Під час роботи двигун внутрішнього згоряння Джилі СК, рівно, як і будь-якого автомобіля, створює значну вібрацію, яка легко може передаватися на кузов, а також на інші пристрої і деталі, розташовані поруч з цим агрегатом.
В результаті їзда на такому транспортному засобі може перетворитися в одну суцільну тряску, що нагадує їзду на підводі по бездоріжжю.
Тому, щоб цього не допускати, і щоб їзда на авто приносила справжнє задоволення його силовий агрегат встановлюють на спеціальні подушки.
Вони перебирають на себе левову частку всіх поштовхів і коливань, в результаті чого, ті, що знаходяться в салоні практично і не чують роботу двигуна.
Сьогодні подушки двигуна - це прогумовані опори, що представляють собою дві металеві пластини з прогумованою прокладкою.
Останнім часом замість прогумованого матеріалу ставлять поліуретанові прокладки.
Кількість опор, їх форма і місце установки залежить від моделі автотранспортного транспорту, а точніше компонування його підкапотного простору.
В автомобілі Geely CK мотор встановлений, як і на більшості сучасних моделей, на трьох таких опорах, дві з яких розташовані спереду, а одна ззаду.
Передні дві опори двигуна мають однакову форму і однаковий спосіб кріплення.
А задня подушка має дещо іншу форму і кріпиться по-іншому, відповідно.
Така відмінність обумовлена тим, що ця опора призначена для підтримки двигуна автомобіля в місці з'єднання його з трансмісією.
Мало того, вона утримує не тільки силовий агрегат, але і одночасно КПП авто.
А це в свою чергу підвищує значення задньої подушки двигуна.
Зазвичай всі подушки розраховані на 100 тис.кілометрів пробігу, хоча ця цифра досить умовна, оскільки все залежить від інтенсивності використання автомашини, а також характеру дорожнього покриття по якому в більшості своїй вона експлуатується.
З плином часу ці опори просідають, гума розшаровується і про вихід їх з ладу чітко підказують власнику характерні ознаки.
Крім того, вихід з ладу подушок неминуче потягне за собою і виникнення несправностей в ряді інших пристроїв і механізмів.
Тому, вкрай важливо вчасно виявити перевищуючий норму знос задньої подушки і виконати її заміну.
Адже в іншому випадку може виникнути утруднення в перемиканні передач і ряд інших більш серйозних проблем.
Міняємо самостійно задню подушку двигуна і КПП Geely CK
У цій статті ми спробуємо розповісти про те, яким чином можна самому виконати заміну задньої подушки двигуна на Джилі СК.

- Одним з основних ознак того, що ця подушка вже вичерпала свій ресурс, була вібрація керма і навіть капота при запуску холодного двигуна.
- Мало того, під час руху в момент перемикання передач відчувалися удари, що по звуку нагадують прилипання диска.
- У зв'язку з цим доводилося кожен раз намагатися більш м'яко відпускати педаль зчеплення, а також регулювати обороти за допомогою педалі акселератора.
- Але, демонтаж задньої подушки двигуна значно ускладнювався тим, що через рульову рейку практично повністю обмежувався доступ до двох болтів кріплення її кронштейна.

- Крім того, відкрутити ці болти заважають і дві трубки від тієї ж рейки.
- Загалом, хочеш не хочеш, але нам довелося на самому початку відкрутити чотири болти кріплення рульової рейки, після чого ми змогли її зрушити трохи від кузова автомобіля.
- Тільки так нам вдалося отримати деякий доступ до зазначених двох болтів.
- Знявши цю опору, ми звернули увагу, що вона в цілому ще могла б якийсь час послужити.
- Але по її зовнішньому вигляду добре видно просідання гуми і навіть помітно, що одна частина цього виробу контактувала з іншою.
- Звідси і виникнення биття.

- А це говорить про те, що таку подушку вже потрібно міняти і ми це вчасно помітили або почули.
- Для заміни ми придбали нову подушку виробництва таїландської компанії PBI з кодом MB891564.
- Правда вона дещо відрізняється від штатної опори, оскільки призначена для установки на автомобіль Mitsubishi Lancer.
- Перш за все, різницю нової подушки видно за зовнішнім виглядом.

- Це добре видно, якщо розглянути уважно обидва ці вироби. Але, це не найголовніше.
- Одною з головних відмінностей є різниця у внутрішньому діаметрі.
- Справа в тому, що в подушці, встановленій на нашому Джилі СК цей отвір дорівнює 12мм і в нього вільно входить свердло відповідного діаметру.
- А ось в новій подушці діаметр цього отвору становить всього 10мм і свердло на 12 в нього цілком зрозуміло не входить.

- Саме тому нам довелося придбати свердло на 12мм, щоб просвердлити в новій подушці відповідний отвір.
- Якщо ж цього не зробити, то тоді болт з кронштейна подушки просто в неї не увійде.

- Ну і крім цього, в новій подушці довжина внутрішньої втулки, а точніше її виступаюча назовні частина, дещо коротша, ніж це в штатній опорі.

- Та й загальна довжина цієї втулки після нашого виміру виявилася в старій подушці на 10мм більше, ніж в новій.
- В результаті якщо таку подушку вставити в наш кронштейн, то між його боковинами залишається занадто багато вільного місця.

- І тому ця подушка просто буде гуляти по всій довжині болта.
- Була пропозиція спробувати стягнути бічні стінки кронштейна болтом, щоб зафіксувати в результаті подушку.
- Але, вона відпало практично відразу, оскільки доведеться занадто багато тягнути і стягувати болтом. А це вже не є добре.
- Тому було прийнято рішення в старій подушці викинути весь сайлентблок і звільнити в результаті її втулку внутрішню.
- А після цього болгаркою відрізати виступаючі кінці цієї втулки.

- Далі отримані фрагменти підставити до втулки нової подушки на болт кронштейна і затягнути добре болтом.
- Ніяких проблем в результаті з цим не повинно виникнути і вільний простір на болті таким чином ми повністю заповнимо.
- Що стосується запресовування нової подушки, то ми вважаємо, що з цим ніяких проблем також не повинно бути.
- Справа в тому, що поверхня самої подушки виконана з деякими ухилами на кінцях, тобто на конус.

- Тому це багато в чому полегшить саму процедуру запресовування.
- Це на той випадок, якщо ви виконуєте такий ремонт у себе в гаражі і у вас немає там ні преса, ні будь-яких наставок спеціальних для цих цілей.
- Ми ж виконуємо ремонт тільки своїми силами.
- Тому затиснули стару подушку в лещата і за допомогою ножівки по металу потихеньку підпилюємо сам сайлентблок її, щоб звільнити його повністю.

- При цьому потрібно бути уважним, щоб не перепиляти зовсім корпус подушки.
- Трохи допомогли довершити нашу задумку і за допомогою зубила, затиснувши опору іншою стороною в лещатах.
- Після того, як зробили два пропила, просто зняли корпус опори двигуна Джилі СК з її сайлентблока.

- А сам сайлентблок при цьому залишився в лещатах.
- Тепер, трохи повозившись, ми дістали нарешті внутрішню втулку старої подушки.

- Залишається далі тільки відрізати по 5мм з кожного її кінця.
- Сам сайлентблок або нову подушку ми запресували в результаті без особливих проблем в її кронштейн.
- Після цього знову затиснули в лещатах і просвердлили у внутрішній втулці отвір на 12 мм.

- Далі можна встановлювати її назад.
- Зняту внутрішню втулку зі старої опори ми обточили на наждачному колі, щоб прибрати з її поверхні всю гуму, що залишилася.

- Далі ще раз заміряємо точно довжину внутрішньої втулки нової опори, яка становить практично 56 мм.

- А довжина втулки старої подушки становить 66 мм.

- Тобто, як ми і говорили вище, різниця становить 10 мм.
- А це означає, що нам буде потрібно відпиляти два фрагменти від старої втулки довжиною по 5мм кожен.
- Що в результаті ми і зробили, після чого, як і передбачалося, одягли вирізані фрагменти на болт кронштейна і в такому стані все зафіксували.

- Тепер, коли подушка двигуна у нас повністю зібрана, залишається тільки встановити її назад на автомобіль.
- Як ми вже говорили раніше, доступ до двох болтів кріплення кронштейна задньої подушки двигуна на цій машині серйозно ускладнює трубка від рульової рейки.

- Тому закрутити ці болти і не скільки закрутити, як потрапити ними в отвір і наживити надзвичайно важко.
- Проаналізувавши ситуацію, ми придумали, яким чином можна полегшити нашу долю.
- Для цього під капелюшок болта накрутили шматок мідного дроту.

- В результаті отримали можливість однією рукою наставити болт в район отвору і утримувати його за дріт.
- Іншою же рукою придавлювати болт і таким чином намацувати отвір. Як тільки це вдасться зробити, можна відразу болт наживляти.
- Потім дріт знімаємо і вже ключем затягуємо обидва болта.
- Дріт при цьому буде у нас звисати за рульовою рейкою, де можна за нього утримувати наш болт.
- Всю цю конструкцію добре можна розглянути знизу нашого Джилі СК.

- Головне при цьому взяти дріт не дуже м'який, щоб можна було з його допомогою утримувати болт на вазі.
- Ось таким нехитрим способом ми і закрутили обидва болта.
- На це все у нас пішло значно менше часу, завдяки придуманому нововведенню, а також сил і нервів.
- І в результаті ми встановили нову опору ззаду двигуна, замінивши стару.
- Тому наша розповідь про самостійну заміну задньої подушки двигуна і КПП на Джилі СК на цьому закінчено.