На переважній більшості сучасних автомобілях встановлюються інжекторні типи двигунів.
Це означає, що в даних силових агрегатах застосовується зовсім інша система подачі палива, яку за назвою основного пристрою цієї системи, називають інжекторною.
Точно така система вприскування палива використовується і на бензиновому двигуні R4 об'ємом 2,4 л, яким, починаючи з 2005 року, комплектувався кросовер Чері Тіго.
Роль інжектора в таких двигунах виконує спеціальна форсунка.
Її основним призначенням є дозована подача методом розпилення палива в камери згоряння двигуна з подальшим утворенням горючої паливно-повітряної суміші.
Іншими словами, форсунка встановлюється для того, щоб поставляти в певний час встановленими дозами паливо безпосередньо в камеру згоряння або впускний колектор.
При цьому паливо поставляється не просто так, а методом розпилення.
Крім того, перед подачею в камеру згоряння, цей пристрій змішує паливо з повітряними масами, утворюючи в результаті спеціальну горючу суміш.
Застосування такої системи вприскування дозволяє значно збільшити потужність і прийомистість конкретних силових агрегатів з одночасним скороченням витрати палива.
Однак, це можливо протягом приблизно 10-15 тисяч кілометрів пробігу.
Після цього форсунки починають барахлити, при цьому робота двигуна абсолютно розладжується, а витрата палива при цьому збільшується, причому іноді досить значно.
Все це є наслідком утворення нагару на стінках деталей системи і в самому соплі форсунок, а також інших шкідливих відкладень, що ускладнюють надходження палива.
Пов'язано це з досить низькою якістю бензину, використовуваного для заправки таких двигунів, а також з появою в паливопроводі продуктів корозії, води або просто вологи.
Крім того, сюди можна додати природний знос форсунок, вплив високих температур, засмічення фільтрів та ін.
Все це призводить до того, що форсунки після зазначеного пробігу необхідно чистити і промивати, а іноді і просто замінювати на нові.
Вартість таких пристроїв не мала, а тому власники автомобілів з такими двигунами нерідко шукають адекватні варіанти заміни оригінальним з нижчою ціною.
Міняємо самостійно паливні форсунки на Chery Tiggo 2,4
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як самостійно замінити форсунки на автомобілі Чері Тіго з двигуном об'ємом 2,4 л.

- Перш за все, потрібно відзначити, що для заміни або установки на двигун нами були придбані нові форсунки, призначені для використання на автомобілях марки Волга.

- Це форсунки виробництва компанії Bosch з Німеччини.

- Їх вартість, природньо, значно нижча оригінальних, а якість нічим не гірша.

- Як відомо, всі форсунки встановлені на автомобілі в спеціальній паливній рампі.
- І тому, для того, щоб їх дістати, необхідно для початку зняти цю рампу.
- А щоб зняти паливну рампу, потрібно відкрутити один болт її кріплення з одного кінця.

- А також відкрутити точно такий же болт з іншого кінця рампи.

- Крім того, щоб легше було потім витягувати рампу необхідно також відкрутити два болта кріплення троса дросельної заслонки.

- Далі нам буде заважати патрубок ресивера, який ми також від'єднуємо.

- Також нам потрібно з кожної форсунки зняти клеми електроживлення.

- Кожна така клема має засувку і тому для того, щоб зняти таку клему з форсунки необхідно натиснути на цю засувку і потягнути провід вгору.

- Можна використовувати і викрутку, за допомогою якої натиснути просто на наявну збоку дужку цієї засувки.

- Перед тим, як відкрутити два болта, що утримують рампу, не забувайте від'єднати штуцер підведення палива.

- Він знаходиться на торці самої рампи.
- І далі, відкрутивши зазначених два болта, акуратно, не надто впираючись, витягаємо паливну рампу з форсунками.

- Цілком природньо, що при огляді сопла форсунок Чері Тігго опинилися в грязі і слідах іржі.

- Тому, так чи інакше, але такі форсунки варто вже поміняти і рішення наше цілком виправдано.
- Але, для того, щоб виконати заміну, необхідно для початку зняти всі форсунки з рампи.
- А, щоб зняти таку форсунку, нам необхідно в першу чергу підчепити кліпсу викруткою і витягнути її вгору або на себе.

- Після цього можна форсунку витягувати просто рукою зі свого посадкового місця.

- Звичайно, тут і на форсунках, і на самій рампі бруду повнісінько.

- Тому, перед установкою нових форсунок рампу паливну необхідно буде ретельно промити.
- На кожній з нових форсунок є відповідне маркування.

- І на кожному з кінців одягнені капронові захисні ковпачки.
- Тому, перед установкою ми знімаємо з одного кінця такий ковпачок.
- Після цього змащуємо злегка маслом кільце ущільнююче на кінці, щоб форсунка легше входила в установчий отвір рампи.
- І після цього встановлюємо таку форсунку на місце в корпус рампи таким чином, щоб роз'єм для клеми був спрямований в сторону вушок для болтів кріплення.

- Точно таким же чином встановлюємо і всі чотири інжектори на свої місця.

- Потім не забудьте кожну зафіксувати відповідною кліпсою.

- Потрібно відзначити, що нові форсунки трохи довші оригінальних.

- В зв'язку з цим нам доведеться підібрати два довших болти для кріплення паливної рампи і по дві гайки для кожного з них.
- Після цього встановлюємо рампу на своє місце, прикрутивши її новими болтами 8*40 і поставивши по дві гайки на 10 і додатково ще по одному граверу або пружинній шайбі.

- В результаті всі наші нові інжектори встали на свої місця і далі можемо підключати до них клеми живлення.
- При цьому в обов'язковому порядку повинен бути характерне клацання при правильному підключенні такої клеми на кожну з нових форсунок Чері Тіго.
- Далі одягаємо назад штуцер паливопроводу.

- Тут також вставляємо до характерного клацання і додатково фіксуємо ще засувкою збоку.
- Після цього закріплюємо на місце гофротрубу з проводами, яку ми відсували раніше для зручності.

- Потім приєднуємо на місце кріплення троса акселератора.

- Не забудьте також підключити назад шланг ресивера.

- Підключивши такому чином назад все на свої місця, перевіряємо ще раз чи все у нас на місці.
- І переконавшись, що все підключено, пробуємо запустити двигун.
- Тут потрібно відзначити, що раніше у нас з'явилася підозра на те, що старі форсунки не тримають тиск в системі вприскування.
- Крім того, сам час вприскування перевищував 4 мс, що призводило в результаті до збільшення часу запуску двигуна.
- Тому нам і довелося їх замінити. А якщо так, то тепер потрібно все це перевірити.
- Тепер у нас мотор запустився дуже швидко, що вже радує.
- При повторному запуску двигуна знову все вийшло досить швидко.

- Перевіряємо час вприскування і бачимо, що він став у нас 3,97 мс-3,98 мс.

- Це при тому, що до цього час вприскування доходив до 4,5 мс.
- Чи відповідає це нормі-сказати поки важко. Головне, що і запуск, і тяга стали значно кращі.
- А далі в процесі експлуатації будемо спостерігати за роботою нових форсунок.
- Потрібно відзначити також, що дану ідею ми підхопили на спеціальному форумі в соцмережах і поки результатом задоволені.
- На цьому нашу розповідь про самостійну заміну паливних форсунок на Чері Тіго закінчено.