• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна шарової опори Деу Сенс, Шанс

Як відомо, до складу підвіски будь-якого автомобіля входить велика кількість різних ричагів, стійок, балок і шарнірів.

Одним з найбільш значущих з їх числа є шарова опора.

Це свого роду шарнір, в основі якого використовується палець з кулястою поверхнею.

Саме цією опорою свого часу успішно замінили шкворня.

Сьогодні цей універсальний шарнір використовують не тільки для з'єднання коліс з відповідними ступицями, але і в інших місцях автотранспортного засобу.

В автомобілі Деу Сенс шарові опори використовують для з'єднання його коліс з ричагами підвіски.

А якщо бути точним, то для з'єднання ступиць коліс машини з ричагами її підвіски.

Таке з'єднання забезпечує вільне переміщення коліс в горизонтальній площині з одночасною перешкодою їх руху у вертикальній площині.

На відміну від шкворнів, в шарових опорах використовують металевий палець зі сферичною поверхнею, занурений в спеціальне мастило і закритий від попадання пилу і бруду прогумованим пильником.

Правда, останнім часом мастильний матеріал поступово витісняють вкладиші, для виготовлення яких використовують пластик і навіть нейлон.

Незважаючи на зміну матеріалу і появу спеціальних вкладишів, призначення шарніра залишається колишнім.

А це говорить про те, що від стану кульових опор безпосередньо залежить обертання і повертання коліс, найчастіше провідних.

Тому можна сміливо стверджувати, що стан шарових шарнірів впливає на безпеку руху на кожному конкретному транспортному засобі.

Ось чому дуже важливо завжди стежити за станом шарових, своєчасно їх обслуговувати, а при необхідності виконувати заміну.

Міняємо своїми руками шарові опори на Daewoo Sens

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити шарові опори в своєму гаражі на Деу Сенс або Шанс.

каким образом можно самостоятельно заменить шаровые опоры в своём гараже на Дэу Сенс

  • Отже, заміну почнемо з переднього правого колеса, хоча, згідно неписаниму правилу, шарові опори міняються завжди попарно.
  • І це, незалежно від того, вийшла з ладу одна або відразу дві опори.
  • Тому, піднімаємо трохи за допомогою домкрата праву сторону передньої частини автомобіля.

 приподнимаем немного с помощью домкрата правую сторону передней части автомобиля

  • При цьому піднімаємо так, щоб колесо ще стояло на землі.
  • Це дасть можливість нам зірвати всі болти кріплення цього колеса.

сорвать все болты крепления этого колеса.

  • І тільки після цього піднімаємо автомашину до кінця і знімаємо колесо.
  • Потім послаблюємо гайку стійки стабілізатора таким чином, щоб сама стійка вільно бовталася.​

 ослабляем гайку стойки стабилизатора

  • Тепер же нам належить відкрутити і зняти саму шарову опору.
  • Для цього буде потрібно відкрутити три болта на кронштейні цієї опори і гайку на її пальці.

открутить три болта на кронштейне этой опоры и гайку на её пальце

  • Після того, як ми все це відкрутимо, потрібно просто вибити цю опору з поворотного кулака.
  • Або ж за допомогою ломика або довгою монтування, вперши його в корпус КПП і поклавши на ричаг, з іншого кінця встаємо ногами на нього і видавлюємо шарову опору зі свого отвору на поворотному кулаці.

выдавливаем шаровую опору со своего отверстия на поворотном кулаке

  • Потім можемо просто витягувати наш шарнір і забирати зовсім.​

можем просто вытаскивать наш шарнир и забирать совсем

  • На вулиці вже можемо оглянути зняту опору.
  • І якщо зовні вона виглядає начебто ще нормально, то наконечник цієї шарової опори вже зовсім розбовтаний.

наконечник этой шаровой опоры уже совсем разболтан

  • Це легко можна перевірити рукою, похитавши його з боку в бік.
  • Якщо ж ви спробуєте виконати такий же трюк з новою шаровою опорою, то ви можете наконечник навіть не зігнути або зробите це, але з великими труднощами.

можете наконечник даже не согнуть или сделаете это, но с большим трудом.

  • Тут потрібно відзначити, що при вибиванні опори з поворотного кулака іноді доводиться відкрутити стійку стабілізатора і повністю.
  • Це вже в залежності від ситуації.
  • При встановленні нової шарової опори потрібно мати на увазі, що з торця ричага в ньому є спеціальний паз, в який і необхідно вставляти кронштейн нашого шарніра.

имеется специальный паз, в который и необходимо вставлять кронштейн нашего шарнира.

  • Крім того, при закручуванні болтів на цьому кронштейні, потрібно пам'ятати, що самі болти вставляються зверху, а гайки на них накручуються знизу під ричагом Деу Сенс.

болты вставляются сверху, а гайки на них накручиваются снизу

  • Потрібно це для того, щоб в разі, якщо гайка відкрутиться в процесі експлуатації і злетить, то болт залишиться на місці.
  • Якщо ж ви встановите болт навпаки, то при відкручуванні гайки болт також вилетить вниз.
  • Після того, як прикрутили три болта шарової опори на її кронштейні, вставляємо її кінцевик в отвір кулака.
  • Якщо при розбиранні ви повністю відкрутили стійку стабілізатора, то тепер просто піднімаєте ричаг вгору, а кінець стійки в цей час направляємо в її установчий отвір.

приподнимаете рычаг вверх, а конец стойки в это время направляем в её установочное отверстие.

  • Власне, для цього саму стійку і відкручують повністю, щоб було зручніше разом з ричагом вибити або видавити шарову з кулака.
  • Далі можна закручувати гайку на кінцевику шарової опори, а також не забувайте накрутити гайку і на стійку стабілізатора.
  • При цьому всі гайки необхідно закручувати досить сильно, одночасно стежачи за тим, щоб не зірвати різьблення.
  • Тут же при заміні шарової можна перевірити і стан пильника Шруса та інших елементів підвіски.
  • А все подальше збирання після установки опори виконуємо в зворотньому порядку.
  • Ну і нашу розповідь про самостійну заміну шарової опори Деу Сенс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шарової опори Деу Сенс, Шанс"

Відгуки: 0




.