• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Тюнінг гідрокомпенсаторів Чері Амулет 1.6

Відомо, що історія еволюції газорозподільного механізму(ГРМ) двигуна внутрішнього згоряння (ДВС), що встановлюється на автотранспортні засоби, на сьогоднішній день увінчалася винаходом гідрокомпенсаторів.

З появою цих пристроїв практично вдалося розв'язати цілий ряд проблем, які раніше ніяк не вдавалося вирішити.

Це, перш за все, зменшення до мінімуму зазору між клапанами ГРМ і распредвалом.

Вирішення цього питання автоматично допомогло вирішити відразу кілька проблем, основною з яких є збільшення потужності двигуна з одночасним скороченням витрати палива.

Всі ці передові рішення і напрямки використовували в своїй практиці австрійські фахівці, які розробили на замовлення китайських колег з компанії Chery Automobile двигун Acteco для їх нової і практично першої моделі Чері Амулет.

Винахід гідрокомпенсаторів став справжньою революцією в будові механізму ГРМ.

Після його впровадження в створення нових силових агрегатів основною проблемою власників авто стала заправка їх якісним маслом і своєчасна його заміна.

Саме це стало основною умовою довготривалої експлуатації нових пристроїв.

При дотриманні цих правил регулювання клапанів здійснювалося в автоматичному режимі, а сам мотор працював набагато тихіше і динамічніше.

Звичайно, по закінченню проектного терміну експлуатації гідрики, як їх стали називати між собою автомобілісти, необхідно було міняти.

І незважаючи на те, що багато фахівців вважають конструкцію ГРМ більш складною після впровадження гідравлічних компенсаторів, їх заміну або промивку і чистку можна виконувати і самостійно.

Робимо самостійно тюнінг гідравлічних компенсаторів Chery Amulet

У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому зробити тюнінг гідрокомпенсаторів двигуна 1,6 Чері Амулет.

каким образом можно самому сделать тюнинг гидрокомпенсаторов двигателя 1,6 Чери Амулет

  • Сьогодні ми вирішили встановити на двигун нашого автомобіля дещо іншого виду гідрокомпенсатори.

решили установить на двигатель нашего автомобиля несколько другого вида гидрокомпенсаторы

  • Це регульовані компенсатори, що мають зверху болт і гайку за допомогою яких ми плануємо регулювати висоту цього пристрою.
  • Тим самим сподіваємося отримати мінімальний зазор між клапаном і кулачком распредвала.
  • Тому знімаємо кришку клапанів двигуна, відкрутивши болти по її периметру.​

 снимаем крышку клапанов двигателя, открутив болты по её периметру

  • Тепер, для того, щоб нам можна було правильно виставити распредвал, потрібно підняти переднє колесо.​

потребуется поднять переднее колесо

  • Це потрібно для того, щоб визначити в тих місцях, де кулачки вала опущені вниз, якщо там зазор і чи потрібно там регулювати новий компенсатор.
  • Далі викручуємо свічки запалювання.​

 выкручиваем свечи зажигания

 устанавливаем поршень первого цилиндра в верхнюю мёртвую точку

  • Потім відпускаємо всі гайки на коромислах двигуна.​

отпускаем все гайки на коромыслах двигателя

  • Після чого відкручуємо повністю і знімаємо всі коромисла на цьому агрегаті.​

откручиваем полностью и снимаем все коромысла

  • Тепер пасатижами акуратно виймаємо всі гідравлічні компенсатори.​

пассатижами аккуратно вынимаем все гидравлические компенсаторы

  • Далі встановлюємо в один з циліндрів наш новий регульований компенсатор.​

устанавливаем в один из цилиндров наш новый регулируемый компенсатор

  • А зверху встановлюємо на цей компенсатор його коромисло.​

 сверху устанавливаем на этот компенсатор его коромысло.

  • Затягуємо його, як слід і перевіряємо зазор.
  • З'ясовується, що в цьому положенні коромисло занадто тисне на клапан і як наслідок – клапан відкривається.​

в этом положении коромысло слишком давит на клапан и как следствие – клапан открывается

  • Така ситуація нікуди не годиться, оскільки клапан в цьому положенні повинен бути повністю закритим.
  • А це говорить про те, що у нового гідрокомпенсатора недостатня висота для того, щоб в зібраному вигляді коромисло не тиснуло на клапан.
  • Тому ми вирішили, що необхідно якимось чином збільшити висоту компенсатора, щоб усунути отриманий недолік.
  • Для цього в колодязі наших компенсаторів ми кинули по одній шайбі.

 в колодцы наших компенсаторов мы бросили по одной шайбе

  • І після цього знову встановлюємо на місце наші нові регульовані гідрокомпенсатори.

снова устанавливаем на место наши новые регулируемые гидрокомпенсаторы

  • Потім знову встановлюємо коромисла, прикручуємо їх і знову перевіряємо зазор між ними і клапанами Чері Амулет.

 устанавливаем коромысла, прикручиваем их и снова проверяем зазор между ними и клапанами

  • Цього разу коромисла вже так не тиснуть на клапана, але все одно цього недостатньо.
  • Тому за допомогою ріжкових ключів ми намагаємося додатково збільшити висоту компенсатора.
  • Одним ключем утримуємо гайку на болті гідрика, щоб та не оберталася, а другим викручуємо болт.

Одним ключом удерживаем гайку на болте гидрика, чтобы та не вращалась, а вторым выкручиваем болт

  • Потім знову перевіряємо положення коромисла щодо клапана за допомогою щупа.​

проверяем положение коромысла относительно клапана с помощью щупа

  • Однак, скільки ми не старалися, домогтися нормально допустимого зазору так і не вийшло.
  • Тому вирішили зняти такий гідрокомпенсатор, затиснути його в лещата або в спеціальний затиск, як у нас, і вже безпосередньо там спробувати викрутити болтик на таку висоту, як нам потрібно.

попробовать выкрутить болтик на такую высоту, как нам требуется

  • Але, при цьому, щоб не подряпати поверхню компенсатора, необхідно його обмотати в ганчір'я або в інший матеріал і чутливо затиснути.
  • Найкраще використовувати затиск, так як в цьому випадку менше ризик пом'яти сам пристрій.
  • Ситуація ускладнюється тим, що необхідно спочатку гайку на болтику відпустити і викрутити трохи його.
  • А потім знову в такому положенні зафіксувати його гайкою.​

 в таком положении зафиксировать его гайкой

  • Далі встановлюємо такий компенсатор на двигун і одягаємо зверху коромисло.
  • Після цього знову ж дивимося на зазор.​

опять же смотрим на зазор

  • Але, виявилося, що це завдання важке, оскільки вгадати на скільки саме потрібно викрутити болтик, щоб отримати оптимальну висоту гідравлічного компенсатора і в результаті нормальний зазор між коромислом і клапаном, дуже важко.
  • Тому доводилося по кілька разів знімати все, витягувати компенсатор і підкручувати по пів оберту буквально.
  • Це все зайняло занадто багато часу і сил в результаті.
  • Мало того, для кожного циліндра необхідно було прокручувати розподілвал за колесо, щоб знайти ВМТ його поршня.для каждого цилиндра необходимо было прокручивать распредвал за колесо
  • Але, як би там не було, нам все ж вдалося в результаті виставити всі гідрокомпенсатори і зібрати весь механізм.
  • Після цього стартером трохи прокрутили двигун для проби.
  • Потім зібрали весь мотор в зворотньому порядку, встановивши на місце кришку, свічки запалювання і все інше.

собрали весь мотор в обратном порядке

  • Після цього запускаємо двигун і перевіряємо.
  • Спочатку він працював більш-менш нормально, проте потім стало чутно знову стукіт гідрокомпенсаторів.
  • Мало того, далі мотор став троить.
  • Тому, коли ми знову все розібрали, то зрозуміли, що такі компенсатори просто мимовільно розкручуються.
  • У зв'язку з цим і склалася така неприємна ситуація.
  • А раз так, то можна сказати, що наш такий експеримент з новими регульованими гідрокомпенсаторами не вдався.
  • Тому, нам нічого більше не залишалося, як знову витягнути всі ці компенсатори, а замість них встановити штатні.
  • Тобто, ті, що були встановлені до цього.
  • Але, творча думка не зупиняється, тому ми далі будемо думати над тим, як все-таки вдосконалювати гідрокомпенсатори.
  • А поки розповідь нашу про спробу самостійно зробити тюнінг гідрокомпенсаторів на Чері Амулет на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тюнінг гідрокомпенсаторів Чері Амулет 1.6"

Відгуки: 0




.