• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна підшипника задньої ступиці Джилі СК

Завдяки наявності цього пристрою колеса автомобіля постійно утримуються в тому положенні, в якому вони є, а також вільно обертаються під час руху.

Все це про ступичний вузол автотранспортного засобу. Зрозуміло, що такі вузли встановлюються на всіх чотирьох колесах машини.

Залежно від характеру приводу залежить і пристрій ступичного вузла, а також спосіб його установки.

Автомобіль китайських виробників Джилі СК є передньопривідним, в якому керованими є передні колеса.

Основу будь-якого ступичного вузла становить ступиця, на яку встановлюється колісний диск, а також гальмівний механізм.

У зв'язку з тим, що цей пристрій утримує всю вагу транспортного засобу, а також відчуває при цьому постійні динамічні навантаження великої сили, він повинен бути особливо міцним і надійним.

Саме тому ступицю завжди роблять суцільнолитою.

Це коли береться велика болванка з особливо міцної сталі і виточують з неї деталь необхідної форми і розміру.

Однак, сама ступиця не зможе забезпечити постійне обертання і фіксацію коліс без наявності підшипника.

Саме завдяки наявності його колеса продовжують нормально обертатися, як при рушанні з місця, виконанні поворотів, прискоренні і під час будь-яких маневрів.

Ступичні підшипники бувають різних типів і встановлюються в залежності від положення колеса і характеру приводу.

Часто дізнатися тип і конструкцію підшипника можна тільки розібравши ступичний вузол власного автомобіля.

Мало того, нерідко на одному і тому ж автомобілі підшипники задніх ступиць можуть бути встановлені різні.

У зв'язку з тим, що підшипник ступиці отримує колосальні навантаження, його виготовляють також з особливого міцного металу або його сплаву.

А тому, матеріали його виготовлення і конструкція дозволяють експлуатувати їх без додаткового обслуговування до 200 тис.кілометрів пробігу.

Однак, рано чи пізно ці пристрої доводиться міняти, оскільки ремонту вони не підлягають.

А експлуатація автомобіля з підшипником ступиці, що вийшов з ладу, пов'язана з великими ризиками.

Міняємо самостійно підшипник задньої ступиці Geely CK

В черговий нашій статті мова піде про те, яким же чином можна самостійно замінити підшипник задньої ступиці на Джилі СК.

каким же образом можно самостоятельно заменить подшипник задней ступицы на Джили СК.

  • Якщо визначити відразу тип підшипника в ступиці і його конструкцію практично неможливо, то дізнатися, що він вийшов з ладу дуже легко.
  • Перш за все, під час руху чітко чути гул в цьому колесі в районі ступичного вузла.
  • По-друге, якщо піддомкратити колесо і спробувати за нього посмикати руками, то добре відчувається, та й видно також, деякий люфт в його кріпленні.

хорошо чувствуется, да и видно также некоторый люфт

  • При цьому, люфт супроводжується характерним постукуванням.
  • Саме така картина з'явилася і в лівому задньому колесі нашого автомобіля.
  • Тому, для того, щоб дізнатися причину таких підозрілих шумів і люфту, ми зриваємо гайки кріплення цього колеса, після чого піднімаємо цю сторону авто за допомогою домкрата.
  • Далі відкручуємо повністю і знімаємо колесо, а також знімаємо гальмівний барабан.

 откручиваем полностью и снимаем колесо, а также снимаем тормозной барабан

  • При знятті барабана був виявлений цікавий факт.
  • Справа в тому, що, витягнувши шплінт зі ступичної гайки, ми раптом виявили, що вона абсолютно ослаблена і відкрутити її вдалося буквально рукою.​

обнаружили, что она совершенно ослаблена и открутить её удалось буквально рукой.

  • Як таке сталося, ми не можемо припустити.
  • Адже сама по собі ця гайка відкрутитися не могла, так як шплінт стоїть на місці і абсолютно цілий.
  • Тому стукіт з люфтом і гул в цьому колесі цілком міг бути через це. А підшипник, напевно, тут абсолютно ні до чого.
  • Але, раз ми вже зняли барабан, то необхідно все перевірити досконально.
  • Як виявилося, на цьому колесі в гальмівному барабані у нас запресований шариковий підшипник.

 в тормозном барабане у нас запрессован шариковый подшипник

  • При його огляді виявилося, що шаріки всі знаходяться тут в нормальному стані і в мастилі.

шарики все находятся здесь в нормальном состоянии и в смазке

  • Ні виробок на них, ні будь-яких задирок або інших пошкоджень ніде немає.
  • Зовнішня частина цього підшипника або шайба його також не має ніяких задирок або інших пошкоджень.​

Наружная часть этого подшипника или шайба его также не имеет никаких заусениц

  • Внутрішня поверхня її також гладка і рівна.
  • Точно в такому ж ідеальному стані знаходиться і внутрішня шайба підшипника.​

 в таком же идеальном состоянии находится и внутренняя шайба подшипника

  • Тому претензій до цього підшипника ніяких не повинно бути.
  • А якщо так сталося, то залишається промити і почистити підшипник.
  • Після цього набити нового мастила, все зібрати назад, закрутивши при цьому гарненько ступичну гайку і їздити далі.
  • При цьому будемо прислухатися, чи є далі гул в підшипнику Джилі СК.
  • Якщо такий буде чути і далі, то тоді вже доведеться купувати новий підшипник і міняти.
  • Однак, раз ми вже зняли барабан, то заодно проточили його внутрішню поверхню.

 проточили его внутреннюю поверхность.

  • Тим більше, що у нас є така можливість. Всі знають, що на самому краю з внутрішнього боку барабана зазвичай утворюється якийсь буртик.
  • Все це результат контакту гальмівних колодок з барабаном під час гальмування.
  • А це призводить до того, що внутрішня поверхня барабана отримує вироблення, відповідне ширині колодок.
  • А колодки, як правило, на кілька міліметрів вужчі від поверхні барабана.
  • В результаті на її краю залишається незаймана частина.
  • Все це і призводить до того, що на краю цієї поверхні утворюється своєрідний буртик.
  • Пізніше, коли потрібно буде розбирати, зняти барабан через цей буртик буде дуже складно.
  • Саме тому ми і проточили внутрішню поверхню барабана, прибравши зайвий буртик.
  • Проточили ми внутрішню поверхню гальмівного барабана і з колеса на протилежному боці.

Проточили мы внутреннюю поверхность тормозного барабана и с колеса на противоположной стороне

  • І тут ми були приємно здивовані.
  • Як виявилося, тут на правому задньому колесі встановлений не шаріковий, а роликовий ступичний підшипник.

на правом заднем колесе установлен не шариковый, а роликовый ступичный подшипник

  • Це підтверджує наші попередні твердження про те, що в одному автомобілі на ступицях коліс можуть бути встановлені різні підшипники.
  • Але, незважаючи на це, роликовий підшипник з цього боку також знаходиться у відмінному стані.

роликовый подшипник с этой стороны также находится в отличном состоянии

  • Всі ролики його рівні, без виробок і задирок. Тому ми тут також гарненько промили і почистили підшипник.
  • Потім знову набили мастила і встановили все на своє місце.
  • Таким чином, самої заміни підшипника, як такої, у нас не вийшло.
  • Але, зате ми зробили багато корисної роботи і з'ясували, що люфт і гул в ступиці колеса буває не тільки через вихід з ладу підшипника.
  • Та й профілактику заодно зробили. Тому збираємо все назад і будемо дивитися за ними протягом подальшої експлуатації.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну підшипника задньої ступиці Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника задньої ступиці Джилі СК"

Відгуки: 0




.