потім в якусь ємність наливаємо ацетону і розбавляємо його очищувачем карбюраторів.
  • І після цього в цей розчин нижніми кінцями вставляємо всі форсунки.

в этот раствор нижними концами вставляем все форсунки

  • Ми залишаємо їх в такому стані на годину або два. Після цього можна розчин поміняти і знову поставити на деякий час відмокать.
  • Головне при цьому, щоб в роз'єм для підключення живлення на форсунках не потрапляв розчин.
  • В іншому випадку виріб може вийти з ладу.
  • В результаті очистилися сопла наших форсунок і перетворилися з чорних в практично білі.

 очистились сопла наших форсунок

  • Далі нам буде потрібно ще продути кожну з форсунок. Для цього ми знову ж виготовили просте пристосування.
  • З цією метою взяли балончик з очищувачем карбюраторів і на його трубочку одягли звичайний медичний шприц.​

взяли баллончик с очистителем карбюраторов и на его трубочку одели обыкновенный медицинский шприц

  • При цьому поршень зі шприца ми викинули.
  • І тепер відкритою стороною шприц одягаємо на форсунку і пропускаємо через неї рідину.​

шприц одеваем на форсунку и пропускаем через неё жидкость

  • Правда, для того, щоб шприц наліз на кінець форсунки Деу Ланос, необхідно попередньо зняти її верхнє ущільнююче  кільце.
  • При цьому не переплутайте нижні ущільнювальні кільця з верхніми, оскільки вони мають різну ширину і інші параметри.
  • Після того, як зняли кільця, одягаємо шприц на форсунку.

одеваем шприц на форсунку

  • При цьому довелося обрізати додатково кінець туби шприця, оскільки там твердий буртик.
  • Тепер шприц можна одягнути щільно на інжектор.
  • Після цього, підключаємо до виводів форсунки живлення за допомогою нашого пристрою з кнопкою.
  • Потім вставляємо трубочку балончика з карбюраторною рідиною в шприц і створюємо з його допомогою в тубі шприця тиск.
  • Ну, а потім натискаємо на кнопку, в результаті чого форсунка повинна відкритися і з її сопла повинна вилетіти рідина.

нажимаем на кнопку, в результате чего форсунка должна открыться

  • При цьому кнопку не можна тримати в натиснутому положенні більше, ніж одну секунду. В іншому випадку інжектор просто згорить.
  • Випустивши рідину зі шприця, знову створюємо в ньому тиск і переривчастими натисканнями на кнопку продуваємо форсунку.
  • Робимо так до тих пір, поки розпилювач в форсунці стане рівним.
  • Після цього беремо новий інжектор і таким чином продуваємо по черзі всі чотири.
  • В результаті наші всі форсунки стали ідеально чистими з повністю прочищеними отворами і готовими до подальшої експлуатації.

 все форсунки стали идеально чистыми с полностью прочищенными отверстиями

  • При цьому ми одягли на них знову всі ущільнювальні кільця, попередньо збризнувши їх силіконом, щоб не потріскалися при мінусових температурах.

 одели на них снова все уплотнительные колечки, предварительно сбрызнув их силиконом,

  • У тих випадках, коли кільця ущільнювальні на ваших інжекторах пошкоджені або вже зовсім задубілі, то можна придбати кільця з внутрішнім діаметром 10мм і замінити ними.​

можно приобрести кольца с внутренним диаметром 10мм и заменить.

  • Вони цілком підходять до цих форсунок.
  • Загалом наші форсунки готові і тепер пора встановлювати їх назад на двигун.
  • Тому спочатку одягаємо на них раніше зняті нами кліпси.​

 сначала одеваем на них ранее снятые нами клипсы

  • Там на рампі вони будуть вже замикатися, фіксуючи кожен пристрій на своєму місці.
  • Ось тепер можемо вже йти до машини і встановлювати наші інжектори.​

можем устанавливать наши инжекторы

  • При установці нижні кільця ущільнювальні змащуємо машинним маслом, щоб вони легше входили і вставляємо всі форсунки Деу Ланос спочатку в свої колодязі.

вставляем все форсунки Дэу Ланос сначала в свои колодцы.

  • При цьому звертаємо увагу на наші мітки, які робили при знятті.
  • Встановивши таким чином всі чотири форсунки, одягаємо зверху на них паливну рампу.​

одеваем сверху на них топливную рамп

  • При цьому, одягаючи рампу, добиваємося характерного клацання на кожному з інжекторів.
  • Після цього закручуємо назад два болта, що утримують рампу на двигуні.​

 закручиваем обратно два болта, удерживающих рампу

  • Слідом за цим можна підключати всі дроти на форсунках безпосередньо.
  • Далі підключаємо назад всі дроти, які ми відключали, а також одягаємо всі трубки і шланги.
  • Не забувайте при цьому підключити назад і паливний фільтр.
  • Ну і коли вже все зібрано, ставимо на місце запобіжник паливного насоса.​

ставим на место предохранитель топливного насоса

  • Після цього включаємо просто бензонасос, для того, щоб він нагнав паливо в систему вприскування.
  • Потім перевіряємо скрізь на двигуні, чи немає де підтікання палива.
  • Якщо таке десь виявилося, то необхідно відразу розбиратися і усувати. Але, в нашому випадку нічого подібного не сталося.
  • Тому тепер ми пробуємо вже запустити двигун. В результаті двигун успішно запустився і працює рівно, без ривків.
  • Звичайно, на місці все перевірити не вийде, тому ми вирішили проїхатися.
  • Проїхавшись, відзначили, що двигун став працювати тихіше і жвавіше.
  • Машина рушає на одному зчепленні, в той час, коли раніше доводилося для цього піддавати трохи газу.
  • Мало того, тепер автомобіль може рухатися абсолютно без використання педалі газу.
  • Додаючи навантаження при роботі на холостих, включаємо світло фар, пічку та ін., при цьому оберти силового агрегату практично не збільшуються.
  • Загалом, ми залишилися задоволені своєю роботою і радимо іншим власникам періодично проводити таку профілактику.
  • Робіть це хоча б через кожні 100 тис. кілометрів пробігу.
  • А нашу розповідь про самостійне чищення і промивання форсунок Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чищення форсунок Деу Ланос 1.5, промивка паливних форсунок"

Відгуки: 1


Александр

Нужная и поучительная вещь




.