• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Писк задніх гальм Чері Амулет при відпусканні педалі

Незважаючи на те, що гальмівний механізм барабанного типу є найдавнішим і за багато років зазнав вже чимало удосконалень і змін, в ньому як і раніше є чимало недоліків.

Але сьогодні, на ряду з новими дисковими гальмами, конструктори все одно використовують і гальма барабанного типу.

І досі немає єдиної думки серед них, який же механізм все-таки краще.

На ряду з іншими моделями, автомобіль китайських виробників Чері Амулет, обладнаний дисковими гальмами з природньою вентиляцією на передній парі провідних коліс, а також барабанними гальмівними механізмами, на задніх колесах.

В принципі, така компоновка є найбільш популярною в останні роки.

З одного боку, гальмівний механізм барабанного типу захищений барабаном від попадання вологи і бруду.

Крім того, такий тип гальма дешевше аналогічного дискового, а також має значно більшу площу робочих поверхонь колодок.

А це в свою чергу дає можливість на багато збільшити їх ресурс.

Але, з іншого боку, існує чимало недоліків в цьому механізмі, через що часто дисковий механізм виграє заочну дуель.

Одним з недоліків є втрата чіткості при спрацьовуванні гальм такого типу.

Крім того, поява скрипу або навіть скреготу під час натискання на педаль гальма або навпаки, під час відпускання її.

Звичайно, все це вимагає докладного розгляду і аналізу ситуації в кожному конкретному випадку.

Але, найчастіше таке трапляється через тертя гальмівних колодок цього механізму по інших його деталях.

В результаті під час спрацьовування колодки і створюють неприємний звук.

Однак, існують способи, за допомогою яких можна самостійно швидко усунути несправності, що з'явилися.

Правда, це здебільшого тимчасові заходи, але іноді вони бувають дуже дієвими і дають можливість якийсь час ще експлуатувати спокійно автомобіль і одночасно підготуватися до грунтовного ремонту.

Усуваємо самостійно писк гальм при відпусканні педалі на Chery Amulet


В черговій пропонованій нами статті мова піде про те, як можна самостійно досить швидко позбутися писку гальм заднього механізму на Чері Амулет.

как можно самостоятельно достаточно быстро избавиться от писка тормозов заднего механизма на Чери Амулет.

  • У нашому авто виникли проблеми, про які було розказано вже вище.
  • Це нечітке спрацьовування всього гальмівного механізму під час експлуатації, а також противний писк в момент відпустки педалі гальма.
  • З таким явищем стикався, напевно, не один власник цієї марки автомобіля, та й не тільки цієї.
  • Звичайно, можна їздити і далі на автомобілі з такими проблемами.
  • Але, по-перше, нечітке спрацьовування гальм може в один прекрасний момент привести до виникнення ДТП.
  • Ну, а по-друге, такий неприємний скрип, який видають постійно ці гальма може витримати далеко не кожен.
  • Так ось, для того, щоб мати можливість дістатися до місця виникнення ненависного скрипу, перш за все, необхідно зняти заднє колесо автомобіля.​

необходимо снять заднее колесо автомобиля.

  • Після цього, для того, щоб можна було відкрутити ступичну або центральну гайку і зняти гальмівний барабан, нам буде потрібно зняти захисний ковпачок.

потребуется снять защитный колпачок.

  • Його можна легенько підбити зубилом або ударною викруткою і молотком, провертаючи при цьому сам барабан.
  • Збивши ковпачок, відкручуємо ступичну гайку головкою з хорошим воротком.

откручиваем ступичную гайку головкой с хорошим воротком

  • Вороток повинен бути обов'язково досить потужним, оскільки гайка ця затягнута пристойним моментом.
  • Щоб не забруднитися далі мастилом можна після цього ковпачком прикрити отвір в ступиці.
  • Ну, і тепер, нарешті, можемо вже знімати гальмівний барабан.

можем уже снимать тормозной барабан

  • Далі за допомогою двох монтувань, вставлених з двох сторін, трохи віджимаємо на себе саму ступицю колеса.

немного отжимаем на себя саму ступицу колеса

  • Після цього знімаємо одну стягуючу пружину, встановлену на розпірному клині.

снимаем одну стягивающую пружину, установленную на распорном клине

  • І далі з-за колодки виймаємо цей розпірний клин.​

из-за колодки вынимаем этот распорный клин

  • Вся справа в тому, що цей клин впав вже в самий низ і ніякий зазор в колодках він не регулював по суті.

этот клин упал уже в самый низ

  • Саме тому в нашому автомобілі і з'явилося нечітке спрацьовування гальм, порушення регулювання гальма стоянки, а також з'явився цей противний писк або скрип при відпуску відповідної педалі гальма.
  • Проблем з якістю самих колодок бути не повинно ніяких апріорі, оскільки вони практично нові і пройшли всього близько 15 тис.кілометрів.
  • Тому ми беремо шматок зношеного хомута зі Шруса.​

 берём кусок изношенного хомута со Шруса

  • Це просто перше, що нам потрапило під руки. А так можна взяти що-завгодно, цвях, наприклад.
  • Так ось, цей шматок хомута ми зігнули за формою знятого з механізму Чері Амулет клина.​

этот кусок хомута мы согнули по форме снятого с механизма Чери Амулет клина

  • Після цього, взятий нами шматок хомута, на ковадлі молотком розклепуємо і виготовляємо клин з розклепаним хвостовиком.​

изготавливаем клин с расклёпанным хвостовиком

  • Цей клин ми виготовляємо точно такої ж ширини, як рідний розпірний клин.
  • А хвостовик розклепали для того, щоб цей клин не впав подібно штатному вниз.
  • Далі, ми засовуємо за планку і за колодку старий розпірний клин, а разом з ним і новий.

 засовываем за планку и за колодку старый распорный клин, а вместе с ним и новый

  • А також одягаємо на місце стягуючу пружину.
  • Хвостовик же нового клина ми зігнули і розклепали, щоб він утримувався за планку і не міг впасти вниз.

Хвостовик же нового клина мы завернули и расклепали

  • Тепер новий клин виявляється затиснутим між старим клином, на який тисне колодка, а також планкою, з іншого боку.
  • Мало того, клин цей встановлений таким чином, що він не має контакту більше ні з якими деталями гальмівного механізму.
  • А раз так, то і нічого тут не зможе його перетерти.
  • Крім того, колодка друга має можливість ходити також вільно разом з ричагом ручника.
  • Цілком зрозуміло, що пропоноване нами рішення – це всього лише тимчасовий захід.
  • Якщо ж через деякий час всі наявні зараз проблеми знову повернуться, то тоді доведеться знімати розпірну планку і за допомогою зварювання збільшувати її площу в двох місцях.

с помощью сварки придётся увеличивать площадь планки в двух местах.

  • Крім того, таку ж операцію доведеться зробити і на п'ятаках колодок, на які впливають гальмівні поршні.
  • А поки можна їздити і з додатковим клином.
  • Тим більше, що через день експлуатації ми знову зняли барабан, щоб подивитися, як же поводиться новий клин.
  • Виявилося, що все там нормально.
  • Новий клин трохи просів, але уперся розклепаним хвостовиком в планку і далі вже нікуди дітися не зможе.

Новый клин немного просел, но упёрся расклёпанным хвостовиком в планку

  • Як вже говорилося, новий клин можна виготовити з чого завгодно. Найпростіше зробити його з цвяха.
  • Головне, щоб новий клин не вийшов довшим штатного, оскільки в такому випадку він буде торкатися гребінки АБС.

Главное, чтобы новый клин не получился длиннее штатного, поскольку в таком случае он будет касаться гребёнки АБС

  • А так в загальному їздити з цим клином якийсь час можна вільно.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійне усунення писку або скрипу задніх гальм при відпусканні педалі Чері Амулет на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Писк задніх гальм Чері Амулет при відпусканні педалі"

Відгуки: 0




.