Одним з найважливіших елементів, що забезпечують безпечне пересування на автомобілі, є його гальмівна система.
Її основним призначенням є зміна швидкості руху автомобіля аж до його повної зупинки, а також утримання транспортного засобу під час його зупинки і стоянки.
У сучасних системах гальмування використовують цілий ряд різних пристроїв і механізмів, а також ричагів, трубок і шлангів.
Залежно від кількості і типів використовуваних пристроїв, розрізняють і вид системи гальмування.
У сучасному автомобілі з Піднебесної Джилі Емгранд ЕС7 встановлена система гальм з роздільним контуром.
Будь-яка гальмівна система будь-якого автомобіля підрозділяється в свою чергу на робочу, запасну і стоянкову частину або підсистему.
У робочу входять механізми, що встановлюються безпосередньо на колесах автотранспортного засобу і які, як раз і виконують основну роботу по зміні швидкості руху, аж до повної його зупинки.
Розрізняють робочі системи дискового і барабанного типу.
Автомобіль Geely EC7 обладнаний дисковою системою робочого гальма, як на передніх, так і на задніх колесах.
У числі головних елементів, як одного типу, так і іншого робочої системи гальм знаходяться гальмівні колодки.
Це сталеві пластини відповідної форми, зверху на яких є спеціальні фрикційні накладки.
Вони встановлюються по дві на кожному колесі і при натисканні водієм на педаль гальма під час руху авто притискаються до гальмівного диска, сповільнюючи таким чином його обертання до повної зупинки.
У зв'язку з цим до фрикційної поверхні цих деталей пред'являють підвищені вимоги.
На заводі фрикційні накладки виготовляються зі спеціального матеріалу і встановленої товщини.
В процесі експлуатації ця накладка поступово стирається і стає тоншою.
І чим тонше вона стає, тим більше доводиться водієві докладати зусиль, щоб привести в рух гальмівний механізм натисканням відповідної педалі.
Мало того, чим тонше стає фрикційна частина колодки, тим більше зростає ризик занесення автомобіля під час гальмування, а також збільшується його гальмівний шлях.
Саме тому такі колодки необхідно періодично міняти.
Крім того, гальмівні колодки дискового типу гальм знаходяться у відкритому стані на колесі і піддаються впливу зовнішнього середовища, що також може позначатися на термінах їх експлуатації.
Міняємо самостійно передні гальмівні колодки Geely EC7
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому в своєму гаражі замінити передні гальмівні колодки Джилі ЕС7

- Перш, ніж приступати до такого вила ремонту, нам буде потрібно зняти відповідне колесо.
- Але, перед цим необхідно під задні колеса підкласти упори, щоб автомобіль випадково не почав мимовільно котитися назад.
- Потім зриваємо ключем гайки на тому колесі, де збираємося міняти колодки.
- І тепер домкратом піднімаємо цю частину авто, після чого гайки відкручуємо повністю, а колесо знімаємо.

- Також для страховки можна підкласти зняте колесо під кузов автомобіля за домкратом.
- Цим ми убезпечимо себе від травм, та й сам кузов авто від механічних пошкоджень.
- Все це на той випадок, якщо ваша машина раптом злетить з домкрата.
- Далі нам буде потрібно розвести гальмівні колодки в супорті і втиснути його поршень в циліндр.
- З цією метою вставляємо у вікно супорта потужну викрутку і її лезо поміщаємо між колодкою, розташованою всередині, і поршнем супорта.

- І далі поступово вдавлюємо поршень цього супорта всередину його циліндра.

- Виконуємо все це з тією метою, щоб після виконання заміни колодок цей супорт міг на них налізти.
- Якщо ж поршень не втиснути, то супорт просто не зможемо одягнути на нові колодки з тієї причини, що вони будуть товщі, ніж встановлені в даний момент.
- Після того, як викруткою вдалося дещо втиснути поршень, тією ж викруткою відокремлюємо внутрішню колодку від гальмівного диска і з її допомогою вже остаточно вдавлюємо поршень.

- Тепер за допомогою головки зриваємо болт направляючої супорта спочатку верхньої.

- Впоравшись з цим завданням, відкручуємо цей болт направляючої і виймаємо.

- Далі точно таку ж комбінацію виконуємо і з болтом нижньої направляючої супорта.
.

- А для того, щоб він нам не заважав у подальшій роботі, прибираємо поки цей супорт в сторону або можна підв'язати його на дріт.
- Після цього просто знімаємо колодки з диска.

- Тепер можна за допомогою щітки по металу почистити посадочні місця колодок від пилу і бруду.
- Далі беремо нові гальмівні колодки встановлюємо на місце тільки, що знятих.

- Потім одягаємо зверху назад супорт на колодки.

- Поставивши супорт на своє місце, вставляємо в його направляючі болти і закручуємо їх.

- При цьому дивимося, щоб супорт став точно на своє місце і не вийшло перекосу.
- Тепер знову беремо ключ і затягуємо обидва болта на направляючих супорта.

- І на цьому все, заміна колодок вважається виконаною.
- Слід зазначити, що гальмівні колодки зазвичай підлягають заміні, коли товщина фрикційної накладки на них стає 2мм.
- Як правило, це плановий вид ремонту, який найкраще виконувати, не чекаючи появи явних ознак несправностей.
- А нашу розповідь про самостійну заміну передніх гальмівних колодок Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено