Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт заднього бампера Джилі МК

У 20-х роках минулого століття вперше на американських автомобілях і деяких інших країн з'явився свого роду буфер, що поглинає невеликі удари від незначних зіткнень.

Це був попередник всім відомого бампера.

А так, як такі бампери володіли енергопоглинаючою можливістю, то значно пізніше були розроблені спеціальні стандарти, в країнах Європи це EC R42, що визначають висоту установки цих деталей і їх відповідні характеристики.

Сам бампер являє собою спеціальний брус, який встановлюють на кузов автомобіля спереду і ззаду.

Сучасні моделі автотранспортних засобів, серед яких і малий сімейний легковий автомобіль Джилі МК, нам вже важко уявити без бамперів.

Якщо перші бампери були самостійним елементом в загальному дизайні автомобіля, то сьогодні це вже продовження панелей кузова або органічне доповнення його екстер'єру.

Починаючи з середини 70-х років, завдяки зусиллям фахівців французької компанії SIMKA, на автомобілях встановлюють практично тільки пластикові бампери.

Сьогодні це вироби, що відрізняються більш вишуканою формою і тонким шаром пластику, але з металевими підсилювачами і з різними вставками, а також з встановленими в них протитуманними фарами або іншими фонарями.

Крім того, вони можуть мати чорний або сірий колір, а також в інших випадках можуть бути пофарбованими в тон всього кузова.

Сучасний бампер це вже більше елемент декору до кузова конкретного автомобіля, ніж енергопоглинаючого захисту його.

А використання пластику та інших більш легких і сучасних матеріалів зробило його значно крихкіше, але в той же час і значно дорожче.

На ряду з усіма позитивними моментами, використання пластику для виготовлення бамперів зробили ремонт таких виробів набагато дорожче і більш трудомістким.

Хоча, за великим рахунком, при наявності можливостей, відповідних навичок, а також інструменту виконувати такий ремонт можна і самостійно в своєму гаражі.

Виконуємо своїми руками ремонт заднього бампера Geely MK

У цій статті ми хочемо поділитися одним з методів проведення ремонту своїми руками заднього бампера автомобіля Джилі МК.

хотим поделиться одним из методов проведения ремонта своими руками заднего бампера автомобиля Джили МК

  • У нашому авто стався випадок, який трапляється з багатьма автолюбителями під час їзди в зимову пору року.
  • При спробі подолати один з численних снігових заметів задній пластиковий бампер отримав пристойний удар, від чого на ньому утворилися множинні пошкодження.

задний пластиковый бампер получил приличный удар, от чего на нём возникли множественные повреждения.

  • В їх числі в цьому бампері утворилася значна тріщина з одного краю.

в этом бампере образовалась значительная трещина с одного края

  • Крім того, що відлетіли внутрішні вуха кріплення, бампер лопнув зни​зу.

 бампер лопнул снизу

  • Ну і на додачу до всього відлетів невеликий фрагмент від кута разом з верхньою планкою.​

отлетел небольшой фрагмент от угла вместе с верхней планкой

  • Також є і ряд інших більш дрібних тріщин і пошкоджень.
  • Звичайно, в таких випадках найкраще купити новий бампер і замінити без особливих проблем.
  • Але, справа в тому, що дуже часто нові такі деталі поставляються понівеченої форми, в результаті чого ліхтарі в них бовтаються, засувки не збігаються і взагалі доводиться робити багато виправлень і доопрацювань.
  • Тому, ми прийшли до висновку, що краще, легше і дешевше спробувати склеїти, скрутити і запаяти свій рідний бампер, ніж купувати новий і потім знову ж з ним мучитися.
  • У зв'язку з цим всі наявні тріщини додатково розпиляли і після цього пропаяли спеціальним паяльником.​

 все имеющиеся трещины дополнительно распилили и после этого пропаяли специальным паяльником

  • Після цього ми знову ж всі ці тріщини прошліфуем і все пофарбуємо.
  • А так, як ще на заводі цей бампер неакуратно задувався якимось засобом незрозумілим, від якого утворилися патьоки.
  • Крім того, від їзди він практично весь забруднений бітумом, тому є необхідність перефарбувати весь бампер повністю.
  • А поки прошліфували пропаяні шви на одному кутку бампера і покрили його шпаклівкою.

прошлифовали пропаянные швы на одном углу бампера и покрыли его шпаклёвкой

  • При цьому форму цього кута нам вдалося відновити ідеально.
  • Замість кута, що відламався, знайшли фрагмент з іншого старого бампера і підганяємо його за розмірами для нашого.

 нашли фрагмент с другого старого бампера и подгоняем его по размерам для нашего

  • Після того, як підігнали цей шматок і припаяли його до корпусу бампера, виконуємо примірку його безпосередньо на автомобілі.​

выполняем примерку его непосредственно на автомобиле

  • Це потрібно для того, щоб перевірити сам виріб на своєму установчому місці і заодно перевірити, як він виглядає в загальному дизайні кузова.
  • Зсередини нами були нанесені більш потужні і міцні шви під час пайки.

Изнутри нами были нанесены более мощные и крепкие швы

  • Таким чином ми зміцнили доданий нами фрагмент.
  • Крім того, зміцнили бампер і на тріщині, що утворилася в нижній його частині.​

укрепили бампер и на трещине, что образовалась в нижней его части

  • І після цього ще раз всі шви зовні гарненько зачистили і весь бампер повністю пофарбували.
  • Потім готовий виріб встановили на своє місце і вийшло, на наш погляд, досить непогано​

готовое изделие установили на своё место

  • А тому і розповідь нашу про один випадок самостійного ремонту заднього бампера Джилі МК на цьому закінчено.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт заднього бампера Джилі МК"

Відгуки: 0




Бампер для ремонту Джилі МК:

Панель для ремонту Джилі МК:

Фара для ремонту Джилі МК:

Фонарь для ремонту Джилі МК:

Кріплення для ремонту Джилі МК:

Корпус для ремонту Джилі МК:

.