• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна передніх гальмівних колодок Равон Р2 (Ravon R2)

Зовсім недавно на наших автошляхах і деяких інших країн стали з'являтися легкові автомобілі сучасного дизайну, радіаторні решітки яких прикрашала емблема у вигляді кола зі знаменитим крилатим шоломом міфологічного Меркурія.

Як виявилося-це моделі добре відомого всім автозаводу з Узбекистану, який створив перший свій особистий бренд-Ravon.

Одним з неординарних представників лінійки цього підприємства став хетчбек Равон Р2.

Це передньопривідний автомобіль класу А, зібраний на платформі GM DAT.

Її відмінністю є використання в передній частині автомобіля стійок McPherson в парі з торсіонною балкою на задній парі коліс.

Гальмівна система цієї моделі представлена дисковими гальмами на передніх колесах і гальмівними барабанами на задніх.

І це не дивно, оскільки привід авто встановлений на передніх колесах.

А тому тут потрібен більш прогресивний, чи що, гальмівний механізм, що витримує великі навантаження в зв'язку з можливістю природнього обдування.

А значить виключає перегрів.

Така компоновка властива багатьом сучасним маркам легкових автомобілів і тому є досить популярною.

Як відомо, гальмівна система є однією з основних в будові будь-якого автотранспортного засобу, що забезпечують безпеку пересування на ньому.

Головним призначенням елементів цієї системи є зміна швидкості автомобіля, аж до повної зупинки, а також утримання його на дорожньому покритті під час стоянки.

Не випадково всім складовим вузлам і деталям гальмівної системи завжди приділяється особлива увага.

У числі головних елементів системи гальмування є гальмівні колодки.

В інструкції з експлуатації кожного автомобіля завжди вказано розмір мінімальної товщини фрикційних накладок, що допускаються під час експлуатації.

При перевищенні цього розміру гальмівні колодки потрібно невідкладно замінити.

Заміна цих деталей на передніх дискових гальмівних механізмах значно простіша, ніж на задніх барабанного типу.

Тому її може виконати будь-який власник авто в своєму гаражі.

Міняємо самостійно гальмівні колодки переднього гальмівного механізму Ravon R2

У цій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни самостійно передніх гальмівних колодок на Равон Р2.

рассказать о порядке замены самостоятельно передние тормозные колодки на Равон Р2.

  • Відразу хочеться сказати, що це далеко не перша заміна передніх колодок на нашому авто, який пройшов вже 140 тис.кілометрів.
  • Тому для заміни ми придбали нові гальмівні колодки виробництва фірми HI-Q, подібно до тих, що були раніше встановлені.
  • Просто нам вже знайомі вироби саме цього виробника, і ми ними цілком задоволені.
  • В першу чергу хочеться розповісти про особливості саме цих колодок, в зв'язку з чим ми і віддали їм перевагу.
  • Перш за все, потрібно відзначити, що на одній з колодок кожної пари є спеціальна металева скоба, яку всі називають пищалкою.

на одной из колодок каждой пары имеется специальная металлическая скоба

  • Так ось, форма вигину цієї скоби виготовлена таким чином, що її кінець виступає приблизно на 2-3мм над металевою основою або плитою гальмівної колодки.
  • У зв'язку з цим, коли фрикційна накладка стирається і її товщина стає менше 3мм, торець металевої скоби починає терти по гальмівному диску замість колодки.
  • В результаті лунає моторошно неприємний звук, що нагадує дряпання цвяхом по стіклу.
  • Водій чує цей звук, а не почути його неможливо, і розуміє, що прийшла пора замінити колодки, що зносилися.
  • У зв'язку з такою роллю металеву скобу прозвали датчиком зносу.

металлическую скобу прозвали датчиком износа

  • Ми рекомендуємо купувати нові гальмівні колодки тільки з такими сигнальними датчиками, оскільки вони змусять вас своєчасно виконати заміну.
  • Можна, звичайно, купити вироби і без таких датчиків зносу, але тоді вам доведеться самостійно стежити за станом накладок, щоб своєчасно виконати заміну колодок.
  • Ну, а тепер, що стосується послідовності самої процедури заміни колодок.
  • Перш за все, необхідно мати на увазі, що гальмівні колодки замінюються відразу на двох колесах спереду або ззаду.
  • Тому, знімаємо спочатку одне колесо, що природньо, підставивши попередньо замість нього надійний упор.
  • Після цього, нам відразу відкривається вид на гальмівний диск. У зв'язку з цим ми можемо відразу оцінити стан його поверхні.
  • В даному випадку ми бачимо безліч подряпин, а також виїмку внизу і буртик вгорі.

видим множество царапин, а также выемку внизу и буртик вверху

  • Все це результати контакту гальмівних колодок з цим диском.
  • Якщо з'являються такі глибокі виїмки або буртики, то необхідно вже проточувати такий диск або просто замінювати.
  • У нашому випадку, швидше за все при наступній заміні колодок буде замінений і сам диск.
  • Далі ми відкручуємо два болта кріплення гальмівного супорта.​

 откручиваем два болта крепления тормозного суппорта

  • Не секрет, що вони часто сильно закисають тому для того, щоб їх відкрутити, необхідно мати хороший накидний ключ на 14.
  • Після цього знімаємо сам супорт Равон Р2.​

 снимаем сам суппорт Равон Р2

потребуется вдавить до упора поршень в цилиндр суппорта

  • Якщо це не зробити, то потім ми не зможемо одягнути цей супорт на нові колодки.
  • А засунути поршень можна руками або за допомогою якогось інструменту.

задвинуть поршень можно руками или при помощи какого-то инструмента

  • Після того, як поршень вдавили до упору, необхідно сам супорт підвісити на дріт або мотузку, або засунути його за стійку амортизатора.
  • Слідкуйте за тим, щоб ніколи не залишати його у висячому положенні, при якому гальмівний шланг виявиться гранично натягнутим.
  • Далі знімаємо гальмівні колодки, які можна підковирнути викруткою.

снимаем тормозные колодки, которые можно подковырнуть отвёрткой

  • Потім оглядаємо контактну поверхню колодок, щоб визначити характер спрацьовування гальм.
  • В даному випадку накладки вже мають практично критичну товщину.​

накладки уже имеют практически критическую толщину

  • Перш за все, потрібно дивитися, щоб ступінь зносу колодок з одного боку автомобіля відповідала ступеню зносу з іншого.
  • Крім того, звертаємо увагу на рівномірність зносу, що може свідчити про рівномірність притискання конкретної колодки до гальмівного диска.
  • У нашому випадку навіть видно окремі ділянки тертя металу об метал. Зрозуміло, що такого стану ні в якому разі не можна допускати.
  • Далі беремо нові колодки, які ми придбали. За формою всі колодки абсолютно симетричні.

все колодки абсолютно симметричны

  • Тому немає ніякої різниці, встановите ви колодку з пищалкою зовні або ж зсередини.
  • Ми ж радимо встановлювати таку колодку зовні, тому, що в цьому випадку ви не тільки будете постійно чути її пищалку, але і бачити навіть при встановленому колесі.

вы не только будете постоянно слышать её пищалку, но и видеть даже при установленном колесе.

  • При установці колодок, особливо з тильного боку гальмівного диска, необхідно викруткою віджати наявні невеликі пружини, щоб сама колодка встала в пази.​

отвёрткой отжать имеющиеся небольшие пружины, чтобы сама колодка встала в пазы.

  • Встановивши правильно колодки, одягаємо на своє місце тепер супорт.​

одеваем на своё место теперь суппорт

  • Попередньо необхідно змастити спеціальним мастилом направляючі супорта.
  • Далі закручуємо болти кріплення супорта.

закручиваем болты крепления суппорта

  • В обов'язковому порядку поправляємо або закріплюємо гумкою гальмівний шланг на стійці амортизатора Равон Р2.

поправляем или закрепляем резинкой тормозной шланг на стойке амортизатора

  • Після того, як ви виконали заміну колодок, встановили на своє місце і закріпили супорт, в обов'язковому порядку кілька разів натисніть і відпустіть педаль гальма в салоні.
  • Це потрібно для того, щоб поршень супорта вийшов з циліндра і притиснувся до колодок.
  • Мало того, після того, як одягнете колесо і почнете рух на автомобілі, також відразу, на перших же метрах шляху спробуйте гальма на спрацьовування.
  • І вирушайте в дорогу тільки тоді, коли гальма будуть спрацьовувати як потрібно.
  • Ну і на цьому весь процес заміни колодок можна вважати повністю виконаним.
  • А тому і нашу розповідь про самостійну заміну передніх гальмівних колодок на автомобілі Равон Р2 на цьому теж закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передніх гальмівних колодок Равон Р2 (Ravon R2)"

Відгуки: 0




.