• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна паливних форсунок Чері Тіго 2.4

На переважній більшості сучасних автомобілях встановлюються інжекторні типи двигунів.

Це означає, що в даних силових агрегатах застосовується зовсім інша система подачі палива, яку за назвою основного пристрою цієї системи, називають інжекторною.

Точно така система вприскування палива використовується і на бензиновому двигуні R4 об'ємом 2,4 л, яким, починаючи з 2005 року, комплектувався кросовер Чері Тіго.

Роль інжектора в таких двигунах виконує спеціальна форсунка.

Її основним призначенням є дозована подача методом розпилення палива в камери згоряння двигуна з подальшим утворенням горючої паливно-повітряної суміші.

Іншими словами, форсунка встановлюється для того, щоб поставляти в певний час встановленими дозами паливо безпосередньо в камеру згоряння або впускний колектор.

При цьому паливо поставляється не просто так, а методом розпилення.

Крім того, перед подачею в камеру згоряння, цей пристрій змішує паливо з повітряними масами, утворюючи в результаті спеціальну горючу суміш.

Застосування такої системи вприскування дозволяє значно збільшити потужність і прийомистість конкретних силових агрегатів з одночасним скороченням витрати палива.

Однак, це можливо протягом приблизно 10-15 тисяч кілометрів пробігу.

Після цього форсунки починають барахлити, при цьому робота двигуна абсолютно розладжується, а витрата палива при цьому збільшується, причому іноді досить значно.

Все це є наслідком утворення нагару на стінках деталей системи і в самому соплі форсунок, а також інших шкідливих відкладень, що ускладнюють надходження палива.

Пов'язано це з досить низькою якістю бензину, використовуваного для заправки таких двигунів, а також з появою в паливопроводі продуктів корозії, води або просто вологи.

Крім того, сюди можна додати природний знос форсунок, вплив високих температур, засмічення фільтрів та ін.

Все це призводить до того, що форсунки після зазначеного пробігу необхідно чистити і промивати, а іноді і просто замінювати на нові.

Вартість таких пристроїв не мала, а тому власники автомобілів з такими двигунами нерідко шукають адекватні варіанти заміни оригінальним з нижчою ціною.

Міняємо самостійно паливні форсунки на Chery Tiggo 2,4

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, як самостійно замінити форсунки на автомобілі Чері Тіго з двигуном об'ємом 2,4 л.

как самостоятельно заменить форсунки на автомобиле Чери Тиго с двигателем объёмом 2,4л.

  • Перш за все, потрібно відзначити, що для заміни або установки на двигун нами були придбані нові форсунки, призначені для використання на автомобілях марки Волга.​

для замены или установки на двигатель нами были приобретены новые форсунки

  • Це форсунки виробництва компанії Bosch з Німеччини.​

Это форсунки производства компании Bosch из Германии.

  • Їх вартість, природньо, значно нижча оригінальних, а якість нічим не гірша.

Их стоимость, естественно, значительно ниже оригинальных, а качество ничем не хуже

  • Як відомо, всі форсунки встановлені на автомобілі в спеціальній паливній рампі.
  • І тому, для того, щоб їх дістати, необхідно для початку зняти цю рампу.
  • А щоб зняти паливну рампу, потрібно відкрутити один болт її кріплення з одного кінця.​

чтобы снять топливную рампу, потребуется открутить один болт её крепления с одного конца

  • А також відкрутити точно такий же болт з іншого кінця рампи.​

открутить точно такой же болт с другого конца рампы

открутить два болта крепления троса дроссельной заслонки.

  • Далі нам буде заважати патрубок ресивера, який ми також від'єднуємо.​

будет мешать патрубок ресивера, который мы также отсоединяем

  • Також нам потрібно з кожної форсунки зняти клеми електроживлення.​

нужно с каждой форсунки снять клеммы электропитания

  • Кожна така клема має засувку і тому для того, щоб зняти таку клему з форсунки необхідно натиснути на цю засувку і потягнути провід вгору.

необходимо надавить на эту защёлку и потянуть провод вверх.

  • Можна використовувати і викрутку, за допомогою якої натиснути просто на наявну збоку дужку цієї засувки.​

Можно использовать и отвёртку, с помощью которой нажать просто на имеющуюся сбоку скобку

  • Перед тим, як відкрутити два болта, що утримують рампу, не забувайте від'єднати штуцер підведення палива.​

не забывайте отсоединить штуцер подвода топлива

  • Він знаходиться на торці самої рампи.
  • І далі, відкрутивши зазначених два болта, акуратно, не надто впираючись, витягаємо паливну рампу з форсунками.​

извлекаем топливную рампу с форсунками

  • Цілком природньо, що при огляді сопла форсунок Чері Тігго опинилися в грязі і слідах іржі.​

сопла форсунок Чери Тиго оказались в грязи и следах ржавчины

  • Тому, так чи інакше, але такі форсунки варто вже поміняти і рішення наше цілком виправдано.
  • Але, для того, щоб виконати заміну, необхідно для початку зняти всі форсунки з рампи.
  • А, щоб зняти таку форсунку, нам необхідно в першу чергу підчепити кліпсу викруткою і витягнути її вгору або на себе.​

 необходимо в первую очередь поддеть клипсу отвёрткой и вытащить её вверх

  • Після цього можна форсунку витягувати просто рукою зі свого посадкового місця.​

можно форсунку вытаскивать просто рукой со своего посадочного места

  • Звичайно, тут і на форсунках, і на самій рампі бруду повнісінько.​

на форсунках, и на самой рампе грязи полным-полно

  • Тому, перед установкою нових форсунок рампу паливну необхідно буде ретельно промити.
  • На кожній з нових форсунок є відповідне маркування.​

На каждой из новых форсунок имеется соответствующая маркировка

  • І на кожному з кінців одягнені капронові захисні ковпачки.
  • Тому, перед установкою ми знімаємо з одного кінця такий ковпачок.
  • Після цього змащуємо злегка маслом кільце ущільнююче на кінці, щоб форсунка легше входила в установчий отвір рампи.
  • І після цього встановлюємо таку форсунку на місце в корпус рампи таким чином, щоб роз'єм для клеми був спрямований в сторону вушок для болтів кріплення.

разъём для клеммы был направлен в сторону проушин для болтов крепления.

  • Точно таким же чином встановлюємо і всі чотири інжектори на свої місця.​

 устанавливаем и все четыре инжектора на свои места

  • Потім не забудьте кожну зафіксувати відповідною кліпсою.​

 не забудьте каждую зафиксировать соответствующей клипсой

  • Потрібно відзначити, що нові форсунки трохи довші оригінальних.

новые форсунки несколько длиннее оригинальных

  • В зв'язку з цим нам доведеться підібрати два довших болти для кріплення паливної рампи і по дві гайки для кожного з них.
  • Після цього встановлюємо рампу на своє місце, прикрутивши її новими болтами 8*40 і поставивши по дві гайки на 10 і додатково ще по одному граверу або пружинній шайбі.

 устанавливаем рампу на своё место, прикрутив её новыми болтами 8*40 и подставив по две гайки на10 и дополнительно ещё по одному граверу

  • В результаті всі наші нові інжектори встали на свої місця і далі можемо підключати до них клеми живлення.​
  • При цьому в обов'язковому порядку повинен бути характерне клацання при правильному підключенні такої клеми на кожну з нових форсунок Чері Тіго.
  • Далі одягаємо назад штуцер паливопроводу.

одеваем обратно штуцер топливопровода

  • Тут також вставляємо до характерного клацання і додатково фіксуємо ще засувкою збоку.
  • Після цього закріплюємо на місце гофротрубу з проводами, яку ми відсували раніше для зручності.​

закрепляем на место гофротрубу с проводами

  • Потім приєднуємо на місце кріплення троса акселератора.​

 подсоединяем на место крепления тросика акселератора

  • Не забудьте також підключити назад шланг ресивера.​

подключить обратно шланг ресивера

  • Підключивши такому чином назад все на свої місця, перевіряємо ще раз чи все у нас на місці.
  • І переконавшись, що все підключено, пробуємо запустити двигун.
  • Тут потрібно відзначити, що раніше у нас з'явилася підозра на те, що старі форсунки не тримають тиск в системі вприскування.
  • Крім того, сам час вприскування перевищував 4 мс, що призводило в результаті до збільшення часу запуску двигуна.
  • Тому нам і довелося їх замінити. А якщо так, то тепер потрібно все це перевірити.
  • Тепер у нас мотор запустився дуже швидко, що вже радує.
  • При повторному запуску двигуна знову все вийшло досить швидко.

 двигатель запустился довольно быстро

  • Перевіряємо час вприскування і бачимо, що він став у нас 3,97 мс-3,98 мс.

Проверяем время впрыска и видим, что оно стало у нас 3,97мс-3,98мс.

  • Це при тому, що до цього час вприскування доходив до 4,5 мс.
  • Чи відповідає це нормі-сказати поки важко. Головне, що і запуск, і тяга стали значно кращі.
  • А далі в процесі експлуатації будемо спостерігати за роботою нових форсунок.
  • Потрібно відзначити також, що дану ідею ми підхопили на спеціальному форумі в соцмережах і поки результатом задоволені.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну паливних форсунок на Чері Тіго закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна паливних форсунок Чері Тіго 2.4"

Відгуки: 0




.