Регулювання ручника Шевроле Авео, як підтягнути трос ручника

Всі ми добре знаємо, що для зміни швидкості руху будь-якого автомобіля, аж до його повної зупинки, передбачається спеціальна система гальмування.

Її значення в забезпеченні безпеки пересування на автотранспортному засобі важко переоцінити.

В останні роки конструктори найчастіше вибирають таку схему забезпечення системою гальмування своїх моделей, яка, на їхню думку, є найбільш оптимальною для неї.

Це можуть бути тільки дискові механізми або тільки барабанні. Однак, найчастіше віддають перевагу змішаному варіанту.

Саме такий варіант використовували фахівці з американської General Motors при створенні своєї моделі Шевроле Авео.

Така схема передбачає використання на передніх ведучих колесах гальмівні механізми з самообдувом дискового типу.

Задні колеса отримали все ж гальмо барабанного типу.

Однак, і один вид і інший забезпечують ефективне гальмування тільки під час руху авто.

А для його утримання під час тривалої стоянки і особливо на похилій місцевості служить стоянкова підсистема гальмування, що входить в загальну гальмівну систему автотранспортного засобу.

У Chevrolet Aveo управління таким гальмом здійснюється за допомогою ричага, що встановлюється в салоні праворуч від водія між передніми сидіннями.

Зусилля водія від цього ричага до механізму і всіх його елементів забезпечується за допомогою тросів.

А з'єднання останніх з елементами здійснюється через спеціальні саморегульовані наконечники.

Особливістю всього механізму стоянкового гальма є необхідність постійної його експлуатації.

В іншому випадку після тривалого невикористання, троси механізму закисають і втрачають свою функцію.

Як результат, навіть при повністю піднятому ричазі саме гальмо не спрацьовує і автомобіль не утримує.

У зв'язку з цим виникає необхідність в додатковому регулюванні натягу цих тросів.

Підтягуємо самостійно троси ручного гальма Chevrolet Aveo

У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про способи і порядок самостійного регулювання натягу тросів ручника Шевроле Авео.

хотим рассказать о способах и порядке самостоятельной регулировки натяжения тросов ручника Шевроле Авео.

  • У нашому автомобілі сталася несправність, з якою стикаються багато власників.
  • Справа в тому, що при піднятому вертикально до упору ричазі ручного гальма, машина не фіксується на дорозі.

при поднятом вертикально до упора рычаге ручного тормоза, машина не фиксируется на дороге.

  • Це легко перевірити, оскільки після того можна без особливих зусиль зіштовхнути авто з місця.
  • Усунути таку несправність можна двома способами.
  • Для застосування першого способу вам не буде потрібно навіть виходити з салону автомашини.
  • Для цього необхідно сісти на сидіння водія, натиснути на кнопку ричага ручника і багаторазово піднімати до упору і знову відпускати його.

нажать на кнопку рычага ручника и многократно поднимать до упора и снова отпускать его.

  • Як правило, така несправність виникає через дуже рідкісне користування ручником.
  • Як вже зазначалося вище, троса цього гальмівного механізму закінчуються в гальмівному барабані саморегулюючими ковпачками.
  • Це забезпечує під час експлуатації ручного гальма самостійне його регулювання положень колодок, а також і натягу тросів.
  • Якщо ж ручним механізмом користуватися рідко або не використовувати взагалі, то гальмівні колодки основного або робочого гальма поступово зношуються.
  • В результаті для повноцінного утримання гальмівного барабана від довільного обертання потрібно більше простору, щоб розвести такі колодки.
  • Але, натяг тросів при цьому ми не міняємо і тому ручне гальмо починає спрацьовувати неефективно.
  • Ось тому ручник після тривалого простою перестає виконувати свої функції.
  • Ми ж в свою чергу тепер надолужуємо згаяне і багаторазово змушуємо спрацьовувати механізм за допомогою ричага.
  • В результаті колодки в процесі цього підводяться самостійно і натяг тросів також посилюється.
  • Правда, для того, щоб отримати хоч якийсь результат, необхідно ричаг ручника опускати і піднімати не менше чотирьохсот разів.
  • А то й більше.
  • Однак, якщо у вас немає бажання або сил виконувати близько півтисячі разів маніпуляцію з ричагом гальма стоянки, то можна відрегулювати натяг тросів і вручну або механічним шляхом.
  • Потрібно відзначити, що цей спосіб дасть можливість одночасно також перевірити і стан гальмівних колодок задніх коліс.
  • Тому відкручуємо болти і знімаємо одне заднє колесо.

откручиваем болты и снимаем одно заднее колесо

откручиваем два винта, удерживающих тормозной барабан на ступице колеса

  • Далі молотком наносимо з почуттям удари хрест навхрест по барабану, щоб він відстав від колісного диска.​

молотком наносим с чувством удары крест на крест по барабану,

  • Ну і потім знімаємо вже сам гальмівний барабан Шевроле Авео.

 снимаем уже сам тормозной барабан

  • Після проведення поверхневого огляду можна сказати, що гальмівні колодки цього колеса знаходяться ще в хорошому стані.
  • А раз так, то нам немає потреби їх міняти.
  • У зв'язку з цим тільки спробуємо вручну розвести колодки і тим самим натягнути знову трос ручника.
  • Для цього знаходимо зверху, трохи нижче гальмівного циліндра і трохи за ступицею, тріскачку.

находим сверху, чуть ниже тормозного цилиндра и немного за ступицей, трещотку

  • А ще трохи нижче цієї тріскачки є фіксатор.
  • Так ось, відводимо цей фіксатор в сторону і викруткою через пружину розкручуємо тріскачку.​

отводим этот фиксатор в сторону и отвёрткой через пружину раскручиваем трещотку

  • Коли ми розкручуємо цю тріскачку, то гальмівні колодки в результаті розсуваються.
  • Однак, щоб не розсунути їх через-цур сильно, необхідно періодично перевіряти.
  • Для цього одягаємо на колодки гальмівний барабан і дивимося.

 одеваем на колодки тормозной барабан и смотрим.

  • Якщо барабан одягається досить легко, то можете сміливо ще розводити колодки в різні боки.
  • Відкрутивши ще трохи, знову одягаємо барабан і перевіряємо.
  • І так чинимо до тих пір, поки барабан не буде одягатися із зусиллям.
  • Коли відкручуємо тріскачку, потрібно дивитися за тим, щоб не порвати пильник на гальмівному циліндрі.

 нужно смотреть за тем, чтобы не порвать пыльник на тормозном цилиндре

  • Тому виконувати цю процедуру варто акуратно і бути уважним при цьому.
  • Відпустивши тріскачку до тих пір, коли барабан став одягатися туго, встановлюємо його на місце, підбивши при цьому молотком на посадочне місце.
  • Після цього перевіряємо обертання барабана зі ступицею. І якщо все нормально, то можна приступати до зворотнього збирання.
  • Закручуємо знову два гвинти, якими тримається барабан на ступиці.

Закручиваем снова два винта, которыми держится барабан на ступице

  • Далі одягаємо колесо і також прикручуємо його.
  • Після цього переходимо на іншу сторону автомобіля Шевроле Авео і знімаємо там також колесо.
  • Тут точно також знаходимо тріскачку і за допомогою викрутки її викручуємо.​

находим трещотку и с помощью отвёртки её выкручиваем

  • Тим самим ми розводимо гальмівні колодки і тут.
  • Точно також перевіряємо гальмівним барабаном і коли він почне одягатися із зусиллям, завершуємо роботу.
  • Одягаємо барабан і все збираємо в зворотньому порядку.
  • По завершенню збирання йдемо в салон і перевіряємо роботу ричага ручного гальма.
  • Насилу ми зуміли підняти цей ричаг на шість клацань.

С трудом мы сумели поднять этот рычаг на шесть щелчков.

  • Це при тому, що перед початком ремонту ми без особливих зусиль могли підняти його практично у вертикальне положення.
  • А це все говорить про те, що нам вдалося досить непогано підтягнути трос цього механізму.
  • Ось власне і все, що стосується другого механічного способу регулювання натягу троса стоянкового гальма.
  • У зв'язку з цим наша розповідь про самостійне регулювання троса ручного гальма Шевроле Авео на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання ручника Шевроле Авео, як підтягнути трос ручника"

Відгуки: 0




Сидіння для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Кнопки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Колодки для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ричаг для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Болти для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Барабан гальмівний для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Ступиця для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Диск колісний для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Трос для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

Циліндр для ремонту Шевроле Авео Т250, 255:

.