• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт котушки запалювання Шевроле Авео Т250, помилка P0301, P0302, P0303, P0304

Практично всі знають, що бортова напруга будь-якого автомобіля дорівнює 12 Вольт.

Саме стільки в змозі "видати" автомобільний акумулятор.

Тому всі споживачі на автотранспортному засобі розраховані на роботу саме при такій напрузі.

Однак, ми також добре знаємо, що виникнення іскри між електродами кожної з свічки запалювання, від якої і можливо займання повітряно-паливної суміші, можливо тільки при наявності високої напруги.

Тому в будові автомашини Шевроле Авео Т250 передбачена котушка запалювання або модуль запалювання.

Встановлюється такий модуль і у всіх інших моделях автотранспортних засобів.

Незважаючи на те, що така котушка відрізняється формою і пристроєм в залежності від моделі авто, всі вони виконують одну і ту ж задачу.

По суті, будь-який модуль або котушка запалювання - це не що інше, як свого роду трансформатор, в якому, як і повинно бути, присутні дві обмотки і сердечник.

І цей трансформатор просто перетворює невисоку напругу 12В в високу напругу, що досягає 35 тис.вольт, яка по спеціальним високовольтним дротам подається на електроди котушок запалювання.

В результаті такого імпульсу високої напруги між цими електродами виникає іскра, від полум'я якої і загоряється робоча суміш двигуна.

Особливістю пристрою котушки запалювання автомобіля Chevrolet Aveo T250 є відсутність високовольтних дротів.

Це пов'язано з тим, що в даній машині встановлена сучасна система прямого запалювання з електронним управлінням.

Саме тому тут висока напруга з обмотки котушки запалювання подається прямо безпосередньо на свічку запалювання.

Для цього тут на кожній зі свічок є свій спеціальний наконечник, через який і подається напруга.

А сама котушка або модуль запалювання називається індивідуальною, тобто напруга в ній виробляється індивідуально для кожного циліндра двигуна окремо.

Крім того, ще однією особливістю даного виду котушки є можливість її ремонтувати.

В автомобілях цієї марки на більш ранніх моделях встановлювалися котушки запалювання, які не підлягали ремонту.

Однак, вартість цих пристроїв досить пристойна і досягає в окремих випадках 3 тис.гривень.

Тому нерідко сучасні модулі запалювання дешевше відремонтувати, ніж відразу йти і купувати новий.

Ремонтуємо самостійно котушку запалювання і усуваємо висвічувані помилки на Chevrolet Aveo T250

У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому виправити помилки, що видаються індикатором аварійного оповіщення, і відремонтувати котушку запалювання на Шевроле Авео Т250.

как можно самому исправить выдаваемые индикатором аварийного оповещения ошибки и отремонтировать катушку зажигания на Шевроле Авео Т250.

  • Так сталося, що на панелі приладів нашого авто загорівся індикатор аварійного оповіщення Check Engine.
  • Всі знають, що в цьому випадку потрібно робити діагностику або скористатися відповідним програмним забезпеченням, щоб розшифрувати це оповіщення і знайти проблему.
  • Що ми, власне кажучи, і зробили.
  • Виявилося, що в нашому авто виникла проблема під кодовою назвою P-301.
  • Поцікавившись в матеріалах всезнаючої мережі Інтернет, ми з'ясували, що під цим кодом ховається несправність в котушці або модулі запалювання.​

под этим кодом скрывается неисправность в катушке или модуле зажигания.

  • А ми знаємо, що на нашій машині встановлена індивідуальна котушка запалювання.
  • Це говорить про те, що запалювання з неї надходить на кожен циліндр двигуна окремо.
  • У зв'язку з цим при діагностиці виникаючих проблем в ній, кожна з них номеруется згідно номеру циліндра, в якому така несправність виникла.
  • Відповідно ці несправності або помилки кодуються під номерами P-301, P-302, 303 і 304.
  • Не важко здогадатися, що останньою цифрою в цих кодах є номер циліндра.
  • Тому, у нас в даний момент проблема з'явилася саме в першому циліндрі.
  • Іншими словами, в свічці запалювання першого циліндра стали з'являтися численні пропуски запалювання з вини саме модуля запалювання.
  • З того ж інтернету, а точніше його форумів власників авто, ми дізналися, що такий модуль, який встановлений на нашому авто не обов'язково відразу замінювати, а можна ще ремонтувати.
  • А так, як вартість цього вузла досить пристойна, то чому б не спробувати його спочатку відремонтувати.
  • У зв'язку з цим ми демонтували модуль запалювання з автомашини і зняли ущільнювальне гумове кільце з виведення першого циліндра.​

сняли уплотнительное резиновое кольцо с вывода первого цилиндра.

  • Такі кільця встановлені на кожному з чотирьох виводів модуля.
  • Далі з цього ж виводу знімаємо гумовий ковпачок.

с этого же вывода снимаем резиновый колпачок

  • Він сидить досить щільно, тому необхідно докласти деяке зусилля, щоб зняти його.
  • Під цим ковпачком є пружина, тому потрібно бути уважним, щоб не втратити її.​

Под этим колпачком имеется пружина, поэтому нужно быть внимательным, чтобы не потерять её

  • Тепер уважно оглядаємо стан самого виведення модуля запалювання Шевроле Авео.
  • І зверху на корпусі цього виведення виявляємо невелику борозну.

сверху на корпусе этого вывода обнаруживаем небольшую борозду

  • Вона майже непомітна, тому необхідно уважно оглядати все виведення.
  • Ось це і є слід від того, що саме в цьому місці і утворився пробій котушки.
  • Внаслідок цього в процесі утворення іскри на першому циліндрі відбулися порушення.
  • Як результат – перший циліндр почав троїти, а його робота просто стала непостійною через пропуски запалювання, що з'явилися.
  • Підтвердженням того, що саме в цьому місці відбувався пробій, є і характерний слід на гумовому ковпачку з внутрішньої його сторони.

Подтверждением того, что именно в этом месте происходил пробой, является и характерный след на резиновом колпачке

  • Усередині його проглядається смужка однакова за формою з тією борозенкою, що ми знайшли на корпусі виведення модуля.
  • Мало того, в момент зняття цього ковпачка був чітко чути запах підгорілої гуми.
  • Що також говорить про те, що на цьому виведенню не все було в порядку.
  • Далі, для того, щоб нам якось виправити ситуацію, що створилася, необхідно запастися деяким інструментом і не тільки.
  • Перш за все, нам буде потрібно свердло з діаметром 3 мм, шуруповерт, а також двокомпонентний епоксидний клей.
  • Приготувавши весь необхідний реманент, ми просвердлили в місці утворення пробою на корпусі виведення отвір.

просверлили в месте образования пробоя на корпусе вывода отверстие

  • Потім за допомогою звичайного гасу знежирити виготовлений отвір.​

с помощью обыкновенного керосина обезжирили изготовленное отверстие

  • Далі взяли придбаний клей, про який говорилося вище.​

взяли приобретённый клей, о котором говорилось выше

  • І за допомогою зазначеного клею, ретельно зашпаклювали виготовлений нами отвір.

тщательно зашпаклевали изготовленное нами отверстие

  • Можна було, звичайно, зробити отвір і поменше, але у нас просто не виявилося відповідного свердла під рукою.
  • Почекавши поки клей застигне і стане твердим, збираємо в зворотньому порядку модуль запалювання і встановлюємо його на двигун на своє місце.
  • Після цього все запрацювало нормально і Чек Engine згас на панелі приладів.
  • Одночасно з цим ми замінили і свічки запалювання.
  • До цього у нас були встановлені іридієві свічки з зазором 1,1 м.
  • Але, на форумах Інтернету ми вичитали, що до даного двигуна F14D4 і модулю запалювання найбільше підходять свічки запалювання з зазором 0,9 мм.
  • Тому ми замінили наявні свічки на вироби виробництва компанії Bosch з зазором 0,9 мм.
  • Після цього проїздили вже 5 тис. кілометрів і модель запалювання працює справно.
  • Індикатор "Чек Engine" більше не загоряється і до двигуна претензій ніяких не виникало.
  • Тому ми задоволені виконаною роботою і вважаємо, що в результаті заощадили чимало особистого часу і коштів.
  • На цьому і розповідь нашу про самостійний ремонт модуля запалювання Шевроле Авео Т250 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт котушки запалювання Шевроле Авео Т250, помилка P0301, P0302, P0303, P0304"

Відгуки: 0




.