• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна КПП Джилі СК, як зняти коробку передач

Одним з головних вузлів трансмісії будь-якого автомобіля є коробка перемикання передач.

Це підтверджується тим, що тип трансмісії кожного автотранспортного засобу визначається в залежності від типу його КПП

Так автомобіль китайських виробників Джилі СК комплектується п'ятиступінчастою коробкою передач механічного типу.

Це найбільш поширений вид таких пристроїв.

У зв'язку з цим і трансмісія даного авто є ступінчастою, виконаною за схемою передніх приводів різної довжини.

Сам вузол КПП дозволяє змінювати швидкість руху автомобіля, а значить і крутний момент валів його двигуна, а також роз'єднувати всю трансмісію з силовим агрегатом на тривалий час.

Крім того, важливим є і можливість за допомогою коробки перемикання передач змінювати напрямок руху автотранспортного засобу.

Механічна коробка перемикання передач являє собою багатоступінчастий редуктор циліндричної форми.

А це означає, що в корпусі МКПП встановлено ряд шестерень різного розміру, які забезпечують ручне перемикання роботи двигуна на різні режими, ступені або передачі.

У зв'язку з цим, з плином часу в цих шестернях може змінюватися форма зубів або просто випадання їх, в слідстві чого такі шестерні приходять в непридатність.

Крім того, можуть виникати і інші різні несправності.

А для того, щоб усунути виниклі несправності або замінити шестерні, що вийшли з ладу, необхідно зняти таку КПП з автомобіля і розібрати її.

Сама по собі процедура демонтажу КПП з автомобіля досить трудомістка, але їхати для цього в спеціалізований автоцентр не обов'язково.

Зняти коробку перемикання передач цілком можна і самостійно в своєму гаражі.

Звичайно, виконувати це найкраще з помічником і при наявності відповідного інструменту.

Знімаємо самостійно КПП і розбираємо передню підвіску Geely CK

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно розібрати передню підвіску для того, щоб зняти КПП на Джилі СК.

каким образом можно самостоятельно разобрать переднюю подвеску для того, чтобы снять КПП на Джили СК.

  • Як і будь-яка серйозна робота, процедура демонтажу МКПП починається з відповідної підготовки.
  • Для того, щоб ми могли зняти колесо, розібрати підвіску і зняти коробку, нам необхідно підняти трохи передню частину автомобіля.
  • А тому піднімаємо передок авто за допомогою домкрата і підставляємо під кузов надійні підставки.​

подставляем под кузов основательные подставки

  • Так як в даному випадку питання стосується власної безпеки, щоб автомобіль несподівано не впав і не заподіяв травми, не варто в цьому питанні економити.
  • Потрібно підібрати хороші і такі, що міцно стоять опори, на яких жорстко закріпити автомобіль.
  • Після цього знімаємо переднє праве колесо і відкручуємо його ступичну гайку.

 снимаем переднее правое колесо и откручиваем его ступичную гайку

  • І тут настає той самий момент, коли потрібен буде помічник.
  • Він повинен буде в салоні авто вичавити педаль гальма, щоб таким чином запобігти провертанню гальмівного барабана під час відвертання гайки.
  • Перед цим, правда, потрібно витягнути шплінт на валу приводу, щоб можна було відкручувати ступичну гайку.
  • Відкрутивши і знявши в результаті ступичну гайку, не забудьте слідом за нею зняти і шайбу з приводу.
  • А після цього приступаємо до демонтажу супорта. Для цього необхідно відкрутити два болта на 14, що його утримують.

 необходимо открутить два болта на 14

  • Тепер нам буде потрібно зняти супорт, що звільнився, але зробити це ми поки не можемо з тієї причини, що він знаходиться в затиснутому гальмівними колодками стані.
  • Тому, щоб його зняти, необхідно втиснути поршень в циліндр.
  • А щоб це зробити ми скористаємося звичайною будівельної струбциною.
  • Встановлюємо струбцину таким чином, щоб її гвинт тиснув саме на поршень супорта і поступово закручуємо.

Устанавливаем струбцину таким образом, чтобы её винт давил именно на поршень суппорта

  • Закручуємо до тих пір, поки поршень повністю не увійде в циліндр і звільнить нам супорт від гальмівного барабана.​

Закручиваем до тех пор, пока поршень полностью не войдёт в цилиндр

  • Після цього ми можемо легко зняти супорт з барабана.
  • А щоб він нам не заважав і не впав при цьому, а також не пошкодився, підв'язуємо цей супорт до балки стабілізатора.​

 подвязываем этот суппорт к балке стабилизатора

  • Далі виймаємо шплінт і відкручуємо гайку на 17 рульового наконечника.​

вынимаем шплинт и откручиваем гайку на 17 рулевого наконечника

  • Під час виконання подібного роду видів ремонту необхідно пам'ятати, що завжди попередньо потрібно за допомогою щітки по металу почистити всі з'єднання, які будуть відкручуватися.
  • Крім цього, необхідно ці ж з'єднання скропити аерозолем WD-40.
  • Поки до такого з'єднання дійде черга, воно вже гарненько відкисне і в результаті відкрутити таку гайку або болт буде значно легше.
  • Точно так сталося і у нас в даному випадку при відкручуванні гайки рульового наконечника Джилі СК.
  • Після того, як відкрутимо гайку на рульовому наконечнику, буде потрібно його вибити або випресувати його з вушка поворотного кулака.
  • Тому, для того, щоб випресувати наконечник, викручуємо гайку на ньому до тих пір, поки вона не стане врівень з торцем болта.

чтобы выпрессовать наконечник, выкручиваем гайку на нём до тех пор, пока она не станет заподлицо с торцом болта.

  • Потім ми під цю гайку ставимо домкрат і через дерев'яну підкладку підпираємо домкратом сам наконечник.​

через деревянную подкладку подпираем домкратом сам наконечник

  • В результаті у нас виходить тепер, що домкрат тисне знизу на рульовий наконечник, а пружина амортизаторної стійки тисне зверху на ступицю з поворотним кулаком.
  • Тому, щоб рульовий наконечник вискочив з конусоподібного вушка поворотного кулака, нам необхідно допомогти пружині і 2-3 рази вдарити по кулаку молотком.

необходимо помочь пружине и 2-3 раза ударить по кулаку молотком.

  • Що ми в результаті і зробили.
  • У підсумку, як і передбачалося, рульовий наконечник вийшов благополучно з вушка поворотного кулака.​

рулевой наконечник вышел благополучно из проушины поворотного кулака

  • Тепер залишається лише прибрати домкрат і витягнути вільно наконечник з кулака.
  • Після того, як ми витягли рульовий наконечник з поворотного кулака, одягаємо назад на нього гайку, наживляємо її і вставляємо шплінт.

одеваем обратно на него гайку, наживляем её и вставляем шплинт.

  • Робиться це для того, щоб в процесі ремонту нічого не втратити.
  • Потім необхідно відкрутити верхнє кріплення стійки стабілізатора.​

открутить верхнее крепление стойки стабилизатора

  • Тут з одного боку є гайка на 17, яку необхідно відкрутити.
  • Ну, а щоб болт не прокручувався при цьому, необхідно притримувати його за межі ключем на 16.
  • Після того, як відкрутили гайку, нам буде потрібно від'єднати стійку стабілізатора вгорі, вийнявши при цьому її болт з вушка на стійці амортизатора.
  • Але, як правило, болт там прикипає і витягнути його буває дуже складно.
  • Зазвичай, для того, щоб це зробити необхідно монтуванням або домкратом підняти трохи стабілізатор і лише тоді можна буде витягнути болт його стійки.​

 монтировкой либо домкратом приподнять немного стабилизатор

  • Але, в даному випадку нам, напевно, пощастило, оскільки нічого піднімати нам не довелося, а стійку стабілізатора вдалося легко від'єднати, витягнувши болт з вушка.​

стойку стабилизатора удалось легко отсоединить

  • Далі ми знімаємо провід датчика АБС зі стійки амортизатора.
  • Для цього достатньо натиснути на засувку і просто потягнути провід вгору.​

 нажать на защёлку и просто потянуть провод вверх

  • Також від'єднуємо цей кабель трохи вище на стійці амортизатора, де він утримується за допомогою гумки в спеціальному півкільці.​

 отсоединяем это кабель несколько выше на стойке амортизатора

  • Ну і тепер можемо відкручувати два болта кріплення стійки амортизатора до ступиці колеса Джилі СК.

можем откручивать два болта крепления стойки амортизатора к ступице колеса

  • Тут обидві гайки на 18, а капелюшки болтів на 15.
  • При цьому потрібно мати на увазі, що при зворотному складанні підвіски, болти кріплення стійки амортизаторів до ступиці також необхідно встановлювати капелюшками вперед.
  • Таким чином ви уникнете потрапляння величезної кількості бруду, що буде вилітати з-під колеса на різьбову частину болта, тобто на саму гайку.
  • І при наступному розбиранні вам набагато легше буде розкрутити це з'єднання.
  • Для того, щоб не вивалився при витягуванні болтів кріплення стійки амортизатора до ступиці Шрус, необхідно з боку ступичної гайки заштовхати привід назад всередину.

со стороны ступичной гайки затолкать привод обратно внутрь.

  • І після того, як болти витягли, ступиця у нас разом з поворотним кулаком відвалилася вниз.

ступица у нас вместе с поворотным кулаком отвалилась вниз

  • Тепер є можливість міняти шарові опори та інші деталі при необхідності.
  • А розбирання правого боку передньої підвіски автомобіля на цьому можна вважати закінченою.
  • Далі знаходимо внизу коробки перемикання передач зливну пробку, розміром під ключ на 24 і відкручуємо її для того, щоб злити з коробки масло.

 находим внизу коробки переключения передач сливную пробку

  • Її також для того, щоб легше було відкрутити, необхідно попередньо очистити добре щіткою по металу.
  • Після того, як злили повністю масло з коробки, можемо діставати Шруси.
  • Для цього піддіваємо шарнір злегка монтуванням і робимо різкий ривок.

поддеваем шарнир слегка монтировкой и делаем резкий рывок

  • І після цього Шрус вже легко можна витягнути з коробки.
  • Закінчивши зі Шрусами, піднімаємося знову наверх.
  • Тут нам належить зняти акумуляторну батарею, від'єднати котушку запалювання і всі дроти, які є поруч з нею, а також внизу під котушкою відкрутити масу.​

 снять аккумуляторную батарею, отсоединить катушку зажигания и все провода, которые есть рядом с ней, а также внизу под катушкой открутить массу.

  • Наступним моментом цього ремонту буде демонтаж куліси коробки.

Следующим моментом этого ремонта будет демонтаж кулисы коробки

  • Потім нам буде потрібно також зняти робочий циліндр зчеплення Джилі СК.​

также снять рабочий цилиндр сцепления

  • Крім того, від'єднуємо шланг зчеплення і ще й провід.​

отсоединяем шланг сцепления ещё и провод

  • Крім цього, також нам буде потрібно зняти пружини, щоб можна було вийняти куліси з самої КПП.

снять пружины, чтобы можно было вынуть кулисы

  • Після цього знімаємо стартер, для чого викручуємо один його болт зверху.​

снимаем стартер, для чего выкручиваем один его болт сверху

  • А також другий болт внизу, який найзручніше відкручувати знизу з-під машини.​

 второй болт внизу, который удобнее всего откручивать снизу

  • Відкручений стартер можна далеко не прибирати, а тут же закріпити його під ричагом або планкою.
  • Ну і далі можемо приступати до найголовнішого – відкручування коробки перемикання передач.
  • Вона утримується за допомогою чотирьох болтів, два з яких розташовані вгорі в підкапотному відсіку.

удерживается с помощью четырёх болтов, два из которых расположены вверху

  • Ще один болт є знизу, під машиною вже.​

Ещё один болт есть снизу, под машиной

  • Крім того, тут же буде потрібно відкрутити і болти, що утримують захисний кожух маховика.​

открутить и болты, удерживающие защитный кожух маховика

  • Останній, четвертий болт кріплення КПП розташований безпосередньо під стартером.​

четвёртый болт крепления КПП расположен непосредственно под стартером

  • Нам його тепер добре видно, оскільки стартер ми вже зняли.
  • Але, перед тим, як почати відкручувати всі ці болти, в обов'язковому порядку необхідно виставити упор під двигун авто.​

необходимо выставить упор под двигатель авто

  • В іншому випадку, коли ви знімете коробку, силовий агрегат може просто провиснути.
  • А провиснути він може після того, як ви відкрутите кронштейни кріплення коробки на подушці двигуна Джилі СК.
  • Такий кронштейн є з одного боку КПП, де потрібно буде викрутити три болта.

нужно будет выкрутить три болта

  • І точно такий же кронштейн є і з іншого боку коробки.​

 такой же кронштейн есть и с другой стороны коробки

  • При цьому, ми радимо при відкручуванні цих болтів залишити по одному з кожного боку, не докрутивши його буквально на пару ниток.
  • Це потрібно для того, щоб переконатися ще раз, що ви всі болти скрізь відкрутили, зняттю коробки нічого більше не заважає і помічник знаходиться поруч.
  • Просто для однієї людини цей пристрій буде дещо важкуватим і зняти його буде важко.
  • Отже, МКПП ми благополучно зняли і тепер при необхідності можемо знімати корзину зчеплення.

можем снимать корзину сцепления

  • Виконавши необхідний ремонт або заміну після цього, можемо встановлювати коробку назад в зворотній послідовності.
  • А тому розповідь нашу про самостійне розбирання передньої підвіски і демонтаж КПП Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна КПП Джилі СК, як зняти коробку передач"

Відгуки: 0




.