Робота всіх вузлів і механізмів автомобіля, які живляться електроенергією, безпосередньо залежить від генератора.
Саме цей пристрій виробляє електроенергію для бортової мережі Деу Сенс, а також для підзарядки акумуляторної батареї.
А однією з основних і найбільш часто замінюваних деталей генератора є його щітки.
Це зовсім невеликий вузол, але від якого залежить електроживлення всього автомобіля, всіх його споживачів електроенергії та акумуляторної батареї, в тому числі.
А вся справа в тому, що щітки генератора в результаті взаємодії безпосередньо з ротором пристрою, здійснюють перенаправлення струму зі споживачів бортової мережі на акумулятор.
Саме тому такі маленькі графітові деталі генератора завжди повинні бути в справному стані.
Про стан щіток можна судити і по їх зовнішньому вигляду.
В основному дивляться на те, на скільки кожна з щіток виступає зі свого установчого колодязя.
Але, так як на генераторі, що встановлюється на Daewoo Sens, ці деталі розташовані під кришкою, то розглянути їх стан не так і просто.
Але, досить зняти кришку агрегату і все можна побачити.
Як правило, щітки, що вийшли з ладу, замінюють на нові.
Ця процедура не є занадто складною, хоча іноді потрібно і попрацювати паяльником.
Тому виконати таку заміну може практично кожен власник авто.
Якщо ж це викликає якісь труднощі, то краще, звичайно, довірити цей вид ремонту фахівцям.
До того ж, не рідко доводиться міняти одночасно і ремінь генератора.
Міняємо самостійно щітки генератора Daewoo Sens
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити щітки генератора, що вийшли з ладу на Деу Сенс.

- Отже, у нас в даному випадку на автомобілі встановлений двигун об'ємом 1,3 л, на генераторі якого нам і належить замінити щітки.
- Хоча по влаштуванню аналогічні генератор і його щітки встановлюються також на Деу Шанс і Ланос.

- Так, як генератор безпосередньо з'єднаний з акумуляторною батареєю, то з метою уникнення можливого замикання, даний ремонт починаємо з від'єднання її мінусової клеми.

- Можна, звичайно, відкинути і протилежну клему, але це кому, як зручно.
- Після цього відкручуємо натяжний болт самого джерела електроенергії автомобіля.

- Крім того, буде потрібно також відкрутити ще один болт внизу пристрою.

- Також знаходимо ще один болт ззаду генератора, який також потрібно відкрутити.

- Тим самим ми послаблюємо кріплення нашого пристрою.
- Крім того, відкручуємо одну гайку і від'єднуємо два дроти, що йдуть до генератора.

- І тут же від'єднуємо ще один провід, для чого достатньо натиснути засувку на ньому.
- Ну і так як ми послабили вже сам генератор, то тепер можна знімати і його ремінь.

- Пізніше ми його уважно оглянемо і можливо є сенс його вже замінити.
- А поки знімаємо сам генератор і переносимо його на зручний стіл для виконання подальшого огляду і ремонту.

- Після огляду ременя генератора, прийшли до висновку, що швидше за все його замінимо.
- До того ж його змінюють після кожних 50 тис.кілометрів пробігу, а у нас в даному випадку автомобіль пройшов вже цілих 80 тис. кілометрів.
- Крім того, ми придбали і нові щітки для можливої заміни.

- Як вже говорилося раніше, потрібно дивитися за зовнішнім виглядом щіток.
- У тому випадку, якщо вони вже стерлися на половину своєї довжини і більше, то їх в обов'язковому порядку необхідно міняти на нові.
- Тому відкручуємо болтики, якими кріпляться щітки на генераторі Деу Сенс.

- Попередньо зняли, звичайно, кришку з агрегату.
- Далі, відкрутивши утримуючі болти, від'єднуємо ще фішку на щітковому вузлі, відстебнувши від нього провід, і знімаємо в результаті щітки повністю.
- На їх місце просто встановлюємо нові щітки, які ми придбали, і закручуємо їх таким же чином.

- Потім зверху одягаємо кришку на пристрій.
- При цьому дивимося, щоб отвори на кришці збіглися з клемами на самому генераторі.

- Після цього замикаємо всі наявні по периметру засувки.

- Ну і після цього можемо встановлювати генератор назад на автомобіль.
- Тут все робимо в зворотньому порядку, затягуємо всі болти, одягаємо ремінь, робимо натяжку і затискаємо натяжним болтом, а також приєднуємо всі необхідні дроти.

- Також одягаємо клему назад на акумуляторі і після цього пробуємо запустити двигун.
- Включаємо для цього запалювання і бачимо, що на панелі приладів світиться досить чітко світловий індикатор акумулятора.

- До ремонту він також горів, але дуже тьмяно. Тепер запускаємо нарешті двигун і знову дивимося на панель приладів.
- Двигун запустився нормально, а індикатор акумуляторної батареї при цьому згас.

- Двигун працює рівно, при необхідності набирає обертів. Перевіряємо також роботу підсвічування і все у нас світитися, як годиться.
- Це говорить про те, що причина вся дійсно була в щітках генератора і все тепер працює нормально.
- В результаті на заміну щіток ми витратили всього близько 30 хвилин. І то, більшу частину цього часу витратили на натяг ременя.
- Справа в тому, що потрібно мати на увазі те, що необхідно в обов'язковому порядку домагатися нормального натягу ременя генератора.
- Якщо цього не зробити, то потім він буде під час роботи двигуна просто свистіти.
- Зате, витративши всього півгодини, ми змогли генератор нашого авто знову зробити робочим, а не бігти в магазин і купувати новий.
- До речі, коштує такий агрегат недешево. Та й на СТО немає ніякої необхідності їхати.
- Тому ще раз стверджуємо, що виконати подібний ремонт може практично кожен власник автомобіля.
- На цьому нашау розповідь про самостійну заміну щіток генератора Деу Сенс закінчено.