• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна прокладки ГБЦ Равон Р4, Шевроле Кобальт

Ravon-відносно новий автомобільний бренд, батьківщиною якого є сонячний Узбекистан.

Перші моделі автомашин під цією маркою почали сходити з конвеєра всього чотири роки тому.

Однак, за такий нетривалий час там було зібрано чималу кількість різних, вже добре відомих моделей машин.

І однією з найбільш популярних серед них є Равон Р4.

Отриманням такої популярності новий міський седан зобов'язаний своєму попереднику, а саме Chevrolet Cobalt.

Ця модель, що випускалася більше десяти років тому в Північній Америці, розроблена всесвітньо відомою автомобільною компанією General Motors.

Конструктори компанії зуміли застосувати при створенні моделі всі кращі досягнення і технології, які були в арсеналі на той період.

Всі вони трохи пізніше перейшли і на новий автомобіль узбецьких виробників Ravon R4.

Як на Ravon2, так і на Ravon4 узбецькі машинобудівники встановлювали сучасні двигуни внутрішнього згоряння, що відповідали високому екологічному стандарту Євро5.

Перший автомобіль комплектувався силовим агрегатом об'ємом 1,25 л, а другий – 1,5 л відповідно.

Конструктивно практично всі сучасні ДВС є ідентичними.

Найбільшими частинами їх є блок циліндрів, а також головка блоку циліндрів.

При складанні між ними встановлюється спеціальна прокладка, яку називають прокладкою головки блоку циліндрів (ГБЦ).

Наявність цього елемента є обов'язковою.

Справа в тому, що кожен з цих агрегатів має рідинне охолодження.

У зв'язку з цим в кожному з них присутні відразу три рідинних різнопланових контури.

Перш за все, це повітряно-паливна суміш, крім того контур охолоджуючої рідини, а також мастила.

Самим небажаним явищем при роботі кожного ДВС є змішування рідин цих контурів.

Саме для запобігання цього небажаного явища і призначена прокладка ГБЦ.

Сама заміна цієї прокладки займає буквально лічені хвилини і ніяких особливих труднощів не представляє.

Але, для того щоб до неї дістатися, а це демонтаж головки блоку циліндрів, потрібно досить багато часу і сил.

У зв'язку з цим вся ця процедура і досить дорога. Але, тим не менш замінити прокладку ГБЦ можна і самостійно.

Для цього необхідно запастися необхідним інструментом, а також мати елементарний досвід і пізнання в проведенні ремонту.

Міняємо самостійно прокладку ГБЦ двигуна Ravon

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому замінити прокладку ГБЦ на двигуні L2C автомобіля Равон Р4(Кобальт).

как можно самому заменить прокладку ГБЦ на двигателе L2C автомобиля Равон Р4(Кобальт).

  • Поряд з тим, що даний автомобіль перейняв всі нововведення і технології від свого попередника Шевроле Кобальт, в ньому збереглися і основні недоліки, а також хворі або слабкі місця.
  • Так ось, одним з таких місць є бачки розширювальний і системи гальм, а також їх кришки.​

одним из больных мест являются бачки расширительный и системы тормозов, а также их крышки

  • Саме така проблема намалювалася і у нас, оскільки зняти пробку або кришку на розширювальному бачку нам просто не вдалося.
  • Вона у нас буквально розсипалася і тому довелося діставати з горловини її серцевину.

крышка буквально рассыпалась и поэтому пришлось доставать из горловины её сердцевину

  • Цілком можливо, що клапан в цій пробці в один прекрасний момент перестав спрацьовувати.
  • А тому в системі охолодження збільшився тиск, що призвело в результаті до того, що порвало патрубок внизу радіатора.
  • Раніше в дорозі довелося зупинятися, накладати додатковий хомут і доливати антифриз в бачок.
  • Тому тепер доведеться купувати нову пробку, а заодно і розширювальний бачок.
  • Це потрібно зробити краще, оскільки в бачку може утворитися десь мікротріщина і він буде обов'язково перегріватися.
  • Це вже не один раз помічено, така хвороба цих бачків на наших машинах.
  • Хоча, цілком можливо, що причиною розриву шланга стала несправність водяного насоса помпи.
  • Він просто не працював, а тому охолоджуюча рідина не циркулювала, нагрівалася.
  • І в результаті знову ж таки утворився надлишковий тиск і порвало шланг.
  • Ще одним "винуватцем" створеного положення може бути і прокладка ГБЦ.
  • Це вже, так би мовити, сама глобальна несправність.
  • Але, потрібно мати на увазі, що якщо прокладка ГБЦ отримала пробоїну, то в систему охолодження могли потрапити відпрацьовані гази.
  • І знову це могло призвести до підвищення тиску.
  • Крім цього, в результаті порушення цілісності прокладки під ГБЦ, міг статися зворотний процес.
  • Тобто, охолоджуюча рідина з системи охолодження могла потрапити в контур повітряно-паливної суміші.
  • Для того, щоб виключити всі можливі варіанти і точно бути впевненим, що проблема полягає саме у виході з ладу прокладки ГБЦ, необхідно, крім того, що поміняти розширювальний бачок з пробкою, зняти помпу і перевірити її стан.
  • Після цього, якщо там все знаходиться в нормальному стані, потрібно викрутити свічки запалювання і перевірити їх, а також їх колодязі.
  • Якщо там виявляться залишки або сліди антифризу, то причина тоді однозначно в прокладці головки блоку циліндрів двигуна.
  • До того ж, все одно у нас є час, поки прийде замовлений бачок.
  • Тому, за цей час можна гарненько все перевірити, щоб бути точно впевненим і не розбирати все по кілька разів.
  • Тут також потрібно уточнити, що в цьому двигуні L2C застосовується ланцюговий привід ГРМ.
  • Так ось, коли ми викрутили свічки запалювання, то виявили, що всі вони знаходяться в сирому або мокрому стані.

все свечи зажигания находятся в сыром или мокром состоянии

  • А це остаточно підтверджує припущення, що причиною пориву шланга стала пробита прокладка ГБЦ Равон 4.
  • Як результат, в колодязях всіх свічок запалювання двигуна виявився антифриз.

в колодцах всех свечей зажигания двигателя оказался антифриз

  • Якщо гарненько посвітити туди, то можна побачити сліди антифризу і в кожному з колодязів.
  • Тому тепер, хочемо ми того чи ні, але доведеться знімати головку блоку циліндрів з двигуна, щоб з'ясувати причину того, чому ж цю прокладку пробило.
  • Ну, а попутно перевіримо і стан помпи вже.
  • Хочеться тут відразу попередити власників таких авто, та й не тільки таких.
  • Якщо у вас сталася схожа несправність: лопнув патрубок або щось в цьому роді, насамперед викрутіть свічки і перевірте їх стан.
  • А до цього ні в якому разі не намагайтеся заводити двигун, оскільки можна отримати гідроудар і в результаті обсяг робіт для проведення ремонту значно збільшиться.
  • Ну, а в цьому випадку зросте і його вартість.
  • А так, перевірите свічки і якщо там все мокре, значить потрібно знімати головку блоку циліндрів і міняти її прокладку.
  • Тому, від'єднуємо все, що буде заважати нам зняти головку.
  • Це численні дроти, патрубки і шланги, а також ряд пристроїв, датчиків і механізмів.
  • Після цього, переконавшись, що більше нічого не заважає, знімаємо саму ГБЦ і її прокладку

 снимаем саму ГБЦ и её прокладку

  • Потрібно відзначити, що для того, щоб зняти головку блоку циліндрів, доводиться розбирати практично весь мотор.​

чтобы снять головку блока цилиндров, приходится разбирать практически весь мотор

  • Саме тому заміна прокладки ГБЦ і вважається таким трудомістким і дорогим видом ремонту.
  • В циліндрах блоку при цьому також добре видно наявність антифризу.

В цилиндрах блока при этом также хорошо видно наличие антифриза

  • Ну і в результаті проблема вся, як виявилося, полягає в якості самої прокладки.​

проблема вся, как оказалось, заключается в качестве самой прокладки

  • Дешевше і менш якісної прокладки придумати, нам здається, вже не можна було.
  • І це все встановлювалося на заводському конвеєрі.
  • В результаті така прокладка не витримала навантажень і в деяких місцях через неї стали прориватися гази.​

 прокладка не выдержала нагрузок и в некоторых местах через неё стали прорываться газы

  • Це добре видно за станом поверхні самої прокладки.
  • Знята з двигуна головка блоку циліндрів, природньо, досить брудна.​

головка блока цилиндров, естественно, довольно грязная

  • Але, на подив вона зовсім не прикипіла до блоку і знялася нормально.
  • Тому, після того, як промиємо її і перевіримо стан, то можливо і проточувати не доведеться.
  • В такому випадку виявиться, що проблема дійсно полягає тільки в якості самої прокладки.
  • А раз так, то є сенс купити для заміни будь-яку нормальну прокладку аналогового виробництва.
  • Але, тільки не оригінальну для Равон 4. Нехай навіть така прокладка буде значно дорожче оригінальної.
  • Зате потім ви зможете на ній їздити тривалий час.
  • Ідеальним варіантом, звичайно, була б металева прокладка або хоча б метало-паронітова.
  • В результаті отримали ми нову прокладку ГБЦ.

получили мы новую прокладку ГБЦ

  • На превеликий жаль прийшла знову оригінальна, оскільки, як виявилося, знайти в продажу будь-яку іншу прокладку на цей двигун практично неможливо.
  • При уважному огляді цього примірника добре видно якість його виготовлення.

При внимательном осмотре этого экземпляра хорошо видно качеств его изготовления

  • Вся вона якась пом'ята, з незрозумілими тріщинами. Просто встановлювати таку руки не піднімаються.
  • Мало того, поділи між циліндрами настільки маленькі в цій прокладці, що тільки диво може врятувати ці місця від прориву газів.

разделения между цилиндрами настолько маленькие в этой прокладке

  • Але, діватися нікуди, тому доведеться встановлювати те, що є.
  • Головку блоку циліндрів, як і говорилося, помили і почистили добре.​

Головку блока цилиндров, как и говорилось, помыли и почистили хорошо

  • Після цього заміряли по діагоналі її поверхню прилягання і ніяких візерунків або інших похибок не виявили.
  • Тому шліфувати цю поверхню немає ніякої необхідності.
  • Точно так же промили і прочистили поверхню блоку циліндрів.​

 промыли и прочистили поверхность блока цилиндров

  • Іншими словами, у нас все в даний момент готове до складання.
  • Отже, встановили ми распредвали на свої місця і зібрали весь механізм ГРМ.​

установили мы распредвалы на свои места и собрали весь механизм ГРМ.

  • Як і говорилося раніше, привід тут ланцюговий, тому є деякі свої особливості в виставленні міток.
  • Для цієї мети на самих распредвалах або на їх шківах є нанесені спеціальні риски.
  • А на ланцюгу мітки виконані у вигляді більш темних ланок.

 на цепи метки выполнены в виде более тёмных звеньев

  • Весь ланцюг має трохи світліший тон, а пару ланок, які служать своєрідними мітками, є більш темними.
  • Тому, при складанні механізму ГРМ двигуна Равон4 ми поєднуємо темні ланки на ланцюзі з мітками на распредвалах.
  • Що стосується колінвала, то там також знизу під шпонкою є нанесена точка і також є одна ланка на ланцюзі більш темного кольору.

на коленвале также снизу под шпонкой имеется нанесённая точка и также есть одно звено на цепи более тёмного цвета.

  • Тому домогтися збігу міток тут особливої складності не представляє.
  • Одягається ланцюг досить просто. В першу чергу встановлюється заспокоювач, після цього одягаємо на шківи ланцюг сам.
  • І тільки після цього встановлюємо черевик і останнім прикручується натяжний механізм.

устанавливаем башмак и последним прикручивается натяжной механизм

  • Якщо цього порядку не дотримуватися, то просто незручно буде одягати ланцюг.
  • А в загальному збірка ГРМ, установка ланцюга і регулювання тут набагато простіше, ніж в двигунах з ремінним приводом.
  • Потрібно також мати на увазі, що при установці поршнів в верхню мертву точку, мітки на шківах распредвалів трохи дивляться в різні боки (назовні).

при установке поршней в верхнюю мёртвую точку, метки на шкивах распредвалов немного смотрят в разные стороны

  • А так, нічого складно тут абсолютно немає.
  • Тому, якщо виникне необхідність міняти ланцюг в такому силовому агрегаті, то великої складності в цьому немає.
  • Знімається для цього кришка клапанів, піддон масляний і передня захисна кришка кожуха і все.
  • Потім ланцюг знімається, одягається новий в тому порядку, що був вказаний вище і дуже легко знаходяться мітки.
  • Але, взагалі виконувати ремонт такого мотора найкраще довіряти фахівцям, оскільки він є дещо специфічним, хоча і непоганим в загалі-то агрегатом.
  • А розповідь нашу про самостійну заміну прокладки ГБЦ двигуна автомобіля Равон 4 на цьому закінчено.
 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки ГБЦ Равон Р4, Шевроле Кобальт"

Відгуки: 0




.