Китайська акціонерна компанія Chery Automobile, заснуванням якої вважається 1997 рік, є відносно молодим підприємством, що спеціалізується на випуску автомобілів і комплектуючих до них.
Однак, буквально через вісім років свого існування тут випустили кросовер, що наробив чимало шуму.
Таким автомобілем став компактний позашляховик Чері Тіго Т11.
Його зовнішній вигляд багато в чому нагадував вже добре відомий японський RAV-4.
А силовий агрегат, яким комплектувалася "нова" модель був виготовлений за ліцензією Mitsubishi.
Однак незважаючи на все це новий кросовер досить швидко завоював непогану популярність.
Проте, після п'яти років випуску, китайські фахівці прийшли до висновку, що екстер'єр авто, що має множинні подібності з іншою моделлю, вже трохи морально застарів і пора внести в його загальний вигляд щось своє, щось нове.
Так і з'явився фейсліфтинговий варіант позашляховика Chery Tiggo FL (T11).
Дві останні букви назви, якраз і говорили про те, що модель зазнала фейсліфтінг.
Зміни в новому варіанті торкнулися в основному тільки передньої частини авто або лицьової.
А в іншому все залишилося практично те ж, що і було до цього.
У зазначеному автомобілі в якості підвіски спереду залишився повністю незалежний тип МакФерсон зі своїми амортизаторними стійками і стабілізатором поперечної стійкості.
А ззаду, так само, як і до рестайлінгу, встановили багаторичажну систему все з тим же стабілізатором і пружинами.
В числі безлічі деталей і елементів многоричажки ззаду є і поздовжній ричаг.
Їх два в даному випадку: по одному на кожну сторону.
Основним завданням такого ричага, як одного з напрямних елементів підвіски, є з'єднання її з кузовом автомобіля.
Крім того, поздовжній ричаг задньої підвіски визначає переміщення коліс машини відносно її кузова.
У цій підвісці поздовжні ричаги з'єднують задні колеса з кузовом авто шляхом кріплення одним кінцем до підрамника через спеціальний прогумований шарнір або сайлентблок.
Таке з'єднання забезпечує плавність ходу шляхом згладжування ударів і коливань, одержуваних кузовом від контакту коліс з дорожнім покриттям.
Тому своєчасна заміна вийшли з ладу сайлентблоков таких важелів є запорукою комфортного перебування в салоні автотранспортного засобу.
Міняємо своїми руками сайлентблоки поздовжніх ричагів задньої підвіски Chery Tiggo FL
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити сайлентблок заднього поздовжнього ричага на Чері Тіго ФЛ.

- У зв'язку з тим, що сайлентблоки є прогумованим типом шарнірів, то вони і виходять зазвичай з ладу.
- Сам же ричаг служить дуже довго, якщо, правда, не отримає якихось механічних пошкоджень.
- Попередня заміна таких сайлентблоків виконувалася у нас рік тому і на сьогоднішній день вони вже практично розвалилися.

- До того ж тоді нам хотілося виконати таку заміну, як можна швидше, тому встановили сайлентблоки не дотримуючись поставлених міток.
- Для того, щоб поміняти ці розхідники, нам довелося зняти колесо, піддомкративши при цьому ступицю.
- Після цього, необхідно від'єднати провід АБС від поздовжнього ричага.

- Зробити це найкраще відразу, оскільки потім, коли будете відкручувати цей ричаг, як правило, про це забувають і в результаті провід дуже часто просто обривають.
- Тому, щоб такого не сталося, найкраще від'єднати цей провід відразу.
- Для заміни ми придбали недешевий варіант нових сайлентблоків виробництва компанії Lynx auto.
- З метою полегшити подальше запресовування цих шарнірів, ми злегка прибрали на токарному верстаті з них кромку.

- Справа в тому, що в минулому році ми встановлювали сайлентблоки, діаметр яких становив 69 мм.
- І це в той час, коли діаметр втулки ричага становить 67,5 мм.
- Тому в цей раз ми взяли розхідники, діаметр яких дорівнює 68 мм.
- Думаємо, що їх вдасться легше запресувати, тим більше, що ми зняли з одного боку трохи кромку.
- У зв'язку з цим, від'єднавши поздовжній ричаг від кузова і тим самим звільнивши його сайлентблок, вибиваємо просто молотком його з втулки.

- Спочатку у нас вилетіла внутрішня частина сайлентблока.

- Після цього вибили молотком також і внутрішню втулку.

- У нашому сайлентблоці вона виявилася цілісною, а в тому шарнірі, що придбали для заміни вона розрізана навпіл.

- З одного боку, це добре, оскільки при зламі ця втулка не буде вивертатися подібно до тієї, що була встановлена у нас на Чері Тіго.
- Після цього ми взяли спеціально виготовлене пристосування, що представляє собою невелике зубило або інший схожий на нього інструмент, до якого під прямим кутом приварене монтування або просто шматок арматури.
- Так ось, за допомогою цього пристосування і молотка ми в результаті вибили внутрішню втулку, що ще залишилася в ричазі.

- Далі очищаємо гарненько вільну втулку ричага і змащуємо її внутрішню поверхню для того, щоб легше входив сайлентблок при запресовуванні.
- Однак, після цього нас чекало чергове розчарування.
- Справа в тому, що внутрішній посадковий діаметр втулки ричага виявився рівним 67 мм.
- А придбані нами нові шарніри мають діаметр на 1мм більше, тобто 68 мм.
- У зв'язку з цим довелося на токарному верстаті по дереву сточити трохи новий розхідник, щоб можна було хоч якось його запресувати у втулку нашого ричага.
- Точно з такою ж проблемою ми зіткнулися і в минулому році при аналогічній заміні сайлентблоків на поздовжніх ричагах задньої підвіски.
- Після того, як привели розміри сайлентблоків у відповідність з розмірами втулок на ричагах, приступаємо до їх запресовування.
- Для цього використовуємо довгий болт і ряд відповідних наставок. Між ними встановлюється сам сайлентблок з втулкою ричага.
- Після ми підтискаємо гайку з одного боку, притримуючи за головку болта з іншого.

- Таким ось нехитрим способом поступово запресовуємо новий розхідник у втулку ричага.

- Потрібно відзначити також, що в комплекті з придбаними сайлентблоками йдуть по дві гумки різної товщини.

- Вони встановлюються всередину кронштейна на днище кузова, в якому кріпиться одним кінцем задній поздовжній ричаг.
- При цьому вони як би закривають сайлентблок від попадання пилу і бруду.
- Так ось, необхідно пам'ятати, що гумка, що товстіша встановлюється в кронштейн із зовнішнього боку кріплення, оскільки саме на цю сторону припадає вся вага автомашини Чері Тіго.
- Ну, а гумка, яка тонша, встановлюється з внутрішньої сторони, відповідно.

- Загалом запресували ми в результаті сайлентблок в ричаг, як він повинен бути.

- Як бачите, і в минулому році і зараз однаково довелося попередньо трохи сточувати нові вироби, оскільки їх розмір зовсім небагато, але не збігався.
- Нам здається, що з такою проблемою стикаються всі, кому доводиться міняти ці витратні матеріали.
- Просто про це чомусь ніхто ніде особливо не поширюється.
- Як би там не було, але ми все-таки запресували новий сайлентблок і закріпили ричаг на кузові.

- Після цього прикріплюєте на своє місце провід АБС, а також не забувайте спочатку знімати, а потім встановлювати назад і стійку стабілізатора.

- При цьому болти і гайки кріплення поздовжніх ричагів перед установкою в обов'язковому порядку змащуйте графітовим мастилом.
- Така процедура багато в чому полегшить розбирання цього вузла в наступний раз.
- Ну, а наша розповідь про самостійну заміну сайлентблоків поздовжніх ричагів задньої підвіски Чері Тігго ФЛ на цьому закінчена.