У 20-х роках минулого століття вперше на американських автомобілях і деяких інших країн з'явився свого роду буфер, що поглинає невеликі удари від незначних зіткнень.
Це був попередник всім відомого бампера.
А так, як такі бампери володіли енергопоглинаючою можливістю, то значно пізніше були розроблені спеціальні стандарти, в країнах Європи це EC R42, що визначають висоту установки цих деталей і їх відповідні характеристики.
Сам бампер являє собою спеціальний брус, який встановлюють на кузов автомобіля спереду і ззаду.
Сучасні моделі автотранспортних засобів, серед яких і малий сімейний легковий автомобіль Джилі МК, нам вже важко уявити без бамперів.
Якщо перші бампери були самостійним елементом в загальному дизайні автомобіля, то сьогодні це вже продовження панелей кузова або органічне доповнення його екстер'єру.
Починаючи з середини 70-х років, завдяки зусиллям фахівців французької компанії SIMKA, на автомобілях встановлюють практично тільки пластикові бампери.
Сьогодні це вироби, що відрізняються більш вишуканою формою і тонким шаром пластику, але з металевими підсилювачами і з різними вставками, а також з встановленими в них протитуманними фарами або іншими фонарями.
Крім того, вони можуть мати чорний або сірий колір, а також в інших випадках можуть бути пофарбованими в тон всього кузова.
Сучасний бампер це вже більше елемент декору до кузова конкретного автомобіля, ніж енергопоглинаючого захисту його.
А використання пластику та інших більш легких і сучасних матеріалів зробило його значно крихкіше, але в той же час і значно дорожче.
На ряду з усіма позитивними моментами, використання пластику для виготовлення бамперів зробили ремонт таких виробів набагато дорожче і більш трудомістким.
Хоча, за великим рахунком, при наявності можливостей, відповідних навичок, а також інструменту виконувати такий ремонт можна і самостійно в своєму гаражі.
Виконуємо своїми руками ремонт заднього бампера Geely MK
У цій статті ми хочемо поділитися одним з методів проведення ремонту своїми руками заднього бампера автомобіля Джилі МК.

- У нашому авто стався випадок, який трапляється з багатьма автолюбителями під час їзди в зимову пору року.
- При спробі подолати один з численних снігових заметів задній пластиковий бампер отримав пристойний удар, від чого на ньому утворилися множинні пошкодження.

- В їх числі в цьому бампері утворилася значна тріщина з одного краю.

- Крім того, що відлетіли внутрішні вуха кріплення, бампер лопнув знизу.

- Ну і на додачу до всього відлетів невеликий фрагмент від кута разом з верхньою планкою.

- Також є і ряд інших більш дрібних тріщин і пошкоджень.
- Звичайно, в таких випадках найкраще купити новий бампер і замінити без особливих проблем.
- Але, справа в тому, що дуже часто нові такі деталі поставляються понівеченої форми, в результаті чого ліхтарі в них бовтаються, засувки не збігаються і взагалі доводиться робити багато виправлень і доопрацювань.
- Тому, ми прийшли до висновку, що краще, легше і дешевше спробувати склеїти, скрутити і запаяти свій рідний бампер, ніж купувати новий і потім знову ж з ним мучитися.
- У зв'язку з цим всі наявні тріщини додатково розпиляли і після цього пропаяли спеціальним паяльником.

- Після цього ми знову ж всі ці тріщини прошліфуем і все пофарбуємо.
- А так, як ще на заводі цей бампер неакуратно задувався якимось засобом незрозумілим, від якого утворилися патьоки.
- Крім того, від їзди він практично весь забруднений бітумом, тому є необхідність перефарбувати весь бампер повністю.
- А поки прошліфували пропаяні шви на одному кутку бампера і покрили його шпаклівкою.

- При цьому форму цього кута нам вдалося відновити ідеально.
- Замість кута, що відламався, знайшли фрагмент з іншого старого бампера і підганяємо його за розмірами для нашого.

- Після того, як підігнали цей шматок і припаяли його до корпусу бампера, виконуємо примірку його безпосередньо на автомобілі.

- Це потрібно для того, щоб перевірити сам виріб на своєму установчому місці і заодно перевірити, як він виглядає в загальному дизайні кузова.
- Зсередини нами були нанесені більш потужні і міцні шви під час пайки.

- Таким чином ми зміцнили доданий нами фрагмент.
- Крім того, зміцнили бампер і на тріщині, що утворилася в нижній його частині.

- І після цього ще раз всі шви зовні гарненько зачистили і весь бампер повністю пофарбували.
- Потім готовий виріб встановили на своє місце і вийшло, на наш погляд, досить непогано

- А тому і розповідь нашу про один випадок самостійного ремонту заднього бампера Джилі МК на цьому закінчено.