• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задньої подушки двигуна Джилі СК, заміна подушки КПП

Під час роботи двигун внутрішнього згоряння Джилі СК, рівно, як і будь-якого автомобіля, створює значну вібрацію, яка легко може передаватися на кузов, а також на інші пристрої і деталі, розташовані поруч з цим агрегатом.

В результаті їзда на такому транспортному засобі може перетворитися в одну суцільну тряску, що нагадує їзду на підводі по бездоріжжю.

Тому, щоб цього не допускати, і щоб їзда на авто приносила справжнє задоволення його силовий агрегат встановлюють на спеціальні подушки.

Вони перебирають на себе левову частку всіх поштовхів і коливань, в результаті чого, ті, що знаходяться в салоні практично і не чують роботу двигуна.

Сьогодні подушки двигуна - це прогумовані опори, що представляють собою дві металеві пластини з прогумованою прокладкою.

Останнім часом замість прогумованого матеріалу ставлять поліуретанові прокладки.

Кількість опор, їх форма і місце установки залежить від моделі автотранспортного транспорту, а точніше компонування його підкапотного простору.

В автомобілі Geely CK мотор встановлений, як і на більшості сучасних моделей, на трьох таких опорах, дві з яких розташовані спереду, а одна ззаду.

Передні дві опори двигуна мають однакову форму і однаковий спосіб кріплення.

А задня подушка має дещо іншу форму і кріпиться по-іншому, відповідно.

Така відмінність обумовлена тим, що ця опора призначена для підтримки двигуна автомобіля в місці з'єднання його з трансмісією.

Мало того, вона утримує не тільки силовий агрегат, але і одночасно КПП авто.

А це в свою чергу підвищує значення задньої подушки двигуна.

Зазвичай всі подушки розраховані на 100 тис.кілометрів пробігу, хоча ця цифра досить умовна, оскільки все залежить від інтенсивності використання автомашини, а також характеру дорожнього покриття по якому в більшості своїй вона експлуатується.

З плином часу ці опори просідають, гума розшаровується і про вихід їх з ладу чітко підказують власнику характерні ознаки.

Крім того, вихід з ладу подушок неминуче потягне за собою і виникнення несправностей в ряді інших пристроїв і механізмів.

Тому, вкрай важливо вчасно виявити перевищуючий норму знос задньої подушки і виконати її заміну.

Адже в іншому випадку може виникнути утруднення в перемиканні передач і ряд інших більш серйозних проблем.

Міняємо самостійно задню подушку двигуна і КПП Geely CK

У цій статті ми спробуємо розповісти про те, яким чином можна самому виконати заміну задньої подушки двигуна на Джилі СК.

каким образом можно самому выполнить замену задней подушки двигателя на Джили СК.

  • Одним з основних ознак того, що ця подушка вже вичерпала свій ресурс, була вібрація керма і навіть капота при запуску холодного двигуна.
  • Мало того, під час руху в момент перемикання передач відчувалися удари, що по звуку нагадують прилипання диска.
  • У зв'язку з цим доводилося кожен раз намагатися більш м'яко відпускати педаль зчеплення, а також регулювати обороти за допомогою педалі акселератора.
  • Але, демонтаж задньої подушки двигуна значно ускладнювався тим, що через рульову рейку практично повністю обмежувався доступ до двох болтів кріплення її кронштейна.

демонтаж задней подушки двигателя значительно усложнялся тем, что из-за рулевой рейки практически полностью ограничивался доступ к двум болтам крепления её

  • Крім того, відкрутити ці болти заважають і дві трубки від тієї ж рейки.
  • Загалом, хочеш не хочеш, але нам довелося на самому початку відкрутити чотири болти кріплення рульової рейки, після чого ми змогли її зрушити трохи від кузова автомобіля.
  • Тільки так нам вдалося отримати деякий доступ до зазначених двох болтів.
  • Знявши цю опору, ми звернули увагу, що вона в цілому ще могла б якийсь час послужити.
  • Але по її зовнішньому вигляду добре видно просідання гуми і навіть помітно, що одна частина цього виробу контактувала з іншою.
  • Звідси і виникнення биття.

заметно, что одна часть этого изделия контактировала с другой

  • А це говорить про те, що таку подушку вже потрібно міняти і ми це вчасно помітили або почули.
  • Для заміни ми придбали нову подушку виробництва таїландської компанії PBI з кодом MB891564.

приобрели новую подушку производства таиландской компании PBI с кодом MB891564

  • Правда вона дещо відрізняється від штатної опори, оскільки призначена для установки на автомобіль Mitsubishi Lancer.
  • Перш за все, різницю нової подушки видно за зовнішнім виглядом.

разница новой подушки видна по внешнему виду

  • Це добре видно, якщо розглянути уважно обидва ці вироби. Але, це не найголовніше.
  • Одною з головних відмінностей є різниця у внутрішньому діаметрі.
  • Справа в тому, що в подушці, встановленій на нашому Джилі СК цей отвір дорівнює 12мм і в нього вільно входить свердло відповідного діаметру.
  • А ось в новій подушці діаметр цього отвору становить всього 10мм і свердло на 12 в нього цілком зрозуміло не входить.

в новой подушке диаметр этого отверстия составляет всего 10мм и сверло на 12 в него вполне понятно не входит

  • Саме тому нам довелося придбати свердло на 12мм, щоб просвердлити в новій подушці відповідний отвір.
  • Якщо ж цього не зробити, то тоді болт з кронштейна подушки просто в неї не увійде.​

болт с кронштейна подушки просто в неё не войдёт

  • Ну і крім цього, в новій подушці довжина внутрішньої втулки, а точніше її виступаюча назовні частина, дещо коротша, ніж це в штатній опорі.

 в новой подушке длина внутренней втулки, а точнее её выступающая наружу часть, несколько короче

  • Та й загальна довжина цієї втулки після нашого виміру виявилася в старій подушці на 10мм більше, ніж в новій.
  • В результаті якщо таку подушку вставити в наш кронштейн, то між його боковинами залишається занадто багато вільного місця.​

между его боковинами остаётся слишком много свободного места

  • І тому ця подушка просто буде гуляти по всій довжині болта.
  • Була пропозиція спробувати стягнути бічні стінки кронштейна болтом, щоб зафіксувати в результаті подушку.
  • Але, вона відпало практично відразу, оскільки доведеться занадто багато тягнути і стягувати болтом. А це вже не є добре.
  • Тому було прийнято рішення в старій подушці викинути весь сайлентблок і звільнити в результаті її втулку внутрішню.
  • А після цього болгаркою відрізати виступаючі кінці цієї втулки.

отрезать выступающие концы этой втулки

  • Далі отримані фрагменти підставити до втулки нової подушки на болт кронштейна і затягнути добре болтом.
  • Ніяких проблем в результаті з цим не повинно виникнути і вільний простір на болті таким чином ми повністю заповнимо.
  • Що стосується запресовування нової подушки, то ми вважаємо, що з цим ніяких проблем також не повинно бути.
  • Справа в тому, що поверхня самої подушки виконана з деякими ухилами на кінцях, тобто на конус.​

поверхность самой подушки выполнена с некоторыми уклонами на концах

  • Тому це багато в чому полегшить саму процедуру запресовування.
  • Це на той випадок, якщо ви виконуєте такий ремонт у себе в гаражі і у вас немає там ні преса, ні будь-яких наставок спеціальних для цих цілей.
  • Ми ж виконуємо ремонт тільки своїми силами.
  • Тому затиснули стару подушку в лещата і за допомогою ножівки по металу потихеньку підпилюємо сам сайлентблок її, щоб звільнити його повністю.​

зажали старую подушку в тиски и с помощью ножовки по металлу потихоньку подпиливаем сам сайлентблок

  • При цьому потрібно бути уважним, щоб не перепиляти зовсім корпус подушки.
  • Трохи допомогли довершити нашу задумку і за допомогою зубила, затиснувши опору іншою стороною в лещатах.
  • Після того, як зробили два пропила, просто зняли корпус опори двигуна Джилі СК з її сайлентблока.​

сняли корпус опоры двигателя Джили СК с её сайлентблока

  • А сам сайлентблок при цьому залишився в лещатах.
  • Тепер, трохи повозившись, ми дістали нарешті внутрішню втулку старої подушки.

достали наконец внутреннюю втулку старой подушки

  • Залишається далі тільки відрізати по 5мм з кожного її кінця.
  • Сам сайлентблок або нову подушку ми запресували в результаті без особливих проблем в її кронштейн.
  • Після цього знову затиснули в лещатах і просвердлили у внутрішній втулці отвір на 12 мм.

просверлили во внутренней втулке отверстие на 12 мм

  • Далі можна встановлювати її назад.
  • Зняту внутрішню втулку зі старої опори ми обточили на наждачному колі, щоб прибрати з її поверхні всю гуму, що залишилася.​

внутреннюю втулку со старой опоры мы обточили на наждачном круге

  • Далі ще раз заміряємо точно довжину внутрішньої втулки нової опори, яка становить практично 56 мм.​

ещё раз замеряем точно длину внутренней втулки новой опоры

  • А довжина втулки старої подушки становить 66 мм.

длина втулки старой подушки составляет 66 мм.

  • Тобто, як ми і говорили вище, різниця становить 10 мм.
  • А це означає, що нам буде потрібно відпиляти два фрагменти від старої втулки довжиною по 5мм кожен.
  • Що в результаті ми і зробили, після чого, як і передбачалося, одягли вирізані фрагменти на болт кронштейна і в такому стані все зафіксували.​

 одели вырезанные фрагменты на болт кронштейна и в таком состоянии всё зафиксировали.

  • Тепер, коли подушка двигуна у нас повністю зібрана, залишається тільки встановити її назад на автомобіль.
  • Як ми вже говорили раніше, доступ до двох болтів кріплення кронштейна задньої подушки двигуна на цій машині серйозно ускладнює трубка від рульової рейки.​

доступ к двум болтам крепления кронштейна задней подушки двигателя на этой машине серьёзно затрудняет трубка от рулевой рейки

  • Тому закрутити ці болти і не скільки закрутити, як потрапити ними в отвір і наживити надзвичайно важко.
  • Проаналізувавши ситуацію, ми придумали, яким чином можна полегшити нашу долю.
  • Для цього під капелюшок болта накрутили шматок мідного дроту.

 под шляпку болта накрутили кусок медной проволоки

  • В результаті отримали можливість однією рукою наставити болт в район отвору і утримувати його за дріт.
  • Іншою же рукою придавлювати болт і таким чином намацувати отвір. Як тільки це вдасться зробити, можна відразу болт наживляти.
  • Потім дріт знімаємо і вже ключем затягуємо обидва болта.
  • Дріт при цьому буде у нас звисати за рульовою рейкою, де можна за нього утримувати наш болт.
  • Всю цю конструкцію добре можна розглянути знизу нашого Джилі СК.

Всю эту конструкцию хорошо можно рассмотреть снизу

  • Головне при цьому взяти дріт не дуже м'який, щоб можна було з його допомогою утримувати болт на вазі.
  • Ось таким нехитрим способом ми і закрутили обидва болта.
  • На це все у нас пішло значно менше часу, завдяки придуманому нововведенню, а також сил і нервів.
  • І в результаті ми встановили нову опору ззаду двигуна, замінивши стару.
  • Тому наша розповідь про самостійну заміну задньої подушки двигуна і КПП на Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задньої подушки двигуна Джилі СК, заміна подушки КПП"

Відгуки: 0




.