• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна передньої, задньої подушки двигуна Чері Тіго з двигуном 2.0, 2.4

Автомобіль з ознаками SUV або позашляховика, а тим більше з двигуном об'ємом 2,0 або 2,4 л повинен мати і відповідне кріплення свого силового агрегату.

Саме таким автомобілем і є кросовер Чері Тіго китайських виробників.

Під надійним кріпленням двигуна мається на увазі установка його на спеціальні подушки, що пом'якшують або поглинають удари і поштовхи під час роботи.

Як відомо, під час роботи, а особливо при запуску і виключенні, двигун автомобіля створює сильну вібрацію і навіть удари, які передаються на його кузов.

Тому, якщо ми хочемо домогтися максимального комфорту при пересуванні в такому транспортному засобі, то необхідно якимось чином виключити передачу вібрації від його мотора на кузов.

Саме це завдання і покликані вирішити спеціальні опори, на які встановлюються всі автомобільні двигуни – подушки двигуна.

Як правило, силовий вузол авто встановлюється на три подібні опори, дві з яких ставлять спереду, а третю ззаду.

У зв'язку з тим, що задня подушка двигуна часто є одночасно і подушкою трансмісії авто, вона відрізняється формою і способом кріплення від двох передніх.

Останні найчастіше мають однакову форму і спосіб кріплення.

Хоча, такий стан не завжди однаковий і може відрізнятися в залежності від моделі автотранспортного засобу, а також встановленого в ній силового агрегату.

У будь-якому випадку, від стану подушок двигуна залежить комфорт пересування на авто, а також дуже часто і чіткість перемикання передач.

Мало того, опори, що вийшли з ладу, згубно впливають на стан всіх інших вузлів і механізмів, розташованих в підкапотному просторі.

Тому необхідно постійно приділяти увагу таким, здавалося б, другорядним деталям і при появі перших же ознак виходу їх з ладу, виконувати заміну.

Міняємо самостійно передню і задню подушки двигуна 2,0 і 2,4 Chery Tiggo

У цій статті ми пропонуємо ознайомитися з порядком самостійної заміни передньої і задньої подушок двигуна об'ємом 2,0 або 2,4 л Чері Тіго.

ознакомиться с порядком самостоятельной замены передней и задней подушек двигателя объёмом 2,0 или 2,4 л Чери Тиго.

  • Перш за все приступаємо до демонтажу переднього пластикового захисту двигуна.
  • Він прикріплений до зварної поздовжньої балки, тому нам буде потрібно відкрутити два болта на 13, якими кріпиться цей захист.

потребуется открутить два болта на 13, которыми крепится эта защита

  • Зробити це нам необхідно буде тому, що в подальшому потрібно буде зняти і саму поздовжню балку.
  • Якщо її не відкручувати, то ми просто не зможемо витягнути задню опору двигуна потім.
  • Викрутивши болти, кожен з них відразу скроплюємо аерозольною рідиною WD-40.

Выкрутив болты, каждый из них сразу сбрызгиваем аэрозольной жидкостью

  • Робиться це для того, щоб поки ви виконуєте ремонт, різьблення на кожному з цих болтів відкисне, і ви потім просто витрите і отримаєте чисті болти.
  • Залишиться тільки змастити їх і встановити на свої місця.
  • Все це дасть можливість в майбутньому при виконанні наступного ремонту легко викрутити всі ці болти.
  • Також нам буде потрібно викрутити ще й два болтика спереду захисту двигуна.

 выкрутить ещё и два болтика спереди защиты двигателя

  • У тому випадку, якщо до 200 тис.кілометрів пробігу ці болтики вам жодного разу не довелося відкручувати, то в цей раз велика ймовірність того, що вони просто обламаються.
  • Тому вам доведеться потім їх висвердлювати і ставити нові, попередньо нарізавши нову різьбу.
  • В іншому ж випадку вони цілком нормально відкручуються.
  • Викрутивши ці болтики, також необхідно скропити їх аерозолем W​D-40

эти болтики, также необходимо сбрызнуть их аэрозолью

  • Не зайвим буде обробити цією рідиною і різьблення в отворах викручених болтів.​

обработать этой жидкостью и резьбу в отверстиях выкрученных болтов

  • А захист двигуна, що звільнився, тепер можемо відгинати, звільняючи простір для подальших робіт.

защиту двигателя теперь можем отгибать

  • Зокрема, ми можемо тепер викрутити два болта, за допомогою яких балка кріпиться до переднього телевізора.​

 можем теперь выкрутить два болта

  • Тут обидва болти на 16.
  • І після цього, знявши балку, ми зможемо витягнути і відкручену задню подушку.

сняв балку, мы сможем вытащить и открученную заднюю подушку

  • Ці два болта на балці необхідно тільки зірвати для початку, а потім буде потрібно відкрутити два болта на 13, що є в отворах цієї балки.​

открутить два болта на 13, что в отверстиях этой балки.

  • Справа в тому, що цими двома болтами до корпусу балки прикручена передня опора двигуна.
  • Тому варто спочатку викрутити два болта кріплення опори, а потім вже знімати саму балку.
  • Два болта кріплення передньої подушки двигуна вдалося відкрутити насилу, але зате вони виявилися чистими і без слідів іржі.​

Два болта крепления передней подушки двигателя удалось открутить

  • Це може бути тільки в тому, випадку, якщо перед закручуванням ці болти обробили фіксатором різьблення.
  • Так, як ми відкрутили вже знизу два болта, що утримують передню опору двигуна на балці, то тепер нам буде потрібно лише відкрутити вгорі болт кріплення цієї опори в кронштейні силового агрегату.​

открутить вверху болт крепления этой опоры в кронштейне

  • При цьому гайка на болті, що треба відкрутити, на 15, а головка самого болта на 13.​

гайка на этом болте на 15, а головка самого болта на 13

  • Викрутивши цей болт, виймаємо стару подушку і вставляємо туди нову. Після чого в зворотньому порядку потім прикрутимо її на своє місце.
  • Далі переходимо до задньої частини балки.
  • Тут нам буде потрібно зняти і замінити задню подушку мотора.
  • Утримується вона на двох болтах і шпильці. Їх видно в задній частині балки.​

Удерживается она на двух болтах и шпильке

  • Болти на 15 тут і гайка на шпильці також на 15. Тому викручуємо ці болти і гайку.​

выкручиваем эти болты и гайку

  • При цьому потрібно мати на увазі, що тут два болта стоять різної довжини.​

здесь два болта стоят разной длины

  • Той, що коротше встановлюється з боку водія, а той, що длінніше закручуємо з боку пасажира.
  • Далі нам буде потрібно ще викрутити болт кріплення задньої опори в кронштейні двигуна.

выкрутить болт крепления задней опоры в кронштейне двигателя

  • Тут також потрібно знати, що головка цього болта на 15, а гайка на ньому на 18.
  • У цьому місці присутнє рішення конструкторів, яке нам, та й багатьом водіям, як нам здається, зрозуміти складно.
  • Справа в тому, що в кронштейн задньої подушки двигуна гайка на болт накручується зліва від рами, в той час, як головка болта розташована праворуч.​

 в кронштейне задней подушки двигателя гайка на болт накручивается слева от рамы

  • Набагато зручніше було б відкручувати гайку з правого боку, тобто встановити болт навпаки.
  • Чому конструктори вирішили саме так встановити поясненням може бути лише те, що зліва на право болт буде дещо важкувато вставити в кронштейн.
  • Для того ж, щоб витягнути болт з кронштейна, після того, як ми відкрутили гайку, необхідно використовувати лом або хороше монтування.
  • Після цього лом впираємо в підрамник і трохи піднімаємо двигун, а в цей же момент витягуємо болт.

 лом упираем в подрамник и немного приподнимаем двигатель и в этот момент вытаскиваем болт

  • І тепер повертаємося до питання, чому нам буде потрібно зняти балку Чері Тігго.
  • Справа в тому, що, відкрутивши задню опору ми просто не зможемо її витягнути.
  • Зробити це нам заважає шпилька, наявна знизу на корпусі цієї опори.

мешает шпилька, имеющаяся снизу на корпусе этой опоры

  • А вийняти її заважає саме балка в даному випадку.
  • Тому нам доведеться викрутити повністю два болта спереду на балці і вийняти її.​

 выкрутить полностью два болта спереди на балке и вынуть её

  • Тільки після цього вийде зняти стару задню подушку двигуна і встановити замість неї нову.
  • У зв'язку з цим повертаємося до передньої частини автомобіля і викручуємо повністю болти, що утримують балку на телевізорі, які ми на початку тільки зірвали.​

выкручиваем полностью болты, удерживающие балку на телевизоре

  • Після того, як болти викрутили, балка падає вниз, що тепер дає нам можливість витягнути задню опору.
  • Виймаємо цю опору, витягнувши її штир або шпильку з отвору балки.​
  • А після цього можемо витягувати і саму балку з-під автомашини.​

можем вытаскивать и саму балку из-под автомашины

  • При огляді задньої опори, бачимо, що гума її вже має надрив.​

При осмотре задней опоры, видим, что резина её уже имеет надрыв

  • Тому, це ще раз свідчить про те, що ми правильно зробили, що почали міняти опори двигуна.
  • Пройшла ця опора вже цілих 217 тис.кілометрів.
  • Тут же потрібно відразу відзначити, що другу передню опору двигуна можна зняти вже без демонтажу балки.
  • Це добре видно тепер, коли немає балки.​

вторую переднюю опору двигателя можно снять уже без демонтажа балки

  • Эту опору можно открутить, а вынуть её через верх и никакую балку снимать не придётся.
  • Ну и на этом наш рассказ о самостоятельной замене передней и задней подушки двигателя на Чери Тиго окончен.
  • Цю опору можна відкрутити, а вийняти її через верх і ніяку балку знімати не доведеться.
  • Ну і на цьому нашу розповідь про самостійну заміну передньої і задньої подушки двигуна на Чері Тігго закінчено.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передньої, задньої подушки двигуна Чері Тіго з двигуном 2.0, 2.4"

Відгуки: 0




.