• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна щіток генератора Деу Сенс, Шанс

Робота всіх вузлів і механізмів автомобіля, які живляться електроенергією, безпосередньо залежить від генератора.

Саме цей пристрій виробляє електроенергію для бортової мережі Деу Сенс, а також для підзарядки акумуляторної батареї.

А однією з основних і найбільш часто замінюваних деталей генератора є його щітки.

Це зовсім невеликий вузол, але від якого залежить електроживлення всього автомобіля, всіх його споживачів електроенергії та акумуляторної батареї, в тому числі.

А вся справа в тому, що щітки генератора в результаті взаємодії безпосередньо з ротором пристрою, здійснюють перенаправлення струму зі споживачів бортової мережі на акумулятор.

Саме тому такі маленькі графітові деталі генератора завжди повинні бути в справному стані.

Про стан щіток можна судити і по їх зовнішньому вигляду.

В основному дивляться на те, на скільки кожна з щіток виступає зі свого установчого колодязя.

Але, так як на генераторі, що встановлюється на Daewoo Sens, ці деталі розташовані під кришкою, то розглянути їх стан не так і просто.

Але, досить зняти кришку агрегату і все можна побачити.

Як правило, щітки, що вийшли з ладу, замінюють на нові.

Ця процедура не є занадто складною, хоча іноді потрібно і попрацювати паяльником.

Тому виконати таку заміну може практично кожен власник авто.

Якщо ж це викликає якісь труднощі, то краще, звичайно, довірити цей вид ремонту фахівцям.

До того ж, не рідко доводиться міняти одночасно і ремінь генератора.

Міняємо самостійно щітки генератора Daewoo Sens

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити щітки генератора, що вийшли з ладу на Деу Сенс.

каким образом можно самому заменить вышедшие со строя щётки генератора на Дэу Сенс.

  • Отже, у нас в даному випадку на автомобілі встановлений двигун об'ємом 1,3 л, на генераторі якого нам і належить замінити щітки.
  • Хоча по влаштуванню аналогічні генератор і його щітки встановлюються також на Деу Шанс і Ланос.​

на автомобиле установлен двигатель объёмом 1,3л, на генераторе которого нам и предстоит заменить щётки.

  • Так, як генератор безпосередньо з'єднаний з акумуляторною батареєю, то з метою уникнення можливого замикання, даний ремонт починаємо з від'єднання її мінусової клеми.

ремонт начинаем с отсоединения её минусовой клеммы.

  • Можна, звичайно, відкинути і протилежну клему, але це кому, як зручно.
  • Після цього відкручуємо натяжний болт самого джерела електроенергії автомобіля.

 откручиваем натяжной болт самого источника электроэнергии автомобиля

  • Крім того, буде потрібно також відкрутити ще один болт внизу пристрою.​

открутить ещё один болт внизу устройства

  • Також знаходимо ще один болт ззаду генератора, який також потрібно відкрутити.​

ещё один болт сзади генератора, который также нужно открутить

  • Тим самим ми послаблюємо кріплення нашого пристрою.
  • Крім того, відкручуємо одну гайку і від'єднуємо два дроти, що йдуть до генератора.​

откручиваем одну гайку и отсоединяем два провода

  • І тут же від'єднуємо ще один провід, для чого достатньо натиснути засувку на ньому.
  • Ну і так як ми послабили вже сам генератор, то тепер можна знімати і його ремінь.​

теперь можно снимать и его ремень

  • Пізніше ми його уважно оглянемо і можливо є сенс його вже замінити.
  • А поки знімаємо сам генератор і переносимо його на зручний стіл для виконання подальшого огляду і ремонту.​

снимаем сам генератор и переносим его на удобный стол

  • Після огляду ременя генератора, прийшли до висновку, що швидше за все його замінимо.
  • До того ж його змінюють після кожних 50 тис.кілометрів пробігу, а у нас в даному випадку автомобіль пройшов вже цілих 80 тис. кілометрів.
  • Крім того, ми придбали і нові щітки для можливої заміни.​

приобрели и новые щётки для возможной замены

  • Як вже говорилося раніше, потрібно дивитися за зовнішнім виглядом щіток.
  • У тому випадку, якщо вони вже стерлися на половину своєї довжини і більше, то їх в обов'язковому порядку необхідно міняти на нові.
  • Тому відкручуємо болтики, якими кріпляться щітки на генераторі Деу Сенс.​

откручиваем болтики, которыми крепятся щётки на генераторе

  • Попередньо зняли, звичайно, кришку з агрегату.
  • Далі, відкрутивши утримуючі болти, від'єднуємо ще фішку на щітковому вузлі, відстебнувши від нього провід, і знімаємо в результаті щітки повністю.
  • На їх місце просто встановлюємо нові щітки, які ми придбали, і закручуємо їх таким же чином.

На их место просто устанавливаем новые щётки

  • Потім зверху одягаємо кришку на пристрій.
  • При цьому дивимося, щоб отвори на кришці збіглися з клемами на самому генераторі.​

смотрим, чтобы отверстия на крышке совпали с клеммами на самом генераторе

  • Після цього замикаємо всі наявні по периметру засувки.​

защёлкиваем все имеющиеся по периметру защёлки

  • Ну і після цього можемо встановлювати генератор назад на автомобіль.
  • Тут все робимо в зворотньому порядку, затягуємо всі болти, одягаємо ремінь, робимо натяжку і затискаємо натяжним болтом, а також приєднуємо всі необхідні дроти.​

 после этого можем устанавливать генератор обратно

  • Також одягаємо клему назад на акумуляторі і після цього пробуємо запустити двигун.
  • Включаємо для цього запалювання і бачимо, що на панелі приладів світиться досить чітко світловий індикатор акумулятора.​

на панели приборов светится достаточно чётко световой индикатор аккумулятора

  • До ремонту він також горів, але дуже тьмяно. Тепер запускаємо нарешті двигун і знову дивимося на панель приладів.
  • Двигун запустився нормально, а індикатор акумуляторної батареї при цьому згас.​

 индикатор аккумуляторной батареи при этом погас

  • Двигун працює рівно, при необхідності набирає обертів. Перевіряємо також роботу підсвічування і все у нас світитися, як годиться.
  • Це говорить про те, що причина вся дійсно була в щітках генератора і все тепер працює нормально.
  • В результаті на заміну щіток ми витратили всього близько 30 хвилин. І то, більшу частину цього часу витратили на натяг ременя.
  • Справа в тому, що потрібно мати на увазі те, що необхідно в обов'язковому порядку домагатися нормального натягу ременя генератора.
  • Якщо цього не зробити, то потім він буде під час роботи двигуна просто свистіти.
  • Зате, витративши всього півгодини, ми змогли генератор нашого авто знову зробити робочим, а не бігти в магазин і купувати новий.
  • До речі, коштує такий агрегат недешево. Та й на СТО немає ніякої необхідності їхати.
  • Тому ще раз стверджуємо, що виконати подібний ремонт може практично кожен власник автомобіля.
  • На цьому нашау розповідь про самостійну заміну щіток генератора Деу Сенс закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна щіток генератора Деу Сенс, Шанс"

Відгуки: 0




.