• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Вібрація подушки КПП Чері Амулет А11 при холодному двигуні, як усунути вібрацію

Незважаючи на те, що багато власників не надають великого значення, а деякі навіть не знають їх місцезнаходження і вид, подушки двигуна є важливим елементом трансмісії будь-якого автомобіля.

В автомобілі китайських виробників Чері Амулет, подібно більшості легкових автомобілів, двигун встановлюється на трьох подушках.

Це своєрідні опори, дві з яких встановлюються спереду безпосередньо під силовий агрегат авто, а третя розташовується ззаду.

Вона утримує одночасно сам мотор і коробку перемикання передач.

Саме тому цю подушку часто називають подушкою КПП.

Сама по собі подушка КПП, як і дві інших опори двигуна автомобіля А11, являють собою гумометалеві вироби спеціальної форми.

Конструктивно вони складаються з двох пластин різної форми, виготовлених з металу.

А між ними розташовується вставка із зносостійкої гуми.

Іноді ці вставки виготовляють з поліуретану, як з більш зносостійкого матеріалу.

Така форма виготовлення дозволяє цьому виробу виконувати функцію демпфера або свого роду амортизатора, що гасить виникаючі коливання.

В даному випадку ця подушка призначена саме для того, щоб максимально гасити всі коливання, що виникають під час роботи КПП і двигуна.

Мало того, ця опора забезпечує плавність перемикання передач, а звідси і комфортність пересування на конкретному транспортному засобі.

В процесі експлуатації гумова або поліуретанова вставка опори КПП часто розбивається, розшаровується або просто розривається.

У таких випадках подушка перестає виконувати свої функції, при роботі двигуна, коли той ще недостатньо прогрівся, починає відчуватися вібрація.

Відчувається вона і при спробі включити передачу після роботи силового агрегату на холостому ходу. Часто чути стукіт в районі коробки.

Все це говорить про те, що прийшов час замінити таку опору, оскільки вона втратила свої амортизуючі властивості.

Сама процедура заміни опори КПП трохи складніше, ніж заміна таких же подушок, встановлених спереду під двигуном.

Але, все ж її можливо виконати в умовах гаража самостійно.

Це дасть можливість значно заощадити свої кошти і час, необхідний для проведення такого ремонту в спеціалізованих СТО.

Міняємо самостійно подушку КПП і усуваємо вібрацію на Chery Amulet

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити подушку КПП, усунувши тим самим вібрацію, що з'явилася на Чері Амулет.

каким образом можно самостоятельно заменить подушку КПП, устранив тем самым появившуюся вибрацию на Чери Амулет.

  • Отже, в нашому автомобілі виникла така проблема, що при запуску холодного двигуна стала з'являтися жорстка вібрація всього кузова.
  • При цьому з'являється ця проблема тільки в холодну пору року, тобто, коли на дворі мінусова температура.
  • При плюсових температурах навколишнього середовища вся ця вібрація зникала і все працювало в штатному режимі, що при запуску холодного двигуна, що вже прогрітого.
  • Як вже раніше говорилося, однією з причин такого явища може бути вихід з ладу подушки двигуна.
  • А в нашому випадку це подушка, яка встановлена під коробкою приблизно знизу розширювального бачка.

эта подушка установлена под коробкой примерно снизу расширительного бачка

  • Це гідравлічний вид опори, який відрізняється від механічного тим, що крім звичайного металорезинового корпусу знизу у неї є ще додаткова чашка.​

кроме обычного металлорезинового корпуса снизу у неё имеется ещё дополнительная чашка.

  • Так ось, в цій чашці знаходяться дві камери, розділені між собою мембраною.
  • І одна, і інша камери наповнені маслом або гідравлічною рідиною, як його правильно називають.
  • Завдяки тому, що такий вид подушки має здатність підлаштовуватися під роботу автомобільного двигуна, вона і усуває вібрацію кузова, що виникає якраз під час роботи мотора, як під час руху, так і на холостих обертах.
  • Все начебто зрозуміло, але ось тільки чому така вібрація все ж виникає при мінусових температурах, а в теплу пору року немає – важко пояснити.
  • Але, як виявилося, це тільки на перший погляд важко. А насправді все пояснюється досить просто.
  • У зв'язку з величезною кількістю підроблених виробів, знайти і придбати оригінальну подушку КПП для цього автомобіля, тобто, таку, як встановлюють на заводському конвеєрі, дуже важко.
  • Тому, серед власників авто існує думка про те, що вигідніше купувати подушки, призначені для установки на автомобілі марки Volkswagen.
  • Справа в тому, що ці вироби абсолютно ідентичні за формою, а також мають однакове кріплення.

эти изделия абсолютно идентичны по форме, а также имеют одинаковое крепление

  • Ну і якість їх само собою мається на увазі незрівнянно краще.
  • Саме тому свого часу ми і придбали таку опору для нашого авто.
  • Єдиною відмінністю цих опор стала установка на них вусиків трохи під іншим кутом, ніж це є в оригінальних.

отличием этих опор стала установка на них усиков несколько под другим углом

  • А це не дає можливості нам встановити таку опору в наявний кронштейн. Але, це питання вирішується швидко.
  • Наявні вусики просто спилюються і все.
  • Далі так же саме вставляємо подушку в кронштейн на коробці і закручуємо зверху в наявний в опорі отвір довгий болт.

 закручиваем сверху в имеющееся в опоре отверстие длинный болт.

  • І все б нічого, але, як виявилося, ці вироби мають точно таку ж хворобу, як і оригінальні.
  • Тобто, у них через нетривалий час експлуатації вириває металеву серцевину від гуми.​

 вырывает металлическую сердцевину от резины

  • В результаті серцевина, також, як і на Чері Амулет, відривається від гуми разом з внутрішньою шайбою.
  • Але, як виявилося, це не єдиний недолік опор для німецьких авто. Просто раніше ми про це не знали.
  • Виявилося, що для виготовлення цих подушок використовують дуже жорстку гуму.
  • Якщо ви спробуєте її увігнути пальцем руки, то у вас нічого не вийде.

попытаетесь её вогнуть пальцем руки, то у вас ничего не получится

  • При цьому такий стан характерний не тільки для холодної пори року, але і в спекотну спеку.
  • А це говорить про те, що ні про які демпфуючі можливості даної подушки КПП говорити не доводиться.
  • І тому, як в зимовий період, так і влітку у вас завжди буде відчуватися вібрація при наявності такої опори.
  • Бажаючи якимось чином зробити гуму в цьому виробі більш м'якою, ми просвердлили в ній безліч отворів, залишаючи між ними відстань буквально в 1мм.

просверлили в ней множество отверстий, оставляя между ними расстояние буквально в 1мм.

  • Але і це нічого не дало: гума, як була дубовою, так такою і залишилася.
  • Мало того, після чергового розриву такої подушки ми заглянули всередину її, підсвітивши ліхтариком, і виявили, що всередині її чашки просто нічого немає.​

внутри её чашки просто ничего нет.

  • Ніяких слідів гідравлічної рідини ми тут не виявили. Це ж підтвердилося і після того, як ми збили чашку з опори зовсім.
  • Там всередині виявився тільки металевий п'ятак заплавлений в гуму і більше нічого.​

оказался только металлический пятак заплавленый в резину

  • Іншими словами, ця подушка ні на що більше непридатна і її просто потрібно викинути. А замість неї знову доведеться ставити нову.
  • Тобто, виходить таким чином, що подушка від Volkswagen нічим власне не краще тієї, що ми встановлюємо зазвичай.
  • Але, це тільки в тому випадку, якщо до цього ви встановлювали всі аналогові вироби, крім оригінального – заводського.
  • А, що стосується останньої, то тут ми несподівано виявили зовсім іншу особливість, що нам в результаті дозволило використовувати її неодноразово.
  • Так от, якщо вам вдасться знайти справжню заводську подушку КПП для Чері Амулет А11, то ви її встановлюєте, як зазвичай, на свій автомобіль.
  • Через деякий час в ній, як завжди, вириває внутрішній стрижень разом з внутрішньою пластиною.

 вырывает внутренний стержень вместе с внутренней пластиной

  • Ви, природно, знімаєте таку подушку,викидаєте відірваний стрижень центральний.
  • А після цього берете довгий болт або будь-яку міцну наставку. Головне, щоб вона входила в отвір, що утворився в опорі.
  • Потім подушку чашкою вставляєте в лещата, а її вушками для кріплення спираєте на верх лещат.
  • Після чого вставляєте болт в отвір і молотком сильно б'єте по ньому. В результаті збиваєте чашку.
  • І тут починається найцікавіше.
  • Виявляється, в оригінальній подушці КПП всередині є не просто п'ятачок металевий, як у всіх інших опорах.
  • А зверху на цьому п'ятачку є ще й приплив.
  • Тому, ви просто берете цю опору, перевертаєте, після того, як збили чашку, укладаєте на місце металеву шайбу, що злетіла і розвальцьовуєте молотком приплив на центральному п'ятачку.

 развальцовываете молотком прилив на центральном пятачке

  • В результаті у вас ця шайба виявляється жорстко закріпленою на опорі. Зверху при цьому ви також маєте металеву шайбу.
  • Тобто виходить свого роду бутерброд.​

 получается своего рода бутерброд

  • А ми з вами знаємо, що звичайна резинометалева подушка двигуна це і є пристрій, що складається з двох металевих пластинок, між якими поміщена зносостійка гума або поліуретан.
  • Тому, виходить, що в результаті невеликих перетворень у нас з гідравлічної опори вийшла звичайна резинометалева.
  • А раз так, то ми її просто вставляємо тепер в кронштейн на коробці і закріплюємо.
  • При цьому верхня шайба з вусиками буде утримувати зверху подушку від висовування, а знизу це ж буде робити друга нижня шайба.
  • Тут також потрібно згадати ще одну цікаву особливість оригінальної подушки.
  • Виявляється, в рідній заводській опорі використовується дуже м'яка гума.
  • М'якою вона залишається і при дуже низьких температурах повітря. Це легко перевірити, натиснувши пальцем руки.
  • Але, така гума використовується чомусь тільки на оригінальному виробі, що встановлюється на заводі-виробнику автомобіля.
  • А раз так, то ця подушка, навіть без чашки і гідравлічної рідини, може спокійно виконувати функцію своєрідного амортизатора і згладжувати вібрацію від КПП.
  • Тому варто шукати оригінальні подушки КПП, які в результаті ви будете використовувати до тих пір, поки у вас не розсиплеться на ній гумова частина.
  • Що стосується виникнення вібрації в зимовий час до нагрівання двигуна, то тут також картина досить проста.
  • Поки у вас подушка КПП ціла, то, природно, ніякої вібрації кузова не виникає.
  • Але, коли в цій подушці відривається центральний стрижень разом з верхнім п'ятаком, на холодному двигуні починає виникати вібрація.
  • А відбувається це тому, що під відірваний п'ятак починає потрапляти вода і волога, що стікає поступово в чашку.
  • В результаті в зимовий час, коли автомобіль Чері Амулет стоїть вночі на вулиці і навіть в гаражі, волога, що зібралася замерзає в чашці, перетворюючись в твердий лід.
  • Вранці, запустивши двигун, ви відразу відчуваєте вібрацію кузова, оскільки у вас під коробкою немає ніякої амортизації.
  • Але, коли, з плином часу лід розтане, подушка починає погано-бідно, але амортизувати і вібрація кузова припиняється.
  • У резинометалевій же ж подушці або в тій, яку ви встановите вже без чашки, волога і вода якщо і будуть потрапляти під верхній п'ятак, то вона буде стікати вниз на підрамник.
  • А на його поверхні завбачливо виконані жолобки, по яких вся вода в результаті і буде стікати на землю.
  • Ще потрібно відзначити, що таку подушку не тільки легше буде встановлювати, але найголовніше, що значно легше буде зняти.
  • Для цього достатньо буде зняти колесо і звідти можна дістати, і викрутити один болт кріплення опори.

снять колесо и оттуда можно достать, и выкрутить один болт крепления опоры.

  • Другий болт, правда, доведеться викручувати зверху.
  • А взагалі, для того, щоб зняти подушку КПП, встановлену в будь-якому вигляді, досить зверху за допомогою головки на 13, центральний болт, а також головки на 10 для двох болтів кріплення, і двох перехідників відкрутити їх.
  • Вставляються ці перехідники між розширювальним бачком і бачком з гальмівною рідиною.

Вставляются эти переходники между расширительным бачком и бачком с тормозной жидкостью

  • І ось таким нехитрим способом можна відкрутити подушку зверху для того, щоб можна було її зняти.
  • Якщо опора стоїть без чашки, то витягнути її можна буде збоку з боку знятого колеса. При цьому, кронштейн знімати не знадобиться.
  • Але, якщо у вас подушка ця встановлена з чашкою, тоді такий метод витягування не підійде.
  • Відкрутити саму подушку, природно, можна.
  • Але, для того, щоб зняти, необхідно буде знизу відкручувати і знімати кронштейн цієї опори.
  • Там, правда, не дуже зручно це робити, але все ж можливо.
  • На закінчення хочеться сказати, що в разі необхідності придбання нової подушки КПП, намагайтеся купувати її самому, а не виписувати через Інтернет.
  • Просто тоді ви зможете взяти цю опору в руки і натисканням пальця визначити твердість на ній гуми.
  • Гумова частина будь-якої подушки повинна бути м'якою і лише в такому випадку вона буде добре поглинати всі коливання, поштовхи і вібрацію.
  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну подушки КПП і усунення вібрації на холодному двигуні в зимовий час на Чері Амулет А11 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Вібрація подушки КПП Чері Амулет А11 при холодному двигуні, як усунути вібрацію"

Відгуки: 0




.