• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Опускається передня фара вниз Шевроле Авео Т250 при включенні дальнього світла фар

Рівень освітлення дороги в темний час доби завжди був і є одним з основних умов безпечного пересування на автомобілі.

Саме тому власники автомобілів Шевроле Авео Т250 завжди намагаються встановити, як можна кращі і потужніші фари на свої машини, а також використовувати всі останні нововведення і удосконалення в цій системі.

В якійсь мірі це обумовлено і невдоволенням функціонування штатної оптики.

В останні роки лідируючі позиції на світовому авторинку в області автомобільної оптики міцно утримують ксенонові і біксенонові лампи.

Це два види ламп, які відносяться до числа так званих газорозрядних.

Їх основною відмінністю від звичних галогенних є відсутність ниток розжарювання.

В якості елемента, що світиться, використовують спеціальний газ, який яскраво підсвічується електричним розрядом, що виникає в результаті подачі високої напруги на встановлені всередині лампи електроди.

Однак установка лампочок нового покоління не завжди виправдана.

Мало того, необхідно строго слідувати інструкції по їх установці, а також правильно підбирати відповідні конкретному автомобілю лампи.

Пов'язано це з тим, що ксенонові лампи мають жорстко закріплені електроди і тому позбавлені можливості змінювати видаваний потік світла.

Мало того, вони працюють тільки в режимі ближнього світла.

Тому нерідко пляма освітлення дорожнього полотна від таких ламп буває недостатньою для нормального освітлення дороги і предметів, що знаходяться на ній.

Біксенонові лампи є більш практичними і можуть змінювати напрямок променя світла.

Крім того, такі лампи можуть працювати, як в режимі ближнього, так і дальнього світла.

Але, крім гарної освітленості дороги ніхто не відміняв попередження засліплення водіїв зустрічних транспортних засобів.

Саме тому при установці сучасних фар велику роль відіграє наявність коректора фар.

Чимале значення при цьому має і принцип його роботи.

Однак, незважаючи на це, при установці біксенонових ламп, та й ксенонових також, часто виникають ситуації, які погіршують роботу всієї системи освітлення.

У таких випадках доводиться шукати виходи з таких ситуацій.

Усуваємо самостійно опускання передньої фари при включенні дальнього світла на Chevrolet Aveo T250

В представленій статті ми хочемо розповісти про один з методів усунення опускання фар при включенні дальнього світла на Шевроле Авео Т250.

 хотим рассказать об одном из методов устранения опускания фар при включении дальнего света на Шевроле Авео Т250

  • У нашому авто ми зіткнулися з проблемою, яка добре знайома практично всім власникам автомобілів зазначеної моделі.
  • Справа вся в тому, що після установки в фари ксенонових ламп в момент включення дальнього світла електричний коректор мимовільно опускає праву фару вниз.
  • На ближньому ж світлі все працює у нас справно і коректно.
  • Як виявилося, проблему цю можна вирішити досить просто самому в своєму гаражі.
  • Для цього ми включили фари на ближнє світло і вирішили при цьому виміряти напругу за допомогою звичайного тестера.
  • З цією метою один щуп приладу з'єднуємо з негативною клемою акумуляторної батареї, а другий – з мінусовим проводом фари, що йде на лампу.​

один щуп прибора соединяем с отрицательной клеммой аккумуляторной батареи, а второй – с минусовым проводом фары

  • В даному випадку це чорний провід в фарі. В результаті отримуємо показання на приладі – 0,33 в.
  • А це говорить про те, що у нас відбувається осідання або зниження напруги по масі.
  • Такий стан цілком може якимось чином впливати на роботу коректора фар, а також приводити до того, що права фара в нашому авто мимовільно опускається.
  • Включивши дальнє світло, стає чітко чутно дзижчання коректора, що опускає праву фару.
  • Мало того, в цей час напруга на приладі збільшується до 0,35 в.​

 в это время напряжение на приборе увеличивается до 0,35В

  • Після цього знову включили ближнє світло і коректор повернув фару в початкове положення.
  • Для того, щоб остаточно переконатися в правоті свого припущення, ми беремо більш товстий провід, з великим перетином, і підключаємо один кінець його до мінусової клеми акумулятора, а другий до мінуса ксенонової лампи.​

толстый провод, с большим сечением, и подключаем один конец его к минусовой клемме аккумулятора, а второй к минусу ксеноновой лампы.

  • Після цього знову включаємо дальнє світло фар. І у нас при цьому нічого не відбувається.
  • Коректор не дзижчить, і фара стоїть на місці.
  • Правда напруга в цьому випадку впало до позначки 0,03В.

напряжение в этом случае упало до отметки 0,03В.

  • Але варто тільки нам відключити посилену масу від лампочки (товстий провід), то відразу стало чутно дзижчання коректора, що опускає праву фару.
  • Тобто, вся проблема виявилася в поганій масі на ксеноновій лампі.
  • Під час установки цих ламп, ми приєднали мінусовий провід лампочки до загальної маси, розташованої під акумулятором автомобіля Шевроле Авео Т250.

 подсоединяли минусовый провод лампочки к общей массе, расположенной под аккумулятором автомобиля Шевроле Авео Т250.

  • В результаті цього болт відкручувався і знову закручувався і мабуть в кінці виявилося недостатньо жорстке з'єднання лампи.
  • Тому потрібно просто перевірити цей контакт і привести його в порядок. Цілком можливо, що там відбулося окислення.
  • В якості маси в цьому місці встановлений спеціальний болт з шайбами, що не знімаються.

в этом месте установлен специальный болт с неснимаемыми шайбами

  • При цьому, на заводі цей болт встановлювався на гарячу.
  • Тому, щоб виключити виникнення всіляких неприємних ситуацій в майбутньому, ми просто замість штатного болта закрутили звичайний.
  • Крім того, при установці змастили різьблення спеціальним мідної мастилом.

смазали резьбу специальной медной смазкой

  • Вона спеціально призначена для застосування при роботі з електричною проводкою і при виконанні електромонтажних робіт.
  • Своїм призначенням вона зобов'язана мідному наповнювачу.
  • Крім того, це мастило можна застосовувати для супортів, а також для змащення болтів при складанні двигуна.
  • Так ось, для того, щоб виправити становище, нам довелося гарненько почистити новий болт.
  • Крім того, очистили кузов під ним від фарби і бруду. Після цього все змастили зазначеним мастилом і закрутили назад.
  • Потім включили світло для перевірки, а прикра неприємність у нас вже зникла.
  • Тепер фара нікуди не опускається ні при далекому, ні при ближньому світлі.
  • А коректор став включатися тільки коли це дійсно необхідно. Ось, власне, і вся історія.
  • Тому нашу розповідь про самостійне усунення причини мимовільного опускання фари при включенні дальнього світла фар Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Опускається передня фара вниз Шевроле Авео Т250 при включенні дальнього світла фар"

Відгуки: 0




.